Jump to content
Naimisiin.info

Amaryllis hääkimpussa (kuvia)


Jäänainen

Recommended Posts

Mun mielestä amaryllis on todella kaunis kukka, joten jos saat siitä tehtyä kimpun niin eikun vuan  :) Ei ole kokemusta,eikä kuviakaan, mutta minulla on harkinnan alla että josko käyttäisi meidän häiden koristelussa tuollaisia (oikeanoloisia) paperi/muovi-amarylliksiä kun satuin saamaan niitä ilmaiseksi tusinan.

Mitä mieltä muut on, onko amaryllis liian jouluinen vai voiko sitä käyttää myös kesällä?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ei valitettavasti ole kuvia, mutta olen tässä juuri joulun aikaan miettinyt itse, että jos häät olisivat talvella, saattaisin päätyä valkoisiin amarylliksiin. On mielestäni tosi kaunis ja näyttävä kukka, etenkin juuri yllämainittuna valtikkakimppuna.

Ninni-, vaikka itselleni amarylliksista tuleekin jouluinen tunnelma, niin ei kai mikään estä käyttämästä niitä kesälläkin. Punaisista tulee ehkä enempi tuo joulutunnelma kuin valkoisista.

Link to comment
Share on other sites

Jossain Tiimareissa on ollut myytävänä silkkisiä amarylliksen kukkia ("oksia") parilla eurolla nyt joulun jälkeen. Kukat oli alennettu puoleen hintaan. Itsekin niitä harkitsin kesähäihin, siinä olisi helppo vaihtoehto pöytäkoristeiksi. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 10 months later...
  • 4 weeks later...

Amarylliksistä saisi talvihäihin ihanan kimpun, mutta onko kenelläkään tietoa miten arkoja nämä söpötykset on kylmälle? Voiko esim. helmikuun häissä ajatellakaan kuljettavansa amarylliskimppua mukanaan? :) Eihän ulkona montaa hetkeä ehdi viettää, mitä nyt kirkosta kävelee autolle yms.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...