Guest Jade_

Mikä häämarssi alttarilta poistuessa?

119 viestiä aiheessa

Meillä oli poistuttaessa Pulmusten tunnari: Love and Marriage. Oli ihan mahtava loppukevennys ja muutenkin vähän erikoisempi musiikkivalinta, kuten oli tarkoituskin. Koko juhlaväki nauroi. :) Ja kirkon ulkopuolella odottivat hevosvankkurit (Biisin sanojen mukaan "love and marriage go together like a horse and carriage...").

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä vähän toivoisin että mies suostuisi siihen ja että löytäisin kanttorin joka sen pystyy soittamaan: Widorin toccata. :wub: Pitää ehkä vähän vedellä naruja ja katsoa jos joku vanha opiskelukaveri ois sitä veivannut joskus ja pystyis tulemaan. Mutta kun sen kerran sain päähäni niin en haluais luopua siitä... Se on täydellinen. Mutta se voi olla ehkä vähän liian mahtipontinen pienehköön puukirkkoon... No, katotaan. Varasuunnitelma on sitten se Bachin Préludi C-duuri (BWV 553).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minua kiehtoo Henry Purcellin "Trumpet Tune". Haluaisin ainakin toiseksi häämarssiksi jonkun vähän erikoisemman, mutta kuitenkin klassisen, ja tuo vaikuttaa passelilta :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tahtoisin Star warsin sen "tunnari"musiikin.. Se on niin ... :D

Myös tuo Imperial March on ollu mietinnässä.. Se vaan vois olla liikaa mun sukuparalle :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me toivotaan kovasti, että kanttori suostuis soittamaan Con Te Partiro.

Se olis jotain vähän erilaista, ja niin koskettavaa!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee The Land of Hope and Glory, sarjasta Pomp and Circumstance. Tykkään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli poistuttaessa Pulmusten tunnari: Love and Marriage. Oli ihan mahtava loppukevennys ja muutenkin vähän erikoisempi musiikkivalinta, kuten oli tarkoituskin. Koko juhlaväki nauroi. :)

Ihan loistava :D :D Ei ehkä ihan heti tulis mieleen, mutta näinhän se menee :) Heitin äsken puolisolle, että jos mekin otettais (kattelee telkkaa olkkarissa) tuo, niin vastaus oli ehdottoman jyrkkä "juu ei". Tsot tsot tuollaiselle kapeakatseisuudelle.. :girl_haha:

Mä olen suunnitellut, että meillä olis poistumismusiikkina joko täälläkin paljon puhuttu Bachin preludi C-duurissa (oon sitä ite joskus veivannu pianolla, niin on ehkä vähän liiankin tuttu, mut toisaalta kevyt päätös) tai sitte Pachelbelin kaanon D-duurissa. Barokkiajan musiikki on yksinkertaista, mutta viehättävää myös uruilla soitettuna. Vielä en oo kanttorin tai papin kanssa yhtään keskustellu enkä tiedä ees kuka tulee meille soittamaan kun häät on vasta elokuussa 2011, mut onpahan jotain käsitystä itellä musiikeista :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sisääntullessa Pachelbelin Kaanon D-duurissa, poistumismarssin suhteen olen vielä arpomassa vaihtoehtoja. Vaihtoehtoina Prinsessa Ruusunen, Bachin Preludi C-duuri tai Kuulan Häämarssi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee Juhana Nevalaisen Häämarssi merikappelissa. Aika kauan sitä pähkäiltiin, sisääntulomarssiksi valittiin lähes itsestäänselvästi Kuula, se on vaan niin ihana, mutta tuo poistumismarssi oli vähän hakusessa. Ei haluttu ihan niitä yleisimpiä mutta kuitenkin joku selkeä ja tyyliin sopiva kappale. Tyytyväinen olen lopulta tuohon valintaan. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee G.F.Händel Air sarjastaa vesimusiikkia uruilla soitettuna. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ehdottomasti The O´Neill Brothers Canon In D (piano)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Noo, nää ei oo marsseja, mut ystävien häissä viime heinäkuussa oli poistumisessa I feel good ja pikkuserkun häissä lokakuussa oli poistumisessa Don.t worry, be happy. Loistoja molemmat!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Haluttais ehdottomasti Hakanpään Trumpettisävelmä! Aivan mieletön :-X Osaako joku sanoa, että osaavatko muutkin kanttorit kuin Hakanpää soittaa tämän? :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee Pirates of the caribbean:ista He's a pirate kahdella akustisella kitaralla :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee poistumiseen Lefébure-Wély, Louis-James-Alfred : Sortie

En ole täällä törmännyt, että kenelläkään olisi tätä kappaletta. Ihastuttiin miehen kanssa tähän, on niin iloinen kappale loppuun :girl_smile:

Löytyy mm.Hakanpään sivuilta ja tietty juutuubista :girl_wink: Meidän kanttorikin onneksi osaa jo biisin.

Muokattu: , käyttäjä: Satu81

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Haluttais ehdottomasti Hakanpään Trumpettisävelmä! Aivan mieletön :-X Osaako joku sanoa, että osaavatko muutkin kanttorit kuin Hakanpää soittaa tämän? :girl_sigh:

Osaa! Meillekin on tulossa poistumismarssiksi tuo ja hyvin meidän kanttori sen soitti, kun tänään käytiin kuuntelemassa.

Alttarille mennessä on sitten Pachelbellin Kaanon D-duuri, aivan ihana :).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mua viehättäis Pachelbellin Canon in D ja Melartinin Prinsessa Ruusunen, mutta mies teilas nämä heti kättelyssä! :o ÄÄÄÄ.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee sama teos kuin Satu81:lle eli Lefébure-Wély, Louis-James-Alfred : Sortie.

Tässä vielä uusi toimiva linkki kyseiseen biisiin, kun tuo edellinen video ei enää toimi:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään