Jump to content
Naimisiin.info

Sisääntulomusiikki on pitkä


Pvi

Recommended Posts

Meille on tulossa Pachelbelin Canon in D  :-X jousikvartetin esittämänä, mutta nyt olen ruennu miettimään että kyseinen kappale on aika pitkä.

Miten te joilla tämä kyseinen kappale on ollut/on tulossa, soiko kappale kokonaan vai tuleeko teille joku lyhennetty versio?

Mites missä kohdassa kappaletta lähdette liikkeelle? Itse olen suunnitellut että hiljaisessa kirkossa nuo ensimmäiset sävelet saavat kaikua rauhassa ja upota kuulijoihin ennen kuin ovet aukeavat ja me iskän kanssa lähdetään liikkeelle. Tavoitteena että koko suku parkuu kun meikäläinen lipuu pitkin käytävää ::) ;D Tosi taitaa olla niin että itken itse eniten ;D

Link to comment
Share on other sites

Guest Cesilia82

Meillä oli kyseinen marssi.

Pitkähän se on alkuperäsenä, mutta kyllä se kanttori osas ihan hienosti lopettaa sen oikeaan aikaan.

Hetki me vielä seisoimme alttarilla kunnes se lopetti sen biisin...

Meillä ovet avattiin samantien kun musiikki alkoi koska morsiustytöt lähtivät heti liikkeelle.

Me odotimme hetken. Sen kuulee musiikista jolloin on hyvä lähteä. Eli se vahvistuu muutamien sekunttien päästä.

Vaikea selittää...  :-/

Mä olin itse tuota alkua kuunnellut kotona ja päättänyt että odotan hieman ennen kuin lähden ja annan isälleni käden puristuksella merkin. Mutta suntiokin osasi homman vieressä, se sanoi kun musiikki lähti että vielä ei saa mennä ja sitten kun tuli se oikea kohta niin sit se sano et nyt voitte mennä...  ;D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...