Maalismorsian04

Kuopion kukkakaupat

69 viestiä aiheessa

Me mennään ens viikolla käymään tuolla neulamäen kukkapajassa, todennäköisesti sieltä otetaan kukat. Häämessuilla juttelin sen floristin kanssa ja jäi kyllä todella positiivinen kuva.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Käytiin tänään neulamäen kukkapajassa ja sieltä otettiin kukat. Minusta edullinen paikka ja hyvä palvelu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heimosen kukkakauppa Ruotsinkadulla on todella hyvä paikka..taitava ja kokenut nainen sitomassa ja myymässä..suosittelen! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mekin otettiin Neulamäen Kukkapajalta kukat tulevan kesän juhlaamme. Myyjä oli asiantuntevan ja kiinnoostuneen oloinen. Hintakaan ei ollut paha, kun olin budjetoinnut 300e ja tulikin kolmanneksen halvemmaksi, vaikka kukka-asetelmiakin pöytiin tulee kolme.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nopea tutustumiskäynti Lunariaan ei kyllä viime viikolla kovinkaan hyvää kuvaa antanut. Koko kauppa oli sotkuinen, toinen myyjä piilotteli takahuoneessa ja toinen ei viitsinyt edes tervehtiä. Kalat uivat limaisessa maljassa ja tavaraa oli aivan liikaa pieneen tilaan. Juoksin äkkiä pakoon.

Myöskään Floretasta ei saanut hyvää palvelua, sentään palvelua muttei hymyä lainkaan, olo ei ollut tervetullut. Etsintä jatkuu..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä lopulta kukat hankittiin Kuopio linja-autoaseman yhteydessä olevasta "Kukkanen" -kukkakaupasta. (hautausmaan puolella rakennusta)

Palvelu ystävällistä ja mukavaa. Myyjä jaksoi oikein hyvin jahkailujani kukkien suhteen ja osasi hyviä ideoita ehdottaa.

Sain aivan taivaallisen kimpun, vaikka sen teki toinen henkilö, kuin se jonka kanssa olin alkuun asioinut (oli siis tiedossa, että on eri henkilö sitä tekemässä).

Hintatason kalleudesta/halpuudesta en kyllä nyt osaa sanoa yhtään mitään, kun sain yhtenä häälahjana kaikki kukat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onkos kellään taas ajankohtaista tietoa mistä kannattais kukat Kuopiosta/Siilinjärveltä omiin häihin tilata? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä voin kertoa sulle Happily ever after, että myö käytiin tilaamassa kukat tällä viikolla tuolta täällä kehutulta Neulamäen kukkapajalta ja oon todella tyytyväinen että otettiin sieltä. Myyjä kuunteli, esitti ehdotuksia, hinta oli sopiva jne. Oon siis tyyväinen :) Kannattaa käydä siellä! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

 

Itse kävin tänään Siilinjärven kukka- ja hautauspalvelussa, Vuorelan kukka- ja sidonnassa sekä Neulamäen kukkapajassa. Päädyin ottamaan kukat (morsiuskimppu, neljä viehettä sulhaselle, bestmaneille ja isälleni sekä kahdelle kaasolle rannekukat) Neulamäen kukkapajasta sekä parhaan vision, että erinomaisen asiantuntevan ja mukavan palvelun vuoksi.

 

Myyjä on erittäin mainio asiakaspalvelija ja kuunteli toiveitani ja esitti omia mielipiteitään ja ehdotuksiaan erinomaisesti. Valikoima kukissa häikäisi jo heti sisään astuttuani eikä minulla ollut epäilystäkään siitä, että olisi tarvetta etsiä sitä meille oikeaa kukkakauppaa yhtään enempää! :) Vietimme pitkän tovin suunnitellen kukkia eikä myyjällä tuntunut olevan mitään kiirettä, päinvastoin hän vaikutti aidosti kiinnostuneelta kimppujemme suunnittelusta.

 

Olin henkisesti jo valmistautunut siihen, että kukat tulisivat olemaan kalliimpia kuin kahdessa edellisessä paikassa, mutta eikä mitä! Kukat olivat monipuolisemmat kuin edellisissä paikoissa, mutta siitä huolimatta kukat yhteensä tulevat kustantamaan vähemmän. Tästä palvelusta olisin kernaasti maksanut enemmänkin! :)

 

Voin suositella paikkaa jo näin etukäteen täydestä sydämestäni ja uskon hääkukistamme tulevan aivan täydelliset! :) En malttaisi odottaa kesäkuun loppuun!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Komppaan täysin edellistä kaikessa. Sitten säkin morsian2013 kun käyt siellä uudestaan, huomaat tunteen vaan vahvistuvan eli olet enemmän kuin tyytyväinen kun valitsit kyseisen kukkakaupan.

Oi, mulla ei oo enää kuin 2 yötä h-hetkeen. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo, uskon vahvasti, että tyytyväisyys on taattu :)

 

Onnittelut lienee vähän myöhässä, mutta onnea tähän päivään ja nyt myöskin naimisiin menon johdosta! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos! Kaikki meni hyvin.

Ja jos pysytään kukka-aiheessa, niin se kukkakaupan myyjä ohjeisti todella hyvin mille puolelle kukat esimerkiksi miehen rinnuksiin laitetaan jne. Eli edelleen suosittelen todella paljon Neulamäen kukkapajaa kaikille! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

morsiusasioilla en oo ollut liikenteessä mutta muuten olen itse ainakin lunariasta saanut mielettömän hyvää palvelua ja kauniita kimppuja :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun pyöreä kimppuni, sulhasen ja sulhaspojan vieheet olivat Petosella Pyörönkaarella sijaitsevasta kukkakaupasta nimeltä Pyörön kukka ja lahja. Olin tosi tyytyväinen sekä kimppuun että sieltä saamaani palveluun. Floristi ymmärsi hyvin visioni kimpusta ja esitti ehdotuksiaan sen suhteen, lopputulos oli juuri sellainen kuin halusinkin ja hinta kohtuullinen. Voin lämpimästi suositella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on myös tulossa kukat Neulamäen kukkapajalta. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voin kyllä lämpimästi suositella Niiralassa olevaa Heimosen kukkakauppaa! Todella taitava ja kokenut myyjä! Ymmärsi heti minkä tyylistä kimppua haen vaikka en todellakaan ole mikään kukka-asiantuntija.  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kertoisitteko eri kukkakauppojen hintatasoista Kuopiosta? Meillä vielä kukkakauppa harkinnan alla. Tuo Pyörön kukkakauppa sopisi sijainniltaan loistavasti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävimme tänään tiedustelemassa kukkien hintoja Kuopio/Siilinjärvi akselilla neljästä eri kukkakaupasta. Minulla oli kukkakauppoihin mentäessä jo visio siitä, mitä haluan, joten luovuudelle ei minun tapauksessa hirveästi sijaa jäänyt. Haluan tiiviin mutta isohkon kimpun neilikoista, heittokimpun, ison asetelman buffet-pöytään, 5 rintaviehettä, 3 ranneviehettä ja max. 30 kpl pieniä asetelmia vieraiden pöytiin. Tässä tuloksia reissulta:

 

Kukka-Lunariassa miesfloristi ja oletettavasti toinen omistajista oli palvelualtis ja mukava. Mallasi heti pöytäasetelmiin tulevia kukkia antaakseen meille hyvän kuvan onko kolme neilikkaa riittävän näköisesti kukkia. Kyllä on ainakin meille! Pyysin välittömästi hinta-arviota kukista ja kuljetuksen juhlapaikalle mukaan lukien antoi hinnaksi n. 500e. Myyjän asenne vakuutti myös sulhasen.

 

Puijonlaakson Kukassa saimme myös iloista ja nopeaa palvelua. Myyjä kuunteli toiveemme, kysyi tarkennusta ja oli muutenkin ystävällinen. Emme saaneet hinta-arviota heti, mutta lupasi soittaa muutaman päivän päästä tarjouksen kanssa. Olikohan meidän tilauksemme sen verran arvokas, että tarvitsi vielä omistajan kanssa harkita lopullista summaa.

 

Vuorelan kukasta olen täältä lukenut hyviä kokemuksia, joten menimme sinne suurin odotuksin. Vanhempi naismyyjä oli jotenkin aran oloinen, mutta kuunteli toiveemme ja oli ystävällinen. He eivät kuitenkaan tällä hetkellä ainakaan kuljeta kukkia juhlapaikalle, joten tämä paikka karsiutui ihan jo sillä perusteella. Myös kukkien hinnaksi hän arvio n. 620e, mikä tuntui Lunarian jälkeen aika huimalta.

 

Viimeisenä kävimme Kukka- ja hautauspalvelu ky Eija Markkasella Siilinjärvellä. Liike oli viihtyisä ja kukat oli siellä aseteltu erittäin kauniisti esille, joten uskon, että myös heidän sitomansa kukat olisivat kauniita. Myyjä (oletan, että oli itse Eija Markkanen) oli hymyilevä ja kuunteli toiveemme tarkasti ja kyseli tarkennuksia, jos en kertonut visiostani riittävän tarkasti. He toimittavat kukat juhlapaikalle 10e maksusta. Itse kukille hän arvioi hinnaksi jotain 600-700e välistä. Meille tuli tosi hyvä fiilis tästä kukkakaupasta, mutta joudumme hinnan takia karsimaan.

 

Odotamme siis Puijonlaakson kukan tarjousta, mutta epäilen sen olevan myös jotain 600e päälle. Päädymme todennäköisesti Kukka-Lunariaan, mutta emme ainoastaan hinnan takia vaan sulhasen (ja morsiamen) saaman hyvän fiiliksen ja täältä aiemmin luettujen kokemusten perusteella!

Muokattu: , käyttäjä: Alithea

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään