Jump to content
Naimisiin.info

Kuinka pian häämatkalle?


Guest Bagel

Recommended Posts

  • Replies 327
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Me mentiin suoraan hääyöhotellista kylpylään kolmeks päiväks. Oli ihanaa rentoutua häiden jälkeen kunnolla hoidoissa ym! "Oikealle" matkalle me ei lähdetä ollenkaan, koska mä en tykkää matkustamisesta, mutta en varmaankaan olis ulkomaille jaksanut lähteä heti häiden jälkeen. Pari päivää kylpylässä sen sijaan oli ihana juttu! :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Häämatka koittaa vasta 3,5 kk häiden jälkeen. Suurin syy tähän on lomien saaminen haluttuna ajankohtana (eli ei syksyllä, kuten alunperin toivoimme) ja byrokraattiset kiemurat. Pitää saada tuolle ukolle ensin passi ja sitten vasta pääsee anomaan viisumeita. Pidämme kuitenkin vuorokauden miniloman ennen arkeen paluuta, että ei onneksi ihan seuraavana päivänä tarvitse töihin vääntäytyä. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Me mentiin naimisiin tammikuussa ja häämatkalle lähdetään vasta ensi vuoden tammikuussa. Alkuun meidän piti lähteä häämatkalle heti vihkimisen jälkeen, mutta mun sairasloma sotki suunnitelmat ja nyt sitten vietetään yhdistetty häämatka ja 1. hääpäivä Egyptin auringon alla.

Link to comment
Share on other sites

Meillä häät ovat lauantaina ja matkalle lähdemme seuraavana tiistaina. Minä en missään nimessä halunnut lähteä heti häiden jälkeisenä aamuna matkalle, koska haluan nautiskella uudesta siviilisäädystä rauhassa rakkaani kanssa. Sunnuntain saa siis ottaa rennosti ja maanantaina ehtii vielä hoitamaan viimeiset pakkaukset.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...