RedPepper

Aruban kokemuksia?

258 viestiä aiheessa

Niin ja vielä lisäystä.. En ainakaan minä kaivannyt kylpytakkeja...  Joo pyyhkeet vie ihan hirveän paljon tilaa matkalaukusta. Ja noilla lennoilla oli aika tiukka se 20 kilon painoraja matkalaukulla, että onneksi niitä pyyhkeitä ei tarvitse raahata.

Bucutin allasaluetta on muuten remontoitu kesän aikana. Nyt se on varmaan täysin valmis, kun te menette sinne. Uima-allas alueelle laitettiin uudet laatat. Allas oli siis koko ajan käytössä. Allasalueella on myös poreallas.  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos Nellinoora!

Me lähdetään tänä yönä ajamaan kohti lentokenttää, alotin just pakkaamisen  ;D

Huomenna tähän aikaan taidetaan olla vielä Atlantin yllä, mutta pian sinne pääsee, 12 ihanaa päivää  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oih! Mulle tulee ihan kylmät väreet kun lukee noita teidän hehkutuksia Arubasta  ;D

Me ollaan kovasti kääntymässä Aruban puoleen häämatkakohteena ensi kesäkuussa.

Me ollaan viimeisen päälle rantaihmisiä, eikä kaivata mitään tekemistä. Kunhan vaan ruokaa ja juomaa on riittävästi  :P

frozen strawberry daiquiri pisti kyllä veden kielelle... :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huomenna aamuvarhain lähtö Aruballe ja matkaa jo malttamattona odotettukin. Harmittaa vaan kun siellä on nyt säätietojen mukaan satanut viikko toisensa jälkeen... On ollut surkein kesä IKINÄ Suomessa, niin olisi ollut kivaa jos häämatkalla olisi edes vahingossa ruskettunut...

Onko muita lähdössa huomenna/lähipäivinä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kauhee matkakuume ja ikävä tuli Aruballe kun luin ketjua läpi. Oltiin siis viime vuoden elokuussa Aruballa häämatkalla ja oli kyllä paras matkakohde ikinä.  :)

Kuten tuossa jo aiemmin kirjoitinkin, meille kuului tuohon matkan hintaan tuo honeymoon-paketti, eikä mitään vihkitodistuksia tarvinnu esitellä. Ilmeisesti tjäreborg oli informoinut hotellia häämatkalaisista. Myös lennolla saatiin kuoharia ja lentoemot tulivat onnittelemaan.  :D

Ollaan päätetty joskus myöhemminkin lähteä lomailemaan Aruballe, niin ihana paikka se oli.  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suomessa ollaan ja häämatka oli ihan täydellinen  :-X

Oltiin siis Arean kautta 12 päivää Bucutissa, ja hotelli oli aivan täydellinen ja säät myös, lukuunottamatta hurrikaanipäivää, jolloin satoi ja tuuli. Mutta seuraava päivänä sää oli taas entisellään. :)

Hotelli on eurooppalaisesti sisustettu, puupintoja ja trendikkäitä kuoseja, hotelli on aivan rannalla ja hiekka vitivalkoistaja meri turkoosi, lämmin ja lempeä-aaltoinen. Rannalla oli aina tilaa, ja hotellissa jääpalakoneet, joten omasta huoneesta otettuun jääkippoon vaan jäitä ja oluet/kokikset pysy rannallakin huurteisina. Pieniä juttuja, jotka tekee päivästä luxuksen. Meillä oli gardenview-huone, mutta se oli päätyhuoneisto joten meillä näky myös meri parvekkeelta.

Kaikki sujui mallikkaasti, oli aivan upea ja ihana häämatka! :) Suosittelen erittäin lämpimästi.

Vinkkinä vaan se, että Aruban lentokentällä ne myy viinaa yms, mutta ne pitäis laittaa ruumaan sit Amsterdamissa, joten pitää ostaa sieltä uus laukku tai sit menee viinat hukkaan. Amsterdamissa infotäti sano, että Aruba tietää tän mutta myy silti laittamatta nitä niihin suljettuihi pusseihin. Että ei kannata ostaa Arubalta mitää pulloja tullessa.

Muuten tax free-hinnat oli Aruban kentällä ja keskustan tax free-kemppareissa halvempia ku Amsterdamissa, joten kannattaa ostaa meikit ym Arubalta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sain Helin matkoista Aruballe tarjouksen. Sieltä tämä Päivi ei suositellut ollenkaan all inclusive -vaihtoehtoa. Perusteli sen sillä, että siellä on niin paljon ihania ravintoloita, joita

kannattaa kokeilla. Lisäksi mainitsi, että dollarin kurssi on nyt niin alhainen, että illallisen saa 10 dollarilla/henkilö juomineen.

Jospa sitä jaksaisi maksaa ne mansikkadaiquirit erikseen  ;D

Mitenkäs muuten, tuleeko Tjäreborgille milloin matkat myyntiin?

Me saatiin tarjous, joka oli 1.847,50 euroa/lärvi Helin matkoila 10 päivälle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Suomessa ollaan ja häämatka oli ihan täydellinen  :-X

Oltiin siis Arean kautta 12 päivää Bucutissa, ja hotelli oli aivan täydellinen ja säät myös, lukuunottamatta hurrikaanipäivää, jolloin satoi ja tuuli. Mutta seuraava päivänä sää oli taas entisellään. :)

Hotelli on eurooppalaisesti sisustettu, puupintoja ja trendikkäitä kuoseja, hotelli on aivan rannalla ja hiekka vitivalkoistaja meri turkoosi, lämmin ja lempeä-aaltoinen. Rannalla oli aina tilaa, ja hotellissa jääpalakoneet, joten omasta huoneesta otettuun jääkippoon vaan jäitä ja oluet/kokikset pysy rannallakin huurteisina. Pieniä juttuja, jotka tekee päivästä luxuksen. Meillä oli gardenview-huone, mutta se oli päätyhuoneisto joten meillä näky myös meri parvekkeelta.

Kaikki sujui mallikkaasti, oli aivan upea ja ihana häämatka! :) Suosittelen erittäin lämpimästi.

Me tulimme viime yönä takaisin suomeen, taisimme siis olla samaan aikaan Bucutissa...? (tapasimme kaksi suomalaista pariskuntaa ja molemmat morsiamet raskaana. Olitteko te yksi näistä...?)

Minulle Bucutin superior gardenview oli todellinen pettymys, ainakin saapumisiltana. Ihan itkuksi meni. Nettisivuilta jne. saimme sellaisen käsityksen että on ihan reilun kokoinen huone, mutta ihan normi oli. Helin matkojen kautta varasimme matkan ja he lupasivat ensin Tara sviitin, mitä emme sitten saaneetkaan. Meidän piti olla jonossa parempaan huoneeseen (niin varmaan!) mutta emme saaneet. Mutta loppujen lopuksi emme kuitenkaan niin paljon aikaa viettäneet huoneessa että olisi harmittanut pidempään... Tosin häämatkafiilistä siitä ei saanut tekemälläkään... Hotellissa lähes päivittäin remontoitiin jotain, mikä häiritsi jonkun verran ja meidänkin huoneessa hana kirjaimellisesti lensi irti seinästä kun laittoi suihkun päälle.

Palvelu oli ensiluokkaista ja ihmiset mukavia. Ranta täydellinen ja mansikkataikurit (daiquirit) nannaa!

Lentokoneessa jne. häämatkaamme ei huomioitu millään tavalla, vaikka tiskillä tiesivät meidän olevan häämatkalla... Lentoemo shampanjatarjottimen kanssa kävi kaikki hääparit läpi, mutta meidän ohi käveli useammin kuin kerran. Samassa koneessa menomatkalla ollut hääpari, joka matkankin varannut samasta puljusta, saivat shampanjat... Silloin kyllä harmitti. Vaikka en viineistä välitäkään.

Ainut mistä tuli luxuksen tuntu matkalla oli ranta ja se että ei tarvinnut kuin lipun nostaa pystyyn niin juomat tarjoiltiin suoraan käteen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuulostaa ikävälle kiralove  :(

Minä olisin kyllä jo huomauttanut tuosta, ehkä jossakin oli todellakin informaatiokatkos?

Yritittekö vaihtaa huonetta parempaan?

Miten muuten, oliko menomatkan odotus välilaskuineen tylsä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heinäkuun reissulla me käytimme odotteluajan hyväksi ja kiersimme Amsterdamin museoita ja kaupunkia. Kannattaa, se on helppoa. Voin erityisesti suositella vahakabinettia!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi Kiralove! Olipa harmi, että olitte pettyneitä.

Ja joo, oltiin me siellä yhtä aikaa, mutta en oo raskaana että ei varmaan olla hoksattu toisiamme. Mäkin näin 2 raskaanaolevaa, molemmat vaaleahiuksisia, toinen pari tuli sillon kun meidän loma jo läheni loppuaan. Mä oon kyllä pyöreä, että joku vois otaksua mun olevan ehkä raskaana?  ::)

Juttelitteko niiden molempien parien kanssa?

Teidän huone oli sitten siellä aulan puolella, meillä oli tosiaan ihan siellä päädyssä oceanview-huoneiden vieressä, että meille ei remonttiäänet ym kuuluneet. Käytiin lähtöpäivänä ekan kerroksen ekassa huoneessa suihkussa, ja se oli tosi pieni ja siellä oli 2 erillistä sänkyä, itsekin olisin pettynyt jos siihen oltaisi jouduttu.

Meidän huone oli ihan sopivan kokoinen, iso 180cm sänky ja sitten ennen parveketta se pöytä ja sohva jne.

Sinuna valittaisin Helille, eli olitteko maksaneet Taran huoneesta? Ja tuo remppa olis ärsyttänyt muakin, jos se olis kuulunut meidän huoneeseen.

Ja millä lentoyhtiöllä lensitte? Me lennettiin KLM:llä, ja siellähän on ilmaiset juomat koko lennon. Ketään muutakaan hääparia (ihan lähettyvillä oli ainakin 3 muutakin hääparia) ei shampanjoitu tai onniteltu meidän lentojen aikana, ja kun pyysin kuoharia, niin ne sano että niillä ei oo. Helsingin lentokentällä virkailija onnitteli, mutta muuten ei lennoilla huomioitu mitenkään, vaikka merkinnät oli siis lennoilla että ollaan hääpari. Tosi omituista, että joillain lennoilla sitten toisivat kuoharia? Ja ikävä tuo, että samasta paikasta tilanneille tuodaan toiselle parille ja toiselle ei.

-

Me mentiin tulomatkalla Amsterdamin keskustaan syömään, lentokentän alta lähtee siis metro suoraan, ja se maksaa jotain 4e / nokka ja matka suuntaansa kesti jotain 25min. Tosin kannattaa sitten varata aikaa siihen, että takaisin tullessa voi joutua jonottamaan pitkäänkin takaisin lentokentälle, ja tietenkin liput ja passi pitää olla mukana, että pääsee takaisin kentälle. Mä sain vatsataudin sinä yönä kun oltiin tultu kotiin, ja uskon, että se johtui siitä lohesta jota söin Amsterdamissa.

Me rusketuttiin siellä tosi ruskeiksi, vaikka oli SK 30 ja lopuks SK10, ja nyt se rusketus vaan lähtee jo kovaa vauhtia pois, yhyy.  

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiva lukea kokemuksia Aruban kävijöistä. Tulee sinne kova ikävää...  :'(

Harmi, että jolleikin matkalla on ollut pettymyksiä. Me toivottiin muuten superior-huoneeseen sitä king size vuodetta, ja onneksi  sellainen oli meillä. Mekin käytiin lähtiessä suihkussa ekan kerroksen huoneessa, jossa oli kaksi sänkyä eikä sohvaa. Ei ollut todellakaan niin kiva huone mitä meillä oli.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Suomessa ollaan ja häämatka oli ihan täydellinen  :-X

Oltiin siis Arean kautta 12 päivää Bucutissa, ja hotelli oli aivan täydellinen ja säät myös, lukuunottamatta hurrikaanipäivää, jolloin satoi ja tuuli. Mutta seuraava päivänä sää oli taas entisellään. :)

Hotelli on eurooppalaisesti sisustettu, puupintoja ja trendikkäitä kuoseja, hotelli on aivan rannalla ja hiekka vitivalkoistaja meri turkoosi, lämmin ja lempeä-aaltoinen. Rannalla oli aina tilaa, ja hotellissa jääpalakoneet, joten omasta huoneesta otettuun jääkippoon vaan jäitä ja oluet/kokikset pysy rannallakin huurteisina. Pieniä juttuja, jotka tekee päivästä luxuksen. Meillä oli gardenview-huone, mutta se oli päätyhuoneisto joten meillä näky myös meri parvekkeelta.

Kaikki sujui mallikkaasti, oli aivan upea ja ihana häämatka! :) Suosittelen erittäin lämpimästi.

Vinkkinä vaan se, että Aruban lentokentällä ne myy viinaa yms, mutta ne pitäis laittaa ruumaan sit Amsterdamissa, joten pitää ostaa sieltä uus laukku tai sit menee viinat hukkaan. Amsterdamissa infotäti sano, että Aruba tietää tän mutta myy silti laittamatta nitä niihin suljettuihi pusseihin. Että ei kannata ostaa Arubalta mitää pulloja tullessa.

Muuten tax free-hinnat oli Aruban kentällä ja keskustan tax free-kemppareissa halvempia ku Amsterdamissa, joten kannattaa ostaa meikit ym Arubalta.

Meillä kävi muuten sama juttu noiden viinojen kanssa. Sitä en muuten tajunnutkaan sanoa aiemmin.. Hyvä, kun sä muistit! Tuo on ihan tärkeä tieto.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Moi Kiralove! Olipa harmi, että olitte pettyneitä.

Ja joo, oltiin me siellä yhtä aikaa, mutta en oo raskaana että ei varmaan olla hoksattu toisiamme. Mäkin näin 2 raskaanaolevaa, molemmat vaaleahiuksisia, toinen pari tuli sillon kun meidän loma jo läheni loppuaan. Mä oon kyllä pyöreä, että joku vois otaksua mun olevan ehkä raskaana?  ::)

Juttelitteko niiden molempien parien kanssa?

Teidän huone oli sitten siellä aulan puolella, meillä oli tosiaan ihan siellä päädyssä oceanview-huoneiden vieressä, että meille ei remonttiäänet ym kuuluneet. Käytiin lähtöpäivänä ekan kerroksen ekassa huoneessa suihkussa, ja se oli tosi pieni ja siellä oli 2 erillistä sänkyä, itsekin olisin pettynyt jos siihen oltaisi jouduttu.

Meidän huone oli ihan sopivan kokoinen, iso 180cm sänky ja sitten ennen parveketta se pöytä ja sohva jne.

Sinuna valittaisin Helille, eli olitteko maksaneet Taran huoneesta? Ja tuo remppa olis ärsyttänyt muakin, jos se olis kuulunut meidän huoneeseen.

Ja millä lentoyhtiöllä lensitte? Me lennettiin KLM:llä, ja siellähän on ilmaiset juomat koko lennon. Ketään muutakaan hääparia (ihan lähettyvillä oli ainakin 3 muutakin hääparia) ei shampanjoitu tai onniteltu meidän lentojen aikana, ja kun pyysin kuoharia, niin ne sano että niillä ei oo. Helsingin lentokentällä virkailija onnitteli, mutta muuten ei lennoilla huomioitu mitenkään, vaikka merkinnät oli siis lennoilla että ollaan hääpari. Tosi omituista, että joillain lennoilla sitten toisivat kuoharia? Ja ikävä tuo, että samasta paikasta tilanneille tuodaan toiselle parille ja toiselle ei.

Me rusketuttiin siellä tosi ruskeiksi, vaikka oli SK 30 ja lopuks SK10, ja nyt se rusketus vaan lähtee jo kovaa vauhtia pois, yhyy.  

Ei me koko matkaan oltu niin pettyneitä kun tekstistäni sai kuvan... Meillä oli superior king size sängyllä, ja sänkyhän oli ihanan iso... Lähinnä itkeskelin sitä huoneen pienuutta. Mutta laitan sen matkaväsymyksen piikkiin! ;D Oceanview huoneeseen olisin ollut varmasti paljon tyytyväisempi, tykkään katsella merelle... Mutta kaiken kaikkiaan matka oli tosi ihana, kun sai löhöta rannalla niin paljon kun huvitti!

Juu, kahden -odottavan- pariskunnan kanssa vaihdoimme muutaman sanan, toinen noista pariskunnista tuli samalla lennolla meidän kanssa, olikos se nyt 2.9 illalla kun saavuimme Aruballe... Teitä emme varmaan sitten huomanneet... :P Me olimme tälläinen silmälasipäinen pariskunta, mulla vaalea tukka ja mies ehkä vähän "jykevämpää tekoa" jos niin voi sanoa... ::) Ja minäkään en mikään laiheliini ole... ;D

Ei me Taran huoneesta maksettu, maksettiin siitä mitä saatiin... Mutta aluksi Helit niin lupailivat Taraa ja sitten saimmekin superiorin, minkä senkin Helit kehuivat maasta taivaisiin... Varmaan siksi olikin pettymys... :P

KLM:llä lennettiin...

Me käytettiin koko loma (9yötä) SK50, eikä ollut yhtään liikaa... ;D Mä oon niin valkonen ja mies muuten vaan herkkä, niin paletaan muuten heti... Hiukan enempi olisin toivonut rusketusta, mutta kyllä tämä on ihan hyvä verrattuna siihen että suomessa en tänä kesänä ottanut kertaakaan aurinkoa, kun oli koko ajan niin kylmä!!! :-[

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me oltiin siellä 28.8.-9.10 joten samaan aikaan siellä oltiin :)

Ei sitten hoksattu toisia, tosin me ei kaikille mahd. suomalaisille ees puhuttu, lähinnä vähän päin vastoin, tuntu että se yksi raskaanaoleva pari oli JOKA PAIKASSA missä mekin, ja se alko jo vähän ahdistamaan. :D

Mutta hyvä että reissu oli hyvä, en tiedä millasiin huoneisiin olette tottuneet, mutta meidän huone oli ainakin mielestämme ihan riittävän tilava. Ehkä huoneissakin on sitten eroa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ajattelin jakaa oman kokemukseni Aruban reissusta.

Meidän reissumme oli ai-van loistava!  :-X

Reissun kulkua tietenkin paransi se, että minua kosittiin matkalla Aruballe, joten eihän matka olisi enää edes voinut mennä pieleen.

Matka oli varattu Helin Matkojen kautta, enkä voi tarpeeksi kiittää siitä miten hienosti matkajärjestelyt onnistuivat, vaikka varasimme matkamme vasta kuukautta ennen reissuun lähtöä (olimme matkalla huhtikuussa). Kaikki kunnia reissun järjestelyistä kuuluu Päivi Hjeltille...vai Nykäselle... vai miten se nyt meni kun nimi vaihtui puolessa välissä kirjeenvaihtoa  ::)

Hotellimme oli Amsterdam Manor merinäköalalla. VALTAVA huone! Ikinä en ole niin isossa hotellihuoneessa ollut. Patiomme edessä oli hotellin oma ravintola, jossa oli todella hyvät ruoat ja päädyimmekin syömään siellä joka ilta, vaikka hartaana haaveena olikin, että oltaisiin päästy jonain iltana syömään rannalle.

Ihana karibian auringonlasku käytiin katsomassa joka ilta hiekkarannalla joka näkyi omalta patioltammekin.

Vuokrasimme auton päiväksi ja siinä päivän aikan tulikin sitten koko saari nähtyä.

Hotellin henkilökunta oli todella ystävällistä (lukuunottamatta yhtä emäntää, joka oli niin kärttyisen oloinen kokoajan  :D )

Ainoa negatiivinen asia matkassa oli se, että mennen tullen joutui odottamaan niin kauan Amsterdamin lentokentällä ja meillä kävi vielä niin huono tuuri menomatkalla, että lentokoneeseen tuli sähkövika ennen kuin pääsimme matkaa jatkamaan ja jouduimme odottamaan jo odotetun 7 tunnin lisäksi vielä 3 ja puoli tuntia... :o

En voi kuin suositella Arubaa matkakohteena ja sama pätee myös Helin Matkoihin!

Nyt olemme suunnitelleet häämatkaa ensi vuodelle ja aivan varmaa on ainoastaan se, että sama firma saa järjestää tämänkin matkan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Ei me koko matkaan oltu niin pettyneitä kun tekstistäni sai kuvan... Meillä oli superior king size sängyllä, ja sänkyhän oli ihanan iso... Lähinnä itkeskelin sitä huoneen pienuutta. Mutta laitan sen matkaväsymyksen piikkiin! ;D Oceanview huoneeseen olisin ollut varmasti paljon tyytyväisempi, tykkään katsella merelle... Mutta kaiken kaikkiaan matka oli tosi ihana, kun sai löhöta rannalla niin paljon kun huvitti!

Juu, kahden -odottavan- pariskunnan kanssa vaihdoimme muutaman sanan, toinen noista pariskunnista tuli samalla lennolla meidän kanssa, olikos se nyt 2.9 illalla kun saavuimme Aruballe... Teitä emme varmaan sitten huomanneet... :P Me olimme tälläinen silmälasipäinen pariskunta, mulla vaalea tukka ja mies ehkä vähän "jykevämpää tekoa" jos niin voi sanoa... ::) Ja minäkään en mikään laiheliini ole... ;D

Ei me Taran huoneesta maksettu, maksettiin siitä mitä saatiin... Mutta aluksi Helit niin lupailivat Taraa ja sitten saimmekin superiorin, minkä senkin Helit kehuivat maasta taivaisiin... Varmaan siksi olikin pettymys... :P

KLM:llä lennettiin...

Me käytettiin koko loma (9yötä) SK50, eikä ollut yhtään liikaa... ;D Mä oon niin valkonen ja mies muuten vaan herkkä, niin paletaan muuten heti... Hiukan enempi olisin toivonut rusketusta, mutta kyllä tämä on ihan hyvä verrattuna siihen että suomessa en tänä kesänä ottanut kertaakaan aurinkoa, kun oli koko ajan niin kylmä!!! :-[

Niitä oceanview huoneita ei ilmeisesti ole vielä remontoitu. Näin mulle kerrottiin ainakin ennen meidän matkaa mikä oli kesäkuussa.

Ja ne huoneethan eivät ole juuri isompia kuin nuo superior-huoneet. Tykkäsin kovasti siitä sisustuksesta, joten sen vuoksi me emme edes ajatelleet siitä merinäköalallisia huoneita. Mutta hyvinhän se meren näki niisä superior-huoneista, mun mielestä.  ::) Eihän avautunut ikkunoista ihanasti, mutta tarpeeksi sitä mun mielestä näki.

Jos nää vähän lohduttais...  :-/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Niitä oceanview huoneita ei ilmeisesti ole vielä remontoitu. Näin mulle kerrottiin ainakin ennen meidän matkaa mikä oli kesäkuussa.

Ja ne huoneethan eivät ole juuri isompia kuin nuo superior-huoneet. Tykkäsin kovasti siitä sisustuksesta, joten sen vuoksi me emme edes ajatelleet siitä merinäköalallisia huoneita. Mutta hyvinhän se meren näki niisä superior-huoneista, mun mielestä.  ::) Eihän avautunut ikkunoista ihanasti, mutta tarpeeksi sitä mun mielestä näki.

Jos nää vähän lohduttais...  :-/

Unohtui vielä se, että niissä oceanview-huoneissa on aina kaksi queensize-sänkyä, jotka on mun mielestä vähän typeriä. Toinen jää aina käyttämättä.  ;D Ja se vie sitten vaan tilaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Buhuu, kasvoista rusketus on jo melkein kokonaan pois, kropastakin lähtenyt nopeesti. Yhyy  :-/

Mutta oli se ihana reissu, voi että!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tervehdys!

Ollaan menossa naimisiin toukokuun puolivälissä ja häämatkalla olisi tarkotus suunnata Aruballe. Aikaisemmista viesteistä selviää, että mahtava reissu tulee varmasti olemaan.

Muutama kysymys: Mitä mieltä olette, kannattaako ottaa all inclusive? Ja mitäs se pitää siis sisällään? Onko vesiaktiviteetit kovinkin kalliita? Oliko siellä joku sukellusvene mahdollisuus, kun olen jostain kuullut, että sellanen mahtava reissu olisi mahdollista. Kyselen taas lisää kun tulee mieleen ;)

Kiitokset mahd. vastaajille jo etukäteen! :-? ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä se vaan on nyt päätetty Aruballe suuntautuu häämatka kesällä 2009. Halvempia kohteita kateltiin mutta aina oli pakko palata tähän ketjuun. Täytyy se lähteä tuonne niin saa mielenrauhan ja kerranhan sitä vaan tehdään häämatka, halvempiin kohteisiin pääsee koko loppuelämän :)

Eli kysymys? Miten aikaisin olette ruvenneet kyselemään tarjouspyyntöjä matkanjärjestäjiltä?

Ja toiseksi? Olisiko lisää tuoreita kokemuksia Divi Aruba All Inclusive- hotellista?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä haaveilen jotta pääsisi takaisin Aruballe täältä loskan keskeltä... :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään