Jump to content
Naimisiin.info

Jyväskylän seudun orkesterit tm.


Tilda_Tee

Recommended Posts

Meidän häissä oli myös Mimosa esiintymässä ja ei voi muuta kun kehua! Laulajan ääni oli upea ja biisilista erittäin kattava. Saimme kovasti vierailta kehua hyvästä bändistä.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meni näköjään viesti aluksi tuonne koko listalle, joten tässä vielä tänne paikkakuntakohtaisellekin listalle sama viesti:

Olin viime kesänä kaasona häissä, joissa illan musiikista vastasi bändi nimeltä Karkelo. Bändi oli kerrassaan mahtava! Ottivat paljon hääparin toiveita huomioon. Ensimmäisen setin soittivat melko perinteistä tanssimusiikkia ja loppuillan poppia ja rockia, kunnon menomusaa. Tunnelma oli todella huipussaan ja väki viihtyi. En muista minkä hintainen bändi oli, mutta muistaakseni hääpari puhui sen olevan keskihintainen. Suosittelen siis lämpimästi Karkeloa, jos hakusessa on monipuolinen bändi ja tavoitteena hyvä meininki. Itse ainakin aion varata kyseisen bändin omiin häihini, toivottavasti ovat vielä vapaana :) Jyväskylän seudulta kyllä tuntuu löytyvän nyt aika paljon erilaisia bilebändejä, kun vaan osaa kaivaa ne oikeiden kivien alta esiin :D

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Meidän viime lauanatain häissä oli esiintyjänä kyseinen KARKELO niminen bändi. Olivat todella hyviä ja väki viihtyi. Meillä oli myös aluksi hieman perinteisempää ja lopussa enemmänkin bilemusiikkia. Biisivalintoihin sai tietysti itse vaikuttaa, ja lista oli laaja (perinteisistä valsseista mm. Apulannan Anna mulle piiskaa-biisiin, jota tosin meillä ei soitettu :girl_wink: ), joten varmasti löytyy kaikkien makuun musiikkia. Laulajan ääni oli todella kaunis ja kaikki sujui muutenkin kitkattomasti. Suosittelen!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Me päästiin kanssa kuulemaan Mimosaa jo tänä kesänä (varattiin siis näkemättä itselle ensi kesälle) ja me kyllä ihastutiin täysin Sannin tyyliin laulaa! Naislaulajat usein on vähän sellasia piipittäjiä, joten oli ihan mahtavaa että laulajalta löytyy poweria äänensä taakse. Toisaalta "herkkisbiisit" oli ihania ja pehmeitä, joten ollaan kyllä tosi hyvillä mielin valinnastamme. Mutta meitä on niin moneen junaan, että ihan hyvä kun vaihtelua bändeissä ja laulajissa löytyy. On sitten mahdollsta jokaisen löytää omaa korvaa miellyttävä poppoo.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Voin suositella lämpimästi meidän häissä soittanutta huippua porukkaa: mahtava meininki, taitavat soittajat, laaja soittolista ja toimiva yhteistyö. Edullinenkin on. Laita yksäriä, niin kerron lisää! :spruce_up:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 7 months later...

Jos joku morsian etsii viulistia häihinsä niin sukulaisten häissä oli Sonja Niskanen joka oli aivan mielettömän upea! Tuotti hupia kun hääpari oli toivonut elokuva ja peli musiikkia niin loistavasti kyllä vetivät. :)

Kirkossakin olivat soittaneet alkumarssina pelimusiikkia ja loppumarssina tv-sarjan tunnarin.

Muokattu: , käyttäjä: Jenny555
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Onko kellään kokemusta Jyväskyläläisestä Cubic bilebändistä? Myspace sivut näyttävät ainakin hauskoilta ja demo kuulosti hyvältä, mutta onko joku kuullut livenä? :)

Link to comment
Share on other sites

On kokemuksia! Olen ollut kahdella keikalla kuulemassa ja ensi kesänä tulee ainakin kolmas kerta :) Ovat olleet aivan upeita. Mukavaa porukkaa, ensimmäinen setti vähän rauhallisempaa ja sen jälkeen saivat kyllä bileet käyntiin! Meillä todistettiin loppuillasta mm. appiukkojen välinen sponttaani tanssikilpailu bilemusiikin tahtiin :D Susannan ääni on kaiken lisäksi vielä ihan uskomaton. Suosittelen todella lämpimästi. Bändin s.posti on [email protected] , toivottavasti ehdit vielä varata!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Bändin etsiminen on osoittautunut luultua hankalammaksi puuhaksi, olisiko kellään kertoa tuoreita (kesä 2012 ja sitä uudemmat) kokemuksia Jyväskylän seudun bändeistä? :) Hakusessa on bändi, joka soittaisi ensin yhden setin perinteisempää tanssimusiikkia ja sitten kaksi settiä menevämpää bilemusiikkia.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

forget-me-notille ja kaikille muille: Beatwave-niminen poppoo Jyväskylästä on ehdoton takuuvalinta! Kävin tuolla Tampereen ketjussa heitä jo hehkuttamassa, mutta tulinpa vielä tännekin. Täysin ylivoimainen bändi, ammattitaitoinen, mukava, mukaansatempaava - meillä oli ihan mahtavat bileet! En ole koskaan nähnyt armasta miestäni veivaamassa siihen malliin, kuin näiden tahtiin. Ottakaa vinkistä vaarin ja käykää tsekkaamassa!

Link to comment
Share on other sites

Olin just reilu viikko sitten häissä, joissa soitti bändi nimeltä Pallomeri. Mahtava meininki ja upeaääniset laulajat, aluksi soittivat perinteisempää tanssimusiikkia ja loppuillasta bilemusiikkia (huippuja biisejä), joka sai kyllä kaikki vieraat lattialle!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meillä on juuri häät takana ja ne kruunasi Twister bändi. Musiikki oli yhtä hyvää kuin kotisivuillakin. Erittäin laaja ohjelmisto ja neuvoivat meitä hyvissä vaihtoehdoista häävalssiksi. Tarkka soitto, saksofoni plussaa, lukion musiikkiopettaja vieraammekin kommentoi : Ei mikään turha bändi!" Bändi oli kerma kakkumme päällä. Kannattaa kysyä ajoissa ja kuunnella demot.

Kuka haluamme bändin juhliin, niin me kysymme Twisteriä, teki vaikutuksen.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Nostellaan, onko kellään ollut Mimosaa vähään aikaan?

Viime kesänä oli Mimosa ystäväpariskunnan häissä, ja saivat kyllä tunnelman huippuunsa ja vieraat tanssilattialle. Olisi ollut kyllä meidän ykkösvaihtoehto, mutta päätettiin olla ottamatta bändiä häihimme, sillä juhlamme ovat aika pienimuotoiset ja esityksiä tulossa vierailta jonkin verran.

Link to comment
Share on other sites

Kiva kun saa kehuja. Miten laulajan ääni "sopii" lavatanssimusaan? Mä tykkään vahvasta naisäänestä ja sitähän mä nyt olen ostamassa :girl_in_love:  Mitä vanhemmat ihmiset tykkäs? Se mua vähän hirvittää, kun meilläpäin porukat on tottuneet siihen, et musapuoli on iäkkäämmille ihmisille. Mut ainakin mä pääseen joraan. Toivottavasti joku tulee kaveriks!

Link to comment
Share on other sites

Mielestäni laulajan ääni kyllä sopi hienosti myös tanssimusiikkiin ja kyllä siellä vanhemmatkin ihmiset näyttivät innoissaan tanssivan. Soittivat myös sopivalla volyymilla, monissa häissä jossa olen ollut vieraana, on bändi soittanut epämiellyttävän kovaa. Tämä on oma kokemukseni Mimosasta :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tosi hyvä juttu :D ! Sekin on hyvä, et osaa soittaa sopivalla volyymilla. Mäkin olen ollut tosi monissa, missä musa on soinut ihan liian kovaa. Kerran oli jopa niin, et seremoniamestari/vieraat sai monta kertaa huomauttaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Heips! Meidän häät oli viime lauantaina, Mimosa oli ihan huippu! Minua harmitti kovin se, että minulla oli vieraiden juttelukierrokset niin kovin kesken, etten päässyt kunnolla irrottelemaan tanssilattialle. En siis kehdannut menna vain tanssi maan koko illaksi. He soittivat meillä neljä settiä ja vasta viimeisen aikana pystyin oikiein kunnolla jamittamaan. Sannilla on minusta tosi kaunis ääni ja bändi soitti hyvin. SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lisäsin jo Tampereen ketjuun, mutta tulin kehumaan bändiä tännekin. Viikko sitten häissämme Orivedellä soitti Jyväskyläläinen Kromanttiset, suosittelen lämpimästi. Yhteydenpito oli vaivatonta, opettelivat häävalssimme (vaikka olimme hieman myöhään varaamassa bändiä) ja muitakin toivebiisejä saimme esittää, soittivat niin perinteistä tanssimusaa kuin menevämpiä bilebiisejä, lisäksi oli muihin verrattuna edullinen ja vieraatkin kehuivat.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Meillä on huono kokemus AR-Tuotannosta, erityisesti Roslanderista, jonka piti tulla duonsa kanssa häihimme Jyväskylään esiintymään elokuussa 2014.  He peruivat tylysti tulonsa noin kuukausi ennen häitä. Olimme sopineet heidän kanssa hääkeikasta sähköpostilla n. 5 kk ennen häitä. Sähköpostilla oli sovittu sisältö ja hinta.

 

He ilmoittivat tylysti n. kuukausi ennen häitä, että peruvat tulemisen henkilökohtaisiin syihin vedoten. Aluksi he ehdottivat ja lupasivat itse hoitaa meille korvaavan esiintyjän. Asia oli meille ok, kun sovimme että saamme heidän kauttaan samalla hinnalla ja sopimillamme ehdoilla samantasoisen esiintyjän. Pian he kuitenkin peruivat lupauksensa ja ilmoittivatkin, että eivät järjestä meille ketään sijaista, koska he eivät saa ketään paikalle. He myös yksipuolisesti ilmoittivat, että eivät ole velvollisia minkäänlaisiin korvauksiin tai sijaisen järjestämiseen vaikka rikkoivat yksipuolisesti meidän sopimuksen.

 

Olimme tehneet sen virheen, että sopiessa esiintymisestä emme olleet erikseen sopineet ehtoja sopimuksen rikkomisesta. Otimme asiasta yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, joka ohjeisti että meidän olisi pitänyt sopimusta tehdessä kirjata ehdot ja korvaukset sopimuksen rikkomisesta. Nyt kun mitään rahallista menetystä ei ehtinyt tapahtumaan tai korvauksista ei oltu erikseen sovittu, AR-tuotanto pääsi tilanteesta ilman seuraamuksia ja me jäimme tilanteeseen, jossa meillä kuukautta ennen kesähäitä ei ollut hääbändiä.

 

Onneksi löysimme tilanteeseen pelastajan, CAIRAn Jyväskylästä. Heitä suosittelemme lämpimästi, yhteystiedot löytyvät nimellä Musiikkikampuksen esiintyjäpalveluista: http://www.musiikkikampus.fi/palvelut/esiintyjapalvelut ja facebookista. Cairan kanssa asioista oli helppo sopia, he toteuttivat toiveitamme ja tekivät erikseen meille valssisovituksen. Vieraat tykkäsivät ja meno oli erinomaisen hyvää! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...