Guest nr

Helsingin kukkakaupat

216 viestiä aiheessa

Onko Clarkia saanut kehuja juuri Markun ansiosta?

Kertokaa toki lisää Markusta.

Millaisia kukkia olette häneltä tilanneet?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Olin todella tyytyvainen pioni-kimppuuni Kukkakauppa Livingroomista! Palvelu oli todella hyvaa ja he loihtivat upean kimpun sahkopostien perusteella (en paassyt etukateen paikan paalle kun asun ulkomailla). Lisaksi ei ollut ollenkaan ongelma etta haamme olivat heidan lomansa aikana vaan kaikki hoitui tosi sujuvasti ja he sitoivat kimppuni lomallaan! Olin todella onnellisesti yllattynyt kuinka ihana kimppuni oli kun sen sain kasiini!

Suosittelen lampimasti!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kenelläkään kokemusta Kukkakauppa Puntista Bulevardilta (Cityshoppari-kortilla -20% morsiuskimpuista ainakin tämän vuoden kortissa) tai Etelärannan Kukkastudiosta?

Muista naikkareista poiketen sain tänään aika tylyä palvelua Living Roomissa, eivätkä todellakaan sido kimppuja loma-aikanaan, kuulemma... (Enkä sitä odottaisikaan, tämä asia vaan teroitettiin mieleeni harvinaisen selkeästi)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Iso kasa risuja Livingroomille :girl_mad:

-osa pöytäkoristeiden kukista oli jo hakiessa niin nuupahtaneita, että jouduin pyytämään uusia tilalle

-kimpussani oli väärän värinen nauha

-sulhasen viehe hajosi yhtäkkiä omia aikojaan

-äitien rintakukat olivat niin kauheat(vanhanaikaiset), että jouduimme karsimaan ja muuttamaan niitä

-buffetpöydän kukka oli paljon vaatimattomampi kuin oli sovittu

-sovittu hinta ei pitänyt lähellekkään paikkaansa vaan minulta veloitettiin 300€ enemmän kuin oli sovittu

Että näin meillä, harmittaa ihan älyttömästi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kirjoittelinkin tuossa kesällä, että meidän hääkukat tulevat Töölöntorin kukasta ja piti nyt vielä jälkikäteen tulla vahvistamaan, että kukat oli upeat, kestävät ja toiveiden mukaan tehdyt. Palvelu oli koko ajan erinomaista, voin suositella lämpimästi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tilasin kimppuni Kalliosta Syväsen kukasta. Tein tilauksen hyvissä ajoin ja vein kuvankin malliksi. Hääpäivänä järkytys oli suuri, kimppu ei ollut todellakaan kuvan mallin mukainen!! Kimppu oli suoraan painajaisistani. Onneksi sain rahat takaisin ja Töölöntorin kukka pelasti tilanteen tekemällä muutaman tunnin varoitusajalla täydellisen kimpun. Jos en olisi saanut uutta kimppua, olisin ollut ilman. Ensimmäinen kimppu oli niin kamala, että sitä en olisi halunnut kantaa saatika katsoa hääkuvissa.

Valitsin Syväsen kukan netistä lukemieni suosittelujen perusteella, mutta aina ei näköjään mene nappiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän kukat tuli Living Roomista Robalta, ja olin pääosin tosi tyytyväinen.

Pyysin tän ketjun perusteella tarjoukset useammasta paikasta, ja heidän tarjous oli kohtuuhintaisin ja asetelmat jne. näytti nettisivujen perusteella eniten meidän tyylisiltä. Kukat tuli lähetillä hääpäivänä ravintolaan (pöytäkukat) ja kampaajalle (kimput, vieheet ja terälehdet), ja oli tosi kauniit. Ainoa, mikä ei mennyt kohdilleen, oli että olin pyytänyt yhden ns. pitkävartisen vieheen, jonka olisin laskenut alttarille mennessä penkin päätyyn edesmenneen läheisen muistolle. Tuo viehe kuitenkin jäi puuttumaan setistä, mutta jälkikäteen ajatellen siinä olisi tullut tosi paljon säätöä, jos se olisi tarvinnut laskea. Pahoittelivat tosi kovasti tämän kukan puuttumista.

Kaiken kaikkiaan mun mielestä hyvä palvelu, kauniit kukat ja kohtuuhintainen loppusumma. Saatiin heiltä lainaan siis myös maljakot pöytäkukkia varten, mikä säästi hääbudjetista aika lailla, jos vaihtoehtona olisi ollut maljakoiden tai muiden lasiastioiden ostaminen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on kokemusta ainoastaan Livingroomista ja voin liputtaa sen puolesta. Hoidin kimpun tilaamisen sähköpostilla, yksi häävieraista nouti sen hääpäivän aamuna ja toi minulle 300 kilometrin päähän. Livingroom oli ainut kukkakauppa, joka lupasi mulle pionikimpun. Itse en siis ole ikinä edes käynyt siellä, mutta kimppu oli täydellinen. Hintaa en edes kysynyt, koska olin vlamis maksamaan pionikimpusta suurin piirtein mitä tahansa. Hinta oli lopulta 110€.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voin suositella Sadun kukkaa Munkkiniemestä. Erittäin kilpailukykyiset hinnat (käytiin kaikki lähialueen kukkakaupat läpi) ja iloinen, nuorekas ja palveluhaluinen henkilökunta. Annettiin aika vapaat kädet ja hääkukat oli oikein hyvät!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä suosittelen Pukinmäen kukkaa. Sain loistopalvelua ja juuri sellaisen ihanan pienen vaaleanpunaisen neilikkakimpun kuin halusinkin. Hintaa kimpulle ja miehen vieheelle tuli 37euroa, eli ei todellakaan paha. Kimppu ja viehe kestivät molemmat todella hyvin koko illan, joten todella tyytyväinen olen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin suosittelen Living Roomia Iso-Roballa. :give_rose: Loistavaa ja ammattitaitoista palvelua ja varsin kohtuulliset hinnat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heips

Itse sain loistavat kukat Töölöntorin kukasta. Kimppua lähdettiin tekemään ilman minkäänlaista idaa itselläni siitä, mitä haluan, ja silti floristin suunnittelema kimppu sopi täydellisesti juuri meidän häihin, pukuuni ja käteeni. Kaasojen rintakukat oli todella sirot ja kauniit, bestmanin ja sulhasen vieheet hieman tuhdimmat, kuten asiaan sopikin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yllä olevan viestin perusteella suunnistin nenäni Töölöntorin kukkaan, koska sattuu hääpäivänä olemaan matkalla kampaajalta hotelliin.

Nyt on siis häihin kukat tilattu; yksi hääkimppu, viisi viehettä (joista kolme miespuolisille, kaksi naispuolisille), kolme rannekukkaa. Vieheille ja rannekukille kukkakauppias kertoi kyllä kauniimmatkin nimet, mutta en niitä enää muista. Viehe on aina sanana häirinnyt, kun viittaa kalastukseen... Mutta joo, se siitä.

Tälle kaikelle tulee hintaa n. 300e-320e. Olen sen valmis maksamaan siitä, mitä tuolla palvelulla sain, kun ko. kauppaan menin.

Vielä todennäköisesti tilaan tuohon satsiin lisäksi erillisen heittokimpun.

Kerroin olevani vasta kyselemässä ja myyjä innostui aivan mielettömästi ja kertoessani minkälainen puku minulla on, sai ihania ideoita ja värityksen puolesta löysi heti kimppuuni neljä eri kukkaa, mitä laittaa siihen. Päältä täysin valkoinen kimppu ja varteen valkoista samettinauhaa.

Myyjä otti minusta mittoja, että kimpusta saadaan vartaloani vasten oikean kokoinen sekä kämmenestäni, jotta saadaan varreltaan oikean kokoinen. Olin todella yllättynyt tästä. En tiennyt, että sellaistakin tarvitsee ottaa huomioon.

Pukukorujen (tjsp.) ja rannekukkien osalta oli myös aivan mieletöntä ideointia.

Tykästyin aivan mielettömästi ko. myyjään ja tosiaan kun vasta käytiin asioita läpi ja kuulin hinnan, sanoin että teen tilauksen. On siinä sitten ilmaa tai ei, niin palvelu oli mieletöntä ja myyjä todella otti häämme asiakseen ja sen, että saadaan kroppaani ja pukuuni sopiva kimppu.

Itselläni ei ollut mitään hajua mikä sopisi.

Olen todella, todella tyytyväinen ainkin toistaiseksi. Toivotaan, että tilanne on sama, kun haetaan kukat kaasojen kanssa 31.12. :girl_wink:

Niin joo, minua palvelleen ihanan palvelualttiin henkilön nimi oli Riitta Raita! :-X

:-X Anerina

Muokattu: , käyttäjä: Anerina

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mullakin oli morsiuskimppu ja vieheet Living Roomista. Hinta oli todellakin kohdallaan ja kimppu oli ihan täsmälleen sen näkönen mitä halusinkin, vaikka vaan puhelimessa selitin mitä olin miettinyt.  :)

Innostuin soittamaan Living Roomiin ja mikä pettymys, puhelinvastaajaviestissä kerrotaan että liike on koko heinäkuun sujlettuna. Se siitä sitten. Aika erikoista mielestäni.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sisko tilasi omissa häissään kukat Jorin torilta Foorumista. Kimppu oli tosi nätti, hinta taisi olla jotain 50 €. Sulhasen viehe oli nätti mutta ei kovin kestävä - se hajosi jo alkuillasta. Todennäköisesti silti itse tilaan tuosta samasta paikasta, koska se on meidän kannalta kätevässä paikassa ja minusta hinnat on ihan OK.

Kiitos vinkistä, soitin Forumin Jorintoriin ja saan sieltä hääkukat nopella aikataululla :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Innostuin soittamaan Living Roomiin ja mikä pettymys, puhelinvastaajaviestissä kerrotaan että liike on koko heinäkuun sujlettuna. Se siitä sitten. Aika erikoista mielestäni.

Heinäkuu on kukkakauppojen hiljaisin kuukausi, ja monet pitävät silloin liikkeen kiinni. Jos myynti hiljenee niin ettei se edes kata palkkamenoja, se on ihan ymmärrettävää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko tuoreita (pun not intended) kokemuksia Living Roomista? Me käytiin jättämässä tilaus taannoin, jäi ainakin tosi hyvä fiilis keskustelujen pohjalta. Myyjä ymmärsi tosi hyvin meidän toiveita hatarienkin kuvausten perusteella ja antoi mainioita ehdotuksia - joskus kun aina asiakaspalvelijoiden kanssa voi tulla sellainen tunne, ettei oikein olla samalla sivulla, mutta nyt kyllä suorastaan päinvastoin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Töölöntorin kukkaa voin minäkin kehua :girl_smile: Aivan mahtava palvelu ja todella osaava floristi. Olin ihan häkeltynyt kun äidin kanssa poistuttiin liikkeestä, että kuinka osaavalta ja ammattitaitoiselta floristi vaikutti. En ihan tarkkaan tiennyt minkälaisen kimpun haluan, joten floristi sanoi onneksi suoraan oman mielipiteensä. Kimpusta tulikin aivan ihana! :-X:girl_in_love: Niin täydellinen, ihastelin sitä joka käänteessä. Tilattiin myös asetelma buffet-pöytään, 2 viehettä ja hiettokimppu/kaason kimppu. Hintaa tuli ihan riittävästi :girl_haha: MUTTA tuollaisesta ammattitaidosta ja palvelusta maksan erittäin mielelläni.

Sukuni on jo pitkään luottanut Töölöntorin kukkaan ja varmasti käymme jatkossakin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Omasta kokemuksesta voin nyt lämpimästi suositella Living Roomin palveluita - kaikki meni tosi mallikkaasti, kukat näyttivät todella hyviltä, palvelu oli sujuvaa ja jouhevaa, asiat hoituivat sovitusti. Loistokas valinta ainakin meille. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan käyttänyt Östersundomissa sijaitsevaa Season Garden kukkakauppaa? Kokemuksia ja hintahaarukkaa olisi kiva kuulla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Santu: Mä tunnen Seasons Gardenin omistajan, opiskeltiin samaan aikaan floristiksi! :girl_smile:

Sen verran osaan kertoa, että Tuija tekee todella pikkutarkkaa ja siistiä sidontaa. Ihan mielöttömän kauniita morsiuskimppuja olen nähnyt hänen tekevän. Myöskin isommat tilakoristelut luonnistuu.

Tuijalla on myös mielettömästi ideoita ja mielikuvista, tietynlaista luovaa hulluutta.. Siis oikeasti hyvää sellaista. :grin:

Hinnoista en valitettavasti osaa sanoa, mutta suosittelen ehdottomasti että käyt siellä juttelemassa ja pyytämässä tarjousta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos Tilda :) Täytyy tosiaan käydä paikan päällä. Vihkiminen on Östersundomin kirkossa, niin olisi näppärää saada kimppu "siitä vierestä" kyytiin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen lämpimästi pientä kukkakauppa Zinniaa Paloheinässä. Liike on vielä pieni, koska omistaja lähti suuremmasta liikkeestä ja laittoi oman putiikin pystyyn, mutta toiminta erittäin ammattitaitoista. Kukat saa tarvittaessa paikan päälle toimitettuna ja hinta-laatusuhde on enemmän kuin kohdallaan. Suunnittelu kauppiaan kanssa sujui täysin ongelmitta ja yhteydenpito oli vaivatonta. Olen lisäksi työni puitteissa nähnyt hänen töitään muuallakin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko tuoreita kokemuksia kukkakaupoista Helsingissä? Löysin netistä floristimestari Pirjo Kopin, onko hänestä kokemuksia? Nettisivujen kuvien perusteella todella kauniita kimppuja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään