Hannuli

DJ Helsinkiin

52 viestiä aiheessa

Antakaas vinkkejä, mistä löytää loistavan tiskijukan häihin. Olis kiva, jos kaverilta läppä lentäis myös biisien välillä. Kiitos avustanne!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

http://www.naimisiin.info/haapalvelut/nightlyside.html

käykääpä molemmat kurkkaamassa tuolta.

Pirjo oli meidän häissämme Espoossa toukokuussa dj:nä ja voin erittäin lämpimästi suositella häntä!

Hyvin edullinen hinta ja erittäin vieraat huomioiva. Lapset viihtyivät, pääsivät juontohommiin ja meno oli aikuisillakin kova :D

Muutenkin tuli täsmällisesti paikalle ja soitti niin pitkään kuin oli tarvis. Ja yhteydenpito toimi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuulostaa hyvalta La Rubia!! Paljonko Pirjo otti teidan haissa soittamisesta?! Mietitiin kanssa dj:ta, kun bandit tuppaa oleen niin kalliita...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Soitti 4 tuntia levyjä (+ valot) ja 150 euroa. Eli ei siis toisin sanoen yhtään mitään.  :D Ohjelmatoimistoista tarjoukset olivat 400 ja yli.  

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Soitti 4 tuntia levyjä (+ valot) ja 150 euroa. Eli ei siis toisin sanoen yhtään mitään.  :D Ohjelmatoimistoista tarjoukset olivat 400 ja yli.  

Hmm..  hinnat ovat sitten pompsahtaneet hiukkasen  - sain tarjouksen tuplahinnalla :)

Itsekin etsin DJ:tä Helsinkiin helmikuussa, kaikki "harrastelijat" ilmoittautukoot! Vinkkejä otetaan vastaan..

-qwn

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille myös etsitään DJ:tä heittään keikkaa häihin (n. 2h) elokuussa 2009 pääkaupunkiseudulle. Vinkkejä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Edelleen olisi kiva kuulla kommentteja; varmasti jonkun häissä on ollut oikea DJ pitämässä showta yllä?! Kuin etsisi neulaa heinäsuovasta - pääkaupunkiseudulla ohjelmatoimistoja ainakin riittää...  :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nosto nosto :-X kaivataan vinkkejä vielä. Onko kellään ollu DJ Olli Sirén soittamassa, vaikutti hyvältä oman mainoksensa mukaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli tuo Pirjo soittamassa ja kerron nyt kokemuksia, hyvät ensin:

Dj oli ajoissa paikalla ja soitti siihen asti, kuin olimme sopineetkin. Yhteydenpito toimi, vaikka itsellä hää- ja muuttokiireiltä jäi biisilistankin toimittaminen viime tinkaan. Dj soitti biisit osaavasti.

Huonoja kokemuksia olikin sitten, kun illan mittaan dj kysyi, että kuka kuittaa laskun, johon minä sitten, että 'minä kuittaan sen sitten'. Luulin siis, ymmärrettävästi, että tämä tarkoittaa laskun kuittaamista, allekirjoittamista etc. No, ilta päättyi ja dj siinä sitten, että kukas maksaa hänelle. Minä sanoin, että laskun voi laittaa minun nimelle etc. Dj sanoi, että 'ei, kun käteisellä tämä pitää maksaa, 300 euroa, nyt heti'. Anteeksi nyt vain, mutta aikas erikoista ruveta häissä pyytämään morsiolta (tai keneltä vain) maksua käteisellä. Ei valokuvaaja tai videokuvaaja tai pitopalvelukaan näin toiminut. Tuo on kyllä erikoinen, tavallisesta poikkeava ehto, joten luulisi, että tästä olisi sitten etukäteen painavasti mainittu. Missään mailissa (kommunikoimme mailitse) dj ei vain tullut maininneeksi aikaisemmin asiasta, tämä oli ensi kerta, kun tästä kuulimme. Siinä sitten pahoittelimme ja kysyimme, että voiko asiaa hoitaa mitenkään muuten. Dj tuohtuneena sitten tokaisi, että hän voi sitten lähettää laskun, mutta maksakaakin se sitten heti, kun se saapuu (ei siis mitään normaaleja 7/14 pv:n maksuaikoja). Tästä vielä kohteliaana pahoittelimme ja dj vain käänsi selkänsä kesken pahoittelujen, ei sanonut sanaakaan ja ryhtyi purkupuuhiin. Ikävä maku jäi muuten kivasta illasta.

Sain myöhemmin kuulla vielä mummoltani, että he olivat toivoneet dj:ltä valssia, jota dj ei suostunut soittamaan, koska 'soittaa vain niitä biisejä, joita minä olen toivonut'. Minulla oli kyllä listassa montakin valssia, ja sanoin, että sekalaisesa järjestyksessä. Vaikka rockia olisikin muuten soitossa, niin kylä sitä voisi mummille laittaa sen yhden valssin!! :blink::huh: Myös pari muuta juhlavierasta kommentoivat dj:n olleen nihkeä ja tyly heidän tiedusteluihinsa. Joten hyvää asiakaspalvelua en niinkään voisi sanoa tuolloin tapahtuneen. Eräs vieras oli sanonut, että onpa tämä kiva paikka, johon dj oli sanonut, että 'ei kyllä ole'. Hiukan ammattitaitoa kiitos, nuo mielipiteensä voi pitää omana tietonaan, kun on työtehtävissä.

Itse en Pirjoa suosittelisi, mutta ehkä toisilla on ollut posiitivisempia kokemuksia, ehkäpä hänellä oli jostain syystä huono päivä tuolloin, mutta ei sitä saisi asiakkaalle näyttää, häät ovat kuitenkin tärkeä tapahtuma hääparille ja lähipiirille :rolleyes::(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on tulossa Subsonic sound & lighting helmikuussa järjestettäviin häihin Vantaalle. Heiltä saimme parhaan tarjouksen, paikalla/soittoa kello 15-00 + laitteet (sis. mikrofooni puheita varten) 500 euroa. Muuten ei vielä ole kokemuksia, mutta hyvin on yhteys meilitse pelannut. Heille tulee maksaa varausmaksu kuukautta ennen häitä ja sitten loppu käteisellä ennen soiton alkua. Mielestäni tämä ei ole mitenkään ongelma, koska asiasta on etukäteen ilmoitettu.

Hyvin moni pienyrittäjä on todennut, että häiden jälkeen monelta hääparilta loppuu kiinnostuis häitä kohtaan ja varsinkin niitä laskuja kohtaan. Moni joutuu perinnän kautta saataviaan hakemaan ja se on kallista puuhaa pienille yrittäjille. Rahat seisoo ja joutuu jostain kuitenkin sen yrityksen pyörittämiseen tarvittavat rahat saada. Joten en yhtään ihmettele, että käteismaksu juuri ennen palvelun tuottamista, yleistyisi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hauska kuulla Anniina, että teillä oli homma pelittänyt :)

Itseäni ei ollenkaan haittaa kätesimaksu, olen ollut tietoinen siitä kun palvelun tilasin. Ei minulle ole mikään ongelma etukäteen varata kirjekuoreen rahat palvelun maksamista varten ja toimittaa niitä palveluntuottajalle.

Muokattu: , käyttäjä: safira86

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse kuulisin mielelläni tuoreita dj-kokemuksia.

Tarkoituksena on, että dj soittaisi musiikkia saavuttaessa, ruokailtaessa ja puheiden välillä. Bändi hoitaisi sitten loppuillan musiikit.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kokemusta ei vielä ole, mutta olemme nyt varanneet häihimme DJ:ksi tuon Soundixin.

Tuli hyvä fiilis meilitse käytyjen keskusteluiden jälkeen. He vastasivat tarjouspyyntöön todella nopeasti, yksi toinen firma ei ole vieläkään vastannut vaikka pyyntö meni kotisivujen kautta samana päivänä!

Lähettivät laskun meilillä pdf-tiedostona, ja olin todella ilahtunut siitä, että lasku oikeasti näytti laskulta :) En sitten tiedä miten tämä vaikuttaa "oikeassa elämässä"...

Jännityksellä odottelen, miten suunnittelut ja varsinaiset juhlat sitten sujuvat. Palailen viimeistään juhlien jälkeen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minuakin kiinnostaa tuo weddingcrashers, joten olisiko kellään kokemuksia heistä ja mitä hintaluokkaa ovat?

Meillä tarvittaisiin dj:tä soittamaan aikavälillä n.20-03.30 joten noin 7,5 tunniksi.

Ylipäänsä tuoreita dj kokemusia kaivataan! :)

Muokattu: , käyttäjä: Morsian K

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ja täälläkin kaivattaisiin kokemuksia Wedding Crashersista! :) Todella hienot kotisivut ja vaikuttaa muutenkin hyvältä, mutta haluaisin tietää jos joku voisi suositella heitä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No, laitoin kyselyä Wedding Crashers:lle n. kaksi viikkoa sitten mutta vieläkään en ole saanut vastausta... Joten palvelu kyllä ainakin tökkii. Odotellaan vielä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
No, laitoin kyselyä Wedding Crashers:lle n. kaksi viikkoa sitten mutta vieläkään en ole saanut vastausta... Joten palvelu kyllä ainakin tökkii. Odotellaan vielä...

Mjoo mäkin laitoin meiliä heille pari viikkoa sitten. Kun muutaman päivän päästä ei tullut vastausta niin kirjoitin toiseen meiliin, kun niillä on sivustolla kaksi meiliosoitetta. (ai kärsimätön.. ai minäkö :flirt: ) Tässä toisessa osoitteessa vastattiin jo seuraavana päivänä. Harmikseni ovat turkasen kalliita ainakin meidän budjetille, en viitsisi laittaa 700 e dj:hin vaikka olisi mitkä herkut ja vempeleet matkassa.

En kuitenkaan heittänyt kirvestä kaivoon vaan jatkoin etsimistä niin löytyihän se! kohtuuhintainen (hinnoissa ei ilmeisesti ole idioottimaista "Helsinki-lisää") koko päivän/illan soittava ja juontava dj Jyväskylästä ja kilometrit kuuluvat hintaan. Nettisivujen djlate.com perusteella kokemusta ja laitteistoa löytyy. Suosittelen katsomaan sivut mikäli et ole valmis maksamaan näitä täysin utopistisia PK-hintoja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
No, laitoin kyselyä Wedding Crashers:lle n. kaksi viikkoa sitten mutta vieläkään en ole saanut vastausta... Joten palvelu kyllä ainakin tökkii. Odotellaan vielä...

Mjoo mäkin laitoin meiliä heille pari viikkoa sitten. Kun muutaman päivän päästä ei tullut vastausta niin kirjoitin toiseen meiliin, kun niillä on sivustolla kaksi meiliosoitetta. (ai kärsimätön.. ai minäkö :flirt: ) Tässä toisessa osoitteessa vastattiin jo seuraavana päivänä. Harmikseni ovat turkasen kalliita ainakin meidän budjetille, en viitsisi laittaa 700 e dj:hin vaikka olisi mitkä herkut ja vempeleet matkassa.

En kuitenkaan heittänyt kirvestä kaivoon vaan jatkoin etsimistä niin löytyihän se! kohtuuhintainen (hinnoissa ei ilmeisesti ole idioottimaista "Helsinki-lisää") koko päivän/illan soittava ja juontava dj Jyväskylästä ja kilometrit kuuluvat hintaan. Nettisivujen djlate.com perusteella kokemusta ja laitteistoa löytyy. Suosittelen katsomaan sivut mikäli et ole valmis maksamaan näitä täysin utopistisia PK-hintoja.

Herra mun jee!Dj 700 euroa?Hääbileisiin!Jollain on lääkitys hieman pielessä.Tai sitten muistaa hinnat mummonmarkoissa;D)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uusia kokemuksia eri firmojen dj:stä? :) Oma vielä hakusessa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo mina myos olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia DJ'sta meidan ensi kesan haihin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen varannut meille Wedding crashersit häihin, ja en voi sanoa, että 1000 e 13 h musiikista on paljon. Hyvät coverbändit kun saattavat ottaa kolmesta setistä jopa 2000 e. Meille tulee siis musiikit vihkimiseen (siviilivihkiminen paikan päällä), taustamusiikit ruokailun yms. ajan ja sitten valssit ja bilemusa klo 03 tai 04 asti aamulla. Nopeasti olen vastaukset saanut sähköposteihin ja puhelimessakin jutellut sekä Tomin että Karoluksen kanssa, mukavanoloisia tyyppejä. Eivät myöskään perineet varausmaksua, mikä oli meille opiskelijoille tässä tilanteessa hyvä juttu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään