mayah

muu kuin marssi

8 viestiä aiheessa

Onko kellään ollut jotain muuta häätulo musiikkina kuin perinteiset marssit? Itse en oikein niistä syty, varsinkaan nyt kun ei ole kirkossa vihkiminen. Olen jo tuttavaani kysynyt soittamaan kitaraa tai sähköurkuja, pitäis nyt kappale valita, että voipi ruveta harjoittelmaan.

Jos jollain olis jotain ideaa, olisin erittäin kiitollinen. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Riippuu minkätyylisestä musiikista pidät? Olen kuullut ihan pop/rock-osastoakin käytettävän. Itse valkkaisin ton kitaran jos pitäis valita ja sitten jonkun iki-ihanan balladin :):-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heips! Meille ei tule perinteisiä marsseja, eikä myöskään perinteisesti uruilla soitettuna. Meillä on huilisti ja viulisti, jotka saavat itse valita parhaimmaksi katsomansa kappaleet kirkkoon. Tietysti kysyvät vielä meiltä, hyväksymmekö valinnat. Minusta aivan ihanaa! Olen aina rakastanut melodiasoittimia ja urkumusiikkia en häihimme halunnut. Onneksi ei sulhokaan.  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei tule meillekään perinteisiä marsseja. Sisääntulomusiikkina veli soittaa kaverinsa kanssa kitaroilla kappaleen Unchained Melody ja sitten poistumismusiikkina soi levyltä Ozzy Osbournen Dreamer -kappale!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Marssia ei meilläkään. Sisääntulomusiikkina toimii Marty Friedmanin Scenes -levyn musiikkia, joka on siis hyvin tunnelmallista kitaramusiikkia. Ihaninta on se, että levyllä on meille erityistä merkitystä :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse pyydän ystävääni laulamaan Romanssin kitaran säestyksellä, kun kävelemme vihkipaikalle (meidät siis vihitään juhlapaikalla)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille sisäänmarssina toimii terminator 2 elokuvan theme song. Poistumismusiikkia ei olla vielä mietitty.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli häämarssina apocalyptican nothing else matters. Toimi hyvin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään