Jump to content
Naimisiin.info

Kuuntele Pachelbelin Kaanon täällä. Ihana!


LeRoy

Recommended Posts

Olen ihastunut Kaanoniin ja kanttori lupasi opetella sen häihimme. Kappale on meillä kirkossa tulo musiikkina, eli sen tahdissa astelen käytävää kuin kuningatar.

Kappale on mielestäni niin kaunis, että se aiheuttaa kylmiä väreitä, vaikka olenkin kuunnellut sitä jo kymmeniä kertoja.

www.haamusiikki.info:n kautta pääsee kuuntelemaan Marko Hakanpään uruilla soittamia kirkkokappaleita. Sieltä löytyy myös Kaanon!

Link to comment
Share on other sites

Meille tulee ehdottomasti kans toi Kaanon, täytyy vaan toivoo et kanttori osaa soittaa sen hienosti. Oon miettiny et se tulis kirkosta poistuessa musiikiksi. Sillon sitä ehtis kuuntelemaan kauemmin. On niin ihana!

Mulla menee kans kylmän väreitä aina kun kuulen sen! :-X :-X :-X

Link to comment
Share on other sites

Aivan ihana kappale!!!  :-X  :-X Mut miten te toteutatte ton?? :o toivotteko vaan, et kanttori osaa soittaa sen hienosti vai soitetaanko se levyltä vai onko paikanpäällä kenties joku pieni jousiorkesteri?? Ite haluisin ton ehottomasti jousiorkesterin soittamana, joten kanttori ei siis tulis kyseeseen.....mutta turhaan mä kai tollasta mietin, kun meillä on marssit jo päätetty(ennenku mä mistään kaanonista olin tietonenkaan!). Eli siis meille tulee T.Kuula sisääntuloon ja prinsessa ruusunen ulosmarssiin  :-X

Link to comment
Share on other sites

Mekin ihastuttiin tuohon jo joskus talvella ja siitä lähtien se on ollut varma valinta toiseksi marssiksi. Tosin kun käytiin yhden seurakunnan häämusiikkikonserissa, niin kanttori soitti sen ihan päin *ersettä ja nyt mua on ruvennut jännittämään, että toivottavasti meidän vihkikirkon kanttori osaa soittaa sen hyvin. Meille se tulee ihan uruilla ja jos saadaan jostain viulisti, niin kuullostais aika kivalle urkujen kaverina.

Aika hassua että ihan yhtäkkiä ihmiset on tajunnu tän Pachelbelin ja siitä tuli kauhee villitys "hääpiireissä", vaikka on siitä mainittu tälläkin foorumilla jo vuosia sitten ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Aika hassua että ihan yhtäkkiä ihmiset on tajunnu tän Pachelbelin ja siitä tuli kauhee villitys "hääpiireissä", vaikka on siitä mainittu tälläkin foorumilla jo vuosia sitten ;)

meillä on ainakin canon ollut suosikki-klassinen jo vuosia, ja jo ennen mitään muuta tiedettiin, että se on saatava.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...