kakke

Venezuelaan!!!

142 viestiä aiheessa

Me menemme maaliskuussa -06 naimisiin ja lähdemme samantien kahdeksi viikoksi Venezuelaan.

Olisi kiva kuulla paikasta (tarkemmin Isla de Margarita) kommenttaja ja kokemuksia jos joku olisi siellä ollut lomailemassa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla ei valitettavasti ole tarjota kokemuksia, mutta utelisin, että mitä kautta olette matkan varanneet ja mitä tulee hinnaksi? Varmaan aivan ihana kohde  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tintturella, minä olen käynyt Venezuelassa ja suosittelen kohteeksi myös Los Roquesia, joka on n. 45 min lentomatkan päässä Caracasista (pienkoneella). Aivan ihana koralliriutta: kirkasta vettä, valkoista hiekkaa jne. Majoitus ei tosin ole hirveän korkeatasoista, mutta kyllä sieltä kivojakin posadoja löytyy. Ihana paikka! Isla de Margaritalla en ole käynyt, mutta olen kuullut siitäkin hyvää. Vesi ei tosin ole yhtä kirkasta eikä hiekka valkoista, mutta enemmän nähtävää ja isompi saari.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oih, tulin just sohvalta kuolaamasta Finnmatkojen uudesta esitteestä samaista kohdetta! ;D Oon niin kade... Meidän häät on jo syyskuussa, joten täytynee valita toinen kohde jos halutaan samantien matkalle. :-/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Finnmatkojen nettisivuilla ei ole kohteesta vielä sanaakaan  :-/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vau, miten ihanan oloinen paikka...  :-X Toivottavasti jossain vaiheessa tuollakin pääsisi elämänsä aikana käymään... Kertokaahan sitten kokemuksianne, kun niitä kertyy!  8)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ens talvena häämatkalle ja suuntana Venezuela  ;D

Finnmatkojen sivuilla löytyy hyvät tiedot jo kohteesta

ja huomennahan ne ovat myyntiin tulossa. Ei kun toimistoon jonottelemaan. Olen kuullut että matkoja on jo kyselty paljon joten aion rynnistää toimistoon heti klo9.

Olisi kiva kuulla muidenkin Venezuelaan lähtiöiden matkatunnelmista ja mihin hotelliin olette suunnistamassa. Meillä on hotelli toiveena Le Flamboyant  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oma häämatka viime vuodelta jo takana, mutta ihastuimme Margaritaan niin paljon, että vaihdoimme suunnitteilla olevan Brasilian matkamme ensi tammikuussa Margaritaan :-X Varasimme kanssa oman matkamme heti tänään aamulla jo kun aloittivat myynnin ja ruuhkaisaa kuulemma oli. Siis Finnmatkat..

Varmasti joku ehtii matkata ennen tammikuuta, joten laittakaahan matkakuulumisia tai vaikka häämatkakertomusta :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kertokaahan vähän noita hintoja Venezuelan matkalle...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Venezuela täältä tullaan  ;D ;D ;D

Matka varattu ja lähtö olisi  29.1. Ei oikein malttais odottaa. Hintaa meidän matkalle tuli 1420 e per nenä.

Mun mielestä todella hyvä  hinta kahden viikon matkasta. meidän hotelli on All Inclusive.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tänään oli lehdessä, että Finnmatkat oli eilen myynyt kahdessa tunnissa puolet ensi talven Venezuelan matkoista. Nyt alkavat neuvotella lisäpaikoista eli suosio yllätti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tänään oli lehdessä, että Finnmatkat oli eilen myynyt kahdessa tunnissa puolet ensi talven Venezuelan matkoista. Nyt alkavat neuvotella lisäpaikoista eli suosio yllätti.

Missä lehdessä toi juttu oli?

Suosittelen muuten, että te jotka olette menossa Margaritalle teette noita reissuja Canaimalle ja Los Roquesille, ovat tosi hienoja paikkoja!  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En kans oo mitää juttua lehdis nähnyt, mut ku netis käy katsomas Finnmatkojen sivuilta, niin ainakaan meidän hotellia ei enää ole vapaana (sinä päivänä siis)..Että menevät nämä matkat tosiaan kun kuumille kiville...

PS:Jade_; onkos sulla sukellus/snorklaus kokemuksia Margaritasta ja lähisaarista tms kohteista..?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Missä lehdessä toi juttu oli?

Ilta-Sanomat tai Iltalehti, en muista kumpi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei matkan varanneet! Mä oon ihan kade, upeelta paikalta näytti, eikä hinnat päätä huimannu! Oisin kyselly lentotietoja, et mimmosella koneella, missä välilasku yms.?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jenskuli: Lento on Air Finlandin koneella jonka tyyppi on Boeing 757. Välilaskuja peräti kaksi eli ensin Tukholmassa ja sitten Kanadan puolella Gandorissa.

Vähän kauhistuttaa toi lentoaika 16 t 20 min ja sen päälle viel bussi matka. No mutta saahan sitä paikan päällä lepäillä  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mekin lähdetään Venezuelaan La Isla Margaritalle. Hotellina LTI Costa Caribe, oltais haluttu Hesperia mutta se oli myyty loppuun jo ekana päivänä ennen klo 16 kun päästiin vihdoin matkatoimistoon! No, kohde on luultavasti ns. seikkailullisille ihmisille hyvä. Olen tutustunut netissä aika laajalti siihen ja mitään superluxusta ei edes 4 * hotellissa saa, koska kyse on ehdasta Karibiasta liskoineen ja torakoineen  ;D Meilläkin hotelli All inclusive ja ilmeisesti ruoka on erittäin hyvää. Saarella kannattaa kuulemma retkeillä ja tutustua luontoon.

IHANAA, lähtö 20.11. ja kaksi viikkoa tuoreen aviomiehen kanssa paratiisissa  :-X  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niinu: Oletko löytänyt hyviä nettisivuja paikasta?

Olis kiva tutustua paikkaan jo ennen matkaa  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minniriini: Tein hakuja Googlelta, Venezuela hakusanaksi niin aukeaa mieletön määrä linkkejä. Samoin oman hotellin nimellä haku tuottaa tuloksia. Mm. sellaisia foorumeja missä ihmiset arvioivat hotelleja kokemusten perusteella. Älkää säikähtäkö, nurisijoita riittää!  :D Kaikkihan eivät ymmärrä mitä Karibia tarkoittaa. Ja että huippuhotelleissakin voi olla torakoita. Matkatoimistolta sanottiin, että kohde on hyvä jo vähän nähneille, eli omatoimiseen tutustumiseen oiva kohde. Löytyy varmasti ihania retkikohteita ja hämmästyksen aiheita. Saarella on kansallispuistoalue, jossa voi jokia pitkin matkata mangrovemetsikön halki... jänskää...

Ihanaa lähteä, ollaan kyllä valittu hyvä kohde  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ninnu:

Juu olen kyllä samaa mieltä : IHANA LÄHTEÄ

kohde vaikuttaa tosi ihanalta. Ollaan vähän seikkailu henkisiä ja vaikuttaa siltä että paikassa riittää koluttavaa 2 viikoksi. Olettekos lähdössä viidakko retkelle? Kallishan tuo retki oli mutta vaikuttaa kokemisen arvoiselta. Harvoin sitä pääsee intiaanikylään vierailemaan ja pienkoneella lentelemään vesiputouksien ylle  :D :D :D

Ja torakoista: eikös se vaan ole eksotiikkaa

ei niitä täällä koti oloissa näe  ;)

Kiitti netti vinkeistä. Täytyykin käydä katsastamassa

Googlen kautta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
PS:Jade_; onkos sulla sukellus/snorklaus kokemuksia Margaritasta ja lähisaarista tms kohteista..?

Los Roquesilla ollaan käyty snorklaamassa, siellä oli ainakin hyvät snorklaus/sukellusvedet, Margaristasta en tiedä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos Minniriini tiedosta! Vielä jään toistaiseksi reissusta haaveilemaan ja odottelemaan lisälentoja..  :) Pistäkäähän reissaajat sit matkakuulumisia kun takasin tulette.. (joojoo, menee viel hetki ennen lähtöä, mut silti) MATKAKUUME NOUSEE!!!  ;D

muoksis: kovasti kirjotusvihreitä

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään