Vain 2 henkeä bändissä!!! KOKEMUKSIA?


katjamaaria

Recommended Posts

Käytännössä olen samaa mieltä muusikko Vanhalan kanssa - määrä ei korvaa laatua.

Vaikka estradilla olisi minkälainen lauma, se voi helposti olla aivan hirveää sekä katseltavaa että kuunneltavaa.

Mutta jos asialla on asiansa osaava ammattimies, niin yksikin tyyppi voi peitota isonkin bändin niin musiikin, kuin esiintymisenkin puolesta.

Tosin on myönnettävä, että melkein kaikki pärjäävät suht hyvin isommassa porukassa, mutta aika harvasta todella on hyvään yhden tai kahden miehen orkesteriin.

Onko julkista keikkaa tai demoa saatavilla?

Link to comment
Share on other sites

Kyllä, heidän "sinkun" olen saannut, kuullostaa hyvältä mutta onhan se eri asia studiossa hyvillä vehkeillä tai koneella tehtynä?? Ja kyllä heillä on tässä ollut 1 ravintolakeikka virolahdessa ja sitten päivää ennen häitämme heillä myös jokin julkinen ravintola keikka. Myös 1 yksityis tilaisuus (häät) ennen meidän häitä. ELi luulen, että heillä hyvät vehkeet ja hommansa osaavat! TOIVON niin! Ja että se kanssa kuullostaa siltä, että meno jalkaa todella alkaa vipattaan :)

Link to comment
Share on other sites

Meillä oli eräs jyväskyläläinen duo soittamassa, loistavia laulajia ja soittajia molemmat (privana voin vinkata lisää).

Itseäkin alkuun epäilytti, mutta koska tanssitila oli aika rajallinen, päädyttiin duoon, joka toimi loistavasti! Vaikka soittivat ylimääräistäkin niin silti tuntui loppuvan kesken, niin hyvin saivat jalat vipattamaan. :) Kuulosti tosiaan kyllä isommalta bändiltä, ainakin tässä tapauksessa etukäteen kuulemamme demot ja todellisuus vastasivat toisiaan hyvin. Eli kuten sanottu, jos osaavat hommansa ja laitteet ovat hyvät niin varmasti ok!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...