Häämarssiksi Snowman?


bouge

Recommended Posts

Kappale on tosi kaunis, ja sopii ainakin talvihäihin (kun varmaan monilla siitä tulee talvinen/jouluinen olo). Mutta marssiksi.. minä en parhaalla tahdollakaan pysty kuvittelemaan sitä marssina. Riippuu kyllä tietysti tulkinnasta, toimiiko se marssina vai ei. Kannattaa varmaan cd:n avustuksella vähän testailla, miltä tuntuisi kävellä sen tahdissa ja miltä se näyttää (siis ettei tule ihan rytmittömän näköistä laahustamista).

Link to comment
Share on other sites

Meilläkin mies ois halunnut Snowmanin marssiksi, mutta kanttori ei tykännyt ajatuksesta. Nyt jälkeenpäin kun ajattelen, niin hyvä oikeastaan niin. Kaunis kappalehan se on ja edelleenkin yksi lemppareista (varsinkin miehen), mutta eihän se marssi ole. Laahustamiseksi olisi tainnut mennä. (tosin nythän me poistuttiin kirkosta melkein juoksujalkaa Mendelssohnin tahdissa, että oliko se sitten parempi, mene ja tiedä ;D )

Ja kun ei ne meidän häät edes ollut talvella, niin ois voinut olla turhan jouluinenkin.  :-/

Link to comment
Share on other sites

Hmm. No jos kirkkohäistä on kyse, ja uruista, niin voi olla hieman hankalaa. Ensiksikin, kanttori joutuisi tekemään itse sovituksen (mihin useimmat eivät suostu), ja ehkä kaikki eivät edes pidä sitä soveliaana. Ainakaan marssiksi en sitä laittaisi - ehkä sitten musiikkiesitykseksi? :)

Tämä on sitten vain minun mielipiteeni, mutta se ei välttämättä sovi uruille. Kuulostaa paremmalta jollain muulla soitettuna.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 2 years later...

Täydellinen valinta. Meidän häissä soitettiin walking in the air. Aivan ihana biisi. Kanttori meinasi ensin, ettei soita, mutta ei löytänyt mitään syytä, miksi ei soittaisi. Kappaleessa on ihana tunnelma, ihanat sanat ja uruilla se on todella hieno soittaa. Sitä ei tarvi edes muuttaa. Itku meinas tulla, kun kirkon käytävää käveli. Kaunis ja herkkä biisi. Suosittelen kaikille.

Mulla on nuotit, jos joku tarvii :)

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...