IPK

Kaunis ulkolainen valssi häävalssiksi?

12 viestiä aiheessa

Häävalssi on edelleen mietintämyssyssä vaikka kaikki mahdolliset kotimaiset valssit on tullut kahlattua läpi. Onko kellään ehdotuksia kauniiksi ulkolaisiksi valsseiksi? Haluaisin jotain erilaista ja spesiaalia omiin talvihäihini.

IPK

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miten olisi Moonriver elokuvasta Aamiainen Tiffanylla? Me tanssitaan kyseinen kappale omissa häissämme helmikuussa. En suurin surminkaan halunnut mitään Uralinpihlajaa, Akseliajaelinaa tai Metsäkukkia, vaan jotain ihan muuta. Moonriver on ainakin mun mielestä mielettömän kaunis kappale ja ehkä vähän erilainen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee ehdottomasti Moon River - se on paitsi kaunis, myos melko hidas ja siksi helppo tanssia (laahuksenkin kanssa ;) )

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Entäpä Come Live Your Life With Me Kummisedästä? On tosin hidas valssi, kuten myös tuo Moonriver. Kauniita valsseja kumpikin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hitaiden valssien sarjaan kuuluu myös kaunis True love

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä haluaisin myös jotain erilaista, mutta valssia kuitenkin, joten lisää ehdotuksia!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Leonard Cohen: Take this Waltz

Muokattu: , käyttäjä: Kazan

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ehoton ykkönen on John Denverin Annie's Song

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Over the rainbow, When I need you, Elviksen joku ihana löööv-biisi... Frank Sinatralta, Dean Martinilta.. Mä olen ihan korviani myöten ihastunut noihin VAAAAANHOIHIN ihaniin slovareihin

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yksi tosi nätti hidas valssi on Try To Remember. Sävellys on Harvey Schmidtin ja tuo on musikaalista Fantastics.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee John Denverin Annie´s song. On niin kaunis!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään