Jump to content
Naimisiin.info

Millainen hääkimppu?


janiina

Recommended Posts

Koska häitä juhlitaan vasta ensi vuonna, niin kuvaa ei vielä tule. Sydämen muotoista ajattelin, kun teemana on ainakin sydämet. Värinä viininpunaista ja norsunluunvalkoista

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 144
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Meilläkin häät vasta ensi kesänä, joten kuvaa ei valitettavasti oel tarjolla. Mielikuva sen sijaan on sitäkin helpompi tarjota: poimin kimppuni itse kävellessäni autolta hääpaikalle. Kimppuun tulee pelkkiä kieloja. :tender:

Link to comment
Share on other sites

Tällainen kimppu oli minulla! Tykkäsin todella paljon!! Toiveenani oli ainoastaan saada valkoisesta gerberasta kimppu, loput sai tekijä päättää itse. :)

 

_full.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Rimiina
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aivan ihania ja erilaisia ideoita kimppuun! :) Mulla olisi haaveissa käsivarsikimppu. Löysin aiemmin kesällä aivan ihanan kuvan käsivarsikimpusta, joka sopisi hyvin häihimme, mutta onnistuin hukkaamaan kuvan jonnekin... No, jospa se kävelisi vielä vastaan jostakin!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Tällainen rintakorukimpun ja kukkakimpun yhdistelmä. Koruissa paljon mukana sellaisia, joilla on jokin merkitys  ja historiayhteys itselle...

 

.post-46437-0-31336900-1389735860_thumb.g

Muokattu: , käyttäjä: Suli
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Minulle tulee tämänkaltainen kimppu! :) Haluaisin lisäksi jokaisen ruusun sisälle tai niiden keskelle tekotimantteja. Oih kimppu tulee säihkymään upeasti.

Rakastan punaisia ja valkoisia ruusuja.  :) Tykkään myös keltaisista, vaaleanpunaisista jne. mutta valko-puna on mielestäni elegantti.

 

post-47712-0-83618000-1391953761_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Mulle tulle yksi jätti daaliankukka ja ehkä jotain vihreetä sekaan :) Koristeeksi kukkaan ajattelin helmiä, kun muutenkin koruni on aika helmipainotteinen.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Toiveenani olisi saada kimppuun valkoisia kruunuvuokkoja ja kerrottuja, valkoisia leinikkejä tähän tyyliin:

 

001.gif

 

Varren ympärille voisi kietoa juuttinarua...

Muokattu: , käyttäjä: nilmelwen
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Haaveissa ois iso kimppu valkoisista ja vaaleanpunaisista pioneista.. jotakin tähän tyyliin:

06-12-11-001.jpg

Aivan ihana!! Minullakin toiveena, että kimpussa olisi vain pioneja, pelkästään vaaleanpunaisia kylläkin :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meillä on kaksi tilaisuutta, ja toiseen tulee kirkkaanpunaista neilikkaa, vihreää wimbledon-ruusua ym vihreää.

 

Toiseen kirkkaanpunaista ruusua, limenvihreää lumipalloheisiä ja keltaista craspediaa. Kun yksi seppä haukkui sormustoivettani liikennevaloiksi, niin nyt tulee sitten kimppuunkin samaa teemaa :)

 

Punaiset ruusut ovat kyllä huulipunan kannalta haasteellinen juttu. Paras sävy huuliin on tietty täysin sama punaisen sävy, mutta jos vähänkään taittaa oranssiin, menee vaikeaksi... myös pussaaminen on sotkevaa puuhaa. Ollaan testattu eri punilla ja yksi on ylitse muiden tarttumattomuuden kannalta. Toivotaan siis, että lopullinen kukan sävy on juuri se!

Link to comment
Share on other sites

Haaveissa ois iso kimppu valkoisista ja vaaleanpunaisista pioneista.. jotakin tähän tyyliin:

06-12-11-001.jpg

Mulle tulee juuri tämän tyylinen kimppu! Väristyskin suht sama ja lisäksi sekaan laitetaan muutama valkoinen ja vaaleanpunainen neilikka :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ite vähän mietin jos tekisin ite kimpun kun ei erikoismuotoilua. :) Ihan perusmalli, valkosia gerberoita tai germiinejä, ruusuja joko valkosena tai shamppanja, jotain pientä vihreää ja kiinnitys suklaanruskeal leveäl satiininauhal ja juuttilangalla pari kerrosta , nauhat yhes rusetille. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Minulle tulee fuksiasta neilikasta pyöreä kimppu, jossa on varren ympärillä valkea satiininauha. Pistävät kimppuun muutaman strassineulan, tulee vähän kimallusta. Lopputulosta odotellessa :)

Link to comment
Share on other sites

Kimpussani oli limenvihreää hortensiaa, vaaleanpunaista neilikkaa, vaaleita isoja ruusuja joissa muutamassa timanttineula, sekä vaaleanpunaista bouvardiaa. Rakastin tätä niiiin paljon! :wub:

post-45753-0-81984400-1404214891.jpg

Muokattu: , käyttäjä: LimeBride
Link to comment
Share on other sites

Carnation_

 

Mulle tulee fuksian värisiä neilikoita ja helmikoristeita. Varsi koristellaan vaniljanvärisellä nauhalla :D ja kimpusta tulee puolipyöreä...eli aika samoilla mennään :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ihana kimppu LimeBride! Tykkään hortensiasta tosi paljon! Minulla oli tälläinen, Neuloin hopeista vahvaa sidontalankaa ja floristi teki kimpun. Halusin purppuraista revonhäntää, vähän ruusuja, loput sai tekijä valita oman maun mukaan. Kimppu oli ihana. Ehkä olisi saanut olla voimakkaamman värinen, mutta koska ne on valittu revonhännän sävyyn, niin sithän niiden piti olla just noi ettei tule sävy eroja.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...