Tahdon290706

Häävalssi vai joku muu ???

19 viestiä aiheessa

En osaa tansssia edes valssia.

Enkä kyllä suostu häissäni mokailemaan.

Mitä tilalle? Vai jätetäänkö kokonaan pois?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille ei tule valssia, koska emme muutenkaan perinteisiä tansseja harrasta. Tanssimme siis jonkun muun hitaan biisin omalla tyylillämme.  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä myös oma biisi on mukava vaihtoehto. Etenkin kun en oikein tunne valsseja... ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ei ollut häävalssia, koska emme kumpikaan osaa valssia kunnolla eikä se muutenkaan sopinut tyyliimme. Meillä oli häätanssina Pepe Willbergin Aamu, joka oli myös illan viimeinen hidas :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen tanssi-ihminen henkeen ja vereen, mutta me emme todellakaan tanssi häissämme valssia (ainakaan aluksi) Mä en oikein pidä tavallisesta valssista ja olen joskus ystävilleni todennut, että minä en sitten omissa häissäni valssia tanssi, vaan ehkä häätangon, tai hitaan valssin tai hääbuggin  ;D

Olemmekin siis päätyneet IHANAAN :-X suht hitaaseen fox-kappaleeseen ;)

Mä voin sen valssin vetästä sitten jos vaikka sulhanen minulta ryöstetään tmv..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei tule valssia mutta hitailemme What a Wonderfull World- biisin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häätanssi on mielestäni hyvä vaihtoehto. Miksi tanssia jotain suomalaista tönkkövalssia, kun ei sitä muutenkaan kuuntele? Kivempihan se on tanssia jotain itselle mieluista musaa, tulee tunnettakin ja tulkintaa enemmän peliin eikä tartte jännittää niitä askelia niin paljoa. Meille tullee rumba tai hidas valssi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei valssata kun ei osata  ::). Tanssahdellaan Suurlähettiläitten hitaan biisin tahtiin. Sama biisi soi kun tavattiin ja sillä on siis rutkasti tunnearvoa  :-X. Tuon jälkeen tulee Paratiisi ja sitten yksi kipale Yölintua, että pääsee vanhuksetkin tanssaamaan. Siinä ne tanssit siltä osin sitten onkin. Illalla jammataan sitten kavereitten kanssa oikein olan takaa  ;D.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä soi häävalssin sijaan Tauskin iki-ihana "Sinä vain" :-X Se toinen tanssi onkin sitten vielä auki, että onko se valssi vai jotain muuta ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joku muu kuin valssi tulee meillekin. Ei tosiaankaan olla muutenkaan tanssi-ihmisiä, eikä olla itseasiassa koskaan tanssittu valssia yhdessä.... joten miksi ihmeessä omana hääpäivänämme täytyisi valssata...?  Eli yhdyn moneen edelliseen puhujaan ja totean, että joku muu kuin valssi.

Siinäpä sitten kysymys, että mikä muu?

Vinkkejä otetaan vastaan... :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ei tanssita! Ei olla kummatkaan mitään parkettien partaveitsiä eikä jorata muutenkaan (edes hyvässä myötäsessä  ;)) Eli ei tanssita häissäkään!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Meillä soi häävalssin sijaan Tauskin iki-ihana "Sinä vain" :-X Se toinen tanssi onkin sitten vielä auki, että onko se valssi vai jotain muuta ::)

Niin meilläkin!!  ;D Toiseksi kappaleeksi olen kuitenkin ajatellut valssia (ehkä) ja se olis sitten se Matin ja Tepon "Minä rakastan sua".  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä ei valssia tanssita.kumpikaan ei oikein osaa ja ei kiva kun reilu 100 silmäparia vahtii astuuko jompikumpi varpaille :).joku ihana hidas kappale korvaa valssin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ma haluaisin rumban tai tulisen ja dramaattisen argentinalaisen tangon... mutta ei tuo mies taida sellaiseen taipua (siis fyysisesti ;D) joten kai meilla vaan nojaillaan!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meinaatteko sitten nojailu-tanssia normaali baari-tyyliin noi muut kappaleet ku valssit yms? Mä kanssa vahvasti epäilen onko järkeä mennä tanssitunneille sen takia että voi hääpäivänään tehdä jotain sellasta mitä ei koskaan muuten tee, eli valssata... Vaihtoehtoehdotuksia otetaan vastaan ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tuli ihan automaattisesti Metallican Nothing else matters, siis tuo Apocalyptican sello-versio. Siihen kun liittyy niin paljon muistoja meidän yhteiseltä matkalta, niin muita ei tullut edes mieleen..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me emme myöskään valssaile, taivumme siihen kyllä, mutta se ei tunnu meidän jutulta...joten nojailemme jonkun hitaan tahdissa. Itse pitäisin Pepe Willbergin Aamusta, mutta sulho ei ole kotimaisen musiikin ystävä :)

Ja meillä häihin tulee soittamaan DJ, joten perinteisiä valssi- ym.humppahäitä näistä ei tule! ;) Sanokoon äiti mitä haluaa...

Joudumme kuitenkin ehkä taipumaan Tyttären valssiin toisena kappaleena, mutta sitten loppuu "pertsat" ja alkaa biletys!  :D

Myös kaikki ystävämme tietävät, että pidämme tanssimisesta ja nimenomaan nopeiden tahtiin, joten he ovat jo saaneet ajoissa varoituksen tulevasta!  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

ja vielä...meillä tulee olemaan yhtenä ohjelmanumerona innokkaimman tanssijan palkitseminen, joten eiköhän se jo tee selväksi missä mennään, I hope! ;D

Asiasta mainitaan juhlaohjesäännössä, joten vieraat tietävät varautua! ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään