Puhvani

Mikä bändi? Voiko julkkiksia saada?

41 viestiä aiheessa

Heh, heh...meillä "esiintyy" myös julkkis.....sulhaseni. Tosin ei takuulla laula yhtäkään laulua. Viime kesänä olin häissä joissa oikeasti lauloi eräs tv:stä tuttu. Ihan ok esiintyjä, mutta varmasti ihan yhtä hyvin esiintyvät myös vähemmän tunnetut. Mutta onhan se siistiä sanoa että kun oltiin siellä häissä missä esiintyi se-ja se. :huh:

No jokaisen pitää itse miettiä että millä keinoilla haluaa häistään ikimuistettavat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häissä esiintyi ns. julkkis, mutta eipä siitä kukaan mitään numeroa tehnyt, kun kyseessä oli mun kaveri.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
No jokaisen pitää itse miettiä että millä keinoilla haluaa häistään ikimuistettavat.

Usein se julkkis ei ole valittu vain julkisuuden takia, vaan siksi, että ko. julkkiksen kappaleita "ei osaa" laulaa kukaan muu ja niillä kappaleilla voi olla erityistä merkitystä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yhdistin nämä kaksi julkkisbändiketjua, nyt on tiedot samassa paikassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin häissä, joissa oli Tauski laulamassa useamman tunnin. Lauloi myös häävalssin. Hänet oli hankittu siksi, että oli sekä sulhasen että morsiamen lempiartisti siltä musiikin alalta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meille on tulossa "julkkis" tai no pääasiassa laulaja on julkkis ja muu bändi on studiomuusikoita.. hintaa 1500e /3x45min.

olisi varmasti ihan ok hyvää saanut havlvemmallakin mutta ne joista muuten pidimme niin olivat vain 400-500e halvempia ja nyt tiedämme mitä saamme ja saamme varmasti miellekästä ja laaduksta musiikkia. eipä tarvitse sitä asiaa sitten hääpäivänä stressata kun voi luottaa laatuun.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee ns. julkkisbändi (iskelmä) häihin esiintymään. Tosin varasin bändin ennenkuin laulaja voitti laulukilpailun ja tuli tunnetuksi. Kisan jälkeen esiintymisliksa toki nousi, mutta me saimme tietenkin vanhaan hintaan, koska keikka oli jo sovittu aiemmin.

Alunperin bändi valittiin monipuolisen tarjonnan sekä laulajan kykyjen vuoksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaksi meidän hääbändistä oli aiemmin osallistunut Suomen Euroviisukarsintoihin. Eli jonkinsortin julkkiksia, mutta ennen kaikkea tautisen taitavia artisteja ja toisekseen kaverin kavereita :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä appiukko haluaisi mielellään jonkun nimekkään artistin. Katsotaa nyt kun tilaa ei ole riittämiin ja meillä (ja etenkään sulhasella) ei mee hänen kanssa musiikkimaku lainkaan yksiin :girl_haha: ei oo tullu oikeen mieleen ketään suomalaista, (tai no ehkä PMMP ;) ) ja yks tosi ihana naislauluja (joka ei oikeen käy kun on seukannut mun veljen kanssa)..

Tuttavapiirissä on paljonkin ei-niin-tunnettuja muusikoita, mutta niistäkin mun suosikki (ääneltään) on sählännyt jotain yhden keskeisen vieraan kanssa, joten ehkä ei sillekin :girl_sigh:

Vanhemmista esim. Matti ja Teppo olis loistava ratkaisu :girl_haha: heistä livemusiiki yleensäkin "pakollista"..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kaksi meidän hääbändistä oli aiemmin osallistunut Suomen Euroviisukarsintoihin. Eli jonkinsortin julkkiksia, mutta ennen kaikkea tautisen taitavia artisteja ja toisekseen kaverin kavereita :lol:

Meidän hääpäivä sattui samalle päivälle kuin Suomen Euroviisukarsinnat tänä vuonna. Alkuperäisen hääbändimme solisti osallistuu karsintoihin toistamiseen. Kun epäilys keväällä heräsi, että päivä on sama, soitin YLE:n vaihteeseen ja pyysin yhdistämään jollekin, joka tietää Suomen 2010 Euroviisukarsinnoista. Sieltä vastasi joku mukava mies, joka sitten vahvisti pelkoni. Kysyin miekkoselta olisko YLE:n mahdollista siirtää karsintoja ;). Tämä ei valitettavasti onnistunut. Nyt on bändi toinen. Varmasti tosi hyvä tämäkin valinta. Tän alkuperäisen valinnan ääni on vaan niin loistava.

- Aallotar

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulevan bändin solisti lauloi Kuorosodassa Timon kuorossa B) Hän on ymmärtääkseni äidin vanha luokkakaveri.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen haaveillut, että saisi Dave Lindholmin vetämään lyhyen setin. Ihan vaan mies ja kitara, joten luulisi ettei hinta ole aivan mahdoton. Laitoin kyselyn ohjelmatoimistolle, mutta viikko pian kulunut eivätkä ole vastanneet... Ymmärtäähän sen, että hääkeikat ei välttis kiinnosta, mutta ois se kiva saada sitten ees se tieto, että ei kiinnosta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minua kiinnostaisi myös, onko kellään ollut julkkista tai hieman tunnetumpaa esiintyjää häissä? Tai jos joku on ollut sellaisissa häissä vieraina? Mietityttää nimittäin juuri tuo, että jos vieraat muistavat häistä sitten vain suurimpana asiana sen bändin (eikä muuten itse häitä), ja tavallaan muille ei jää mitään mahkuja järjestää yhtä hyviä kemuja, jos koko suku/kaveripiiri muistaa juuri sen esiintyjän. :P Ja tottakai itse voi vaikuttaa ovatko häät muutenkin hyvät, mutta silti hieman mietityttää, kun tuntuu että päivä on muutenkin niin lyhyt ja sitten vielä joku hieno bändi päälle. Tuleeko juhlista liian "ruuhkaisat"?

Kokemuksia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen haaveillut, että saisi Dave Lindholmin vetämään lyhyen setin. Ihan vaan mies ja kitara, joten luulisi ettei hinta ole aivan mahdoton. Laitoin kyselyn ohjelmatoimistolle, mutta viikko pian kulunut eivätkä ole vastanneet... Ymmärtäähän sen, että hääkeikat ei välttis kiinnosta, mutta ois se kiva saada sitten ees se tieto, että ei kiinnosta.

Heipsan!

Laitoin toiveesi hiukan mutkan kautta eteenpäin.Katellaan mitä tuo tullakseen.Kuitenkin olisi aika tärkeää tietää että missä juhlanne ovat?

Terveisin Timi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen haaveillut, että saisi Dave Lindholmin vetämään lyhyen setin. Ihan vaan mies ja kitara, joten luulisi ettei hinta ole aivan mahdoton. Laitoin kyselyn ohjelmatoimistolle, mutta viikko pian kulunut eivätkä ole vastanneet... Ymmärtäähän sen, että hääkeikat ei välttis kiinnosta, mutta ois se kiva saada sitten ees se tieto, että ei kiinnosta.

Dave tekee keikkaa www.daltons.fi toimiston kautta.Oletko ollut siihen yhteydessä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen haaveillut, että saisi Dave Lindholmin vetämään lyhyen setin. Ihan vaan mies ja kitara, joten luulisi ettei hinta ole aivan mahdoton. Laitoin kyselyn ohjelmatoimistolle, mutta viikko pian kulunut eivätkä ole vastanneet... Ymmärtäähän sen, että hääkeikat ei välttis kiinnosta, mutta ois se kiva saada sitten ees se tieto, että ei kiinnosta.

Dave tekee keikkaa www.daltons.fi toimiston kautta.Oletko ollut siihen yhteydessä?

Joo sieltä juurikin kysyttiin. Viime viikolla saatiin viimein vastaus, että Dave ei keikkaile meidän häiden aikaan. Harmi. (Ja siis Pälkäneellä on juhlat, eli ei kaukana Tampereelta.)

Muokattu: , käyttäjä: Aikka

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään