Nirppu2

Neilikka hääkimpussa (kuvia)

70 viestiä aiheessa

Ihana tuo piitun kimppu! Minäkin haaveilen pyöreästä neilikkakimpusta sinisenä, ehkä ihan ripaus valkoista mukana. Tai sitten monivärinen, mutta sinisävyinen kuitenkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hieno kimppu Piitu! Osaatko sanoa, montako neilikkaa tuossa on käytetty?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tasan 30 neilikkaa oli äidin mukaan tuossa minun kimpussa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ok, kiitos! Viikonloppuna pitäisi itse yrittää vääntää vastaavanlainen itselleni! Jaiks! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eiköhän se kimpun kokoaminen tule sinultakin ihan hyvin sujumaan. Tuo minun kimppunikin saatiin kasattua ja sidottua vasta hääpäivän aamuna, hirveässä kiireessä ja ilman mitään aikaisemmin tehtyjä koesidontoja, ja silti siitä tuli omasta mielestäni aivan ylimalkaisen ihana eikä ollenkaan minkään äkkiseltään kasaan hutaistun näköinen! ^_^ 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos tsempeistä, eiköhän se siitä!  :give_rose:

 

Minulle olisi tulossa valkoisia neilikoita, ja huomenna menen ostamaan nauhan kimpun varren ympärille. Kovasti mieli tekisi valkoista nauhaa, mutta mietin, meneekö liian tylsäksi, mutta tuo sinun kimppusi näyttää kyllä tosi hyvältä vaikka kukat ja nauha ovat samaa väriä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En nyt osaa sanoa kuinka paljon tuo kuva huijaa, mutta nauha oli enemmänkin jotain luumun väristä kun taas kukat itse olivat tosiaan tuollaisia helakan punaisia... mutta punaisen sävyjä nyt kuitenkin yhtä kaikki, se on kyllä totta. ^_^

 

Jos valkoinen nauha valkokukkaisen kimpun ympärillä epäilyttää niin äkkiseltään voisin itse heittää korvaavaksi vaihtoehdoksi jotain vaaleanvihreää tai sitten ehkä vaaleaa violettia. Valkoisenkin kanssa sopii toisaalta yhteen niin moni eri väri että aika rauhassa saa kyllä omien mieltymysten mukaan mennä ja valita sitten joko jotain haaleampaa tai sitten repäistä ja kietoa varren ympärille just vaikka jotain tummanpunaista. Siihen vaikuttaa niin paljon aina se että mistä itse kukin sitten loppujen lopuksi tykkää.

 

Mutta tsemppiä kimpun kokoamiseen, kyllä se siitä sutviutuu sitten omia reittejään kun ensin vaan kokeilee että mikä sitä omaa silmää sitten loppu viimeksi kaikista eniten miellyttää! :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä mä olen vieläkin sitä mieltä että mulle tulee heinäkuussa kimppu valkoisista neilikoista :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee ainakin pelkistä valkoisista neilikoista kimppu ilman mitään lisähärpäkkeitä, eikä missään vaiheessa käynyt mielessänikään, että muistuttaisi hautajaisista. :D Kukka kuin kukka.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Noooo, tilasin kyllä neilikoita mutta lopputuloksessa oli jotain muutakin. Nätti tämäkin, vaikkei ehkä ihan niinkuin kuvittelin (joku tosta puuttui, en millään muista mitä floristi ehdotti joukkoon kun suunniteltiin).

 

0711254_zps4cd29e66.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli kimpussa pelkästään valkoisia isoja neilikoita, oli kyllä kauniin ja yksinkertaisen näköinen kimppu!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Neilikka on toinen mun lempikukista <3 Ehdottomasti haluan niitä kimppuun ja mahdollisesti pöytiin :)

Värejä en ole osannut vielä päättää, mutta yksi lempi-muunnoksista on muutoin valkeat(ehkä hivenen taittuvat hempeän v.punaiseen) terälehdet, mutta ulkoreunat ovat fuksianpunaiset

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häissä oli neilikkaa:

-hääkimpussa valkoista, lilaa ja fuksiaa

-sulhon ja bestmanin vieheessä valkoinen neilikka

-pöydissä lilaa ja fuksiaa (yhteen asetelmaan tuli 4 lilaa ja 3 fuksiaa neilikkaa ja tämä asetelma laitettiin juomalasiin)

 

Tykkäsin kovasti! Halusin välttämättä pöytiin kukkia ja neilikka on hinnaltaankin sellainen, että sitä pystyi tarvittavan määrän ostamaan.

 

post-48937-0-75342400-1420380374_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voitko Minttu87 vielä kertoa paljonko kimppu kustansi? :)

Kyselin tuollaisen omilla varsilla olevan yksinkertaisen neilikkakimpun hintoja ja yllätyin hinta-arvioista 70-100 €, kun yksittäiset oksat ovat siinä euron paikkeilla.. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voitko Minttu87 vielä kertoa paljonko kimppu kustansi? :)

Kyselin tuollaisen omilla varsilla olevan yksinkertaisen neilikkakimpun hintoja ja yllätyin hinta-arvioista 70-100 €, kun yksittäiset oksat ovat siinä euron paikkeilla.. 

Kimppu oli 85 €. Itsekin odotin ehkä hieman halvempaa... Mutta tämä sitten kuitenkin oli juuri sellainen mitä halusin :) Yksittäiset neilikat maksoivat 2 €, niitä tuli pöytiin.

Tässä vielä kuva kimpusta ylhäältä päin.

post-48937-0-32760200-1420388854_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ kiitos vastauksesta! Vaikkakin harmillinen se oli.. Jos kimpussa olisi vaikka 20 kukkaa a 2 €, sitomisen (kukat vierekkäin ja nauha kiinni?) olisi sitten puolet kimpusta... Toisaalta sitten, neilikat on hyvin kestäviä kukkia :)

Olisiko kuvaa vielä vieheestä (vaikka vieheketjuun)? :) Itse olen nimittäin hyvin samantyyppistä settiä ajatellut meille.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ kiitos vastauksesta! Vaikkakin harmillinen se oli.. Jos kimpussa olisi vaikka 20 kukkaa a 2 €, sitomisen (kukat vierekkäin ja nauha kiinni?) olisi sitten puolet kimpusta... Toisaalta sitten, neilikat on hyvin kestäviä kukkia :)

Olisiko kuvaa vielä vieheestä (vaikka vieheketjuun)? :) Itse olen nimittäin hyvin samantyyppistä settiä ajatellut meille.

Vieheketjusta löytyy juttu vieheistä :)

http://www.naimisiin.info/yhteiso/topic/15667-sulhasen-rintaviehe-kuvia/page-2?p=5052163

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Neilikka kestää talvellakin pakkasta ok, eikä heti nuupahda ja rusehdu. Neilikasta löytyy myös kaksvärisiä versioita, joissa kukan reuna on esim. tummanpunainen. Ne ovat tosi nättejä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään