Pearlfish

Minkä nimisiä teistä tulee?

439 viestiä aiheessa

Mä en ole vielä osannut päättää sukunimiasiaa!! :(

Itselläni on harvinainen sukunimi, mielestäni kaunis. Miehen sukunimi on Vesala. Ja etunimeni on yleinen.

Joka toinen päivä tuntuu siltä, että kyllä musta Vesala tulee ja joka toinen päivä, että pidän omani.

Tämä on HIRVEÄ ongelma

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kortesluoma. Se on mun sukunimi ja tulee meidän yhteiseksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eipä tämä kai mikään salaisuus ole. Kun muruni kosi niin lupasin ottaa hänen sukunimensä. Eipä ollut paljoa miettimistä kun oma sukunimeni ei ole mikään erikoinen eikä myöskään tulevan puolisoni. Siis meistä tulee pariskunta Heikkinen ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen itse miettinyt ottavani yhdistelmä nimen. Oma sukunimeni on harvinainen, enkä periaatteessa halua siitä luopua. Minulla on vain yksi viisi kirjaiminen etunimi eli pitkä nimihirviö ei tältä kannalta katsottuna ole ongelma. Minusta tulee siis Niukkala-Tikkanen. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minusta tulee Manninen :)

Ihan tavallinen nimi (tietääkseni) mutta nykyiseni on vielä tavallisempi. Vaihdan samalla myös etunimeni, joka rimmaa varsin hyvin tuon Mannisen kanssa  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kivat sivut noi... Mun tyttönimeä on tällä hetkellä Suomessa 922 kpl ja uutta Keränen on 9632 kpl Blaah vähän yleistyy toi nimi, mutta haluan ottaa saman nimen kun sulho. Jos vaikka noita babyja siunaantuis niin olisipa siten koko perheellä yhteinen nimi :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joopa joo... Kävin kanssa tarkastamassa tilanteen väestörekisterin sivuilla. Mun nykyistä nimeä on Suomessa 49 henkilöllä! Sama tilanne kuin Nukalla siis, oma nimeni on harvinainen ja sääli vaihtaa :-/ Mutta olen aina ollut sitä mieltä että mieheni nimen otan. Haluan että koko perheellä on sama nimi. Niinpä meitä Leppäsiä onkin sitten Suomessa heinäkuun alussa 10560!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Parviainen tulee kun tulee.

Oma etunimi trimmaa mukavasti tohon sukunimeen. Ainut huono puoli; tulee sama nimi kuin sulhon siskolla  :(. Toivottavasti menee naimisiin äkkiä ja ottaa toisen nimen..  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Liityn aikanani Suomen reilun 41 000:n Mäkisen joukkoon. Kovin tavallista, mutta eipä tule vaikeuksia ;) Oma sukunimeni on käytössä n. 4000:lla, mutta on mielestäni ruma. Ja saman nimen haluan meille molemmille/kaikille tuleville :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Melko harvinaisia molemmat nimet. Nykyinen tyttönimeni löytyy 657 henkilöltä ja mieheni (tuleva nimeni?) 139 henkilöltä.

No, okei paljastetaan nyt sitten se tuleva eli mieheni sukunimi.. musta luultavasti tulee Kupias! Itse en ollut ennen edes kuullut tätä sukunimeä, ennenkuin tulevan mieheni tapasin. Ja jotenkin en vielä omakseni tunne, mutta eiköhän siihen totu..

Sitä tyttönimeä saatte vielä arvailla, keitä kiinnostaa..  ;)

(Toivottavasti täällä ei kauheasti tuttuja pyöri..)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä olen Liimatainen, joita on olemassa tällä hetkellä 4237, ja minusta tulee Mastokangas, joita on vaivaiset 141. Eli on mukava ottaa vähän harvinaisempi nimi..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla menee nimenvaihto vähän hassusti kun nykyisen Björkqvistin vaihdan mieheni Björklundiin  :). Siinä tulee varmaan vielä sekaannuksia...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mut tunnistaa kaikki jo muutenkin kun on kotisivut ja muut hässäkät paljastettu joten menköön tämäkin.Tästä neidistä tulee 15.6.2002 [[glb]rouva Seere[/glb] ;D

Heh, enpä ollut aiemmin tunnistanutkaan, mutta kummieni tytärhän se sinä olet! Täällä jo rouva, uudelta nimeltäni Salonsaari. Terkkuja vaan  ;).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa! Minusta tulee Stenbäck. Otetaan mieheni suvun alkuperäinen sukunimi, jonka joku oli keksinyt mennä vaihtamaan Mäeksi pari vuosikymmentä sitten :o) Hieno nimihän se on, mutta joka paikassa saa sanella kirjain kerralaan  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minustapa tulee TÖRMÄLÄ!   :o

Tätä nykyä olen Salonen ja se nyt on niin tavallinen sukunimi, että eipä sillä paljon säilytys arvoa ole...  ;D

Ja olipa mieheni nimi mikä hyvänsä, sen verta perinteitä kunnioittava olen, että ottaisin sen joka tapauksessa.

Ihanaa kesää kaikille tuleville morsioille!  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huoh... No minäkin uskaltaudun paljastamaan itseni, eli terveisiä vaan kaikille tutuille, jotka ihan 100% varmasti tunnistaa tämän jälkeen. Elikkä musta tulee Hakio (ei Haikio, Häikiö, Halkio tms... ;D ). Saapa sitten tavata sekä etu, että sukunimeä ihmisille, mutta olen varmasti ainut laatuani, kun etunimikään ei ole kokonaisuudessaan mikään ihan yleisin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nimi on vielä harkinnassa, omaani en ainakaan pidä, sillä se ei kuulosta kivalta. Miehen sukunimessä ei ole mitään vikaa mutta molempia hieman kiinnostaisi vaihtaa sukunimemme sitten mummoni tyttönimeksi, joka on harvinainen(9kpl sen nimisiä ja kaikki meille sukua). Se on Niittykangas. Saa nähä miten käy!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tää olikin kiva galluppi! En vielä käynyt tarkistamassa tarkkoja määriä, mutta tätä tämänhetkistä sukunimeäni kantaa semmoiset 450 ihmistä muistaakseni. Aikaisemmin en siitä pitänyt, ja vieläkin se vääntyy tosi usein väärin. Mutta kun tuli tuo naimisiinmeno ajankohtaiseksi (tai no... 9.8.2003) niin kummasti sitä kiintyy sukunimeensä. No aion kuitenkin ottaa miehen nimen, mikä on ainakin täällä Länsi-Suomessa aika yleinen, ja koko maassakin kyllä.

Musta tulee siis Ketola, ja etunimeä ei varmaan kukaan arvaakaan... Puhumattakaan että kukaan nyt tunnistais mut!

Kuulostaa ehkä vähän töksähtävältä, mutta tykkään siitä yhdistelmästä. Se on sellainen napakka, ja tykkään kirjoittaa sen (salaa harjoitellut monta kertaa, tietty :D). Vanhassa sukunimessä on j ja mulla on ikuinen neuroosi siitä, koska haluan aina että se j:n koukero olis kaunis... arvatkaas kuka harjoitteli nimikirjoitustaan ajokorttia ja passia varten ja väkersi sen kieli keskellä suuta... MINÄ!  ::)

Nyt vielä tarkistamaan nuo määrät. Sieltä samalta sivulta muuten sain taannoin selville, että Suomessa on yksi Jaffa-etuniminen henkilö mutta sen sijaan kymmeniä Fantoja! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Eikun MIE voitan dance2.gifylsuper.gif, tulevaa nimeä kun on Suomessa tällä hetkellä VAIN 6 hlöllä!!(muutaman viikon päästä 7!)

Itseasiassa minä voitan, gajewskeja on tasan kaksi ja musta tulee kolmas!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

:D

Mulla on aika tavallinen nimi nytkin ja tavalliseksi jääkin kun menen naimisiin.....

Elikkä Mattila minusta tulee..... ja sopii etunimen kanssa hyvin!

Mutta jääköön etunimi salaisuudeksi.... ;)

:-X :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minusta tulee 31.8.2002 Wikholm.  :D

Olen yrittänyt nimmaria harjotella...  ;) Aika vieraalle se vielä tuntuu...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Musta tulee Rouva Rouffiange. Se on aika harvinainen nimi. Etelä-Ranskassa on pieni kylä nimeltä Rouffiange, josta suku on alunperin peräisin. Aika jännää.

Mun tyttönimi on myös vierasperäinen, mutta todella yleinen - Brown. Nyt kaikki tutut aivan varmasti tunnistavat  ;).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jospa mäkin paljastaisin... Haapalainen musta tuli. Entinen sukunimi oli aika lailla harvinaisempi, muistaakseni niitä oli jotain nelisensataa Suomessa, Haapalaisia rutkasti enemmän. Mulla tietysti kai kompensoi toi harvinaisempi etunimeni.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minusta tulee Koistinen ("Koistiset kikkailee"; jos olette Kummelit-sketsisarjaa

joskus seuranneet ;))

Itselläni melko harvinainen sukunimi, mutta yleensä se kuullaan väärin ja

sitten joutuu tavaamaan,niin helpommalla pääsee kun ottaa miehen sukunimen ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään