Kenlay

Laatikkoleikki

51 viestiä aiheessa

  Tietäisikö kukaan linkkiä tai mistä löytäisin taas ohjeet kivaan laatikkoleikkiin jossa paketti jossa on esim kaulin, kiertää häävieraalta toiselle ja jokainen lukee lapusta ......nytpä annan tämän sille kellä suurimmat kengät on jne. Leikki oli sanoineen yhdellä palstalla ja kopioinkin sen mutta levyke jolla se oli tuhoutui (tuli naarmuja) ja word ei enää pysty sitä avaamaan  :( Olen yrittänyt etsiä sitä pitkin palstoja mutta en vain ole onnistunut sitä löytämään.

Kiitokset taas etukäteen!

Ps:Hääleikkien helmet kirjassakaan sitä ei ole sanoineen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En tiedä valitettavasti sitä linkkiä, mutta voin kertoa millainen laatikkoleikki meillä oli kaverin synttäreillä.

Paikalle tuotiin iso pahvilaatikko jossa luki jotain tyyliin: naiselle jolla on vaaleimmat hiukset, tai miehelle, jolla on pisin parta tms. Paketti siis oli aina kääritty uudestaan ja sen päällä oli vihje. Loppujen lopuksi paketti päätyi synttärisankarille, joka löysi paketista lahjansa  ;D

Eli häissähän se voisi kiertää vaikka ihan vieraiden joukossa, tyyliin: naiselle jolla on kukikkain asu, tai juhlien vanhimmalle miehelle, tai tytölle jolla on pisimmät saparot (jos häissä on lapsia). Ja lopuksi voisi olla salin kauneimmalle naiselle, tai naiselle, jolla on valkoisin asu. ;)

En tiedä auttoiko yhtään, mut anyway

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juuri tuota leikkiä tarkoitan. Mutta kun on dementiakin jo näköjään iskenyt  :o , niin en muista millä palstoilla näin siitä version mihin oli kirjoitettu runontapaista sanailua, jonka aina luki henkilö jolla paketti milloinkin oli ja sanailut päättyi aina siihen kenelle paketti menee seuraavaksi, niinkuin laitoit esimerkkiä.

Sama pää kesät talvet ja tässä tulos!   ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ja SJS:n kätköistä löytyy...(jostain kopsattua)

Laatikkoleikki

Leikin vetäjä on hankkinut laatikon (esim. päällystetty kenkälaatikko), jota on tarkoitus kierrättää hääväen kesken ja lopultaa kuljettaa hääparille.

Laatikon pohjalla on hääparille jokin yllätys ja päällä 11 runokorttia. Jokainen runokortti sisältää kuvauksen, minkälaiselle ihmiselle laatikko pitää seuraavaksi viedä (hääparille laatikkoa ei saa viedä ennenkuin runossa niin sanotaan). Runot on tehty niin, että laatikko kiertää naiselta miehelle ja päinvastoin (leikin vetäjä lukee ensimmäisen kortin ja kuljettaa laatikon malliksi ensimmäisen kuvauksen mukaan).

Idea on hyvin yksinkertainen, mutta toimiva! Itse törmäsin tähän leikkiin ensimmäistä kertaa omissa häissäni ja hääparin yllätyksenä oli meiltä varastettu TV:n kaukosäädin, mitä olimme mieheni kanssa etsineet koko hääviikon ja syytelleet toisiamme, että kumpi sen on hukannut ;-). Laatikossa ei tietenkään tarvitse olla mitään "varastettua" tavaraa vaan ollaan laitettu muissa häissä sinne mm. polttarikansio, polttarivideo, vauvan helistin, eväskori hääparin kotimatkalle yms.

Laatikon tilalla voi toki käyttää esim. koria ja onpa joku käyttänyt kalaämpäriäkin liittyen hääparin harrastuksiin. Runot kannattaa muokata niinikään hääparin mukaan, mutta alla esimerkin omaisesti meidän häissä pidetyn leikin runot:

--------

1.

On mulla paketti tää,

sen sisältöä te ette nää.

Tämän kauempaa en saa sitä pitää itselläin,

vaan miehelle lähimmälle on se annettava – kas näin.

2.

Pikkuisen tämä leikki jännittää,

siksipä en pidä tätä pakettia pidempään,

naiselle viiden metrin päässä tämän annan,

sinne paketin käsilläni kannan.

3.

Kiitos kovasti paketista tästä,

en sitä eteenpäin estä lähtemästä.

No jottei muille tulisi olo halju,

vien paketin miehelle,

jolla on seksikkäin kalju.

4.

On paketti tämä mulla vain laina,

ei missään käsissäin se paljon paina.

Vain täytettävä on siis vaatimus

ja vietävä paketti naiselle,

jolla on kaunein kampaus.

5.

Onhan mulla kaunis tukka,

vaan kenellä onkaan värikkäin sukka.

Kukahan sen ties,

missä on värisukkainen mies.

6.

Värikkääthän ovat sukkani ovat,

ja vieläpä oikein tosi somat.

Mutta missäpä onkaan se nainen nuori,

jolla on hehkein ulkokuori.

7.

Onpas tämä kiva leikki,

ja päälläni on hehkeä juhlameikki.

Kylläpä kaikki ovat niin fiinejä täällä,

annanpa paketin herralle,

jolla kirjavin kravatti on päällä.

8.

Kravatti komea mulla on,

eikä ollenkaan mauton.

Siksi paketti mun täytyy naiselle antaa,

joka vieraista tyylikkäintä mekkoa kantaa.

9.

Kiitos eleestä kauniista,

toivon, etten muistuta naurista.

Arvoitus edelleen paketin on sisin,

joten annanpa tämän herralle,

joka on porukasta kaikkein pisin.

10.

On minulla kertynyt pituutta kyllä,

ei kukaan minun korkeuteeni yllä.

On kunniatehtävä paketti morsiusparille kantaa

ja samalla saan suukon morsiamelle antaa.

11.

Voiko kodistamme enää mitään puuttua

tai peräti olla hukassa?

Löytyyköhän vastaus laatikon sisällä olevasta sukasta?

Janeski likes this

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

:-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X

                            TUHANNESTI KIITOS!!

:-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X

Juuri tätä etsin  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

olen kuullut sellaisesta laatikko leikistä

eli lahjapaketteja sisäkkäin ja viimeisessä on jotakin pientä morsiusparille...

mutta siinä on kuulemma joku kertomus pohjana eli osaisiko kenties joku auttaa minua???

Kiitos jo etukäteen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tää varmasti löytyy tarkemminkin jostakin, mutta muistaakseni paketti kiersi "vie tämä illan punahuulisimmalle naiselle/parrakkaimmalle miehelle/.. ja päätyy jossakin kohtaa sulholle ja "vie tämä illan kauneimmalle naiselle"..  Jokaisessa sisäkkäin olevassa paketissa on siis myös kortti mukana, jossa on ohje. Näitä ohjeitahan sitten voi soveltaa oman hääväkensä mukaan, luultavasti kun joka porukassa on, jos ei punahuulisin, niin vaikka taatusti lyhythameisin tms. Tärkeintä on pitää huolta siitä, että toiseksi viimeinen paketin saaja on taatusti sulho (näin ainakin perinteisessä versiossa), eli kannattaa miettiä tarkasti, mikä se vihje on, ettei sille oo vaihtoehtoja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

yksissä häissä oli versio, jossa illan juontajat sanoivat vihjeitä mikkiin, ja paketti oli siis vain yksi paketti, joka sitten kiersi vierailla ja päätyi hääparille.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yksissä häissä, joissa olin vieraana, tämä leikki oli toteutettu siten, että kaaso luki tämän kertomuksen/ohjeet ja paketti kiersi vieraiden joukossa. Ja siis vain yksi iso paketti. Lopuksi paketti sitten päätyi sulhaselle ja hän avasi sen morsiamen kanssa.

Luulenpa, että jos on monta pakettia sisäkkäin, niin niitten avaamiseen ja koko leikkiin menee liikaa aikaa. Ja tietysti tulee vielä sotkua...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Se toiseksi viimeinen vinkki, joka täytyy osua sulhasen kohdalle, vois olla esim. vie tämä tämän päivän onnellisemmalle miehelle. Luulisi kaikkien tajuavan että tämä on sulhanen.  :) Mikä muuten on ollut lahjana, ja mikä se tarina oli?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Viime kesänä kaverin häissä tehtiin niin, että paketti kulki eteenpäin "seuraavan pöydän hauskin mies" tyyliin. Se joka paketin sai esitteli ensin itsensä, avasi paketin, luki rakkausaforismin seuraavan paketin päällä olleesta lapusta ja toiselta puolelta paketin saajan.

Viimeinen paketti meni yhteisesti morsiusparille. Pakettiin oltiin laitettu suklaasydämiä punaisissa kuorissa hääyöpalaksi.  ;D

Paketin päälle olimme taiteilleet sydämen muotoisen pahvin, jossa luki hieman pidempi runo rakkaudesta.

Toisissa häissä paketista löytyi kauniit kuoharilasit ja pieni pullo kuoharia hääyöksi. Eli tässäkin vain mielikuvitus on rajana sille, miten paketti siirtyy eteenpäin ja mitä sieltä sisältä sitten löytyy.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämä ei nyt ihan liity tähän pakettileikkiin, mutta kun tässäkin on pari pakettia, niin aattelin nyt kuitenkin kertoa tämän tässä ketjussa. Eli: tuttavieni häissä oli sellainen ohjelmanumero, johon tarvittiin kaksi pientä pakettia. Toisessa oli kaulin ja toisessa tohveli. Näistä sitten jollakin tavalla arvottiin toinen sulhaselle ja toinen morsiammelle (en tiedä mikä käytetty arvontatapa oli, kun en ollut ite paikalla). Ja kun hääpari oli avannut paketit, selvisi kumpi pariskunnasta on tossunalla ja kumpi heiluttaa kaulinta  ;) Mielestäni ihan hauska (ja erilainen) tapa päättää kaapin paikasta!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

moikka,

tietääkö kukaan ideaa/sääntöjä kyseiseen leikkiin :-/

kertoisitteko ;)

kiitos ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tarkotatko tätä??

Paketoi kaunis lahjapaketti, jonka sisälle laitetaan esim. sanomalehtiä täytteeksi. Aivan pohjalle asetetaan vanha sukka, jonka sisälle piilotetaan jokin morsiusparin elämäntilanteeseen sopiva pieni, hauska esine. Esim. jos morsian odottaa vauvaa, sukan sisään voidaan laittaa tutti. Kaaso selittää leikin kulun hääväelle, ja laittaa paketin kiertämään lausuen vieraille paketin mukana kiertävästä lapusta ensimmäisen riimin. Kuten ensimmäisessä kohdassa käsketään, antaa kaaso siis paketin edelleen lähinnä olevalle miehelle. Mies lukee ääneen seuraavan säkeen ja toimii ohjeiden mukaisesti. Näin paketti kiertää vieraiden joukossa kunnes päätyy lopulta morsiusparille. Luettuaan viimeisen kohdan pariskunta avaa paketin. Huom! Laatikkoa ei tule antaa sulhaselle tai morsiamelle ennen kuin lorussa käsketään. Leikki on hauska ja mukaansatempaava, sekä sopii kaiken ikäisille!  

(kaaso)  

1.On mulla paketti tää, sen sisältöä te ette nää. Tämän kauempaa en saa sitä pitää itselläin, vaan miehelle lähimmälle on se annettava - kas näin.    

 

2.Pikkuisen tämä leikki jännittää, siksipä en pidä tätä pakettia pidempään, naiselle viiden metrin päässä tämän annan, sinne paketin käsilläni kannan.    

 

3.Kiitos kovasti paketista tästä, en sitä eteenpäin estä lähtemästä. No, jottei muille tulisi olo halju, vien paketin miehelle, jolla on seksikkäin kalju.    

 

4.On paketti tämä mulla vain laina, ei raavaissa käsissäin se paljoa paina. Vain täytettävä on siis vaatimus ja vietävä paketti naiselle, jolla on illan kaunein kampaus.    

 

5.Selvästikin täällä puhaltavat rakkauden tuulet, vaan kylläpä eräällä on joukossamme viettelevät huulet. Kukahan sen ties, missä on pusuhuulinen mies? Hänelle pakettini annan.    

 

6.Muhkeathan huuleni tietenkin ovat, ja vieläpä oikein tosi somat. Mutta missäpä onkaan se nainen nuori, jolla on hehkein ulkokuori? Neidille hehkeälle haluan pakettini ojentaa.    

 

7.Onpas tämä kiva leikki, ja kasvoillani on hehkeä juhlameikki. Kylläpä kaikki ovat niin fiinejä täällä, annanpa paketin herralle, jolla tyylikkäin kravatti on päällä.    

 

8.Kravatti komea mulla on, eikä ollenkaan mauton. Siksi paketti mun täytyy naiselle antaa, joka vieraista kauneinta mekkoa kantaa.    

 

9.Kiitos eleestä kauniista, toivon, etten muistuta naurista. Arvoitus edelleen on paketin sisin, joten annanpa käärön herralle, joka porukasta on kaikkein pisin.    

 

10.On minulla kertynyt pituutta kyllä, ei kukaan tämän hujopin korkeuteen yllä. On kunniatehtävä paketti morsiusparille kantaa ja samalla saan suukon morsiamelle antaa.    

 

11.Voiko kodistamme enää mitään puuttua tai peräti olla hukassa? Onkohan vastaus laatikon sisässä sukassa?  

Viiveli :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

jep,jep ;D

suuri kiitos Viiveli, tätä juuri kaipasin ja arvasin että löytyy ;D ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos häissä on paljon ohjelmaa, tai muuten vaan lyhytpinnaista väkeä, kannattaa jättää muutama rimpsu välistä, ettei vieraille tule "loppuuks tää koskaan" tunnetta.

Niin ja tosiaan ne paketit kannattaa tehdä helposti avattaviksi. Ei leikistä tule puuduttavaa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

ónko kortit numeroitu että ne luetaan järjestyksessä vai?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Ja SJS:n kätköistä löytyy...(jostain kopsattua)

Laatikkoleikki

Leikin vetäjä on hankkinut laatikon (esim. päällystetty kenkälaatikko), jota on tarkoitus kierrättää hääväen kesken ja lopultaa kuljettaa hääparille.

Laatikon pohjalla on hääparille jokin yllätys ja päällä 11 runokorttia. Jokainen runokortti sisältää kuvauksen, minkälaiselle ihmiselle laatikko pitää seuraavaksi viedä (hääparille laatikkoa ei saa viedä ennenkuin runossa niin sanotaan). Runot on tehty niin, että laatikko kiertää naiselta miehelle ja päinvastoin (leikin vetäjä lukee ensimmäisen kortin ja kuljettaa laatikon malliksi ensimmäisen kuvauksen mukaan).

Idea on hyvin yksinkertainen, mutta toimiva! Itse törmäsin tähän leikkiin ensimmäistä kertaa omissa häissäni ja hääparin yllätyksenä oli meiltä varastettu TV:n kaukosäädin, mitä olimme mieheni kanssa etsineet koko hääviikon ja syytelleet toisiamme, että kumpi sen on hukannut ;-). Laatikossa ei tietenkään tarvitse olla mitään "varastettua" tavaraa vaan ollaan laitettu muissa häissä sinne mm. polttarikansio, polttarivideo, vauvan helistin, eväskori hääparin kotimatkalle yms.

Laatikon tilalla voi toki käyttää esim. koria ja onpa joku käyttänyt kalaämpäriäkin liittyen hääparin harrastuksiin. Runot kannattaa muokata niinikään hääparin mukaan, mutta alla esimerkin omaisesti meidän häissä pidetyn leikin runot:

--------

1.

On mulla paketti tää,

sen sisältöä te ette nää.

Tämän kauempaa en saa sitä pitää itselläin,

vaan miehelle lähimmälle on se annettava – kas näin.

2.

Pikkuisen tämä leikki jännittää,

siksipä en pidä tätä pakettia pidempään,

naiselle viiden metrin päässä tämän annan,

sinne paketin käsilläni kannan.

3.

Kiitos kovasti paketista tästä,

en sitä eteenpäin estä lähtemästä.

No jottei muille tulisi olo halju,

vien paketin miehelle,

jolla on seksikkäin kalju.

4.

On paketti tämä mulla vain laina,

ei missään käsissäin se paljon paina.

Vain täytettävä on siis vaatimus

ja vietävä paketti naiselle,

jolla on kaunein kampaus.

5.

Onhan mulla kaunis tukka,

vaan kenellä onkaan värikkäin sukka.

Kukahan sen ties,

missä on värisukkainen mies.

6.

Värikkääthän ovat sukkani ovat,

ja vieläpä oikein tosi somat.

Mutta missäpä onkaan se nainen nuori,

jolla on hehkein ulkokuori.

7.

Onpas tämä kiva leikki,

ja päälläni on hehkeä juhlameikki.

Kylläpä kaikki ovat niin fiinejä täällä,

annanpa paketin herralle,

jolla kirjavin kravatti on päällä.

8.

Kravatti komea mulla on,

eikä ollenkaan mauton.

Siksi paketti mun täytyy naiselle antaa,

joka vieraista tyylikkäintä mekkoa kantaa.

9.

Kiitos eleestä kauniista,

toivon, etten muistuta naurista.

Arvoitus edelleen paketin on sisin,

joten annanpa tämän herralle,

joka on porukasta kaikkein pisin.

10.

On minulla kertynyt pituutta kyllä,

ei kukaan minun korkeuteeni yllä.

On kunniatehtävä paketti morsiusparille kantaa

ja samalla saan suukon morsiamelle antaa.

11.

Voiko kodistamme enää mitään puuttua

tai peräti olla hukassa?

Löytyyköhän vastaus laatikon sisällä olevasta sukasta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä vedin kyseisen laatikkoleikin ystäväni häissä lukemalla lorut itse. Teksti oli tietysti hieman eri muodossa. Leikkinä se on tosi kiva. Paketissa oli täsmälleen 2 samanlaista laatikkoa, joista olin yrittänyt saada vielä saman painoisetkin. Toisessa laatikossa oli sit tohvelit ja toisessa kaulin eli näin tuli vallan pitäjäkin selväksi, kun pari sai valita laatikot.  

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko tietoa laatikkoleikin toisenlaisesta runosta? Siinä leikin säännötkin kerrotaan runomuodossa ja laatikon saa mm. mies, jolla hartiat kuin ladon ovet, ei niin lahot vaan leveät, sekä nainen, jolla sääret suloiset ja oikeanrotuiset... :D

Olen kuullut sen jossain, mutta nyt en löydä sitä mistään.

Toivottavasti ratkaisu pulmaan löytyy... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuossa oli aika monta kertaa semmosia kohtia, että mieleeni olisi varmasti tullut viedä paketti morsiusparille ennen aikojaan (kaunein kampaus, hehkein ulkokuori, tyylikkäin mekko). Onko kenellekään käynyt näin vai kuvittelenko suotta?  ???

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Löysin toisenkin version laatikkoleikistä, jossa esim. kaaso lukee lorut leikin tiimellyksessä.

On käsissämme paketti tää,

sen sisältöä emme tietenkään nää.

Ei vakava ole leikki tää, on tarkoitus vain pakettia kierrättää ja toisiamme hauskuuttaa.

Siis kuuntele nyt ohjeita näitä ja tehtäväsi kunnialla täytä.

Sen käsissäni nyt mä kannan ja herralle lähimmälle annan.

Se sulla on vain pelkkä laina,

joka käsissäs' ei paljon paina.

Sen eteenpäin nyt täytyy mennä,

luo upeimman neidon nyt sä lennä.

Häissä mukavissa näissä kaikki kovin fiinejä on.

Sä siis nyt paketti pois luovuta herralle,

jolla kirjavin kravatti on.

Kraka hieno sulla on, se erittäin on verraton.

Paketti täytyy sun nyt pois antaa naiselle,

joka tyylikkäintä mekkoa päällään kantaa.

Arvoitus edelleen paketin tuon on sisin.

Mutta anna se herralle, joka on kaikista pisin.

Sä pituutes' uljaasti kanna ja paketti neidolle anna,

jolla sääret suloiset ja oikeanrotuiset.

Sulosäärin anna sä paketti tää miehelle,

joka komeimmalta näyttää ja

osaltaan tehtävän täyttää.

Älä komeutes' anna ylpistää,

vaan etsi ken vois' olla neito,

joka kauneimman hymyn omistaa ja

kenet tahansa valloittaa.

Sä neito kaunis hymysuu, nyt luokse herran tuu,

jonka viikset niin vitsikkäät ylähuulen peittää.

Sun viikset vaan viuhottaa, kun katsees' tuijottaa neitoa niin kapeaa uumaltaan.

Sä ihastelet herraa,

jolla hartiat kuin ladon ovet;

ei niin lahot vaan leveät.

Paketin kera sä naisten jalkoja nyt tutki salassa

ja paketti hänelle luovuta, jolla kaunein kenkä on jalassa.

On kenkäs' kauniimmat kuin meillä,

siitä meillä ompi olo halju.

Siksi pakettia et omakses' sä saa,

vaan edelleen luovuta herralle, jolla on kiiltävin kalju.

Sä muutenkin olet kovin sexi,

siis arvoitus tämä nyt keksi...

Sä ennen kuin päästät porun,

näytä meille mihin sormeen morsian sai uuden korun.

(Näyttää vasenta nimetöntä...)

AIVAN OIKEIN!

Lahja tää ei yhtä arvokas lie,

mutta toivon, että se saajan muistoihin vie.

Hauskaa meillä oli yhdessä puuhastella ja kenties voimme vielä muistoja ihastella.

Voit paketin sä nyt morsiusparille kantaa ja

suukkosen mun luvalla morsiamelle antaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Ja SJS:n kätköistä löytyy...(jostain kopsattua)

Laatikkoleikki

Leikin vetäjä on hankkinut laatikon (esim. päällystetty kenkälaatikko), jota on tarkoitus kierrättää hääväen kesken ja lopultaa kuljettaa hääparille.

Laatikon pohjalla on hääparille jokin yllätys ja päällä 11 runokorttia. Jokainen runokortti sisältää kuvauksen, minkälaiselle ihmiselle laatikko pitää seuraavaksi viedä (hääparille laatikkoa ei saa viedä ennenkuin runossa niin sanotaan). Runot on tehty niin, että laatikko kiertää naiselta miehelle ja päinvastoin (leikin vetäjä lukee ensimmäisen kortin ja kuljettaa laatikon malliksi ensimmäisen kuvauksen mukaan).

Idea on hyvin yksinkertainen, mutta toimiva! Itse törmäsin tähän leikkiin ensimmäistä kertaa omissa häissäni ja hääparin yllätyksenä oli meiltä varastettu TV:n kaukosäädin, mitä olimme mieheni kanssa etsineet koko hääviikon ja syytelleet toisiamme, että kumpi sen on hukannut ;-). Laatikossa ei tietenkään tarvitse olla mitään "varastettua" tavaraa vaan ollaan laitettu muissa häissä sinne mm. polttarikansio, polttarivideo, vauvan helistin, eväskori hääparin kotimatkalle yms.

Laatikon tilalla voi toki käyttää esim. koria ja onpa joku käyttänyt kalaämpäriäkin liittyen hääparin harrastuksiin. Runot kannattaa muokata niinikään hääparin mukaan, mutta alla esimerkin omaisesti meidän häissä pidetyn leikin runot:

--------

1.

On mulla paketti tää,

sen sisältöä te ette nää.

Tämän kauempaa en saa sitä pitää itselläin,

vaan miehelle lähimmälle on se annettava – kas näin.

2.

Pikkuisen tämä leikki jännittää,

siksipä en pidä tätä pakettia pidempään,

naiselle viiden metrin päässä tämän annan,

sinne paketin käsilläni kannan.

3.

Kiitos kovasti paketista tästä,

en sitä eteenpäin estä lähtemästä.

No jottei muille tulisi olo halju,

vien paketin miehelle,

jolla on seksikkäin kalju.

4.

On paketti tämä mulla vain laina,

ei missään käsissäin se paljon paina.

Vain täytettävä on siis vaatimus

ja vietävä paketti naiselle,

jolla on kaunein kampaus.

5.

Onhan mulla kaunis tukka,

vaan kenellä onkaan värikkäin sukka.

Kukahan sen ties,

missä on värisukkainen mies.

6.

Värikkääthän ovat sukkani ovat,

ja vieläpä oikein tosi somat.

Mutta missäpä onkaan se nainen nuori,

jolla on hehkein ulkokuori.

7.

Onpas tämä kiva leikki,

ja päälläni on hehkeä juhlameikki.

Kylläpä kaikki ovat niin fiinejä täällä,

annanpa paketin herralle,

jolla kirjavin kravatti on päällä.

8.

Kravatti komea mulla on,

eikä ollenkaan mauton.

Siksi paketti mun täytyy naiselle antaa,

joka vieraista tyylikkäintä mekkoa kantaa.

9.

Kiitos eleestä kauniista,

toivon, etten muistuta naurista.

Arvoitus edelleen paketin on sisin,

joten annanpa tämän herralle,

joka on porukasta kaikkein pisin.

10.

On minulla kertynyt pituutta kyllä,

ei kukaan minun korkeuteeni yllä.

On kunniatehtävä paketti morsiusparille kantaa

ja samalla saan suukon morsiamelle antaa.

11.

Voiko kodistamme enää mitään puuttua

tai peräti olla hukassa?

Löytyyköhän vastaus laatikon sisällä olevasta sukasta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eihän kyseessä ole kuitenkaan kuin yksi paketti. Eli ei jokainen vieras avaa omaa pakettiaa, vaan ainoastaan lukee uuden säkeen runosta. Häissä joissa tämä leikki oli, vierailla oli todella hauskaa tämän leikin kanssa. Eikä se kestänyt liian kauan vaikka kaikki säkeistöt luettiinkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään