Jump to content
Naimisiin.info

Ranteesta roikkuva hääkimppu (kuvia)


Guest KEA82

Recommended Posts

  • 4 months later...
  • 6 months later...
  • 6 months later...
  • 3 months later...

Itse oli 2. kaasona häissä, jossa kaasoilla ja anopeilla oli rannekimput, n.30cm roikkuvat, "pää"kaasolla kimppu ylsi lattiaan asti. Ihan lähinnä kokemuksia käyttämisestä ja huomioitavan arvoisia seikkoja. Meillä kimpuissa oli muutama ruusu ja sit harsokukkaa, laakerinlehtä yms ja sit kultalankaa koristeena.

- kannattaa siis pyytää kimppu, jonka voi helposti ottaa pois ja laittaa takaisin, eli erillinen lenksu jostakin helposti naamioitavasta materiaalista kimpun sisään/taakse/sivuun (mallista riippuen)

voin sanoa, että ruokailu, wc-käynnit yms. olellinen sujuu helpommin, kun voit antaa kimpun esim. kaasolle tai laittaa pöydälle välillä.

- heittokimppu samoista kukista, mutta normaalilla kimppusidonnalla. Kiinteä kimppu lentää ilmassa huomattavasti nätimmin ja hallitummin, kuin roikkuva.. voitte testata kotona helposti käsipyyhkeellä, josta muotoilette eri mallisia kimppuja ja heitätte :D

- huomioikaa kimpun suunnittelussa kaikki mahdollinen, eli miltä se näyttää kävellessä, istuessa, tanssiessa, miltä se näyttää puolen vuorokauden jälkeen, miltä oma ranteesi näyttää ja tuntuu puolen vuorokauden jälkeen.

- jos haluatte, että kaasot, morsiusneidot,anopit tms. käyttävät saman tyylisiä kimmpuja, kysykää heidän suostumus asiaan! (toinen anopeista nimittäin jaksaa nurista vieläkin rannekimpusta, kun ei olisi sitä halunnut käyttää, rikkoikin sen sitten illan mittaan "vahingossa..")

Itse pidin käyttämiämme kimppuja mukavina, tosin saimme itse vaikuttaa lopputulokseen, koska äitimme teki ne (toimitti kaikki kukat juhlaan,on floristi) Esittäkää toiveenne tarkasti jo heti alkuun, jotta ei tarvitse sitten valmiista kimpusta reklamoida. Kaikki floristit eivät osaa tehdä kunnollisia rannekimppuja, joten kuunnelkaa myös suosituksia ja kysykää tarjoukset mahdollisimman monesta paikkaa.

eli käytin itse ja suosittelen :grin:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...