shampanja

Kilpailujen palkinnot (yhdistetty)

79 viestiä aiheessa

Mitä keksisi häävisan palkinnoksi? Ajatuksena on, että vieraat kilpailevat joukkueena. Koko voittajajoukkueelle kuohuviinipullo jaettavaksi vai mikä olisi hyvä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Samaa olin itsekin ajatellut, että joukkuekisan palkinto vois olla kuoharipullo. Enpä muutakaan keksis :-/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuohuviinipullo ( tai pari, jos voittajapöytä on iso, meillä on hyvin erikokoisia

pöytiä..) ja neekerinsuukkoja tulee meille.

Tosi vaikea on keksiä sellaista palkintoa mikä

on sitten koko pöytäseurueelle sopiva,

yhdelle ihmiselle olis helpompi keksiä mutta

menee ihan älyttömän hankalaks toteuttaa visa

yksilökilpailuna.. ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse kans tota palkintojuttua miettiessäni mulle tuli mieleen, että meille taitaa tulla palkinnoks joku tehtävä (esim. päivällinen, saunailta yms. järjestäminen)hääparille ensimmäisen häävuoden aikana. Luultavasti meillä vierailaan pariskuntana ja näin toteutuskin onnistuu... Ensin lupaillaan leikkisästi hyvistä palkinnoista (esim. kylpylä-uintipaketista yms.)ja otetaan vaikka kymmenen kirjekuorta ja sit niissä kaikissa onkin joku tehtävä hääparin hyväksi. Voittaja saa itse valita palkintonsa kirjekuorista. Ja kaikki tietysti saavat palkinnon ketkä saa eniten oikeita vastauksia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

....

Muokattu: , käyttäjä: Jannice

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei oo kivaa luvata kylpylälomaa, jos antaakin jonkun tehtävän lahjaksi mikä on sitten pakko velvollisuudesta suorittaa :-/. Meillä tulee supisuomalainen kossupullo palkinnoksi  ;D. Kuoharia ajateltiin aluksi, mutta ei kukaan sellaista kykene juomaan montaa lasia ja alkukuoharithan on jo juotu... joten aateltiin että voi sitten sekoitella drinkkejä kaverillekin tai viedä kotiin. Lohdutuspalkintoina häätikkarit muille "finalisteille".

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

...tai jos joukkueessa on useampi niin voihan sitä antaa vaikka sellaset parin desin kuoharipullot jokaiselle??

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee yhteen arvontaan rahapalkinto, eli pussillinen Roope Ankan kolikoita (hedelmäkarkkeja).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Noi "pusu"  :-* ja "raha" palkinnot kuulostavat tosi kivoilta, taidetaanpa toteuttaa meidänkin häissä.  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niin tai josko pöytä saisikin yhteiseksi sen kuoharin. Meillä pöydässä istuu 8 henkeä, niin ei siitä yhtä lasia enempää kukaan joudu juomaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miten ois herkkukori, jossa ois vähän kaikkea, paljon pieniä juttuja, suklaita ainakin. Siitä voisivat sitten voittajapöydässä olevat jakaa keskenään miten tykkäisivät ja siinä ois myös alkoholittomille jotain.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli varoiks Häävisa jos ilta tulee pitkäksi, mutta vieraat odotti niin innoissan karaokea, ettei sitten pidetty visaa. Palkinnoksi oli varattu pari pulloa kuoharia voittaja pöydälle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli häävisan palkointona myös kuoharipullo voittajapöydälle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä vieraisiin kuuluu myös lapsia ja absolutisteja, joten palkinnoksi tulee voittajajoukkueelle jokaiselle oma pieni kuoharipullo, ja näille jotka eivät alkoholia käytä ostetaan todennäköisesti limsapullot. Sen verran huumorin tajuista porukkaa nämä raittitkin ovat, että varmasti osaavat arvostaa muumi-limppapulloa ;) Tosin vielä ei ole ihan varmaa, että otetaanko me tää leikki, mutta näin ollaan tehdään, jos otetaan

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me annettiii neropateille ikimuistoinen lahja..  häävisan  voittanu ryhmä joutui lukemaan savolaisen häärauhanjulistuksen.. kyllä naurua piisasi..  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Äääh, lisää vinkkejä!

Meillä kun ei juhlapaikkaan saa tuoda omia juomia, on kuoharipullon jakaminen voittajapöydälle juhlassa vähän hankalaa. Tai jos skaban voittaa "serkkupöytä" jossa on useampi alaikäinen... :-/ Isoja on meidänkin ongelmat ;)

Oisko hölmö ajatus, jos ostais muutaman pikkupullon ja tekis muutaman irtokarkkipussin sellofaaniin, laittais koriin ja jokainen voittaja sais valita kumman ottaa/joutuu ikänsä puolesta ottaan...???

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Äääh, lisää vinkkejä!

Meillä kun ei juhlapaikkaan saa tuoda omia juomia, on kuoharipullon jakaminen voittajapöydälle juhlassa vähän hankalaa. Tai jos skaban voittaa "serkkupöytä" jossa on useampi alaikäinen... :-/ Isoja on meidänkin ongelmat ;)

Oisko hölmö ajatus, jos ostais muutaman pikkupullon ja tekis muutaman irtokarkkipussin sellofaaniin, laittais koriin ja jokainen voittaja sais valita kumman ottaa/joutuu ikänsä puolesta ottaan...???

Mun mielestä toi on hyvä ajatus. Jollain lailla niihin alaikäisiin mahdollisiin voittajiin on varauduttava.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin häissä jossa häävisan voittanut pöytäseurue sai aloittaa ruokailun (siis mennä ensimmäisenä hakemaan ruokaa), morsiusparin jälkeen tietenkin. Pöytiä siis oli aika paljon ja odotusajat pitkät.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääbudjetissa hääleikkien palkinnot eivät paljon tunnu. Olkoonkin vaikka konjakkipullo jos toinenkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

itse olen miettinyt samaa.. mutta onko järin viisasta että jos lahja tulee leikistä morsiusparille (pakettileikki) et pari itse maksaa lahjansa  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Leikistä riippuen palkinnon ei tarvitse maksaa kovinkaan paljon.. Mielikuvitus vaan liikkeelle! Palkintona voi olla vaikka kaunis kimppu luonnonkukkia!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaasoillessani viime kuussa ostimme bestmanin kanssa palkinnot leikkeihin, eikä kustannuksia tullut montakaan euroa, kun palkintoina oli suklaasuukkoja ja muuta makeaa kauniisiin tylleihin käärittyinä!  :-X

Veljeni häissä leikin keksijä oli hankkinut myös palkinnot valmiiksi omaan leikkiinsä. Osa morsiuspareista toivoo, ettei tiedä hääpäivän ohjelmasta mitään, joten olisi aika noloa kysellä rahaa palkintoihin heiltä  :-/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Morsiuspari voisi tietysti antaa jonkin "määrärahan" esim. 20 € jolla sitten niitä leikkikuluja katettaisiin, mutta ainakin omissa kaasoiluissani en ole koskaan hääparilta mitään kuluja perinyt. Palkinnot ovat olleet muutenkin niin halpoja, että en ole sitten edes viitsinyt niistä laskua tehdä. Palkintoina on ollut esim. kulhollinen suklaanamuja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä maksoin osan palkinnoista ja kaaso sitten osan (kun unohdin ostaa kaupasta ne ;D ). Mun mielestä kaasoa tai BMää oon turha laittaa maksajiksi, tekevät he muutenkin niin ison työn meidän juhlan eteen. Mä en siis tiennyt mitä ohjelmassa on, mutta palkinnot tiesin ja kävin sitten kaupasta hakemassa ja kaasolle ne yks ilta ennen häitä viemässä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mielestäni tuon nyt voi hoitaa, miten se luontevimmin menee.

Esim. Mikäli ohjelmaa olisi suunniteltu hääparia ohjelmasta informoimatta ja häiden jälkeen sitten laskutettaisi hääparia jostain palkintokonjakeista jne. saattaisi se olla ehkä.. kyseenalaista. Sillä hääpari olisi ehkä ajatellut, ettei rahaa palkintoihin käytetä.

Mielestäni on paras ainakin rahan käytöstä sopia etukäteen ja tuon määrärahan antaminen on erittäin hyvä keino. Ihan vaan siksi, ettei tule epäselvyyksiä eikä kinastelua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään