Rose

Kreikka

330 viestiä aiheessa

Pakko oli tulla tänne fiilistelemään ja tuulettelemaan, kun varasin tässä hiljan "ensimmäisen" häämatkan Kreikan Zakinthosin saarelle! Sulhanen ei ole rantalomaihminen, mutta Kreikkaan oli eniten suostuvainen lähtemään, kun ilmoitin, että tarvitsen viikon lepoloman biitsillä heti häiden jälkeen. Toinen häämatka saa sitten olla enemmän sulhasen mieleinen (ja omatoimimatka).

 

OT:na vielä, että tästä ketjusta sain kyllä kivasti vertaistukea, että vielä löytyy (ilmeisen nuoristakin?) ihmisistä näille pakettimatkoille lähtijöitä. Ite koin tämän nykyaikaisen omatoimimatkailun vaatimuksen jotenkin rasitteena, että kyllä sen pitää kunnon reppureissu olla. Mä kyllä haluan häiden jälkeen sen lentokenttäkuljetuksen turistibussilla hotellille ja pyöriä viikon ihan vaan siinä lomakylässä ilman höntyilyä paikasta toiseen. Täys- ja puolihoidot on kans vapauttavia, kun ei tarvii nälkäsenä miettiä minne menee syömään. Ja jos ruokailuja ei sisälly pakettiin, ja löytyy joku kiva rafla, niin eihän siellä tietenkään voi aina samassa paikassa käydä syömässä, sehän on tylsää! Olkoonkin, että muut ravintolat osoittautuvat kerta toisensa jälkeen huonommiksi vaihtoehdoiksi... /end avautuminen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä se on pakko hihkaista (vaikka ketju aikaa uinunut), me lähdetään vihdoinkin elokuussa häämatkalle! Juu onhan siinä sitten häistä jo aikaa, mutta kun aiemmin ei pääse.. Pitkällisen pähkäilyn tuloksena päädyttiin varaan viikon reissu Kreikan Pargaan :wub:

Millään ei malttaisi odottaa! Rouvan pitäisi vaan tässä jossain vaiheessa mennä uusi passi tilaan... :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mihin hotelliin menette? Ja mihin aikaan elokuusta? Parga on vaan niin ihana.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kypros on yksi, mitä olen miettinyt. Olen ollut siellä kerran häissä ja ne olivat ihanat! 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään