Jump to content
Naimisiin.info

Mistä kuulen Talvihäät-valssin (Hannu Oskala)?


Honeymoon07

Recommended Posts

Auttakaa!

Löysin täältä toivottavasti hyvän häävalssin tammihäihimme, mutta mistä ihmeestä voin sen kuulla.

Linkki http://webusers.siba.fi/~hoskala/talvihaa/index.htm , josta pitäisi löytyä niin nuotit, sanat kuin mp3:kin, kun ei toimi.

Onko muita vinkkejä jollain??? Tai pääseekö noille ym. sivuille jotenkin...

KIITOS!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Tässä asiassa apua kovasti kaipailen minäkin, eli missä voisin kuunnella/saada talvihäät kappaleen sävelen? Onko kappaletta kellään soitettuna?

Sanat ovat  kauniit ja talvihäihimme sopivat, mutta kun ei ole hajuakaan sävelestä eikä tutuissanikaan ole soittotaitoisia.

Link to comment
Share on other sites

Onhan meitä muitakin :) Minäkin haluaisin kuulla kappaleen....eikö kenelläkään ole minkäänlaista infoa kappaleesta?? Mistä joku on edes sanat löytänyt tuonne toiseen ketjuun?? Mystistä...  :-?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Onhan meitä muitakin :) Minäkin haluaisin kuulla kappaleen....eikö kenelläkään ole minkäänlaista infoa kappaleesta?? Mistä joku on edes sanat löytänyt tuonne toiseen ketjuun?? Mystistä...  :-?

Samalla asialla itsekin! Kuka on levyttänyt, mistä tämän sais käsiin? Joulukuu lähestyy jo  :o

Link to comment
Share on other sites

Samalla asialla itsekin! Kuka on levyttänyt, mistä tämän sais käsiin? Joulukuu lähestyy jo  :o

Tuota kappaletta ei ole levytetty minun tietääkseni. Joskus säveltäjä, Hannu Oskala, laittoi nuotit ja mp3:n sivuilleen, mutta niitä ei ole ollut siellä enää pitkään aikaan.

Olen kuullut, että häneen on ollut vaikea saada myöskään yhteyttä, vaikka taitaakin puhelinnumero löytyä ihan kysymällä numerotiedustelusta.

Tuo valssi muistaakseni joskus voitti jonkun häävalssisävellyskilpailun

Itse kuulin silloin joskus tuon valssin ja se oli kyllä aika kepeä ja iloinen, eli ihan sopiva häävalssiksi. Tosin aika haastavakin omalla tavallaan, siis muusikolle  ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 4 months later...

Olipas aivan ihana valssi. Häävalssista ei ole vielä meidän helmihäihin ollut varmuutta, mutta se taitaa olla tämä!! :D Vanhempien valssina onkin sitten tyttären valssi (ja mä vollotan jo nyt kun sitä kuuntelen)...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...