Jump to content
Naimisiin.info

Vaihtoehtoja kimpun/sukkanauhan heitolle


Tuhina

Recommended Posts

  • Replies 230
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tämä on mullekin ihan uusi idea - ja aiotaan varmasti toteuttaa!! Eikä ole ainakaan missään meidän sukulaisten häissä vielä kenelläkään ollut, eli jotain uutta vieraillekin..

Aiemmin ketjussa esitettiin kissanruokapurkkia tai jopa kissaakin, mutta mulle tuli mieleen että ehkäpä se olisi joku kissan lelu meillä.

Joo ja varotuskolmio olis hyvä, sattus osuvasti sulhasen työhön, tai se kierrejousi ("kierukka" - hitsi että nauroin tälle ihan kippurassa) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Mä ajattelin (tässä järjestyksessä) vanhoja mummualushousuja, muovinen lepakko (joita asuu käyttämättömissä ja autioissa paikoissa, siis...) ja hiirenloukku (jotta sinne ei kukaan pääsisikään)... :lol: Sitten toki sukkanauha myös, sen voi vetää niin ylös reiteen, että nuo muut tulee vastaan ennemmin...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Meillä appiukko (!!) ehdotti, että sulhanen voisi löytää hameen alta ison auton iskarijousen (siis semmoisen spiraalin) ja tuumata: "Tää sun kierukka joutaa varmaan nyt pois..." :lol:

Tää on niin hyvä! :girl_haha: Tosin missä välissä ton kierukan sais hameen alle piilotettua? Nuo jouset on vaan niin turkasen suuria... Ehkä mä tyydyn villapöksyihin tai mummokalsareihin.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Mä ajattelin (tässä järjestyksessä) vanhoja mummualushousuja, muovinen lepakko (joita asuu käyttämättömissä ja autioissa paikoissa, siis...) ja hiirenloukku (jotta sinne ei kukaan pääsisikään)... :lol: Sitten toki sukkanauha myös, sen voi vetää niin ylös reiteen, että nuo muut tulee vastaan ennemmin...

HAHAHHAAA!! Ihan huippu idea :) Ei taida mulla vaan onnistua noin monen tavaran löytyminen, kun on kapea merrenneitomallinen morsiuspuku. Mut jollakin tavalla aiotaan kyllä tää idea hyödyntää...

Link to comment
Share on other sites

Miun hameen alta löytyi jätti-isot alushousut ja se kyllä huvitti juhlaporukkaa. Varsinkin kun miehellä meni tovi et sai ne sieltä otettua. Tilasin ne nettikaupasta ja niitä oli vaan kolmen paketeissa, joten jos joku tarvitsee, niin kahet ylimääräiset löytys. Koko on jotain 64 muistaakseni.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tuo parsakaali oliskin hauska. Kyllä minuunkin uppoaisi ihan kympillä ja varmaan tuleviin vieraisiinikin :girl_haha: Mutta, koska minäkään en halua omasta kimpustani luopua niin ajattelin ostaa ihan irtoruusuja niin monta kuin on naimatonta naistakin ja heittää kimpun niin, että ruusut leviää ilmassa ja jokainen saa noukkia omansa :girl_wink:

Mutta toisaalta joku tuollainen huumorismielinen juttukin olisi kiva.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ja ihmiset varmasti alkavat ihmettelemään mitä se morsian nyt oikein hameen altaan alkaa kaivaa :D Luulevat vielä että riisut housusi xD

Me heitetään näillä näkymin sukkanauhan tilalla alkkarit :girl_haha:

Ei tosin kokopäivän käytössä olleet vaan hetkin ennen h-hetkeä vedän ne omien päälle. Valkattiin sulhon kanssa sellaiset jotka vielä on aika perinteisten sukkanauhojen väriset eli paljastunee toivottavasti vasta heiton jälkeen :girl_smile:

En tiedä riittääkö kaikilla huumorintaju, mutta mulla ja sulholla ja meidän vierailla kyllä.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Guest pampulakorva
mä aion heittää KUMIKANAN!!

Eräs morsian heitti KUMIANKAN ja ol myösi aika hauska :girl_haha:

Jossakin tuolla muissa otsikoissa törmäsin alushousujen heittoon, loistava idea myöskin :girl_wink: (ei olleet päivän jalassa olevat vaan varta vasten päälle puetut ennen ohjelmanumeroa...)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...