Teddygirl

Kosto/jäynä polttariporukoille/avustajille (yhdistetty)

171 viestiä aiheessa

Mä ajattelin "kostaa" polttariporukalleni siten, että saavat ottaa baarista drinkit meidän piikkiin. Meille ei muutenkaan ole tulossa mitään leikkejä tms. ohjelmanumeroita, enkä itse jos olisin ollut polttareita järkkäämässä välttämättä tykkäisi kauheasta nolaamisesta. ;D

Mutta toki jos porukan tuntien tietää ohjelmanumeron sopivan ja muutenkin juhlan ohjelmaan sopii, niin mikäs siinä! Yksi vaihtoehtohan olisi vaikka polttariporukat vastakkain tietokisa, ja kysymykset sulhasesta tyttöjen porukalle ja toisinpäin.. :D

edit: joo ja mun polttareissa ei tosiaan ollut mitään kostettavaa.. ;) Vaikkei kukaan sitä kysynytkään.. ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kun olin kaasona bestman oli keksinyt "koston" polttareista poisjääneille kolmelle kundille. Nämä kolme kundia seisoi rivissä ja jokainen roikotti posliini lautasta kädessään reunasta kiinni pitäen. Bestman seisoi heitä vasten ja roikotti lautasta samalla tavalla. Bestman teki vapaalla kädellä liikkeitä ja kundien piti matkia. Bestman enimmäkseen hieroi sormeaan eka lautaseen ja sen jälkeen naamaan. Jutun juju oli siinä, että bestmanilla oli tietenkin puhdas lautanen, minkä kundit näkivät ja kundejen lautasessa oli nokea.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä esim. Fröbelin Palikoilta löytyy kivoja "leikkejä", joihin bändi vois soittaa/laulaa taustat ja kaaso & bm +muu polttariseurue vois leikkiä laulut.

Ja mikä mukavampaa, niin hääjuhlaan pikkuvieraat vois osallistua leikkiin / tanssahteluun.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

On pakko kommentoida tuohon että pitäisi vain olla kiitollinen kun ystävät ovat nähneet vaivaa palttareiden järjestämisessä. No niinhän se on varmasti useimmissa tapauksissa ja minunkin tapauksessani mutta en ollenkaan ihmettelisi jos jotkut tuttavani olisivat halunneet ihan vaan leikkimielisesti kostaa sen miten heitä rääkättiin polttareissaan ja pistettiin tekemään kaikenlaista muiden mielestä kamalan hauskaa.  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei, toihan olisi tosi hyvä idea! Itte kaasona olisinihan valmis leikkimään vähän häissä... Täytyykin jotenkin ovelasti luikerruttaa ajatus hääparin päähän niin että luulevat keksineensä sen itse... ; ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin vieraana häissä, joissa kaasolle ja bestmanille oli järjestetty seuraavanlainen ohjelma. Kaaso ja bestman istutettiin selät vastatusten tuoleille. Kummallekin sidottiin lasten ruokalappu kaulaan (se oli fiksu veto). Sen jälkeen kaasolle annettiin siideripullo, josta piti ottaa iso hörppy ja olla nielemättä. Morsian näytti kaasolle sanan, joka piti sanoa suu täynnä siideriä ja bestmanin piti arvata mistä sanasta oli kyse. Ja sitten päinvastoin. Katsojilla oli ainakin hauskaa ja ihan kivaa tuntui olevan kaasolla ja bestmanillakin. Kummallakin sanottavia sanoja taisi olla viitisen kappaletta. Leikin yhteydessä kaasolle ja bestmanille annettiin kiitoslahjat.

En tiedä oliko pullossa oikeasti siideriä, mutta juomaksi kannattaa valita jotain mahdollisimman väritöntä nestettä, etteivät vaatteet ole pilalla jos suusta purskahtaa jotain. Toi ruokalappu esti vaatteiden suuremman suuttaantumisen, tosin bestman onnistui jotenkin kastelemaan kravattinsa.

Leikki ei sovi ihan kaikille, mutta näissä häissä sekä kaaso että bestman olivat aika vauhdikkaita tapauksia muutenkin ja heille leikki oli ihan omiaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Olin vieraana häissä, joissa kaasolle ja bestmanille oli järjestetty seuraavanlainen ohjelma. Kaaso ja bestman istutettiin selät vastatusten tuoleille. Kummallekin sidottiin lasten ruokalappu kaulaan (se oli fiksu veto). Sen jälkeen kaasolle annettiin siideripullo, josta piti ottaa iso hörppy ja olla nielemättä. Morsian näytti kaasolle sanan, joka piti sanoa suu täynnä siideriä ja bestmanin piti arvata mistä sanasta oli kyse. Ja sitten päinvastoin. Katsojilla oli ainakin hauskaa ja ihan kivaa tuntui olevan kaasolla ja bestmanillakin. Kummallakin sanottavia sanoja taisi olla viitisen kappaletta. Leikin yhteydessä kaasolle ja bestmanille annettiin kiitoslahjat.

En tiedä oliko pullossa oikeasti siideriä, mutta juomaksi kannattaa valita jotain mahdollisimman väritöntä nestettä, etteivät vaatteet ole pilalla jos suusta purskahtaa jotain. Toi ruokalappu esti vaatteiden suuremman suuttaantumisen, tosin bestman onnistui jotenkin kastelemaan kravattinsa.

Leikki ei sovi ihan kaikille, mutta näissä häissä sekä kaaso että bestman olivat aika vauhdikkaita tapauksia muutenkin ja heille leikki oli ihan omiaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olipa lapsellinen ja mauton leikki. Onneksi en ollut näissä häissä kaasona! Sen lisäksi, että on raatanut toisten juhlapäivän eteen, pitäisi vielä olla mukana nöyryyttävässä leikissä....?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Olipa lapsellinen ja mauton leikki. Onneksi en ollut näissä häissä kaasona! Sen lisäksi, että on raatanut toisten juhlapäivän eteen, pitäisi vielä olla mukana nöyryyttävässä leikissä....?

Kirjoitinkin, että kyseinen leikki ei sovi kaikille vaan kaasolla/bestmanilla täytyy olla tietynlainen luonne tuohon leikkiin. Itselleen on osattava nauraa suurimmassa osassa hääleikkejä ;).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kirjoitinkin, että kyseinen leikki ei sovi kaikille vaan kaasolla/bestmanilla täytyy olla tietynlainen luonne tuohon leikkiin. Itselleen on osattava nauraa suurimmassa osassa hääleikkejä ;).

Hauska leikki mustakin!  :D Tekisin tuon kaasona ilman muuta!  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä rupesin jo valmiiksi nauraa kun aattelin meijän kaason ja bestmanin leikkimässä tota....Hauska idea  ;D

Tosikoita riittää, ei välitetä niistä!!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Olin vieraana häissä, joissa kaasolle ja bestmanille oli järjestetty seuraavanlainen ohjelma. Kaaso ja bestman istutettiin selät vastatusten tuoleille. Kummallekin sidottiin lasten ruokalappu kaulaan (se oli fiksu veto). Sen jälkeen kaasolle annettiin siideripullo, josta piti ottaa iso hörppy ja olla nielemättä. Morsian näytti kaasolle sanan, joka piti sanoa suu täynnä siideriä ja bestmanin piti arvata mistä sanasta oli kyse. Ja sitten päinvastoin. Katsojilla oli ainakin hauskaa ja ihan kivaa tuntui olevan kaasolla ja bestmanillakin. Kummallakin sanottavia sanoja taisi olla viitisen kappaletta. Leikin yhteydessä kaasolle ja bestmanille annettiin kiitoslahjat.

En tiedä oliko pullossa oikeasti siideriä, mutta juomaksi kannattaa valita jotain mahdollisimman väritöntä nestettä, etteivät vaatteet ole pilalla jos suusta purskahtaa jotain. Toi ruokalappu esti vaatteiden suuremman suuttaantumisen, tosin bestman onnistui jotenkin kastelemaan kravattinsa.

Leikki ei sovi ihan kaikille, mutta näissä häissä sekä kaaso että bestman olivat aika vauhdikkaita tapauksia muutenkin ja heille leikki oli ihan omiaan.

Mekin oltiin häissä, joissa oli tuo leikki. Mutta juoman sijaan oli pehmokarkit. Oli tosi hauskaa!  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Haussa olisi siis leikki johon kaaso ja bestman voisivat osallistua. Jotain muuta olisi hauska keksiä kuin sutsisatsin tanssiminen. Meidän kaaso ja bestman kun vielä sattuvat olemaan esiintymisalttiita ihmisiä, olisi mukava järjestää leikki heillekin  :) Ideoita siis kaipailen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tähän kaipailisin minäkin vastausta ja pikaisesti (häät nyt lauantaina). Voisi olla sellainenkin, mihin saisi vaikka koko polttariporukat mukaan!  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse löysin jostain päikystä muistaakseni morsiusparille suunnatun Boolimaljanryöstö-jutun, siis siinä oli loruja aina puuttui yksi sana joka piti arvata ja toimittaa sitten se "sana" (esim valkoinen sukka) nopeammin kuin toinen, esim kaasolle. Itse tein siitä muunnoksen niin että kilpailijat ovat kaaso ja bestman. Ja kaason puolella ovat kaikki naispuoleiset vieraat/polttariporukka ja bestmanin puolella miespuoliset/polttariporukka. Oli mielestäni ihan hauska idea. ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo, minäkin kaipaisin ideoita just tähän liittyen! Tässä juuri palaveerattiin kaason ja bestmanin kanssa, ja he ilmoittivat haluavansa järjestää KAIKEN ohjelman ihan itsekseen, niin että koko ohjelma tulisi meille yllätyksenä (ei siis ainoastaan leikit, joissa hääpari on pääuhrina).  No, sopiihan se minulle, mutta olisi kiva järjestää jotain jäynää niillekin, kun ei yhtään tiedetä, mitä me joudutaan tekemään... ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
On pakko kommentoida tuohon että pitäisi vain olla kiitollinen kun ystävät ovat nähneet vaivaa palttareiden järjestämisessä. No niinhän se on varmasti useimmissa tapauksissa ja minunkin tapauksessani mutta en ollenkaan ihmettelisi jos jotkut tuttavani olisivat halunneet ihan vaan leikkimielisesti kostaa sen miten heitä rääkättiin polttareissaan ja pistettiin tekemään kaikenlaista muiden mielestä kamalan hauskaa.  ;)

Samaa mieltä! Minusta tuo "kosto" on tavallaan leikkimielinen kiitos polttariporukalle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ajateltiin että molempien polttariporukat saavat esittää valssiin kutsun, eli tämän Päivänsäde ja Menninkäinen-laulun uusilla sanoilla. Porukassa on muutamia todella hyviä laulajia joten tuosta voi tulla hieno juttu!

Nolaamisen kannalla en ole. Sen takia kaikenmaailman sutsisatsit on ihan ulkona meidän suunnitelmista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ajattelin kaasoille ja bestmanille tuttujuttu-leikkiä. Eli kysymykset koskevat minua ja sulhoa ja testaamme sillä kuinka hyvin he meidät tuntevat eli valitsimmeko oikeat henkilöt vastuullisiin tehtäviin.  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Ajattelin kaasoille ja bestmanille tuttujuttu-leikkiä. Eli kysymykset koskevat minua ja sulhoa ja testaamme sillä kuinka hyvin he meidät tuntevat eli valitsimmeko oikeat henkilöt vastuullisiin tehtäviin.  ;D

Loistoidea! Tähän voisi värvätä vaikka anopit "juontajiksi" tai miksi ei hääpari itsekin toimisi tuttujutun johtajina.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei

Tähän kaipaan lisää ehdotuksia!!!  :D

Eli haluan yllättää kaason ja bestmanin pahemman kerran.  ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mekin olemme suunnitelleet tuota tuttu juttu -leikkiä kaasolle ja bestmanille. Mitä te olette ajatelleet "tuomioksi" väärästä vastauksesta?? Ja mitä palkinnoksi? Tietty palkinnoksi vois antaa sitten ne jotkut lahjat mitkä hommataan kun ovat jaksaneet ahertaa häidemme eteen..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään