Finlanders: Oikeesti


myython

Recommended Posts

Mietiskelemme tulevan mieheni kanssa aiommeko tanssia häävalssin vai kenties "häähitaat". Tanssitaidottomina tohveleina aihe aiheuttaa päänvaivaa.... :P Finlandersin Oikeesti -kappale olisi mieluinen, mutta kuinkas se sitten pitäisi tanssia?

Ihan samalla tavalla,kuin olette tähänkin asti tanssineet kaikki hitaat.

Ei siinä tarvita välttämättä edes mitään perinteisen tanssin askeleita.

Tästä orkesteri häihin

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Me ajateltiin, että ko. kappale esitettäisiin meillä kirkossa. :-X Ystäväni on lupautunut laulamaan kirkossa ja meille tulee viulusolisti, joka soittaa sisääntulo "marssin" niin olen ajatellut kysyä jos hän säestäisin tämänkin. Sopiiko kappale mielestänne kirkkoon esitettäväksi??

Link to comment
Share on other sites

Maizu: Toi on aivan ihana biisi ja latasin sen soittoääneksikin. Kannattaa kysyä kirkosta, mitä mieltä ne on. Meillä tuli tulo- ja lähtömusiikki cd:ltä (oli kyllä aivan eri musiikki) ja kun kysyin kirkosta onko se ok, ne sanoivat, että käy, jos ei ole iskelmää tms.. Eli kantsii tosiaan kysäistä, miten teidän kirkossa suhtaudutaan iskelmämusiikkiin. Tietysti tilanne on eri, jos laulu esitetään oikeasti kirkossa eikä se tule cd:ltä.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
Mun mielestä kenenkään aikusen miehen ei kuuluisi hokea "oikeesti":a niin paljon. Mielummin olisin tanssinut vaikka Lokkivalssin.

samaa sanoi oma miehenikin, kun aluksi tätä biisiä hänelle häähitaaksi ehdottelin. Hänelle biisistä tulee mieleen lähinnä teinimäinen "mä niinQ haluun oikeesti olla sun kaa" ja tämän mielleyhtymän takia kappale ei tullut hänelle missään tapauksessa kyseeseen. Hänen kommenttinsa jälkeen itseänikin alkoi häiritä sen "oikeesti"- sanan toistelu, joten enää tämä biisi ei ole millään lailla harkinnassa. Hyvä kappale tämä kuitenkin on, eihän siitä nyt mihinkään pääse B)

Link to comment
Share on other sites

Me ajateltiin, että ko. kappale esitettäisiin meillä kirkossa. :-X Ystäväni on lupautunut laulamaan kirkossa ja meille tulee viulusolisti, joka soittaa sisääntulo "marssin" niin olen ajatellut kysyä jos hän säestäisin tämänkin. Sopiiko kappale mielestänne kirkkoon esitettäväksi??

Siskollani ja hänen miehellään oli viime kesänä kirkossa meidän tuttu laulamassa tämän kyseisen biisin. Kyllä se sopii. Mutta tosiaan, onhan se kysyttävä papilta, niin siskonikin teki.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...