Vaihtoehtoja kimpun/sukkanauhan heitolle


Tuhina

Recommended Posts

En ole mäkään ikinä nähnyt et jotain muuta kans heiteltäis ja nuo kaikki edellä olevat kuulostaa tosi hyvältä!

Mun mielestä kaikkein parhaimmat häät ovat sellaiset, joissa myös hääpari on koko ajan mukana ohjelmassa ja viihtyy vieriaiden kanssa eivätkä nyhjää kahden jossain nurkassa. Itse inhoan yli kaiken muiden edessä lääppimistä ja nuolemista ja siksi kehittelemmekin mahdollisimman paljon kaikkea hauskaa. Ja jos joku ei pidä kaksimielisistä jutuista, se on sen ongelma  ;D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 230
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Minäkään en pidä muiden edessä lääppimisestä ja nuolemisesta. Samasta syystä en pidä pikkuhousujen heittelystä. Tuo syy on arvokkuuden ja herkkyyden puuttuminen. Tai ehkä kansankielellä: rasvaisuus. Se, että intiimit asiat alennetaan räkänaurun ja tuijotuksen aiheiksi.

Sekin hämmentää, millä kehitysasteella tässä oikein ollaan. Avioitumisen keski-ikä lienee Suomessa lähellä kolmeakymmentä. Minulle ei mene läpi se, että aikuiset ihmiset, joille seksin nyt ei enää luulisi olevan niin äärimmäisen jännittävä asia, jaksavat uudestaan ja uudestaan ilahtua "kaksimielisyyksistään", joissa tuntuu olevan tasan se yksi, iänikuinen mieli: Seksi, hihih, kortsu, hihih, pikkuhousut, hihihii! Luontevaa käytöstä peruskoulun seiskaluokkalaisilta. Eikö morsian voisi huipennukseksi vielä päästää kunnon pierun?

Kyllä kyllä, elämässä on paikkansa huonoille vitseille. Niin myös lenkkimakkaralle, kiroilulle ja virttyneille t-paidoille. Mutta se, että tuo ylitsepursuava arkipäiväisyys on tungettava joka riivatun tilanteeseen...

Link to comment
Share on other sites

Mä näen tämän asian aika erilailla kuin KaisaN. Mun mielestä just se perinteinen sukkanauhan heitto on jotenkin rasvaista verrattuna siihen, että morsian saa siveästi heittää vain sen oman kukkakimppunsa. Jos hameen alta lentääkin vaikka aiemmin mainittu kumiankka, niin tietääpä vieraat, ettei sulhanen ole ihan tosissaan joutunut hampaillaan tonkimaan sieltä jotain sellaista asustetta, joka harvemmin kuuluu normaalin naisen varustukseen.

Link to comment
Share on other sites

En kai ole antanut ymmärtää, että "perinteinen" sukkanauhan heitto EI olisi minusta rasvainen juttu? On se. Penkominen naisen hameen alla on rasvaista, löytyi sieltä mitä tahansa. Jos pitää panna järjestykseen, niin kumiankka on vähemmän rasvainen kuin sukkanauha, mutta sitä rasvaisempia ovat stringit ja kortsut. :)

Toisaalta kaikessa muussa kuin sukkanauhassa on niin paha idioottibonus, että ne ovat sittenkin ällömpiä kuin sukkanauha. Sukkanauha on vain mauton mukamas-perinne, mutta muiden juttujen löytymisellä mauttoman perinteen mauttomuutta vielä korostetaan vääntämällä siitä typerä vitsi, joka ei ole hauska.

Haukunko vielä, vai joko riittää? >:( ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Haukunko vielä, vai joko riittää? >:( ;D

Eiköhän se pointti sieltä tullut jo selväksi ;).Itse olen KaisaN kanssa eri mieltä.Ajatus on sinänsä huvittava ja varmasti hauska,jos sen osaa tehdä oikein.Itse ainakin kuvittelen sukkanauhan etsimisen(ja kaiken muun sen lisäksi sieltä hameen alta)ohjelmanumeroksi,joka esitetään siinä vaiheessa,kun vanhempi ja ihan pieni väki on jo poistunut ja jäljellä ovat kaikki ne,jotka ymmärtävät huumoriamme(näin siis meidän häissä ainakin).Itselle ei ainakaan tulisi mieleen,että ukko kopeloisi helmojeni alle siinä vaiheessa kun vanhoillinen mummoni on paikalla.Näin meillä.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Eiköhän jokainen saa juhlia juhlansa tyylillään. Voihan ihmiset jotka pitävät häätapoja mauttomina jäädä kotiin, tai pitää silmät kiinni sen aikaa kun sulho etsii sukkanauhaa. Eiköhän kaikki myös hokaa sen että stringit eivät ole olleet kenenkään päällä, joten ei se nyt niin irstasta voi olla... Enpä ole koskaan edes kuvitellut että sukkanauhankin etsiminen olisi rasvaista touhua  :o Ehkä en ole mikään siveyden sipuli, eikä myöskään ole onneksi sukunikaan. Meidän häissä siis ainakin tulee sukkanauhat tms. lentämään  ;D

Link to comment
Share on other sites

Sama juttu. Minusta ja sulhostani ei mikään olisi tylsempää kun vain koko päivä fiilistellä "rakatansinuatääonniiinromanttista" Huumori on olennainen osa elämäämme ja rakkauttamme ja me teemme omanlaisemme häät. Sukkanauha lentää, samoin kondomipaketti ja tuttipullo, ehkä puklirättikin.  Itse en ymmärrä moista tosikkoutta kuten KaisaN:n mielipide mutta jokainen tehkööt tyylillään. Mautonta minusta häissä on liika ryyppääminen ja riitely, ei mikään huumoripala jossa ei ketään henkilökohtaisesti pilkata eikä ivata. Sitäpaitsi, kuka sanoo että ikä tuo tullessaan ahdasmielisyyden? Ainakin minun sukuni nauttii huumorista yhä edelleen vaikka äitinikin on jo melkein eläkeiässä.

Link to comment
Share on other sites

Hauskoja ideoita... ainakin suurin osa. Olinkin itsekseni miettinyt, että mitä hauskaa keksisin tuohon sukkanauhanmetsästykseen... sehän voisi olla yllätys myös sulholle! Voihan ennakkoon hieman varoittaa, että jos ei sukkanauhaa heti löydy, niin heittää sitten sen mitä löytyy. Tai sitten niin, että sulho nakkelee hameen alta kaikkea sälää ja vasta lopuksi "löytää" sukkanauhan, jonka heittää perinteisesti.

Hameen alta löytyvät jutut voisivat liittyä hääparin elämään, harrastuksiin jne. Kortsuja tai stringejä kyllä välttäisin, ennemmin autolehti tai vaikka kutimet ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hameen alta löytyvät jutut voisivat liittyä hääparin elämään, harrastuksiin jne. Kortsuja tai stringejä kyllä välttäisin, ennemmin autolehti tai vaikka kutimet ;)

Samaa mietin itekin. Ja luulisin että tää on ylipäänsä ihan häiden, hääparin jne. tyylistä kiinni. Meidänkin elämään huumori kuuluu tosi vahvasti, joten uskoisin että jotain tällaista viritelmää kehitetään kyllä...  :)

Tosin ensin olin sitä mieltä että kimppu/sukkanauhaa ei heitetä ollenkaan, mutta tää idea kuulosti niin hauskalta että kai tää pitää nyt sitten toteuttaa  ;D

Ja nimenomaan ihan loppuillasta, eli sitten kun kaikki konservatiivisemmat on jo muutenkin poistuneet yöpuilleen...  8)

Link to comment
Share on other sites

Mä olen tässä kaasojeni kanssa pohtinut, että mitäs hauskaa me mun hameen alle piilotetaan  ;) Meillä muuten kimppu ja sukkanauha lähtee kiertoon jo ennen tanssin alkua, ihan vaan siksi, että kaikki vieraat on paikalla! Meidän hääväki on onneksi hyvin huumoria ymmärtävää.... ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Puhelinluettelo, heh heh   :D

Meidän häihin ainakin kehitetään jotain hauskaa heitettäväksi juuri ennen sitä perinteistä sukkanauhaa. En usko että kukaan vieraista siitä pahastuu  :)

Täytyy nyt vielä pohtia että mitä ne jutut sitten olisi... ei kuitenkaan pikkuhousuja tai kortsuja, mutta jotain hauskaa, jota ei ihan heti ajattelisi löytyvän hameenalta. Kyllä meidän suvut ja tutut osaavat nauraa tällaiselle huumorille.  8)

Link to comment
Share on other sites

Joku maintsi, että hameen alta löytyisi pyykkinaru, jossa olisi mummonkalsarit (Bridget Jones -tyyliin), papan vanhat pitkät kalsongit jne. Mun mielestä loistava idea! Ja lopuksi narulle olisi ripustettu se kumikana ;D ja sitten uusi sukellus hameen alle, ja sukkanauha hampaisiin.

Mutta miten te ajattelitte hoittaa sen käytännön puolen, eli miten ne saa hameen alle piilotettua niin, että se olisi yllätyksenä? Onko morsian jonkun pöydän vieressä, ja joku on pöydän alla "avustamassa" tms.? Vai pitäisköhän ommella alushameen sisälle joku pieni tasku, ja ennen sukkanauhan heittoa käydä laittamassa sinne se pyykkinaru kaikkine roinineen? Mutta miten sen saisi sillein suorana sieltä vedettyä ???

Link to comment
Share on other sites

Huumoria on monenlaista. Ei se, että tämän ketjun ideat ei naurata vielä tarkoita, että ei olisi huumorintajua. Itse en esimerkiksi muutenkaan nauti järjestetyistä vitseistä, joten en halua sellaisia häihini. Huumoria on kaikilla, se vain vaihtelee.

Eipä siis leimata toisiamme tosikoiksi tai törkyturviksi, vaikka toisen huumorintaju olisikin erilainen kuin oma.  :)

Link to comment
Share on other sites

Minusta ja sulhostani ei mikään olisi tylsempää kun vain koko päivä fiilistellä "rakatansinuatääonniiinromanttista" Huumori on olennainen osa elämäämme ja rakkauttamme ja me teemme omanlaisemme häät.

Kaksi kysymystä, joihin kaipaan vastausta. Ja vastauksen olisi paras olla hyvä.

Ensinnäkin: millä perusteella oletat, että jos ei halua kaivaa hameen alta tavaroita ja heitellä niitä, haluaa fiilistellä (lälly)romanttisesti koko päivän? Mitkä ihmeen vaihtoehdot nämä ovat olevinaan?

Toisekseen: millä perusteella oletat, että jos ei halua kaivaa hameen alta tavaroita ja heitellä niitä, huumori ei ole osa elämää?

Joku hätäisempi voisi kuvitella, että sinulle on olemassa tasan kaksi tapaa viettää häitä: alapäähuumori tai toisaalta vaaleanpunaisten vaahtokarkkien mässytys liikutuksen itkua tuhertaen - jos ei toista niin sitten toinen - ja toisaalta ainut tuntemasi huumorin muoto on tavaroiden kaivelu hameen alta - jos ei sitä, niin ei huumoria ollenkaan. En ole niin hätäinen, ja oletan, ettet ole ajatellut tätä asiaa aivan loppuun asti.  :)

PS. Mieb: olen aiemminkin ollut huomaavinani, että sinulla ja minulla on jotain yhteistä.  ;D

Link to comment
Share on other sites

Meidän häissä sulho "löysi" ennen reisinauhaa hameen alta kaulimen ja vaaleanpunaiset lahkeelliset mummoalushousut. Käytännössä kävin takahuoneessa kaason avustuksella sullomassa ne hameen alle reisien väliin juuri ennen tätä ohjelmanumeroa ja sipsutin varovasti polvet yhdessä sitten leikkipaikalle. Kovasti herätti hilpeyttä vieraissa tämä jekutus!  ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Nuppunella

Eli ongelma (?) on tämä. Häävieraista suurin osa on jo naimisissa, joten tuntuu hassulta pitää ohjelmanumerona kimpun- ja sukkanauhanheittoa ja katsoa kuka menee seuraavaksi naimisiin.

Jotain saman tyylistä olisi kuitenkin kiva keksiä tilalle. Mutta mitä? Seuraavaksi eroava pari saattaisi olla hieman turhan mustaa huumoria. ;) ;D

Vinkkejä ja ideoita otetaa kiitollisina vastaan. :)

Link to comment
Share on other sites

Minä myös mietin jossain vaiheessa näitten heittojuttujen korvaamista muulla ohjelmalla, ja samasta syystä. Meillä on varmaan 3 naimatonta naista ja 1-3 kpl naimatonta miestä juhlissa. Silti meinattiin sisällyttää ohjelmaan kimpun heitto ja ainakin sukkanauhan lahjoitus, jos naimattomia miehiä on ihan oikeasti 1 kpl. Kimpun heitto on ihan viehättävä perinteinen ohjelmanumero, ja lapsetkin tykkäävät siitä.

Link to comment
Share on other sites

Myös meillä se tilanne, että naimattomia naisia on juhlassa vain kaksi ja siksi kimpun heittämisen sijasta haluaisin kehittää jotain muuta ohjelmaa.

Ajattelin antaa kimppuni mummilleni: kun hän meni sota-aikana naimisiin, hänellä ei ollut hääkimppua, vaan ruusupensaasta taitettu ruusu. Ajattelin, että antaisin kimppuni hänelle ja kertoisin, miksi haluan tehdä niin. Samalla voisin kertoa niistä hieman erilaisista häistä, eli siitä kuinka isovanhempani vihitiin keskellä yötä pappilassa ja paikalla oli pappi ja kaksi todistajaa.

:-X

Link to comment
Share on other sites

Myös meillä se tilanne, että naimattomia naisia on juhlassa vain kaksi ja siksi kimpun heittämisen sijasta haluaisin kehittää jotain muuta ohjelmaa.

Ajattelin antaa kimppuni mummilleni: kun hän meni sota-aikana naimisiin, hänellä ei ollut hääkimppua, vaan ruusupensaasta taitettu ruusu. Ajattelin, että antaisin kimppuni hänelle ja kertoisin, miksi haluan tehdä niin. Samalla voisin kertoa niistä hieman erilaisista häistä, eli siitä kuinka isovanhempani vihitiin keskellä yötä pappilassa ja paikalla oli pappi ja kaksi todistajaa.

:-X

Todella kaunis ajatus. Toi kyyneleet silmiin...  :-X

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...