tuuperi

Taikuri häissä

60 viestiä aiheessa

Mitä hintaa taikurit pyytävät suunnilleen?

 Naikkareista kerättyä: 150-300 € (alle 500€) n. 20-30 show. Tietysti päälle voi tulla matkakulut ja jos varsinaisen show:n jälkeen tekee esim. pöydittäin taikoja tai lapsille ilmapalloja yms.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häissä oli taikuri, joka teki niitä ilmapalloeläimiä yms. Olin ajatellut hänet lähinnä lapsia varten, mutta oli kyllä ehdoton hitti myös aikuisten keskuudessa. Mm tanssilattialla sukulaiset jorasivat ilmapallohärpäkkeet kainalossa ja kavereillani oli ilmapallo hiuskoristeita kampauksissa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse innostuin etsimään humoristista Klovni showta, mutta valtava pettymys oli tällainen uusi ryhmä kuin Kulmalan klovnit Sastamalasta :mellow: Yhteydenottoon vastaus oli erittäin ylimielistä ja suorastaan loukkaavaa. Asioiden neuvotteluista kuten mm. ajasta ja  hinnasta ei jäänyt muuta kuin paha mieli asiakkaana.

Selkeää neuvottelua ei edes syntynyt, sillä tiedustellessani muuta vaihtoehtoa sain kulla että "lapsiin ei satsata riittävästi" ja että "emme osaa arvostaa heidän ohjelmaansa". Vaihtoehtoja ei siis edes kerrottu/ollut?

Lopuksi sain kuulla olevani tyypillinen hääjuhlaa suunnitteleva nirppanokka joka tarvitsee ammattiapua, kun jouduin sanomaan että budjettimme puolesta emme voi valitettavasti heitä ottaa... :D

En todella voi suositella edes yhteydenottamista heihin, ellei sitten kaipaa pahaa mieltä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yksissä häissä oli stand-up-taikuri (vanhempi herra). Itse odotin enemmän taikapainoitteista showta. Miehen jutut olivat osittain todella kuluneita (vaimo halusi joululahjaksi jotain, mikä kiihtyy nollasta sataan neljässä sekunnissa, ostin puntarin -tyylisiä), ja paljon anopin/apen mollausta, mutta näyttivät uppoavan keski-ikäiseen ja vanhempaan yleisöön ok. Temput olisivat olleet aika mahtaviakin, elleivät ne olisi jäänet noiden huonojen jutustelujen "alle".. :(  Eli tyyppi höpötteli ja samalla esim. pisti sanomalehden päreiksi ja kesken seuraavan jutun lehti olikin ehjä. Yleisö ei tajunnut aina edes taputtaa. Lopuksi teki lapsille parit ilmapalloeläimet. Summa summarun, mukava ihminen, joka on varmasti parempi taikuri kuin stand-up-taikuri.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä taas kävi sellainen kuin Kristian Backman (www.taikurikristianbackman.com)

Halusimme nimenomaan nuorekasta esiintymistä eikä vanhoja temppuja ja juttuja. Kaikille yhteisen esityksen jälkeen taikuri kierteli vielä pöydissä esittämässä lähitaikuutta ja jakoi lapsille ilmapalloja. Suosittelemme ehdottomasti!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli pk-seudulla Kouvolasta tullut taikuri / Stand up koomikko Janne Mustonen. Aivan loistava esitys!! Olimme todella tyytyväisiä. Esitys oli aikuisille mutta huomioi hyvin myös lapset. Esityksen kesto muistaakseni noin puoli tuntia. Suosittelen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Apua, taikuri häissä olisi mun painajainen! En ole ikinä kuullut, että joku tämmöisen olisi toteuttanut. Paitsi nyt. Tietty kiva, jos joku tykkää. Mutta ei mun häihin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli koomikko joka teki korttitemppujakin, oli kyllä osaava ja hauska tyyppi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen nähnyt yhden taikurin tekevän temppuja häissä ja oli hauska! Siinä oli vähän roolia mukana, tuli paikalle ikäänkuin laitapuolen kulkijana ja kuokkavieraana (edes hääpari ei tiennyt tästä). Harmi, ettei nimi jäänyt muistiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään