Jump to content
Naimisiin.info

Kelpaisiko eronneen morsiamen heittokimppu?


Guest wee

Recommended Posts

En kommentoi tuota asiaa muuten kun sanomalla että olen nyt menossa uudelleen naimisiin ja en aijo heittää kimppua.Tulipa tuossa vain mieleen kun lukee noita MUUTAMIEN (tai etenkin erään) >:(viestejä että jos menee toista kertaa naimisiin niin se olisi jotenkin tehtävä "salaa" MIKSI? Ollaanko me uudelleen avioituvat niin suuri häpeä teille..... Kaikilla kun ei ne ensimmäiset häät ole ollut niin sanan oikeassa merkityksessä "häät" mietinkin nyt vain että pitäisiköhän minutkin kun menen uudelleen naimisiin vihkiä pimeässä komerossa säkki päällä,kun tuli jotenkin parista kirjoituksesta se kuva että ei semmoisten tarvitse enään juhlia ja järkätäänkin sille ukolle ne juhlat sillä sehän tässä ekaa kertaa menee naimisiin.... ja muutenkin ei aina uudelleen avioituva ole eronnut voipi olla myös leski vaikka olisikin ikää vasta 24 (mulla itselläni oli ex-ukko siis ihan mukava ja kaikkee kunnes meidät oli vihitty,huomenlahjaksi tuli ekan kerran turpaa ja tätä jatkuin kunnes hän sairastui vielä pahemmin mielenterveysongelmiin ja tuli muutkin huonot tavat esille avioliitossa esim.huumeet eikä nuo hoidotkaan auttaneet) eli olisikohan mun nyt sitten oltava yksin vai tämmöisen miehen kanssa (jota en edes rakasta,ja saa pelätä henkensä edestä),tässä mun tarina lyhyesti.EIKÖHÄN JOKAINEN IHMINEN OLE ANSAINNUT OLLA ONNELLINEN,ja saada edes kerran elämässä itselleen mieluiset häät,se tuskin kuuluu kenenkään tulla arvostelemaan, toinen olisi makuasiat mistä voisi alkaa arvostella ja kinastella ::)

Link to comment
Share on other sites

Ei kiitos! En huolisi.

En usko että minkäänlainen kimppu tuo kenellekään onnea tai epäonnea. Minusta vaan on noin yleisesti (siis liittyen muuhunkin kuin kimppuun) aika omituista jos ihminen, joka on kerran jo rikkonut Jumalan edessä tekemänsä lupauksen, pitää toiset pidemmän kaavan kautta menevät häät. Se vaan tuntuu niiiin valheelliselta. Voi mennä uudestaan naimisiin, mutta pitäisi edes vähän matalampaa profiilia.

Jokaisella mielipiteensä, mutta kaikki eivät tee Jumalan edessä tätä lupausta. Olisiko kirkkoon kuulumattomien sallitumpaa mennä toiseen kertaan naimisiin? Tämä kysymys siis vain ihan uteliaisuudesta.

Mutta varsinaiseen polliin. Minulle kyllä kukat kelpaisi. Olen kyllä yleensä ollut kimpun heiton yhteydessä siellä hieman taka-alalla, mutta jos kimppu sinne lentäisi, niin mielelläni ottaisin sen vastaan. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...