Jump to content
Naimisiin.info

Mikä on teidän "laulunne"?


Guest lebanquet

Recommended Posts

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Meillä on se meijän ihan ikioma on tuo CMX:n Kultanaamio :-X :-X :-X ja sitten toinen mikä pistää meijät herkiks on tuo CCR:n Have You Ever Seen The Rain :-X :-X :-X

Link to comment
Share on other sites

Hassua että monien mielestä tuon Zen Cafén Todella kaunis on niin ihana, siinä kun lauletaan kaljapullosta :D Ei siinä, hyvä kappale se on.

Miten niin lauletaan kaljapullosta? Mistä sen keksit?

Link to comment
Share on other sites

Miten niin lauletaan kaljapullosta? Mistä sen keksit?

Sori, oon ilkimys kertoessani tämän, mutta mun käsittääkseni siinä lauletaan runkkaamisesta (miehen). Mut älkää kysykö miksi, en oo itse keksinyt. Luulin että se on "yleistietoa"...

Link to comment
Share on other sites

Meiän biisi ei ehkä sanoituksen tai silleen sisällön perusteella oo silleen mikään meiän biisi, mutta kyllä Lauri Tähkä autoradiosta kuunneltuna saa meidät molemmat aina hymyilemään ja lähes joka kerta ko. bändin soidessa autoradiossa jompikumpi muistuttaa että tää tuli silloin kun alettiin seurustella. Pauhaava sydän ja muutkin biisit soi niihin aikoihin usein. Ei oo varsinaisesti kummankaan lempparibändi, mut menee molemmille ja saa hymyn huulille. Kyl se on aika satavarma juttu että tulee jossain muodossa Tähkää siis meidän häissä soimaan. Coverina tai levyltä, ei sentään se aito. Kai...? Hmmm. Not.

Muokattu: , käyttäjä: MarsiM
Link to comment
Share on other sites

Tästä tulee nyt pitkä sepustus...

Mitään varsinaista "meidän biisiä" meillä ei ole, mutta Sonata Arctican Tallulah nostaa tunteita pintaan.

Olimme juhlimassa uuttavuotta 2006 ystäviemme kanssa ja pikkuveljeni (19v.) oli tullut juhlapaikalle moikkamaan. Vuosi oli juuri vaihtunut ja veljeni oli lähdössä omien kavereidensa luo. Hän käynnisti auton ja cd-soittimesta alkoi soidaTallulah. Olin tuohon aikaan aivan ihastunut ko. kappaleeseen ja kaappasin sulhoni tanssimaan. Siinä sitten vedettiin poskivalssia keskellä yötä pakkasessa ja veljeni pudisteli päätään :)

Heitin veljelleni (joka oli musikaalisesti lahjakas ja teki itsekin omia kappaleita), että "Tämän biisin saat sitten soittaa meidän häissä". Hääpäivää ei siis vielä tuolloin oltu sovittu, tosin kihloissa jo oltiin.

Muutaman viikon kuluttua veljeni lähetti minulle messengerissä tiedoston, jossa soittaa Tallulahin melodian tietokoneeseen liitetyillä koskettimilla. Se mokoma oli oikeasti mennyt ja opetellut sen korvakuulolta soittamaan.

Lähes tasan 3 kk tuosta uudenvuoden-illasta veljeni kuoli auto-onnettomuudessa.

Nyt ollaan sitten järjestämässä häitä ja sitä häätanssi-biisiä pitäisi miettiä. Voiko ko. biisiä mielestänne soittaa? Sanathan eivät tilaisuuteen millään lailla sovi. Ja voipi olla, että niin tunteikkaana päivänä saa pidätellä kyyneleitä muutenkin. Vain minä, suhoni ja isosisko-kaasoni tietävät kappaleeseen liittyvän tarinan... Toisaalta pianolla soitettuna ilman laulua sitä voisi ajatella. Ja eiköhän veljeni tietokoneella ole edelleen tallessa kappale hänen itsensä soittamana.

Link to comment
Share on other sites

Meidän biisimme on Eaglesin Hotel California, ei niinkään sanojensa takia, vaan siksi, että sulhaseni soitti sen LP-levyltä mulle ekan kerran kun kävin hänen kotonaan 11 vuotta sitten. Oon myöhemmin kysynyt miksi hän sen soitti, hänen mielestään se oli kaunis kappale.

Häissämme tanssahtelemme näillä näkymin Topi Sorsakosken Olet kaikki-kappaleen tahdissa.

Link to comment
Share on other sites

Meidän biisi tulee olemaan joko akselin ja elinan häävalssi timo rautiaisen versiona tai sitten Agents & Jorma Kääriäisen Moskovan valot, tässä kerrotaan tavallaan meidän alkuaikojen tarinaa. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nokkosen tarina sai nenäliinalle töitä. :( Musta se olisi jotenkin ihana tapa tuoda edesmennyt pikkuveli mukaan juhlaan, juuri tuon kappaleen soittaminen.

Meidän lauluksi on tullut vuosien mittaan Poets of the Fallin Illusion&Dream. Joo, ei oo mikään rakkauslaulu, mutta sitä me aina tanssitaan. Johtunee mun poets-fanaattisuudestani. :D Jos oisin saanut päättää, olisin valinnut häätanssiksi Someone specialin, mutta löydettyämme tuo päättämämme biisi, poets sai väistyä.

Link to comment
Share on other sites

The pussycat dollsin esittämä sway remix versiona kolahtaa syvästi! :-X

Ja näillä näkymin aiomme sen esittää häätanssinamme kilpatanssi

opettajien opastamalla koreografialla.. Ja tuo remix versio on siis

dance painotteinen versio biisistä. Erittäin salsahtavainen biisi! :lol:

Link to comment
Share on other sites

:P Tähän piti tulla vastaamaan kaiken hulinan keskellä.

Meidän biisejä taitais olla mm.

-@Junkmail - Hyvä minä

-Disturbed - The Game

-Godsmack - Straight out of line

Kaikki kertoo aikalailla siitä, millaisessa elämäntilanteessa oltiin kun tavattiin. Niitä tuli yhdessä kuunneltua ja itkettyä ja huudettua ja ajettua ylinopeutta.

Lisäksi jostain syystä meidän sisäpiirin vitsiksi on noussut Lord Est'n ja Mariskan Hellä Ori. Niin ja Teräsbetonin Orjatar.

Eka hidas mitä tanssittiin, oli Metallican Nothing else matters.

Onhan noita... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Meidän on Finlandersin Oikeesti, se vaan kolahti molemmille niin lujaa ja syvälle :-X ja suunnilleen koko maailma pysähtyy ympärillä, kun ko. kappale soi :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Nokkonen: Koskettava tarina sinulla. Mielestäni ehdottomasti teidän kuuluu ottaa tuo kyseinen biisi osaksi hääjuhlaanne!

Link to comment
Share on other sites

SUnrise avenue, fairytale gone bad. Soi sillon kun alettii tosissaa olee :D EI otettu kyl enteenä

Link to comment
Share on other sites

Sori, oon ilkimys kertoessani tämän, mutta mun käsittääkseni siinä lauletaan runkkaamisesta (miehen). Mut älkää kysykö miksi, en oo itse keksinyt. Luulin että se on "yleistietoa"...

kaljapullosta lauletaan, putro itse kertoi näin. no enivei, minun ja sulhon biisi on marzi nymanin outo tyttö ;)

Link to comment
Share on other sites

Meidän laulu on myös tuo Finlandersin Oikeesti.

Nyt olisikin sitten hakusessa nuotit ko. kappaleeseen, jotta pystyn sen myös harjoittelemaan ja esittämään sitten bändin säestyksellä häissä miehelleni. Jos joltain nuotit löytyy, pyydän pikaisesti laittamaan osoitteeseen: [email protected]

Kiitos tuhannesti jo etukäteen!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Everytime I Look At You

I used to think that I was strong

I realise now I was wrong

'Cause every time I see your face

My mind becomes an empty space

And with you lying next to me

Feels Like I can hardly breathe

I close my eyes

The moment I surrender to you

Let love be blind

Innocent and tenderly true

So lead me through tonight

But please turn off the light

'Cause I'm lost every time I look at you

And in the morning when you go

Wake me gently so I'll know

That loving you was not a dream

And whisper softly what it means to be with me

Then every moment we're apart

Will be a lifetime to my heart

I close my eyes

The moment I surrender to you

Let love be blind

Innocent and tenderly true

So lead me through tonight

But please, please turn off the light

'Cause I'm lost every time I look at you

Lost. Every time I look at you :-X

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...