Tilda_Tee

Stand up koomikot häissä

118 viestiä aiheessa

Ystäväpariskunnan häissä oli standup koomikko, en nyt saa nimeä päähäni, mutta oli kyllä todellä hyvä piristys juhlaan.

Aika monesta koomikosta on youtubessa videoita, kannattaa niitä vaikka ennen varaamista katsella ja valita paras :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko kellään lisää kokemuksia tuosta Arimo Mustosesta?

Oon nyt vähän kahtiajakoinen ko. koomikon suhteen... hänen omilla nettisivuillaan (http://www.standupkoomikko.fi/koomikkodemo.html) on ihan lupaavilta kuulostavat kaksi pätkää.

...mutta. YouTuben video (http://www.youtube.com/watch?v=TnihOPe2XNg) on aika surkeaa kamaa. Onko tämä tyyppi nyt oikeesti hyvä vai ei? :) kertokaa, jos teillä on kokemuksia!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Arimo ei ole ihan mun suosikki. Mun mielestä liikaa sellaisia "one-liner"-tyyppisiä vitsejä ja liian vähän vuorovaikutusta yleisön kanssa. Olen nähnyt kaksi kertaa, suuri osa jutuista samoja kummallakin kerralla...ja liikaa sellaisia "heh heh, olen lihava, nauretaan sille"-juttuja. Mun suosikkeja ovat esimerkiksi Tommi Mujunen, Ilari Johansson ja Anders Helenius.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyselin itse stand up koomikkoa juhliimme, tässä vastaus jonka hän minulle lähetti, joka sai ajattelemaan kun häämme ovat kohtuu isot:

Moi!

Ensi kesä on ihan auki, ensi kesänä mennään taas kesäkiertuetta ( Tämän kesän kiertueohjelma )

Enkä vielä siis tiedä aikatauluista yhtään, mutta sen verran tiedän että ensi kesän kiertue on isompi ja laajempi, eli tulee useampia paikkakuntia.

Enkä kyllä kauheasti ole enää hääkeikkoja, kun ne on vähän outoja.

Kaksi ihmistä julistaa rakkauttaan ja solmii liiton loppuelämäkseen ja sitten minä kiipeän lavalle vittuilemaan puoleksi tunniksi =)

Nuoret sen tajuaa, mut aina siellä on joku jurrinen eno, joka vetää herneet nenään, kiipeää lavalle repimään nappeja.

Jos sovitaan että oot lähempänä ajankohtaa veilä yhteydessä, jos olet vielä kiinnostunut tai jos et ole muitakaan sinne saanut buukattua.

Hinnat pyörii jossain 500-1000 hujakoilla, riippuu kuinka kovaa nimeä sinne haluat. Jotkut koomikot ottaa palkkionsa myös kuoressa, jolloin summa voi hyvinkin puolittua

Että me passataan stand uppi vaikka itse siitä kovin tykkäämmekin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suomen stand Up clubilta kyselty tuo edellinen, unohtu mainita :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Veikkaisin, että nuo pyörii ihan eri hintaluokassa kuin tuo Arimo. :)

Mullakin olis hakusessa stand up-koomikko, mutta aika hintavia nuo tuntuu olevan. Ohjelmatoimiston mukaan aloittelevan koomikon 25 minuutin setille tulis lähtöhintaa 600 euroa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Riippuu tietty missä häät järjestää, mut suosittelin jo aiemmin tässä ketjussa Jussi Jalkasta, joka on stand-uptaikuri, 30min 300€. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos vinkistä! Olisiko sinulla suoria yhteystietoja?

Eipä mullakaan mitään sen suorempia yhteystietoja ole kuin netistä löytyvät. Tai no, tuo Anders on jonkin verran tuttu muuten, mutta ei niin tuttu että voisin siinä mielessä auttaa :)

Tässäkin varmaan pätee se sama sääntö kuin kaikessa muussa, eli hyvästä kannattaa maksaa vähän enemmän jos kyseinen juttu on tärkeä omissa häissä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko kellään lisää kokemuksia tuosta Arimo Mustosesta?

Oon nyt vähän kahtiajakoinen ko. koomikon suhteen... hänen omilla nettisivuillaan (http://www.standupkoomikko.fi/koomikkodemo.html) on ihan lupaavilta kuulostavat kaksi pätkää.

...mutta. YouTuben video (http://www.youtube.com/watch?v=TnihOPe2XNg) on aika surkeaa kamaa. Onko tämä tyyppi nyt oikeesti hyvä vai ei? :) kertokaa, jos teillä on kokemuksia!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuulisin mielelläni myös lisää tästä Jussi Jalkasesta :)

Mitä haluisit tietää? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Riippuu tietty missä häät järjestää, mut suosittelin jo aiemmin tässä ketjussa Jussi Jalkasta, joka on stand-uptaikuri, 30min 300€. ;)

Kovin on halpa... Pistää epäilemään ettei kovin ammattilainen ainakaan taida olla??? :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Riippuu tietty missä häät järjestää, mut suosittelin jo aiemmin tässä ketjussa Jussi Jalkasta, joka on stand-uptaikuri, 30min 300€. ;)

Kovin on halpa... Pistää epäilemään ettei kovin ammattilainen ainakaan taida olla??? :o

Riippuu mitä tarkotat ammattilaisella? Meillä ei ainakaa oo mitää valittamista. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suorittanut Lapinlahdella taikuuden ja komiikan korkeakoulun tietenkin. Väitellyt kenties jopa hassuttelun tohtoriksi.

Niin tai sitten että maksaa verot...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suorittanut Lapinlahdella taikuuden ja komiikan korkeakoulun tietenkin. Väitellyt kenties jopa hassuttelun tohtoriksi.

Niin tai sitten että maksaa verot...

Enpä tullu kysyneeks maksaako, mut en myöskään tiiä tekeekö ammattilaisena, vai harrastelijapohjalta. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on tulossa ensi lauantaina vetämään stand up shown Tomi Haustola. Tulen sitten kertomaan millaisen shown veti :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

[quote name=111111 :)' date='09 marraskuu 2011 - 17:35 ' timestamp='1320852906' post='3399045]

Meille on tulossa ensi lauantaina vetämään stand up shown Tomi Haustola. Tulen sitten kertomaan millaisen shown veti :)

Tomi oli aivan loistava!!! :girl_haha: Sai koko porukan nauramaan mahan täydeltä puolen tunnin showllaan. Juttelimme hänen kanssaan etukäteen hieman aiheista, joista standuppia voisi vääntää ja putkeen meni! Tomi saapui paikalle n. tuntia aiemmin ja poistui paikalta shown jälkeen noin tunnin kuluttua eli jutteli vielä vieraiden kanssa ja oli läsnä. Ei siis esiintyjä tyyliin "sisälle, ohjelma, ulos".

SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI TOMI HAUSTOLAA! :girl_smile:

Ps. Keikka kustansi 590e. Tomin kotisivuilta saa lisää infoa myös keikoista, jos haluaa etukäteen nähdä hänet. http://tomihaustola.com/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pakko kommentoida niille, jotka haikailevat tunnin stand up-settiä häihinsä.. Muutamilla standup-keikoilla käyneenä (mutta en varsinaisesti asiaan vihkiytyneenä) en kyllä jaksaisi katsoa yhden ja saman esiintyjän keikkaa tuntia, vaikka olisi kuinka hyvä. Jos esiintyjä vaihtuu, niin sitten joo, mutta yhdellä esiintyjällä pitäisi olla tunnissa jo melkoisen monta vitsiä ja häikäisevää variaatiota juttujen aihepiireissä, että yleisö viihtyy.

Mutta koomikoita haikailevat, muistakaa myös tän vuoden stand up -tulokas Heikki Vilja! Hinnasta ei kyllä mitään hajua, mutta jutut on hauskoja. Toimii ymmärtääkseni Helsingin alueella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei, teen näitä taikurinhommia puoliammattilaisena oman yritykseni kautta Y-tunnus:1865780-1.

Se että en ole täysiammattilainen mahdollistaa sen että voin pitää hinnat kohtuullisella tasolla, mutta täytyy varmaan nostaa hintoja kun epäilette että halpa ei voi olla hyvää.

Tässä linkkin kotisivuilleni: http://www.mrblues.net/jussi.htm sieltä voitte lukea taustastani ja näette trailerin esityksestäni.

t. Jussi Jalkanen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko kellään lisää kokemuksia tuosta Arimo Mustosesta?

Oon nyt vähän kahtiajakoinen ko. koomikon suhteen... hänen omilla nettisivuillaan (http://www.standupkoomikko.fi/koomikkodemo.html) on ihan lupaavilta kuulostavat kaksi pätkää.

...mutta. YouTuben video (http://www.youtube.com/watch?v=TnihOPe2XNg) on aika surkeaa kamaa. Onko tämä tyyppi nyt oikeesti hyvä vai ei? :) kertokaa, jos teillä on kokemuksia!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

[

Näin Arimon Silja Euroopalla ja ainakin siellä oli todella hauska

quote name=Kaaso' date='17 lokakuu 2011 - 20:20 ' timestamp='1318875650' post='3374445]

Olisiko kellään lisää kokemuksia tuosta Arimo Mustosesta?

Oon nyt vähän kahtiajakoinen ko. koomikon suhteen... hänen omilla nettisivuillaan (http://www.standupkoomikko.fi/koomikkodemo.html) on ihan lupaavilta kuulostavat kaksi pätkää.

...mutta. YouTuben video (http://www.youtube.com/watch?v=TnihOPe2XNg) on aika surkeaa kamaa. Onko tämä tyyppi nyt oikeesti hyvä vai ei? :) kertokaa, jos teillä on kokemuksia!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Soita suoraan koomikolle niin hinta tippuu 200€

^Veikkaisin, että nuo pyörii ihan eri hintaluokassa kuin tuo Arimo. :)

Mullakin olis hakusessa stand up-koomikko, mutta aika hintavia nuo tuntuu olevan. Ohjelmatoimiston mukaan aloittelevan koomikon 25 minuutin setille tulis lähtöhintaa 600 euroa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pakko kommentoida niille, jotka haikailevat tunnin stand up-settiä häihinsä.. Muutamilla standup-keikoilla käyneenä (mutta en varsinaisesti asiaan vihkiytyneenä) en kyllä jaksaisi katsoa yhden ja saman esiintyjän keikkaa tuntia, vaikka olisi kuinka hyvä. Jos esiintyjä vaihtuu, niin sitten joo, mutta yhdellä esiintyjällä pitäisi olla tunnissa jo melkoisen monta vitsiä ja häikäisevää variaatiota juttujen aihepiireissä, että yleisö viihtyy.

Olen ihan samaa mielta. Tykkaan kylla stand-upista, mutta tunnin show alkaa olemaan jo sen pituinen, etta oikeasti lahdetaan stand-up keikalle varta vasten. Mielestani osana haajuhlaa (tai oikeastaan mita vain juhlaa!) noin pitka ohjelmanumero olisi puuduttava. Jos itse olisin hankkimassa stand-koomikkoa haihini, niin puoli tuntia olisi ihan maksimi. Sekin on mielestani jo aika pitka :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin katsomassa Palatsin stand-up kellarissa Tommi Tuomista ja oli tosi hyvä. Keikan jälkeen nyppäsin hiasta ja kysyin, että paljonko veloittaa keikasta. 500 €:n pintaan sanoi hinnan menevän. Oltiin äidin synttäreitä juhlimassa isommalla naisporukalla ja Tuomisen komiikka iski kyllä tähän porukkaan ihan hyvin. Itsekin nauroin kyllä niin, että kyyneleet valui (alkoholilla saattoi olla pieni naurua lisäävä vaikutus...)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään