Hertta

Häävalssi vai hää"hidas", kumpi teillä soi?

168 viestiä aiheessa

me tanssittiin häähidas, Van Morrisonin Have I Told You Lately. :-X

kaaso lauloi ja bändi soitti niin ihanasti, että voih. vielä kun muistaisi jotain koko tanssista, olin koko päivän niin humussa sumussa, etten muista mitään! :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hitaita. Monikossa. Ei kumpikaan olla taitavia tanssi-ihmisiä eikä musiikkinakaan valsseista sun muista pidetä. Aloitellaan Elviksen Can't Help Falling In Lovella ja jatketaan varmaan juhlien mittaan samalla osastolla tunnelmallisia kappaleita. Väliin vähän pirteämpää, ettei mene apaattiseksi. Vähennetään sitten volumea taustamusiikiksi kun ihmiset eivät jaksa enää tanssilattialla notkua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häävalssi. Kumpikaan meistä ei ole kovin tanssi-ihmisiä, mutta kummatkin oltiin ehdottomasti sitä mieltä, että valssata pitää. :) Mikä sitten tämä valssi tulee olemaan, se on vielä avoinna. Ja tanssikurssi kutsuu... :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ukkelini ei ole tanssija tyyppiä joten ehdottomasti häähidas on meille sopiva vaihtoehto :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on tulossa ehdottomasti häähidas. Kappale on luultavasti GNR: Don´t cry :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä soi ehdottomasti häähidas. Meille ei ole tulossa tanssihäät, mutta häätanssi halutaan, joten häähidas on paras valinta ei-paritanssivalle hääparille.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuulostaako tyhmältä? Halutaan et meidän kaveri soittaa haitarilla häävalssit, mutta me ei haluta itse tanssia niitä. Eli pelkkä musiikki, muttei tanssia. Sulhanen ei halua tanssia edes hidasta, ei siis yhtään mitään. Mutta haitarimusiikki on niin kaunista ja perinteistä, että silti haluaisin sitä. Mitä mieltä olette? :D

PS.Muuten meillä tulee kunnon tanssiorkesteri ja tanssit.

Muokattu: , käyttäjä: MorsiusNipsu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt mä sen keksin. Meille tulee Bon Jovin Thank you for loving me häätanssiksi. Mies ei oikein lämpene valssille, eikä me kyllä osata sitä ollenkaan tanssiakkaan. On niin hyvä kappale kyllä, et tippa tuli linssiin ku kuunteli. Vanhempien tanssina vois sitten olla Maijan ja Jannen häävalssi, kun ne kuitenkin haluaa "oikeetakin" tanssimusiikkia. Mitäs sanotte tollasesta järjestelystä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillekin tulee häähidas, jonka jälkeen tulee muutama valssi vanhempien kanssa tanssittavaksi :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häähidas tulee meillekin. Se taitaa olla nykyään suositumpi kun häävalssi.

Mies ei osaa valssia :rolleyes: ja itekin oon valssannu viimeks vanhojen tansseissa. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillekin häähidas. Varmaankin Keith Richardsin "This Place is Empty".

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häätanssi eli -hidas tulee meille... Nightwishin eräs meille hyvin tärkeä ja ihana biisi :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mä tahtoisin valssin, mutta sulhasella ei ole rytmitajua, mutta on numeron 49 kalossit, joten ei viitsi riskeerata mun varpaita valssilla. Jos sitten joku hidas

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee hidas ja kappele on Tauskin; Sinä vain

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ehdottomasti valssi vaikka ei mitään tanssi-ihmisiä ollakaan,mutta jos se siitä lähtis ura urkenemaan :lol: Lavatanssikurssista olen haaveillu jo jonkin aikaa...kun vain sais aikaiseksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kappaletta ei ole valittu, mutta sulhasen vankka mielipide on, että sen on oltava valssi.

Näin ne mielipiteet muuttuu, meillekin tulee "häähidas" sitten kuitenkin. :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luvassa häähidas, hieman raskaammalta osastolta: Amorphiksen Her Alone.

Se on meidän biisi, enkä voinut miehen anovaa katsetta vastustaa, kun hän ehdotti kyseistä kappaletta ja sanoi että ei voi olla ajattelematta mua aina kun kuulee kappaleen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rakastan Stellan Häävalssia ihan hirmusesti ja se saa joka kerta ihon kananlihalle ja kyyneleet silmiin kun sen kuulen.. Meillä kuitenkin juhlat elokuussa ja kappaleessahan lauletaan myös talvesta.. Eli tässä vain hyväksyntää haen että eihän ole tökeröä, eihän..? Meidän juhlathan ne on! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

janetta: Minusta tuo stellan kappale ei ole vuodenajasta riippuvainen.

"Kun pyryttää ja pajutkin taipuu

kinosten alle hautautuu

täytyy olla lujasta luusta, että selviytyy

hangen alla paine kasvaa kestänkö sen mitä vaaditaan"

Eli minun mielestä siitä vaan kesähäihin hitaaksi!

terveisin toinen kappaleeseen ja Stellaan kovasti tykästynyt. :-X

Muokattu: , käyttäjä: tikru81

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään