Jump to content
Naimisiin.info

Minkä Häävalssin olette valinneet ?


Guest Pipsa22

Recommended Posts

  • Replies 746
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Meille tulee suurella todennäköisyydellä Jipun ja Samauli Edelmanin, Jos sä tahdot niin. On vaan nii mielettömän kaunis kipale. :-X

Anteeksi pilkun viilaus, mutta Hectorin kappalehan Jos sä tahdot niin on. Jippu ja Samuli Edelmann on vain tehneet siitä yhden tulkinnan. :)

Mun pitäisi häävalssin lisäksi päättää vielä vanhempien valssi. Onneksi häävalssi on ollut tiedossa jo 15 vuotta. :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

Meille tulee Finlanders: Oikean löytänyt oon :-X :-X :wub: Ihana kappale :wub:

Kuten aika monille muillekin, meillekin tulee varmaan oikeesti :-X todella kaunis kappale!:girl_in_love:

Jännitin just pari viikkoa sit kaverin häissä, et onko se siellä. Ja ei ollut, nyt voidaan ottaa se kun ei kenenkään tutun häissä sitä ole ollut :girl_wink: Se jälkeen kyllä tulee kaksi tavallista valssia vanhempien kanssa! varmaankin akseli ja elina ja elokuun häävalssi..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Vaikka topicissa jo sanotaan, että jotain muuta kuin Akselia ja Elinaa, niin kyllä se vaan kaikista ihanin. :D Kuuntelen sitä tippa linssissä harva se päivä ja fiilistelen.

Ja koska se on niiiin itsestään selvä häävalssi, niin kukaan ei tunnu sitä nykyään käyttävän. Monetkohan häät olen kiertänyt, 10-15, enkä ainakaan muista, että yhdissäkään olisi ollut tuo häävalssina.

Tätä mieltä minäkin :D Ihan fiiliksissä Akselin ja Elinan kanssa enkä ymmärrä edes hävetä :girl_wink::girl_sigh:

Sitä paitsi luin Täällä Pohjantähden alla -kirjoja junassa joskus seurustelun alkuaikoina, kun reissattin toistemme luo edestakaisin joka viikko (matkaa oli yli 400km), joten on jollakin tapaa henkilökohtainenkin :)

Link to comment
Share on other sites

Minä annoin sulhaseni päättää häätanssista joka on siis Eric Claptonin Wonderful Tongiht. Sen esittävät sulhasen kaverit akustinen kitara + laulu -yhdistelmällä. Sitten bändin soittamana vielä perinteiset valssit etiketin mukaan. Minä saatan itse sanella vaihtoehdot ja (ehkä jopa) sulhasta kuulen tässäkin asiassa ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...