Guest wee

Kelpaisiko eronneen morsiamen heittokimppu?

29 viestiä aiheessa

Tilanne: Olet sinkku (jos et ole, niin kuvittele ;) ) ja vieraana häissä, joissa heitetään kimppu. Morsian eli tuore rouva on kuitenkin nyt toista kertaa mennyt naimisiin... vaikuttaako se siihen, menetkö tavoittelemaan kimppua eli katsotko kerran eronneen morsion kimpun tuovan esim. huonoa onnea? ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No kyllä kelpais. :D Ei kait sillä nyt väliä, kuka sen heittää. Samoin kuin jos jään ilman kimppua "tavallisessa tilanteessa", niin en usko, etten ikinä pääse naimisiin. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En usko ensimmäistä kertaa naivan morsiamen kimpun tuovan onnea, enkä eronneen morsiamen kimpun tuovan epäonnea. Kyseessähän on vain ohjelmanumero ja kyllä mulle aina kukat kelpaa. ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kelpaa kelpaa :) Ainii, paitsi että naimisissa ollessahan sitä kimppua ei saa rynniä hakemaan. ;D Kelpaisi siis, jos minä kelpaisin yrittäjien joukkoon.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä oon aina luullut että se, joka saa kimpun kiinni menee (häävieraista)  seuraavksi naimisiin. (Eli siis ettei sillä ole minkään onnen tuomisen kanssa mitään tekemistä, vai tarkoitetaanko onella sitä että pääsee naimisiin  ;D). Eli ei siis morsiamen aiemmat liitot haittais yhtään. Eikä kyllä muutenkaan! Ja kukkia otan aina vastaan! Jee!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä kelpaa ! en ole koskaan moista asiaa ajatellutkaan. Olimme muutamia vuosia sitten eronneen ystäni häissä (sulhokin oli eronnut) ja siinä menin muiden mukana kimppua yrittämään mutta kuten aina ennenkin en sitä saanut. Mieheni sai sukkanauhan. ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä kelpaisi. Mulla on ollut samanlainen käsitys kuin Cordelialla eli kimpun saaja menee seuraavana naimisiin. Onnen kanssa en oo ajatellut kimpulla olevan mitään tekemistä, jollei naimisiin pääseminen sitten vaadi sitä onnea ;D.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Varmaan piiloutuisin vessaan tuon ohjelmanumeron ajaksi, oli morsian sitten nainut kerran tai kymmenen kertaa. :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä kelpaisi kimppu minullekin. En ole koskaan kuullutkaan, että eronneen morsiamen kimppu toisi epäonnea tms. Kaksi kertaa olen kimpun häissä napannut, ja nyt viimein on omatkin häät suunnitteilla  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kukat kelpaa aina... tosin koskaan en oo mennyt mukaan tuohon ohjelmanumeroon.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sillä kimpun saamisella tuskin lienee kovinkaan suurta merkitystä siihen pääseekö naimisiin vai ei.. Minä ainakin avioidun ensi kesänä vaikken yhtään kimppua olekaan saanut kiinni  ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä kelpaisi! En ole kimpunheiton suhteen erityisen taikauskoinen, joten osallistun kimpun tavoitteluun lähinnä kauniiden kukkien vuoksi  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ikinä en ole kimppua tavoitellut (ja tästä on eräiltä tullut palautetta), en siis varmaan tässäkään tapauksessa menisi ohjelmanumeroon mukaan. Omissa häissäni en aio kimppua heittää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kelpais. oon ollut 4 kertaa häissä ja oon saanut kopatuksi kimpun kolmesti ja päätin että jos kolmas tulee meen naimisiin olin kuitenkin seurustellut jo 9v ja kaksi lasta tämän miehen kanssa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sinänsä mulle ei olisi väliä sillä, millaisen morsiamen kimppu olisi kyseessä, mutta kun periaatteessa en (naimattomana) muutenkaan kimpuntavoitteluun osallistunut, niin jäisi multa varmaan tuokin väliin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin luultavimmin piileskelisin jossain tuon ohjelmanumeron ajan, sillä taistelu heittokimpusta ei houkuttele  ;D

Ennemmin jään hieman sivummalle ja näytän tympeältä ja tylsältä.  ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei kiitos! En huolisi.

En usko että minkäänlainen kimppu tuo kenellekään onnea tai epäonnea. Minusta vaan on noin yleisesti (siis liittyen muuhunkin kuin kimppuun) aika omituista jos ihminen, joka on kerran jo rikkonut Jumalan edessä tekemänsä lupauksen, pitää toiset pidemmän kaavan kautta menevät häät. Se vaan tuntuu niiiin valheelliselta. Voi mennä uudestaan naimisiin, mutta pitäisi edes vähän matalampaa profiilia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään