Jump to content
Naimisiin.info

Hengellistä KAUNISTA musiikkia?!?


Johanna22

Recommended Posts

Kertokaa ihmeessä minulle kauniita hengellisiä lauluja. Virret on mielestäni hyvin masentavia melodialtaan ja muutenkin minun makuun raskassoutuisia. Meille tulee ystäväni laulamaan kirkkoon, mutta kanttori on hylännyt kaikki laulut mitä olemme ehdottaneet. Hänen mukaan kirkossa saa esittää vain hengellistä tai vakiintunutta kirkkomusiikkia. :( Ja nyt tarttis kiireellä keksiä jokin kaunis laulu... Kiitos kaikille jo etukäteen!

Link to comment
Share on other sites

Nyt metsästän The Prayer -laulun nuotteja, sattuuko kenelläkään löytymään. Tämä laulu on sopiva kirkkoon esitettäväksi  :)  

Mäkin oon ihastunut The Prayer -kappaleeseen, mutta en oo uskaltanut ajatella, että siihen vois löytää nuotit jostain. :-X

Kerro ihmeessä jos keksit mistä ne vois saada käsiin!

Link to comment
Share on other sites

Sain kirjastosta tietooni seuraavat kirjat, josta nuotit löytyy. Vielä en ole näistä mitään kirjoja saanut, mutta tsemppiä metsästykseen!

Bocelli, Andrea: Anthology, 2000.

Movie hits, Level five : Late intermediate, 2004.

Quest for Camelot : easy piano ; arranged by Dan Coates, 1998.

Movie hits for the teen player : Easy piano arrangements / by Dan Coates, 2003.

Link to comment
Share on other sites

Ihana kappale tuo the prayer...

Olisiko teillä kenelläkään suomeksi sen sanoja? itse olen kuullut vain englanninkielistä versiota.

Olisi kiva lukea sanat suomeksi ja sitten antaa ne eteenpäin.. meillä myös mietitään olisiko tässä se kappale kirkkoon.  ;)

Kiitos jo etukäteen jos joltain löytyy!  :-X

Link to comment
Share on other sites

Olisko kenelläkään Pekka Simojoen lauluun "Minä tahdon" sanoja ja nuotteja? Ei löydy netistä ainakaan..

Tuosta laulusta ei ole julkaistu vielä nuottia. Ainakin itse otin yhteyttä Pekka Simojokeen. Teoston kautta saa hänen yhteystietonsa. Uskon, että hän ne lähettää kyllä. On kivan tuntuinen kaveri  :)

Link to comment
Share on other sites

Nyt metsästän The Prayer -laulun nuotteja, sattuuko kenelläkään löytymään. Tämä laulu on sopiva kirkkoon esitettäväksi  :) laulu on vaikea, mutta onneksi tämä sopi myös ystävälleni joka tulee laulamaan.

Laulaako ystäväsi kappaleen yksin? Minäkin haluaisin nimittäin että ystäväni laulaisi kappaleen, mutta voikohan sen esittää soolona, kun olen ainakin kuullut sen aina vaan duettona esitettynä. Mutta kai se soolonakin onnistuu :).  Niin ja eikös sen voi laulaa kokonaan englanniksi?

Entäs oletteko jo miettineet tuleeko jonkinlainen säestys?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...