Guest Harlekiini

Espoon kukkakaupat

100 viestiä aiheessa

Suosittelen lämpimästi Sellon Visuellea. Morsiuskimppu, vieheet ja rannekukat aivan ihania ja niin kuin halusimme.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä myös olen tyytyväinen Sellon Visuelleen. Palvelu oli alusta asti erittäin hyvää ja kukat olivat hienot ja kestävät.

Hintaa kimpulle, heittokimpulle, sulhasen vieheelle, kolmelle muulle vieheelle, hiuskukalle ja morsiustytön kukkapannalle tuli noin 300 euroa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän kukat hankittiin myös Sellon Visuellesta. Olin erittäin tyytyväinen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kokemuksia kaipailisin gallerian kukkakaupasta leppävaarasta sekä sellon kaivokukasta? Myös Heli Mikkonen ja Lähderannan kukkakauppa alkoivat kiinnotamaan tämän palstan kautta eli kokemuksia myös heistä otetaan mielellään vastaan

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen Kukka-Pihlaa Bembölessä.

Itsellä oli lauantaina häät ja kukat olivat sieltä. Ne olivat juuri sellaiset kun halusinkin, kestivät tosi hyvin, vieläkin aika freesin näköinen kimppu :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kukka pihlassa on kukilla aika paljon hintaa, muuten varmasti hyvä paikka. -Ainaskin jos ei tarvitse sidontaa.

Espoon keskuksessa Kososelta saa kukat halvalla, tosin palvelussa hieman parantamisen varaa. Toinen on Lippulaivassa oleva kukkakauppa, omistaja mr Pitkänen. Kummatkin löytyy puhelin luettelosta.

Jos taas hääkimpun tilaa niin ehdottomasti suosittelen floristimestari Pirjo Koppia. Puh nron voin antaa yksärillä.

Muokattu: , käyttäjä: tähtis

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minua kiinnostaa myös kaikki Leppävaarassa toimivat kukkaliikkeet, kokemukset, näkemykset ja hinnat. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Visuelle sellossa tekee tosi nättejä kimppuja, ja palvelu ASIANTUNTEVAA. Osaavat sanoa heti mikä on saatavuus ja hinta milloiseenkin aikaan vuodesta. Hinta semmosta kalliimpaa keskiluokkaa. Saa myös hankalempia sidontoja, kuten terälehdistä koottuja isoja ruusuja. Oon kuullu tutuilta tosi paljon kehuja.

Kaivokukka on halvempi ja palvelu ystävällistä. Mutta tilauksen teko oli vähän hankalaa kun eivät tienneet kuka on silloin töissä kun häät on eli kuka tulee sitomaan kimpun. Sen takia jätin tän paikan väliin, mulla kun sattui olemaan hyvin tarkka visio siitä mitä haluan. Lisäksi he ostavat kukat huutokaupoista hollannista, joten eivät osanneet sanoa että saako ko. väriä/kukkaa juuri silloin. Olin kyllä jo kerran menossa tilausta tekemään...

Albergan esplanadilla pikkunen kukkakauppa, jonka nimeä en muista. Hinnoiltaan halpa, ainakin mitä valmiskimppuja kattelin verrattuna yleiseen hintatasoon. Pöytäkukatkin itsesidottuina olis tulleet melko edullisiksi. Floristeja en oo tavannu tässä paikassa.

Pöytäkukat sidoimme itse ja tilattiin ne tuolta kuosmaselta. Päädyin lähimpään kukkakauppaan, ettei tule ajassa ongelmia eli lähdenrannan kukkaan ja nähtyään kimpputoiveeni he suosittelivat Pirjo koppia, jota itsekin olen sen jälkeen suositellut ainakin kimpputilauksessa!:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Käytimme kukkakauppaa Soukan Sydän joka sijaitsee Soukassa. Palvelu ja yhteydenpito oli hyvää ja kimput, vieheet ja rannekukat aivan ihania! Suosittelen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

en ainakaan suosittele Ison Omenan Kaivokukkaa, palvelu oli tympeätä, kumpikaan myyjistä ei kuunnellut kunnolla eli puhuivat koko ajan päälle, hinta yksinkertaisesta kimpusta kohosi naurettavan suureksi(enkä pyytänyt näyttävää ruusukimppua 20eurolla..), pienehköä pyöreätä kimppua josta roikkui kolme pitkää heinää sellaisenaan, sanottiin valuvaksi, eli lisää hintaa..jäipähän tilaus tekemättä :lol: eikä tarvitse enää ko. liikkeeseen mennä..

Huomenna Soukan Sydämeen, olisi pitänyt mennä kai ensimmäisenä sinne.

Muokattu: , käyttäjä: syysmorsian2009

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen saanut Todella tympeää palvelua Ison Omenan sekä Sellon Kaivokukassa. Ensin kävin kyselemässä kimpuista, hinnoista jne ja että olisiko heillä jotain kansiota missä heidän tekemiään kimppujaan. Ilmoittivat että kyllä morsiammet tietää mitä tahtovat ja käskivät tulla kuvan kanssa takaisin. Toisella kerralla kysyin onko mahdollista saada kimppuun viljaa. Käskivät hakea pellosta itse. Kolmannella kerralla kävin kysymässä myyvätkö kahvaa morsiuskimppuun jos vaikka tekisin itse ja kukaan ei edes katsonut minuun päin. Nykyään kierrän kyseisen firman kaukaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin tänään Soukan sydämessä :-X tilaamassa kimppuni ja vieheen miehelleni. Palvelu oli ystävällistä, hinta-arvionkin sain heti, eikä ollut oletuksena että morsiuskimpun pitäisi maksaa omaisuuden. Eli oli oikein Asiakaspalvelua eilisen kaivokukan kokemukseen verrattuna. Kävelin liikkeestä ulos 10min jälkeen tyytyväisenä että kimpputilaus on hoidettu(mulla oli tarkka kuva mukana, joten ei mennyt paljon aikaa suunnitteluun).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli kukat Tapiolan Jorin torilta. Palvelu oli hyvää ja hinnat kohtuulliset. Ja mikä tärkeintä, kimppuni ja miehen viehe olivat täsmälleen sellaiset kuin toivoimme ja ne kestivät myös kauniina useamman päivän. Muiden miesten ruusuvieheet kestivät myös hyvin, mutta ruusurannekukat hajosivat melko pian :(. Mutta nättejä olivat sen aikaa kun kestivät. Suurin miinus siitä, että pyysin pöytäasetelmaa punaisesta ruususta ja muutamasta valkoisesta kukasta, mutta sain lähinnä hautajaisasetelmaa muistuttavan teoksen, jossa oli lähinnä valkoista liljaa ja pari hassua punaista ruusua. Muuten asetelma oli kyllä upea.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

nostetaanpa.

oliskos kellään tuoretta tietoa/suositteluja espoon kukkakaupoista ja palvelusta? hintatasosta? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Riippuu siitä mitä haluat?! Kopin sivuilla kehotan vierailemaan ehdottomasti, häneltä tilasin kimpun, vieheet ja kaason rannekukan. Meillä pöytäkukat tehtiin itse, mutta ruusujen, liljojen ja vihreitten lehtien hinta vaihteli välillä 180e-520e(nimen omaan eri puolilla espoota)!! Kannattaa siis kilpailuttaa/kysyä tarjouksia etukäteen. Meillä oli juhlat vuosi sitten toukokuun lopussa.

Muokattu: , käyttäjä: tähtis

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä voin suositella lämpimästi Tuomarilan kukkaa Espoossa. En osaa suhteuttaa hintatasoa muihin, koska en vertaillut hintoja etukäteen, mutta palvelu on tässä pienessä kukkakaupassa aina ollut erinomaista. Maaliskuussa 2009 liikkeessä oli hääteemapäivät, jolloin näytillä oli erilaisia kimppuvaihtoehtoja. Tuolloin jo juttelin kauppiaan kanssa toiveistani ja niiden toteuttamismahdollisuuksista.

Viime syyskuussa pidettyihin häihimme tilasin morsiuskimpun (valuva, shampanjan värisiä ruusuja ja orkideoja sekä pieniä sinisiä kukkia), heittokimpun, rannekukan, kaksi viehettä sulhaselle sekä kolme muuta viehettä. Hintaa näille tuli 175 euroa. Tilauksen tein jo kesäkuussa, koska liike oli heinäkuussa suljettu loman takia. Malliksi vein kuvia kimpuista, jotka miellyttivät itseäni sekä kuvan puvustani. Kauppiaalle annoin kuitenkin varsin vapaat kädet ("ehdoton" toiveeni oli vain vaaleat ruusut) sen mukaan mitä kukkia oli saatavana kyseisenä ajankohtana. Kukat olivat erittäin kauniit ja kestivät hyvinä koko päivän.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tuli kukat, eli hääkimppu,hiuskukka, vieheet sulhaselle, isille ja bestmanille sekä rannekukat äideille, kaasoille ja seremoniamestarille, Kukkatalo Marittasta Tapiolasta huhtikuun häihimme. Olimme erittäin tyytyväisiä, sillä kaikki olivat juuri toivomamme mukaiset. Kimpun sitoja ymmärsi heti, mitä olin hakemassa, teki ehdotuksia ja kysyi tarkennuksia. Kimppuni ei ollut ihan perinteistä mallia, joten siinäkin mielessä täysi kymppi Kukkatalo Marittalle, koska tekivät erikoisemmastakin ideasta juuri toivotunlaisen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voin lämpimästi suositella Soukassa sijaitsevaa Siskosten kukka ja lahjaa. Ihana palvelu ja aina kauniit kimput!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voin lämpimästi suositella Soukan ostoskeskuksen liepeillä sijaitsevaa Siskosten kukka ja lahja -kukkakauppaa. Pitkällä kokemuksella kauniita ja tyylikkäitä kimppuja mukavalla palvelulla ja hyvistä kukista. Ja hinnatkin kohdallaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Siskosten kukka & lahja on ainakin nyt tuon kesän 2012 kiinni, että sen varaan ei 2012 kesämorsiaimien kannata laskea.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huplin kanssa yhteistyötä tekevä Heli Mikkonen teki häihimme morsiuskimpun, vieheet ja pöytäasetelmat. Olimme todella tyytyväisiä, kukat olivat vanhan huvilan henkeen sopivat ja todella kauniit, lisäksi myös kohtuuhintaiset. Heli sai hyvin kiinni ajatuksestamme siitä, millaista tyyliä haettiin. Eräs kukkakaupassa työskennellyt häävieraammekin kehui, että morsiuskimppu oli todella hyvin sidottu ja kaunis.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voi lampimasti suositella Latokasken kukkakauppaa ja Katja Torniaista jolta saimme erinomaista palvelua (ja edullisia hintoja)! Asun ulkomailla ja kavimme keskustelua lahinna sahkopostitse, mutta hyvin han ymmarsi etta minkalaisia kukkia/variskaalaa haimme (sinisia/liiloja kukkia, joiden nimista mulla ei ollut hajuakaan). Sain kuvia sahkopostiin, mutta annoin aika vapaat kadet kun en tosiaan kukkia itse tunne. Haat olivat Helsingissa sunnuntaina, Salmi-salissa johon Katja meni laittamaan kukat ennen juhlan alkua vaikkei normaalisti olisi niin aikaisin toissakaan. Ihanaa oli ettei kukista tarvinnut stressata :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Soukan sydämessä saimme aivan ihanaa palvelua. He pyysivät juhlasalin koristeita ja morsiuspukuni kuvia tms. että osaavat suunnitella kimput sen mukaan. Käytimme tunnin yhdessä kimppujen suunnitteluun.

Hinnaksi 10 pöytäkimpulle (+ maljakolle), yhdelle isolle kimpulle, 4 ruusulle (+ maljakolle), morsiuskimpulle ja sulhasen vieheelle tuli noin 350e.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemusta kukkakauppa Bloomsista Espoon keskuksessa? Eli minkälaista palvelua, mitä hintatasoa, millainen on työn jälki sekä onko valikoimaa tarpeeksi?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin todella tyytyväinen Lähderannan kukkaan, josta päädyin lopulta tilaamaan kaikki kukat häihimme, kun palvelu oli niin mukavaa. En itse oikein ollut selvillä, millaisia pöytäkoristeita haluaisin, tai varsinkaan toiveistani oman kimppuni suhteen, mutta myyjällä ei tuntunut olevan kiire mihinkään: hän esitteli eri vaihtoehtoja ja pohti kanssani värimaailmaa, kunnes pääsimme jonkinnäköiseen käsitykseen siitä, millaiset kukat voisivat olla mieleisiä. Annoin floristille melko vapaat kädet kukkien suhteen ja se kannatti: lopputulos oli aivan upea, ja pöytäkukat kestivät mielettömän hyvin viikkotolkulla häiden jälkeen! Oma kimppuni oli mieletön ja keräsi todella paljo kehuja (puhumattakaan siitä, että vilkuilin itse kimppua läpi illan, kun pidin siitä niin kovasti...) ja liikkeestä laitettiin heittokimppu vielä pyytämättä mukaan, kun valtikkamallista morsiuskimppua on paha mennä heittämään. Iso peukku siis Lähderannan kukalle, johon eksyin ihan vahingossa :)

 

Hinta Lähderannan kukassa oli ainakin HUOMATTAVASTI halvempi kuin kukkatalo Maritassa, josta kävimme alun perin kyselemässä kukkia. Tarkkoja hintoja minulla ei tässä ole, mutta jos joku kaipaa lisätietoa, voin laittaa vaikka sähköpostilla kuvia ja hintoja vinkiksi :).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään