Bride2008

Karaoke?

13 viestiä aiheessa

Onkohan kukaan laulanut karaokea häissään tai järjestänyt musiikka sillä periaatteella? Haluaisin tietää miten olitte sen organisoineet, käytittekö oikein karaokevetäjää vai omia konsteja? :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin viime kesänä häissä,jossa musiikkina oli karaoke.Juttu toimi hyvin,heillä oli yksi häävieraista vetäjänä/laulajana suurimman osan illasta.Välillä sitten joku rohkeni itsekkin laulamaan.Tämä joka veti karaoken tekee tätä myös muulloin,joten laitteet hän oli hommannut.Sama homma taitaisi ihan hyvin toimia kotikeinoinkin,mutta se juontaja pitää mielestäni olla :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen kanssa ollut vieraana karaoke-häissä. Hääjuhla vietettiin aitan tyylisessä paikassa ja heillä oli palkattu laulaja,juontaja-monitoimimies. Kivaa oli, itse en kyllä laulanut.. 8-)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä taisi jossain ollakkin keskusteltu samasta aiheesta, mutta en nyt heti löytänyt... Pitää kokeilla hakea

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee karaoke-häät ja homman hoitaa tilattu karaoke vetäjä

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin viimekesänä häissä, missä musiikki toimi juuri karaokeperiaatteella. Bestman hoiti kuulutukset ja laitteita pääasiassa. Morsian mm. lauloi, koska laulaa muutenkin, samoin kuin kaaso ja tietenkin bestman. Ei tainnut kukaan muu vieraista käydä laulamassa vaikka mahdollisuus siihen olisi ollut. Mielestäni toimi oikein hyvin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee häihimme karaoketanssit!

Äänentoistolaitteet tulee omasta takaa, karaokesoitin lainataan..

Best man juontaa karaoken, sillä on laulumiehiä itsekkin ja keksii varmasti myös hauskaa sanottavaa väliin. Muutoinkin meillä suvussa ja ystäväpiirissä paljon karaokeharrastajia, joten laulajia varmasti riittää. Näin saadaan hauskaa ohjelmaa illaksi, tanssin taitajille musiikkia sekä toivottavasti rento ja hauska tunnelma myös niille ketkä eivät käytä alkoholia  ::)

Ainakin meille tämä oli ihan nappi ratkaisu eikä hintakaan päätä huimaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on tulossa myös karaokea ja tanssia. Bestmanin lisäksi ystävistä löytyy 2 henk.,

jotka vetävät karaokea työkseen ja useampia harrastelijoita.

Tarkoitus on mm. häävalssi soittaa levyltä, kuten myös muu taustamusiikki.

Karaoke ja muu tanssiminen alkaa virallisten tanssien jälkeen  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli loppuillan ohjelmana ja tanssimusiikkina karaokea. Olimme koonneet itse sopivan valikoiman biisejä (polttaneet levylle) ja lainatuilla äänentoistolaitteilla ja telkkarilla homma toimi aivan hienosti. Eräs ystävistä toimi karaoke-emäntänä. Hauskaa oli, suosittelen! Ikimuistoisia esityksiä on jäänyt häävideolle... ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on ensin bändi soittamassa tanssimusaa ja sen jälkeen alkaa karaoke.Tod.näkösesti oma isäni pyörii laitteiden ympärillä ja muutama sukulainen. Tehdään ihan varauslistaa..löytyy niin paljon innokkaita laulajia.  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Meillä on ensin bändi soittamassa tanssimusaa ja sen jälkeen alkaa karaoke.Tod.näkösesti oma isäni pyörii laitteiden ympärillä ja muutama sukulainen. Tehdään ihan varauslistaa..löytyy niin paljon innokkaita laulajia.  ;D

Meillä sama juttu ,bändi tosin soittaa kaikkea laidasta laitaan :)

Tosin isukkini ei pysty vastaamaan biisien pyörittämisestä karaokessa,koska joutuu itse lähtemään keikalle  ;D

Mutta paikalla on muitakin asian osaavia  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olemme miettineet ensi kesän häihimme bändiä ja karaokea. Ensi suunnitelmissa oli josko muusiikkina olisi vallan karaoke, mutta pohdintaan nousi ajatus myös bändistä. Olenkin kuullut että olisi olemassa ainakin yksittäisiä henkilöitä jotka vetävät syntikalla (koko bändin edestä) alkuillan tanssimusiikkia ja loppuillan sama heppu vetää karaokea, kuinka kätevää. Hintakin luulisi olevan kohtuullinen, ku on vain yksi henkilö paikalla. Tietty alkuillasta siinä voisi olla vierellä joku hanuristikin tms. Kiinnostaisikin oliskos kellään kokemuksia tällaisesta kokoonpanosta? Suosituksia ottasin vastaan ilomielen täältä satakunnan seudulta, miksei muualtakin jos suostuu tänne tuleen keikkaileen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Melkein voisin sanoa, että Dj + karaoke toimisi paremmin. Ammattilainen laulattaa sopivasti hyvän musiikin välissä. Juhlissa joissa olin oli ohjelmatoimisto uudeltamaalta hoitamassa koko paketin. Kannattaa kysyä sieltäkin tarjouksia kun ei tuo matka ole varsinkaan lohja, nurmijärvi jne.suunnalta sinne.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään