Jump to content
Naimisiin.info

Sulhasenryöstö


Guest LeijonaKuningatar

Recommended Posts

  • 6 months later...

Meillä ryöstetään sulhanen! Koska minä (morsian) olen suulaampi tyyppi ihmisjoukon edessä. Sulhanen tietää vain sen että hänet ryöstetään ei muuta. Järjestin siihen kassialma henkisen ihmisen, eli tämä "koomikko" esittää entistä heilaa. Viihdyttää jutuillaan vieraita hetken ja sitten nappaa sulhon mukaansa, kaaso avustaa! Mitä he sulholle tekevät sitä ei tiedä kuin kaaso ja bestman ja mitä minä teen saadakseni sulhon takaisin ei tiedä kuin kaaso ja bestman.

Kassialma on yllätys siis kaikille muille paitsi minulle, kaasolle ja bestmanille, sekä minun vanhemmilleni!

Mutta toivon että minua ei suuremmin nolattaisi..siis voin laittaa itseni likoon, mutta en haluaisi tehdä sellaista mistä en itse pidä ja tiedän ettei kukaan muukaan..Kuten esim laulaminen! En osaa laulaa joten se ei voi kuulostaakaan hyvältä, joten se ei voi olla hauskaakaan!

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Meidän häissä sulhanen ryöstettiin ja jouduin keksimään runon, joka rimmaa  ;D se oli hauskaa. Muita ehdotuksia esim. laulaminen, tietokilpailu morsiammelle, jossa oikeilla vastauksilla sulhon saa sitten takaisin tai piirtää sulhosta kuva.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Olemme siskoporukalla ryöstämässä huomenna serkkumme sulhasen heidän häissään. Nyt ongelmana on keksiä, että millä ihmeellä viihdytämme sulhasta sen ajan, kun morsian yrittää saada häntä takaisin...? Mitä te olette sinä aikana hommailleet?

Muokattu: , käyttäjä: Tipzilla
Yhdistin parit ketjut
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Meillä varmasti kanssa sulhanen ryöstetään.Ei tykkää muutenkaan mitenkään olla huomion keskipisteenä (tiedä sitten miten kuvittelee menevänsä naimisiin niin ettei ole keskipiste),joten pääsisi siksi aikaa jonnekin nurkan taakse ystävien kanssa vaikka rauhottelu ryypylle. :D Mun tekisi itse mieli laulaa onko se nyt A-M Kaskisen runo "Minä sinua rakastan, tiedän sen" sulhasen takaisin saamiseksi.Mietin vaan,että onko se hölmöä itse suunnitella mitä tapahtuu,vaikka eihän sukulaiset sitä perjaatteessa tietäisi mitä tapahtuu..?? Voihan se olla,että kaasot keksii jotain muuta mun päänmenoksi,mutta sulhanen se on joka ryöstetään sen tiedän. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Itse olin siskoni häissä ryöstämässä hänen sulhastaan. Ryöstöstä eivät tienneet muut kuin me ryöstäjä, ei siis edes sulhanen eikä morsian. Meitä oli minä, toinen siskoni(joka oli myös siskoni kaaso), pari serkkua ja sulhasen sisko. Pukeuduimme äkäisiksi mummoiksi ja hauskaa oli :D Kaaso oli muun väen kanssa salissa kun me tulimme ryöstämään ja hän alkoi "panikoimaan" että "apua, mitä tapahtuu, mihin te viette sen" jne. kun me mummot tulimme ja veimme sulhasen kävelykepeillä ja sateenvarjoilla uhaten pois. Kaaso jäi morsiamen luo "lohduttamaan" ja avustamaan. Minä "päämummona" palasin ja kerroin vaatimuksemme, että hänen pitää askarrella sulhaselleen naamio (talismaani tai joku muu hieno oikea nimitys sillä oli) ja osoittaa, että hän olisi sulhaselleen parempi vaimo kuin me mummot. Naamion oli tarkoitus toimia niin, että kun sulhasen naama rupeaa ärsyttämään niin kun laittaa naamion päähän niin se ei enää ärsytä ja ei synny tappelua :D Lisäksi aikaa askarrella oli tietyn laulun verran. Laulua en enää kyllä muista, mutta oli joku aiheeseen sopiva. Sillävälin kun siskoni askerteli kaason avustuksella sai sulhanen myös askarrella morsiamelle "onnenamuletin", joka oli myös samalla siskoni syntymäpäivälahja, kun hänellä oli hääpäivänä myös 20. syntymäpäivä. Laulun loputtua palasimme kaikki mummot sulhasen kera saliin ja pyysimme näyttämään naamiota. Sanoimme että se kelpaisi, mutta emme antaneet sulhasta niin helpolla takaisin vaan kysyimme anopilta, ja lisäksi muilta vierailta, haluisivatko he myös sulhasen takaisin. Myöntävän vastauksen jälkeen käskimme heidän vielä laulaa "aikuisen naisen" karaokelaitteiden säestämänä. Ja laulaa piti kunnolla! Lopulta päädyimme antamaan sulhasen takaisin ja hän myös kertoi vieraille tehneensä onnenamuletin ja kertoi sen myös samalla olevan syntymäpäivälahja, jonka jälkeen kaikki lauloimme onnittelulaulun morsiamelle. Näin saimme muistettua myös siskoni syntymäpäivän :)

Ehkä hieman sekavasti kirjoitettu ja häistäkin on jo reilu vuosi aikaa, joten kaikkea en ehkä niin hyvin muistanut. Lisäksi keksimme ja kehitimme koko idean edellisenä iltana/yönä, joten siksikin ehkä ei ollut niin parhaasta päästä, mutta meillä se toimi ja oli kaikkien mielestä hauskaa :)

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
Guest Vieras_kaasonen_*

Heips, onko tuohon sulhasen palauttavaan tehtävään kellään mitään kivoja ideoita, rahan keräys, laulut ja runot on poissa kuvioista. Tehtävä saisi olla kunnolla huumorilla höystetty askartelu tai tarinan keksiminen/täyttäminen.

Link to comment
Share on other sites

Itselle oli tehty amazing race tyyppinen tehtävä. Oli siis vihjeitä ja piti etsiä tietty henkilö jonka kanssa suoritin jonkun tehtävän ja sain seuraavan vihjeen. Nämä johti siis sulhasen palautumiseen. Oli tosi kiva ohjelmanumero ja kaasot olivat värkänneet ohjeista ja tehtävistä aidon näköisiä.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

Mieheni veljen häissä sulhanen tosiaan lähti meidän tyttöjen matkaan. Vietiin se sitten rakennuksen taakse ja ihan vain juteltiin siellä ja tehtiin toki pieni jäynä :girl_haha: Laitettiin kaikki tytöt huulipunaa ja pussailtiin sulhasen paita täyteen punahuulia. Tätä varten oli tietysti varattu punaa joka lähtee hyvin pesussa ja ettei paitakaan ole helposti pilaantuva. Kiva oli palauttaa sulhanen sellaisena :grin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...