Touhu-Touko

Porin kukkakaupat

20 viestiä aiheessa

Eli vihille ollaan loppukeväästä menossa Porissa. Pitäisi löytää hyvä kukkakauppa, josta tilata kaikki tarvittavat kukat. Millaisia kokemuksia porittarilla on eri kukkakaupoista? Suosituksia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En nyt niin osaa mitään suositella (kokemusta kukkakaupoista ei kovin ole) mutta itselläni kukkakaupan valintaan vaikutti se, että sulhasen serkun poikaystävän täti on eräässä kukkakaupassa töissä ja hänen kauttaan tilaan kaikki kukkajutut yms. Hän on töissä Laineen kukassa. Kävin tässä jokin aika sitten juttelemassa hänen kanssaan ja olin ainakin siihen palveluun tyytyväinen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Up!

Onko mielipiteitä ihmisillä?

Onko kenelläkään kokemusta Ruosniemessä olevasta kukkakaupasta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

-kati- :

Mulla on ihan hyviä kokemuksia Johannasta, eli ruosniemessä olevasta kukkakaupasta. Otettiin meidän kesällä olleisiin häihin kaikki kukat sieltä ja olin ihan tyytyväinen. Itte menin sinne vailla mitään käsitystä millaset kukat meille tulis ja yhteisten pähkäilyjen jälkeen päädyttiin loistavaan lopputulokseen. Ja hinnat ei mun mielestä ei oo pahat! Meidän kaikki kukat makso yhteensä 140€. Kantsii kyllä käydä kysyys tarjous  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko kellään suositella hyvää ja suht edullista kukkakauppaa Porissa? Tarvetta olis vieheille ja morsiuskimpulle sekä kaikkiin pöytiin tulee asetelmat (n. 30 kpl). Hintojakin saa laittaa, sellaset noin-arviotkin riittää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei. Kävin eilen kysymässä Ruosniemen Kukkakauppa Johannasta kimppujen hintoja jne... Pyöreän kimpun hinta oli +/-60e ja laskeutuvan kimpun hinta oli +/-100e niihin sisältyy sulhasviehe. Irtovieheet maksaa 8e kipale, heittokimppu 15e ja rannevieheet alkaen 12e. Ei ollut vissiin kovin pahat hinnat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä puolestani kävin tänään kävelykadulla avatussa Floritaksessa. Ystävällinen palvelu ja ainakin myyjä sanoi, että hinnat eivät ole kalliita. Katsellaan, kun kimput, vieheet ja koristeet on tehty, että miten kävi :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lisää kokemuksia Porin kukkakaupoista kaipailisin (:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli kimppu, viehe ja noutopöydän kukka-asetelma Kukkakauppa Johannasta. Oli hyvin kuunellut toiveitani ja sai juuri sellaiset kuin toivoin, jos en jopa paremmat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kokemuksia Siivin kukasta Käppärässä? Itse ajattelin sieltä käydä ensimmäiseksi kysymässä, kun asutaan ihan lähellä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lisää kokemuksia Porin kukkakaupoista kaipailisin (:

Siskon häissä käytettiin Anna Unelmaa Liinaharjasta ja itse meinaamme käyttää samaa ensi vuonna omissa häissä :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä voin kyllä suositella tuota Siivin kukkaa! Meillä kimppu ja neljä viehettä maksoivat yhteensä hiukan alle 40e, olivat todella kauniita ja kestivät hyvin. Kimppu on vieläkin 3 päivää häistä ihan hyvän näköinen, vaikka heitin sen ja ulkonakin se kävi pariin otteeseen. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä suosittelen Ruosniemessä sijaitsevaa Kukkapuoti Johannaa. Hyvä palvelu ja kauniit kimput! Tekivät vielä muutoksia noutopöydän kimppuun hääpäivänä kun huomattiin ettei yhden kimpun koko olekaan hyvä sellaisena kuten alun perin sovittiin, eli lisäsivät kimppuun kukkia eivätkä ottaneet siitä korvausta. Noutopöydässä oli siis viisi pyöreää neilikkakimppua. Pienen hääkimpun hinta oli 60-70e, ja siihen kuului sulhasen viehe. Muut vieheet 10e/kpl, kaasojen rannekukat 20e/kpl ja morsiustytön pikkukimppu ja muistaakseni myös noutopöydän neilikkakimput 15e/kpl. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Silloin kun itse vielä asuin Porissa, hain kaikki kukkakimppuni/pöytäasetelmat yms. Hautausmaan edessä sijaitsevasta pikku kioskista, osaavat henkilöt ja tekevät todella kauniita, ja mielestäni hintakaan ei hiponut hiuksia =)

PAikan mieltää hautajaiskioskiksi, mutta tekevät tottakai tilauksesta ihan kaikkea =) Ja sen verran pitää vielä sanoa, että kukat säilyvät todella hyvin, eivät anna asiakkaalle ns. vanhoja jotka seuraavana päivänä ovat jo ihan nuupahtaneita =)

*Maria*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyselisin että onko kellään kokemuksia Noormarkussa sijaitsevasta kukkakaupasta kun Tmi Kristiina Kallio? Ihastuin vaan hänen häämessuille tekemäänsä pisaran malliseen valkoiseen morsiuskimppuun. Näköjään Kukkapuoti Johannaa on kauheasti kehuttu eli täytyy varmaan kanssa kysellä sieltä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onkos kellään kokemuksia Nakkilan Hellistä&VIkusta? Itse olen joskus jonkun valmiin kimpun sieltä hakenut, mutta sen perusteella on aika vaikea vielä päätellä mitään :D Onko hintataso millainen verrattuna muihin lähialueen kukkakauppoihin? Entä onko kukat olleet onnistuneita?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heltsi: Kaverini tilasi viime kesänä tuolta Kristiina Kalliolta sellaisen morsiuskimpputaulun (johon siis tulee taulun sisälle morsiuskimppu kuivatettuna) ja hän oli erittäin tyytyväinen sekä lopputulokseen, että saamaansa palveluun. Itse kimppu sekä muut hääkukat tulivat Kukkapuoti Johannasta ja myös kyseiseen paikkaan kaverini oli oikein tyytyväinen. Sun valintaa tää mun kommentti ei varmaan avita mitenkään, mutta ainakin tätä kautta on molemmista paikoista positiivisia kokemuksia :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisi kiva kuulla kokemuksia Kokemäen ja Harjavallan kukkakaupoista :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ollaan menossa naimisiin elokuun ensimmäinen päivä, ja oon alkanut miettiin jo kaikennäkösiä juttuja, esim. että millanen morsiuskimppu jne pitäs hommata. Onko kellään suositella jotain hyvää ja laadukasta kukkakauppaa Porista?? :) Itse ollaan asuttu täällä niin vähän aikaa ettei oikein ole kokemusta Porin kukkakaupoista ja ollaan ensimmäisten joukossa kavereistakin jotka naimisiin menee :))

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään