Minä sinua rakastan


Mimmu83

Recommended Posts

  • 1 year later...
  • 6 months later...

Hei

Mulla olis ongelma tämän biisin kanssa. Ystäväni olisi halunnut kirkossa minun laulavan "Oikeesti"-biisin, mutta sitä ei kuulemma tässä kirkossa saa laulaa... Noo, sitten seuraava ehdotus oli Lasse Heikkilän Minä sinua rakastan. Sitä ei löydy äkkiseltään mistään (häät 6.6.) eli joudun lähtemään kirjastoon metsästämään nuottia ja hiukan olis kiire jo päästä harjoittelemaan! Entä jos nuottia ei löydykkään?

Olisinkin kysynyt että mikä ihme tekee tästä biisistä enemmän "hengellisen" kun esim tuo Oikeesti kappale? Sanoma on sama, rakastan sinua jne. Tekijät ovat vain tässä Minä sinua rakastan-kappaleessa julkisesti uskossa, joten onko se kriteeri sitten? Sitä kautta tämä biisi ainakin on ripari-laulukirjassa Elämän siiville...

Voinko siis laulaa kauniin version tästä samaisesta Anna-Mari Kaskisen runosta, jonka on säveltänyt eri henkilö, joka ei minun tietääkseni ole mikään hengellinen-uskonnollinen ihminen? Sanat on aivan samat mutta sävel olisi ainakin näin naisäänelle erittäin kaunis. Tämä toinen versio löytyy helposti netistä osoitteesta www.viisi.net.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...