linku

Jekkuja häävieraille

30 viestiä aiheessa

Onko ketään tehnyt jäynää häävieraille. Aina tehdään jekkuja hääparille, mutta me haluaisimme jekuttaa vieraita... paikka on laiva ja vieraita 15.. vinkkejä jos löytyisi... kiiiiiiiiiitoooooooooooos ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No meidän häissä oli sellanen hauska jekku.

Vieraat oli ulkona ja ohjelma osuus päättyi.. hääkakku kannettin jostain kartanon ulkorakennuksesta. Kakku oli iso ja kaksi miestä toi sitä. Ja sit kantajat kompastuivat kartanon portailla ja kakku tippui maahan.

Ja tää ei tietysti ollut oikea kakku. Vaan jostain styroksista tehty juttu.. mikä oli päällystetty kermavaahdolla ja koristeltu oikean näköiseksi.

Tämä sai kyllä häävieraat haukkomaan henkeään.

Ja sitten sen perään juontajat kutsuivat ihmiset sisälle oiken hääkakun leikkamiseen.  :)

Toinen jekku mitä oon kuullut tapahtuneen. Vois ehkä toimia just vaikka laivalla. tai rannassa olevassa paikassa.

Häävieraat oli saapanut juhlapaikalle.. ja kuulutettiin että hääpari tulee rantaan veneellä, että kaikki mennää ottamaan heitä vastaan. Ja sitten hääpari näky tulevan veneellä jostain niemen takaa.. ja morsian seisoi veneenssä ja heilutti kovasti häävieraille. Ja sitten vene kaatui.. ja hääpari pulahti järveen.

Samaan aikaan kun märkä hääpari pulikoi järvessä.

Hääauto tööttää pihassa ja oikea hääpari nousee autosta.  Ja järvessä olevat ovat vain esittäneet hääparia.

Voi olla aika raju.. mutta saa vieraat ainakin haukkomaan henkeään. Sopii ehkä huumorintajuiselle yleisölle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kerran eräissä häissä kannettiin suht näkyvästi vettä sankossa paikasta toiseen ja kaadettiin sitä aina välillä toiseen sankoon tai jonnekin. Tämä jatkui siinä kaiken ohella, pitopalvelun ihminen tai joku muu keittiöhommista vastaava käveli aika ajoin sen sankon kanssa ihan muina miehinä. Ja hoplaa, lopulta joku tuli ja nakkasi sankon sisukset hääväen päälle. Sankossa tosin olikin paperilla päällystettyjä karkkeja. Tokihan ne voisivat olla myös ruusun terälehtiä tms mukavaa.

Niin, että eipäs sitten tarvinnutkaan kastua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Toi Piituneiti_79:n ehdotus on hauska.  ;D Särkäniemessä ku oltiin, ni siellä pelle lotras ensin veden kanssa ja sit heitti ämpärin kohti yleisöä. Ämpäristä tulikin paperisilppua mutta kyllä siinä jo kauhulla katto et kastuuko tässä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hih hih, vois hymyt hyytyä hetkeksi. Partiossa olen muutaman kerran joutunut moisen pilan kohteeksi ja hui, meni ainakin minuutti, että toipui säikähdyksestä. Tosikko kun olen   :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä olen myöskin tosikko, joka todennäköisesti alkaisi itkeä pelätessään niin kovasti hääparin hukkuvan. Jos tilanne olisi aito, niin pelkohan ei tietenkään olisi aiheeton. Valitettavasti huumorintajuttomuuteni aiheuttaisi sen, että en ainakaan sen päivän aikana ehtisi toipua järkytyksestä ja juhlailo saattaisi olla tiessään. Elkää vaan minulle tuommoista pilaa tehkö  :'(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla tuli mieleen jekku sukkanauhan kanssa, jos sellainen ohjelmanumero on häissä. Sulhanen etsisi morsiamen hameen alta ihan tuttuun tyyliin sukkanauhan, mutta sen jälkeen menisikin hameen alle vielä uudestaan ja löytäisi toisen sukkanauhan ja vielä kolmannenkin sen toisen jälkeen. Sitten sulhanen voisi heittää kaikki sukkanauhat tai vain sen yhden, ihan miten vaan. Vois vaan vieraiden mielestä olla hauskaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin häissä, jossa kesken bestmanin puheen juhlatilaa tuli siivooja siivoamaan  äänekkäästi ja näkyvästi.

Bestman hienovaraisesti pyysi siivooja poistumaan ja jatkamaan toimiaan juhlien jälkeen.

Siivooja ei ottanut kuuleviin korviinsa vaan jatkoi siivoamistaan.

Bestman yritti jatkaa puhettaan, mutta hän ei voinut enään keskittyä, hän takelteli sanoissaan ja siivooja eikun vaan kolisteli ja touhotti. Bestman pyysi uudelleen siivoojaa poistumaan mutta tämä intti että hänen oli määrä siivota paikka kello siihen ja siihen mennessä.

Bestman parka yritti taas jatkaa mutta eihän siitä mitään tullut.

Sitten bestman muka hermostui siivoojalle ja alkoi tosissaan häätämään tätä pois.

Silloin siivooja suivaantui ja heitti siivoussankonsa sisällön päin morsiusparia.

Sanko oli täytetty pienillä foliopalloilla, mikä näytti ilmassa ihan vedeltä. Hääväki kohahti! Sitten nauratti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joku kertoi täällä häissään olleesta stand up-koomikosta joka oli tarjoilemassa viinejä vähän itsekin maistissa, mukamas :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

taidetaanpas ottaa meidän häihin tuo siivooja  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hih hih  ;D (ei saa tällaisia lukea kun on töissä) tuo järveen molskahtava "morsian" oli ihan loistava! Sääli ettei meillä ole vettä niin lähellä tai muutenkaan suunnitelmiin kuuluvana. Tuon siivoojan taidan kutsua minäkin, mutta sitten täytyy olla aika ripeä sananvaihto ettei isäni ala myös motkottamaan asiasta...  ::)

Lisääkin pikkujäynöjä saa laittaa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuli mieleen tuosta sukkanauhan heitosta,että sulhanenhan voisi löytää hameen alta jotain aivan muuta ensin.. kuten tohvelit:) Ja ne voisi heittää ensin,ilman että juhlayleisö tajuaisi mitä sieltä lentää..Ja se joka ne saisi kiinni,olisi myöhemmin tohvelin alla..

Taidan käyttää tätä omissa häissäni:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuo mainittu stand up-koomikko on nimeltään Super Viinuri. Viime kesänä ainakin yhdessä jaksossa kyseinen henkilö esiintyi ja oli niin hauska tyyppi, että oli pakko tilata meidänkin häihin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo meidänkin häihin on toi super viinuri tulossa:) toivottavasti on hintansa veroinen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Marcia & Kiti, mitä tuo Superviinuri maksaa suunnilleen? Olemme etsiskelemässä stand-up koomikkoa keväthäihimme ja tämä kaveri alkoi tosissaan kiinnostaa. Jotain juuri tuon tyyppistä jäynää kaivattaisi meillekin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tuli mieleen tuosta sukkanauhan heitosta,että sulhanenhan voisi löytää hameen alta jotain aivan muuta ensin.. kuten tohvelit:) Ja ne voisi heittää ensin,ilman että juhlayleisö tajuaisi mitä sieltä lentää..Ja se joka ne saisi kiinni,olisi myöhemmin tohvelin alla..

Taidan käyttää tätä omissa häissäni:)

Me ajateltiin, että hameen alta löytyisi ensin esim. virttyneet "mummo-alushousut" :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tuli mieleen sellanen jäynä, että jos pöytiin tulee menut niin voisi tehdä sellaset "väärennetyt" menut missä lukisi mitä ihmeellisimpiä ruokia...suklaakuorrutettua scorpionia (no ehkä tollasesta kaikki arvais että vitsi kyseessä), mutta ymmärrätte varmaan mitä tarkotan..?

Sitte ku ihmiset ois aikansa ihmetelly, että "mitäääh?" niin pöytiin toimitettais OIKEAT menut...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän "jäynä" on aika näkyvä.

Häälahjapöydän sijasta parkkeeraamme hääauton juhlapaikan eteen. Takakoppa auki.

Auenneeseen luukkuun kiinnitetään iso lappu HÄÄLAHJAPÖYTÄ, pohjalle levitetään iso valkoinen lakana, joka pursuilee reunoilta yli, ja koristellaan punaisilla ruseteilla ja nauhoilla. Punainen hääauto koristellaan sitten saman sarjan valkoisilla nauhoilla.

Miten niin kätevää! :D

PS. Toinen mahdollinen jekku tehdään työ paikalle. Työ paikan kotisivuille laitetaan ilmoituksia tapahtumista, no meinattiin että laitetaan ilmoitus että olen lomalla (ihan yleistä). Ja liitetään siihen kuva hääpuvussa, ja parin työkalun kanssa (ihan hauskaa). Mutta sitten se jäynä, annetaan sivun osoite käsiohjelmassa kaikille vieraille. Voi töissä naamat venähtää kun kävijämäärät hyppää kattoon.

Muokattu: , käyttäjä: Brix

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tuli mieleen tällainen, joka toimii tosin vain silloin, kun vihkiminen on juhlapaikalla, kuten meillä.

Morsianta saatetaan sulhasen luo, huntu kasvoilla, mutta hetkinen.. hänessä onkin jotain outoa.. alttarilla sulhanen nostaa hunnun ja.. VÄÄRÄ NAINEN!!! (tyyliin eri pituinen, kokoinen, eri väiriset hiukset, vanha, mies...)

katsotaan nyt.. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me on leikitelty ajatuksilla, että mies taluttaisi minua alttarille ranteesta. Se on meidän keskinäinen hellittelyjuttu, joka näyttää hassulta ja tiedän, että häävierailla olisi hauskaa. En ole varma, miten toteutus onnistuisi siinä kaikessa jännityksessä tosi tilanteessa. Tietysti saman jutun voisi tehdä vaikka sitten, kun lähdetään jatkoille. :) Tai sieltä poispäin lähtiessä, se sopisi oikeastaan myös. Mutta ei olisi yhtään niin näyttävä juttu.

Toinen vitsijuttu meidän keskinäisissä jutuissa on semmonen tietty nenän nostaminen. Se on muka-suuttumista, jos joku ei mene mieliksi, kuten esimerkiksi mies ei saa ostaa tupakkaa (se lakkoilee, ja jaksaa louskuttaa siitä, että hän nyt menis ostamaan) tai jotain. Siinä vaiheessa alttarilla ku pitäisi sanoa tahdon, voisi huvikseen nostaa nenäänsä ja katsoa pitkin nenän vartta muka puolisoa. Tyyliin hmmm mitenhän tuo olisi. Mutta voi olla, että tätäkään ei voi toteuttaa, koska tilanne ei ole mikään vitsailun hetki.

Kyllä me jotain jäynää keksitään häihin, jolle voi nauraa. Tylsää olisi, jos ei mitään vitsiä olisi.

Muokattu: , käyttäjä: salza08

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Meille tuli mieleen tällainen, joka toimii tosin vain silloin, kun vihkiminen on juhlapaikalla, kuten meillä.

Morsianta saatetaan sulhasen luo, huntu kasvoilla, mutta hetkinen.. hänessä onkin jotain outoa.. alttarilla sulhanen nostaa hunnun ja.. VÄÄRÄ NAINEN!!! (tyyliin eri pituinen, kokoinen, eri väiriset hiukset, vanha, mies...)

katsotaan nyt.. ;)

Tuossa tarvitaan aika hyvää huumorintajua vierailta..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse seremoniassa (oli se sitten juhlapaikalla, kirkossa, maistraatissa, ulkona tms. tai oli se uskonnoton tai uskonnollinen) en jekuttaisi. Seremonia on häiden arvokas osa, jossa pari lupautuu toisilleen eikä siinä ole minusta mitään vitsikästä tai jekutettavaa. Vieraana voisin luultavasti vain pyöritellä silmiäni :rolleyes:

Itse juhla onkin asia erikseen :grin: Esim. tuo siivojajuttu oli hilpeä :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Komppaan täysin Morrea, vihkitilaisuudessa menis musta aika mauttoman puolelle ja "no olipas kiva just joo <_< " tulisi minulle mieleen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään