ritsu6

Vantaan kukkakaupat

59 viestiä aiheessa

Pikaisesti apua kaivataan, sillä h-hetki lähestyy ja pulmana se, että mistä saisi pääkaupunkiseudulla edullisesti ostaa mm. ruusuja ja harsokukkaa tms itselle? Tekisin itse asetelmat, jotta budjetti ei paisuisi kohtuuttomuuksiin.

Kukkatukkuihin ei taida olla asiaa ilman tukkukorttia. :-/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin Backaksen puutarhakeskuksessa, jossa sain erittäin töykeää palvelua. Myyjällä oli kiire tauolle jonne toinen työntekijä hänet juuri pyysi. Eivät mllään kuulemma pystyneet tekemään tulevaksi perjantaiksi sidontaa kolmesta kallasta, koska lauantaille oli viidet suuret häät. Toista kertaa en sinne mene. Sain kukat muualta ihan ilman ongelmia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kävin Backaksen puutarhakeskuksessa, jossa sain erittäin töykeää palvelua. Myyjällä oli kiire tauolle jonne toinen työntekijä hänet juuri pyysi. Eivät mllään kuulemma pystyneet tekemään tulevaksi perjantaiksi sidontaa kolmesta kallasta, koska lauantaille oli viidet suuret häät. Toista kertaa en sinne mene. Sain kukat muualta ihan ilman ongelmia.

Meilläpä onkin sama hääpäivä, jokos sua jännittää? Mä olen tilannut Koivukyläs S-marketin yhteydessä olevasta kukkakaupasta hääkimpun ja muut kukat ostan vasta huomenna torstaina. Onnellista hääpäivää! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei kaikille. Itse olen ollut joskus aikoinani töissä Backaksen puutarhalla. Jos siellä on vieläkin sama meininki niin henkilökunnan on pidettävä taukonsa silloin kuin ne on ilmoitettu olevan, jos et pidä silloin, niin ei tarvitse pitää koko päivänä. Ainakin tähän aikaan oli kellokortti järjestelmä, myös tauoille jolloin ruhtinaallisessa 12min. piti ehtiä syödä välipala ja käydä vessassa, sekä leimata itsensä taas töihin ja toki se kellokortti ei ollut samoissa tiloissa jossa lounastetaan. Tupakoitsijat polttivat jos ehtivät.

En henk.koht. usko asioiden kovinkaan paljon tästä muuttuneen, miksi muutoin henkilökunta näyttää olevan aivan lopussa.

Minä kuitenkin voin kaikille lämpimästi suositella Järvenpään kukkataloa sekä Helsingistä Eerikin kukkaa.

Muoks. Jatkoa vielä edelliseen. Silloin Backaksessa meitä sitojia oli vuorossa kaksi tai yksi, ja meidän piti hoitaa suuren talon kaikki tilaukset sekä palvella asiakkaita ja sitoa heille. Kiirettä piti kovasti. Toivottavasti tilanne on tästä siellä muuttunut.

Silti huonoa asiakaspalvelua ei voi hyväksyä, mutta ymmärrän hyvin ylityöllistettyä henkilökuntaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä tilasin kukat kimppuuni Viherpajasta ja sidoin kimpun itse. Tilasimme myös vieheet Viherpajasta. Pöytäkukat saimme osittain juhlapaikalta ja osittain teimme itse.

Joltain kuulin, että Viherpajasta ostettu kimppu olisi ollut löysästi sidottu, mutta meillä ainakin viheet olivat oikein hyviä ja kauniita ja kestivät sen minkä pitikin. Hintaa ruusuvieheelle tuli n. 4 eur/kpl (mikäli nyt oikein muistan).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä hankin kukkamme Leinikkitien Kukasta ja olin erittäin tyytyväinen omaan kimppuuni ja miesten vieheisiin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heips, onko Backaksen puutarhakeskuksesta kellään HYVIÄ kokemuksia (kun aika negatiiviseen sävyyn on täällä paikkaa kommentoitu)? Tai Jumbossa sijaitsevasta Kukka Backaksesta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Löytyykö minkäänlaista kokemusta kauppakeskus Tikkurissa olevast Tikkurilan kukkakaupasta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuoreita kommentteja Vantaan kukkakaupoista kaivataan...?!? Etenkin Tikkurilan tai Myyrmäen liepeiltä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemuksia Jumbossa sijaitsevasta Piazza Kukasta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Onko kenelläkään tietoa minne Maija Saarinen on siirtynyt?

Tiedän ettei hän enää ole Tikkurilan Anttilan Viherpeukalossa töissä ja että hänellä on

kait oma yritys nykyään pystyssä. :)

Toivottavasti joku on kuullut jotain hänestä.

Siis kuinka uusi tää tieto on? :o

Tuon viestin kirjoittamisesta nyt näyttää kuluneen jo jonkun aikaa, mutta... itselläni oli nyt pari viikkoa sitten häissä kukat Viherpeukaloista ja Maija Saarinen minua siellä palveli. Käsittääkseni omistaa ko. kukkakaupan ja voin suositella lämpimästi! Ei ehkä kaikkein edullisin, mutta kukat olivat juuri sellaiset kuin olin mielessäni kuvitellutkin. :)

muoks* niin ja kukkien hintahan tietysti riippuu ihan siitä millaisia kukkia haluaa... ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Omat hääni ovat nyt onnellisesti ohi ja voin vain kiittää Vantaalla Hiekkaharjussa olevaa Kukka-Miaa upeista kukista.

Oma ruusuista (Avalanche) tehty hääkimppuni oli aivan upea ja kesti loistavasti.

Voin suositella lämpimästi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Minä hankin kukkamme Leinikkitien Kukasta ja olin erittäin tyytyväinen omaan kimppuuni ja miesten vieheisiin!

Tämä oli kiva kuulla, koska ajattelin hommata kimpun ja muut kukat juurikin tuolta, tai sitten Kukka-Miasta, jota on myös kovasti kehuttu. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ristiäisiin ollaan otettu kukat aina Leinikkitien kukasta, tammikuussa viimeisin kukkalaite ja oli hieno ja kesti yli viikon, sieneen tehty asetelma. Kimppuja samalla kyselin jä pyöri hinnat 60 eurosta ylöspäin.

Kukka-Miasta tämän hetkistä kommenttia? Tämän ketjun perusteella voisi kokeilla...Täytyisi käydä varmaan tutustumassa ja hinta retkellä.

Ninnu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyselin Backaksesta, että milloin pitäisi kimppu tilata, niin enää ei kuulema myydä yhtään morsiuskimppua ensi kesälle! Heillä on vain yksi ihminen joka niitä tekee ja nyt jo niin paljon tilauksia, ettei enempää voi ottaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kyselin Backaksesta, että milloin pitäisi kimppu tilata, niin enää ei kuulema myydä yhtään morsiuskimppua ensi kesälle! Heillä on vain yksi ihminen joka niitä tekee ja nyt jo niin paljon tilauksia, ettei enempää voi ottaa.

Hei! Backakselta ovat jo huippusitojat lähteneet sen kiinnimenon vuoksi. Itse tilasin viime kesänä Kukkapalvelu Freesistä hääkukkani ja voin lämpimästi suositella yritystä. Sain juuri sellaiset hääkukat kuin halusinkin ja mielestäni hinnatkin olivat kohdallaan. Toimii siis siinä Backaksen lähellä. Googlettakaa nettisivut!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään tietoa tai kokemusta millainen on Jumbon Piazza Kukka? Hinta ja laatu?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kukka-Miia Hiekkaharjussa en voi suositella viime kuisen hautavihon perusteella. Kukkavihon valkoiset ruusut olivat jo alkaneet rusehtua ennen kuin vihkoa oli ehditty laskea haudalle, samoin osa pienistä sinisistä kukkasista oli kuolleita.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uusia kokemuksia Vantaan suunalta kaivattaisiin. Onko jollain kokemusta Pähkinärinteen kukkakaupasta? Entäs myyrmannin kukkakaupasta tai superpähkinän kukkakaupasta. Myös muista Länsi-Vantaan kukkakaupoista kokemukset kiinnostaa

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaako joku sanoa, mistä kukkakaupasta, Vantaalta, saisi pioneja vielä heinäkuun puolessa välissä?? Yhdestä kukkakaupasta ilmoittivat, että varmin aika saada pioneja olisi vain kesäkuussa. Onko kenelläkään kokemusta pionien saatavuudesta heinäkuussa ja mistä niitä sitten saisi?

Haluaisin pioneja kimppuun ja pöytäkukkiin.

Kiitos jo etukäteen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kyselin Backaksesta, että milloin pitäisi kimppu tilata, niin enää ei kuulema myydä yhtään morsiuskimppua ensi kesälle! Heillä on vain yksi ihminen joka niitä tekee ja nyt jo niin paljon tilauksia, ettei enempää voi ottaa.

Hei! Backakselta ovat jo huippusitojat lähteneet sen kiinnimenon vuoksi. Itse tilasin viime kesänä Kukkapalvelu Freesistä hääkukkani ja voin lämpimästi suositella yritystä. Sain juuri sellaiset hääkukat kuin halusinkin ja mielestäni hinnatkin olivat kohdallaan. Toimii siis siinä Backaksen lähellä. Googlettakaa nettisivut!

Onko kellään muulla kokemuksia aiemmin mainitusta Kukkapalvelu Freesistä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kyselin Backaksesta, että milloin pitäisi kimppu tilata, niin enää ei kuulema myydä yhtään morsiuskimppua ensi kesälle! Heillä on vain yksi ihminen joka niitä tekee ja nyt jo niin paljon tilauksia, ettei enempää voi ottaa.

Hei! Backakselta ovat jo huippusitojat lähteneet sen kiinnimenon vuoksi. Itse tilasin viime kesänä Kukkapalvelu Freesistä hääkukkani ja voin lämpimästi suositella yritystä. Sain juuri sellaiset hääkukat kuin halusinkin ja mielestäni hinnatkin olivat kohdallaan. Toimii siis siinä Backaksen lähellä. Googlettakaa nettisivut!

Onko kellään muulla kokemuksia aiemmin mainitusta Kukkapalvelu Freesistä?

Minä tilasin hääkukkani kesällä 2009 Freesistä ja kukat olivat todella onnistuneet. Maria toteutti minulle pitkän upean orkideakimpun, vieheitä sekä juhlapaikan asetelmia. Voin suositella minäkin:) Heidän kuljetuspalvelu on myös tosi kätevä, niin ei itse(tai muun hääväen) tarvitse hääpäivänä enää huolehtia kukkien kuskauksesta. Nyt suunnittelen kaverin häitä, niin käännymme kukka-asioissa taas Freesin puoleen..

Muokattu: , käyttäjä: Ludisia

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt kaivataisiin tuoreita kokemuksia! Eli Freesi on saanut postiivista palautetta. Onko muita? ensisijaisesti Itä- ja Keski-Vantaalta. Kiitos!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tästä on jo vierähtänyt tovi aikaa, mutta Kukka-Miasta unohtivat sovitun tapaamisen (ajankohtana, jota itse olivat ehdottaneet), jossa kukista piti keskutella ja yhdessä sopia hääkukat. Paikalla ollut sijainen oli erittäin töykeä, hinnat muuttuivat aivan toisenlaisiksi kuin ensimmäisellä kerralla kysyessäni ja myöhemmin selvisi, että ehdotukset esim. pioni hiuksissa, ei olisi toiminut ollenkaan, sillä auetessaan kukka saattaa alkaa valuttamaan tahmeaa siitepölyä. Siinä olisikin ollut kaunis lisä kampaukseen. Sain onneksi silloiselta Backaksen puutarhalta pikapikaa kukat häihin ja olivat aivan mahtavat. Kukka-Mialta en aio kukkiani hakea.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jumbon kukkakauppa ainakin kallis. Kyselin pyöreää hääkimpua (ruusuista tai neilikoista) ja maksoi 150-200. Decoflower joka toimii Vantaalla, niin sama kimppu 65-70. Huh mikä hintaero... Deco Flowerilla ainakin kauniita kimppuja nettisivuilla.

Kukka-Miakin harkinnassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään