Jump to content
Naimisiin.info

Thaimaa Pattaya


fiancee_07

Recommended Posts

Itse en ole tuolla käynyt, mutta mun vanhemmat on ollu siä 3 kertaa ja ovat reissussa parhaillaan!! Tulevat ensi viikolla ja ovat olleet kuukauden reissussa!! Pitävät paikasta valtavasti!! Ihanat rannat, ihmiset ja heidän mielestään tosi turvallinen paikka!!

Link to comment
Share on other sites

VOI HYVÄT HYSSYKÄT, Asiantuntija lausuntoja ( KOKEMUKSENI Pattayajasta on juuri sitä mitä olen KUULLUT???) Siis tämä neito puhuu kokemuksen syvällä rintaäänellä. Voi Voi.

Olen vaimoni kanssa käynyt Pattayalla lomalla n. kerran vuodessa viimeisen 8 vuoden aikana.Välillä jossain muualla (Meksiko, Kuuba)Mutta Pattaya kutsuu.Jos jokin lomakaupunki antaa enemmän, sitä täytyy kyllä hakea.Me löysimme/löydämme Pattayalta , jomtieltä tai kaupungin edustalta näkyviltä saarilta hienot rannat. Kaupungilta ravintoloita joka lähtöön. Paikallista ruokaa(Central Pattaya Rd.) paikallista karaokea Soi Bonkot, ratsastusta, keilailua, elokuvia, shoppailua, diskoja, paritansseja, karaokea,kuntosaleja jne. jokaiselle jotain. Hyvää ruokaa, ystävällinen palvelu, halpaa. Mitä muuta.Tyttöbaareja tietysti on mutta eivät tyrkytä. Jos joku ukko kävelee nuori tyttö kainalossa, mitä sitten. Kysyntä on kohdannut tarjonnan tai päinvastoin. Kaupungissa suurin osa vastaantulevia pariskuntia on samaa kansallisuutta. Ja kun lomalla ollaan säpinää löytyy, jos haluaa n. 22 tuntia vuorokaudessa. Jos haluat lomallasi vain nukkua ja kävellä rannalla, sitten Hua Hin tai Phukettiin.Helsingissäkin hakataan,tapetaan ihmisiä joka päivä. Pattayalla en ole edes tyypillistä ravintola tappelua nähnyt. Mafia !?! Voi Voi. Menkää Odessaan jos haluatte tietää mikä on Mafia.Sekin paikka on nähty. Olen nähnyt suomalaistyttöja sikakunnosssa konttaavan hotellille klo  4 aamuyöstä, eikä kuinkaan käynyt.

Link to comment
Share on other sites

VOI HYVÄT HYSSYKÄT, Asiantuntija lausuntoja ( KOKEMUKSENI Pattayajasta on juuri sitä mitä olen KUULLUT???) Siis tämä neito puhuu kokemuksen syvällä rintaäänellä. Voi Voi.

Olen vaimoni kanssa käynyt Pattayalla lomalla n. kerran vuodessa viimeisen 8 vuoden aikana.Välillä jossain muualla (Meksiko, Kuuba)Mutta Pattaya kutsuu.Jos jokin lomakaupunki antaa enemmän, sitä täytyy kyllä hakea.Me löysimme/löydämme Pattayalta , jomtieltä tai kaupungin edustalta näkyviltä saarilta hienot rannat. Kaupungilta ravintoloita joka lähtöön. Paikallista ruokaa(Central Pattaya Rd.) paikallista karaokea Soi Bonkot, ratsastusta, keilailua, elokuvia, shoppailua, diskoja, paritansseja, karaokea,kuntosaleja jne. jokaiselle jotain. Hyvää ruokaa, ystävällinen palvelu, halpaa. Mitä muuta.Tyttöbaareja tietysti on mutta eivät tyrkytä. Jos joku ukko kävelee nuori tyttö kainalossa, mitä sitten. Kysyntä on kohdannut tarjonnan tai päinvastoin. Kaupungissa suurin osa vastaantulevia pariskuntia on samaa kansallisuutta. Ja kun lomalla ollaan säpinää löytyy, jos haluaa n. 22 tuntia vuorokaudessa. Jos haluat lomallasi vain nukkua ja kävellä rannalla, sitten Hua Hin tai Phukettiin.Helsingissäkin hakataan,tapetaan ihmisiä joka päivä. Pattayalla en ole edes tyypillistä ravintola tappelua nähnyt. Mafia !?! Voi Voi. Menkää Odessaan jos haluatte tietää mikä on Mafia.Sekin paikka on nähty. Olen nähnyt Pattayalla suomalaistyttöja sikakunnosssa konttaavan hotellille klo  4 aamuyöstä, eikä kuinkaan käynyt. Voin varauksetta suositella turvallista, iloista, YSTÄVÄLLISTÄ ,tapahtuma- ostos rikasta Pattayaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

:-X :-XPattayalle ollaan mekin menossa ensi syksynä.  :-X :-X

Odotetaan ihan sika innolla matkaa sekä todellakin vähät välitetään kaikista kauhukertomuksista!!! Näin se valitettavasti on, että kaikilta matkoilta saa juuri sitä, mitä tilaa! Eli Kyllä nyt Pattayaa aivan turhaan mustamaalataan kamalana häämatka- tai matkakohteena.  >:(

Link to comment
Share on other sites

Me ollaan vähän miettinyt jos me emme sittenkään mennään Pattayaan... Sulhanen ajaa taksia v-loppuna ja joku tuttu nainen oli puhunut niiiin paljon p*skaa Pattayasta koko matka lentokentästä Porvooseen!! (hän oli juuri tullut Hua Hinistä ja sanoi että se on paljon parempi paikka..?)

En mä tiedä.................................!!  :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kyllähän Pattayalla paljon tapahtuu kaikenlaista mutta pitää muistaa että se on iso paikka. Esim. Samuilla on raiskattu nuori ruotsalaistyttö ihan hotellin vieressä, murhattu muutama muu jne. ja kaikki ihan lähiaikoina tapahtuneita juttuja.

Jokaisesta paikasta löytyy pimeät puolensa. Pattayakin on sen verran laaja paikka että siellä ei ole pakko olla sen vilkkaimman yöelämäkeskittymän äärellä.

Pattaya ei minun suosikkipaikkani ole, mutta kyllä näitä Pattayan kauhutarinoita hieman liioitellaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Jaahas, taas näitä "kaverin kaveri kertoi, että se on ällöttävä paikka"kommentteja.

Pattaya on yksi Thaimaan suosikeistani ehdottomasti. Se ei välttämättä hurmaa kauneudellaan, mutta tekemistä siellä riittää ja sieltä on erittäin helppo tehdä retkiä eri saarille, joilta löytyy sitä puuterihiekkaa (joku jo aiemmin mainitsikin Sametit yms.). Lisäksi Pattaya tarjoaa runsaasti hyviä ostosmahdollisuuksia (Bangkok tietty ykkönen sillä saralla) Phuketia ja muita turistipaikkoja huomattavast halvemmalla hinnalla. Se mitä tulee tyttöbaareihin..Niitä löytyy Pattayalta ja niin löytyy jokaisesta muustakin Thaimaan turistikohteesta. Jos pipoa kiristää seksiturismi, jätä Thaimaa kokonaan väliin. Hyväksikäyttö on aina tuomittavaa, mutta suuressa osassa tapauksista kysyntä ja tarjonta vaan yksinkertaisesti kohtaavat.

Pattayalla on myös runsaasti oikeata menoa (tyttöbaarien ulkopuolella) ja hyviä ravintoloita. Vaikka info tulisikin hieman myöhässä, toivottavasti tästä on hyötyä jollekin toiselle Pattayaa miettivälle. Muistan oman ensi kertani Pattayalla ja kuinka näreissäni sinne lähdin huonon maineen takia. Kyllä olisi harmittanut vietävästi, jos olisin jättänyt Pattayan väliin vain toisten kertomien negatiivisten asioiden perusteella.

Voin suositella erittäin lämpimästi häämatkalaisille Dusit Resort hotellia pohjois-Pattayalla sekä Rabbit Resorttia. Itse en häämatkalla matkaa Pattayalle, mutta jos budjetti olisi rajallinen niin voisin hyvinkin harkita.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Kaivanpa vanhan ketjun ylös, olen tänään tullut Bangkok-Pattaya reissulta takaisin.

Lähdettiin Pattayalle reissuun kavereidemme ehdotuksesta. Hotellimme oli Dusit Thani, jota voin lämpimästi suositella. Edellisessä viestissä mainittu Resort-puoli oli samassa yhteydessä. Kaverimme olivat toisessa hotellissa pohjois-Pattaylla ja heillä oli ollut aika levotonta hotellissa.

Itse olin hieman ennakkoluuloinen etukäteen kohteesta, ja nyt tiedän että alaikäisten lasten kanssa en menisi sinne missään tapauksessa. En osannut kuvitella näin voimakasta eroa muihin kohteisiin. Kohde sinänsä oli ihan mukava, mutta ilotyttö bisnes kukoistaa huomattavan runsaasti verrattuna muihin Thaimaan kohteisiin. (Olen kolunnut useampia paikkoja Thaimaassa, joten ei ole kaverilta kuultua kokemusta tässä.) En tiedä vaikuttaako tilanteeseen se, että Pattayan alueella on muutaman kuukauden ajan ollut kuulemma aika hiljaista. Turisteja siellä oli edelleen aika paljon omasta mielestäni.

Ilotytöt esittelivät itseänsä hyvin helposti miehillemme, kun kävelimme ohi. Joissakin baareissa käydessämme tytöt kävi miehiin helposti kiinni, ja toiset tytöt taas kiinnitti samalla naisen huomiota muualle. Tytöt halusivat miesten viihtyvän, jotta pari pysyisi baarissa. Ihan vaan pelkästään jo siksi, että saadaan juomakauppaa aikaiseksi. Asiakkaista kilpailu on ilmeisen kovaa siellä. Joissakin paikoissa huomasimme, kun tilasimme rommikolat, niin me tytöt saimme kyllä aitoa tavaraa, mutta miesten laseissa oli ilmeisesti pontikka viinana.

Lähivertailuna menosta saman reissun aikana voin ottaa kävimme Bangkokissa Pat Pong 1:llä ja 2:lla illalla ja se oli siistiä verrattuna Pattayan menoon. Vaikka samalla tarkoituksella mennään. Siellä kyllä meitä naisia yritettiin houkutella muualle ja miehet muualle.

Välillä tuntui, että oli vaikeahko löytää normaalia syömäpaikkaa Pattayalla, kävimme joka päivä eri paikoissa syömässä. Näistä joistakin normaaleiksi luulemista paikoistamme löytyi mielenkiintoisia yllätyksiä ilta-aikaan. Kaikki ei ollut aina sitä, miltä ensi silmäyksellä näytti, kun istui pidempään baarissa/ravintolassa.

Ravintoloissa kävi syömässä tosi paljon näitä turisti-thai pareja. Kaduilla muutenkin liikkui näitä pareja todella paljon verrattuna tavallisiin turistipareihin. Tässä on ihan selvä ero muihin paikkoihin.

Liikkuminen on kätevää, 10 bahtia taksi yhteen suuntaan Pattayan alueella. Jomptienille piti mennä taksilla erikseen. Siellä emme olleet illalla, joten en tiedä minkälainen meno siellä on. Iltapäivällä alkoi näyttää sille, että vastaavaa menoa ilmeisesti on, mutta en voi sanoa varmasti.

Pattayalla rannat eivät ole kovin houkuttelevia ja rantatuolit ovat ahtaasti, koska ranta on kapea. Jomptienin ranta oli hieman mukavampi, mutta ei sekään vesi kauheasti houkuta. Rannat on täynnä veneitä ja vesiurheiluvehkeitä. Lisäksi kauppiaat olivat koko ajan kimpussa. Hotellillamme oli kunnon tuoleja rannalla, mutta sekään ranta ei oikein houkuttanut uimaan.

Käväisimme Koh Sametilla, jossa oli hieman kirkkaampi vesi ja parempi ranta. Coral Islandillakin piti käydä, mutta keli ei ollut oikein hyvä, joten peruimme. Paremmat rannat kuitenkin löytyvät saarilta.

Ostoskeskuksia Pattaylla oli ihan mukavasti, uudemmat ostoskeskukset ovat osin aitoa tavaraa myyvää, eivätkä hinnat olleet halpoja. Melkein Suomen hinnat. Halpoja kauppojakin tosin löytyy ihan riittävästi, myös ostoskeskusten yhteydessä. Muutoin hintataso on Pattaylla edullisempaa kuin muualla Thaimaassa.

Mielenkiintoinen reissu.

Muokattu: , käyttäjä: Lebbis
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Kaivanpa vanhan ketjun ylös, olen tänään tullut Bangkok-Pattaya reissulta takaisin.

Lähdettiin Pattayalle reissuun kavereidemme ehdotuksesta. Hotellimme oli Dusit Thani, jota voin lämpimästi suositella. Edellisessä viestissä mainittu Resort-puoli oli samassa yhteydessä. Kaverimme olivat toisessa hotellissa pohjois-Pattaylla ja heillä oli ollut aika levotonta hotellissa.

Itse olin hieman ennakkoluuloinen etukäteen kohteesta, ja nyt tiedän että alaikäisten lasten kanssa en menisi sinne missään tapauksessa. En osannut kuvitella näin voimakasta eroa muihin kohteisiin. Kohde sinänsä oli ihan mukava, mutta ilotyttö bisnes kukoistaa huomattavan runsaasti verrattuna muihin Thaimaan kohteisiin. (Olen kolunnut useampia paikkoja Thaimaassa, joten ei ole kaverilta kuultua kokemusta tässä.) En tiedä vaikuttaako tilanteeseen se, että Pattayan alueella on muutaman kuukauden ajan ollut kuulemma aika hiljaista. Turisteja siellä oli edelleen aika paljon omasta mielestäni.

Ilotytöt esittelivät itseänsä hyvin helposti miehillemme, kun kävelimme ohi. Joissakin baareissa käydessämme tytöt kävi miehiin helposti kiinni, ja toiset tytöt taas kiinnitti samalla naisen huomiota muualle. Tytöt halusivat miesten viihtyvän, jotta pari pysyisi baarissa. Ihan vaan pelkästään jo siksi, että saadaan juomakauppaa aikaiseksi. Asiakkaista kilpailu on ilmeisen kovaa siellä. Joissakin paikoissa huomasimme, kun tilasimme rommikolat, niin me tytöt saimme kyllä aitoa tavaraa, mutta miesten laseissa oli ilmeisesti pontikka viinana.

Lähivertailuna menosta saman reissun aikana voin ottaa kävimme Bangkokissa Pat Pong 1:llä ja 2:lla illalla ja se oli siistiä verrattuna Pattayan menoon. Vaikka samalla tarkoituksella mennään. Siellä kyllä meitä naisia yritettiin houkutella muualle ja miehet muualle.

Välillä tuntui, että oli vaikeahko löytää normaalia syömäpaikkaa Pattayalla, kävimme joka päivä eri paikoissa syömässä. Näistä joistakin normaaleiksi luulemista paikoistamme löytyi mielenkiintoisia yllätyksiä ilta-aikaan. Kaikki ei ollut aina sitä, miltä ensi silmäyksellä näytti, kun istui pidempään baarissa/ravintolassa.

Ravintoloissa kävi syömässä tosi paljon näitä turisti-thai pareja. Kaduilla muutenkin liikkui näitä pareja todella paljon verrattuna tavallisiin turistipareihin. Tässä on ihan selvä ero muihin paikkoihin.

Liikkuminen on kätevää, 10 bahtia taksi yhteen suuntaan Pattayan alueella. Jomptienille piti mennä taksilla erikseen. Siellä emme olleet illalla, joten en tiedä minkälainen meno siellä on. Iltapäivällä alkoi näyttää sille, että vastaavaa menoa ilmeisesti on, mutta en voi sanoa varmasti.

Pattayalla rannat eivät ole kovin houkuttelevia ja rantatuolit ovat ahtaasti, koska ranta on kapea. Jomptienin ranta oli hieman mukavampi, mutta ei sekään vesi kauheasti houkuta. Rannat on täynnä veneitä ja vesiurheiluvehkeitä. Lisäksi kauppiaat olivat koko ajan kimpussa. Hotellillamme oli kunnon tuoleja rannalla, mutta sekään ranta ei oikein houkuttanut uimaan.

Käväisimme Koh Sametilla, jossa oli hieman kirkkaampi vesi ja parempi ranta. Coral Islandillakin piti käydä, mutta keli ei ollut oikein hyvä, joten peruimme. Paremmat rannat kuitenkin löytyvät saarilta.

Ostoskeskuksia Pattaylla oli ihan mukavasti, uudemmat ostoskeskukset ovat osin aitoa tavaraa myyvää, eivätkä hinnat olleet halpoja. Melkein Suomen hinnat. Halpoja kauppojakin tosin löytyy ihan riittävästi, myös ostoskeskusten yhteydessä. Muutoin hintataso on Pattaylla edullisempaa kuin muualla Thaimaassa.

Mielenkiintoinen reissu.

http://thaimaapattaya.blogspot.com/ ei yleisesti ole kauhean suositeltava kohde suomalaisille pariskunnille. Hieno tarina kokemuksistasi!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...