Guest Bride-06

Soittolistat, bilebiisit

17 viestiä aiheessa

Kaipailen suomalaisia tanssi/biletysbiisejä, jotka saisivat niin nuoret kuin vanhemmatkin tanssimaan  :) Sellaisia joita soitetaan esimerkiksi baareissa suomipoppi puolella  :) Paula Koivuniemeä, Kirkaa ym  ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aika vaikea niitä on tässä ruveta luettelemaan. Itse ostaisin kaupasta esim. Finnhits-levyjä tai Suomipop-levyjä, jos haluaa uudempaa musaa. Paula Koivuniemen "Parhaat" tms. levy...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Leidit: hittiputki (löytyy Leidit levyllä -cd:ltä).

Kyseessä on Paula Koivuniemen, Katri Helenan, Marionin ja Lea Lavenin biisimixaus. Olen kuullut kyseisen mixauksen baarissa ja se on joka kerta saanut tanssilattian ihan täyteen. Kappaleesta löytyy mm. pätkät: luotan sydämen ääneen, anna mulle tähti taivas, kuuntelen tomppaa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on itselle ostettuna sekä myös kirjaston levyjä poltettuna, erilaisia kokoelmia eri vuosikymmeniltä kuten Finnhitsit ja Suomipopit. Lisäksi on tanssimusiikkiväkeä varten myös humpat, valssit ja tangot sarjasta 20 suosikkia. Finnhitsejä kuunnellessa ainakin meillä on ollut tosi hauskaa. Sitten on olemassa myös Euroviisu-koosteita vuosien varrelta  ;D Googlettamalla löytyy ja vaikka Helmetistä lisää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa!

Eli meille on tulossa häihin bändi, joka soittaa aluksi hiukan perinteisempää musiikkia yötä kohden korkkarit kattoon-meinigillä! Mitä biisejä haluaisitte itse kuulla tuossa bile-osiossa? Mitkä biisit kuuluu ehdottomasti soittaa. Tarkoituksena olisi suomalaisia sekä muutamia tunnettuja ulkomaisia viisuja kerätä listaksi!

Kiitos avusta!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Helpointa on pyytää siltä bändiltä joka tulee heidän "valikoimansa" nähtäväksi. Näistä voitte sitten katsoa niitä suosikkeja ja mainita, jos ette jostain tykkää.

Bändi ei todennäköisesti nimittäin ala opettelamaan uusia biisejä teidän häitänne varten, tai ainakin se tulee teille kalliiksi. Mutta jos olette valinneet bändin, joka on luvannut just tuollaista "aluksi humppaa ja sitten kannat kattoon" niin niillä on varmaan ihan laaja valikoima.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään mitään ideoita hyvistä kappaleista jotka liittyvät rakkauteen/häihin tms. mutta ovat sitten vähän enemmän sellasta "bilemusiikkia"? :)

Tai vaikkapa jos joku tietää jonkun hyvän cd:n jossa on paljon tommoista musiikkia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuinka tarkkaan olette etukäteen sopineet bändinne kanssa siitä, mitä illan aikana soitetaan? Onko bändillä ollut tarjota teille jotain listaa soittamistaan biiseistä? Ja missä vaiheessa illan soittolistasta on sitten sovittu?

Me olemme häätanssimme jo päättäneet, mutta on muutamia muitakin rakkaita lauluja, jotka haluaisimme kuulla. Emme ole varmoja, osaako bändi soittaa haluamme häätanssin, mutta toivoisimme, että he voisivat ainakin sen yhden kappaleen opetella, ettei tarvitse levyltä soittaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kun varasin bändiä niin juteltiin häävalssista ja sovittiin että ollaan tarkemmin vielä yhteyksissä asian tiimoilta.

Meillä siis ottivat ainakin toiveen vastaan ei perinteisestä häävalssista ja mitä ymmärsin puheesta niin voimme esittää toiveita mitä kappaleita ja minkälaisia haluamme kuulla sekä bändille voi heittää pitkin iltaa biisitoiveita kuulemma tanssilattian puolelta.

Jos on epäselvää niin sinulla varmasti on teidän bändinne yhteystiedot niin soita tai laita sähköpostia asiasta niin varmasti varmistuu ;)

Se mitä itse huomasin kun häihin bändiä etsin että joillakin oli jo kotisivuillaan heidän biisilistansa tai lista kappaleista joita soittavat eli ilmeisesti niistä olisi saanut muokata haluamansa tai esittää toiveita.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

'You can't hurry love'

Siinä lauletaan siitä, että kun on kärsivällinen, niin löytää 'sen oikean'. Ainakin Phil Collinsin versio on ihan bilekamaa ja helposti tanssittava.

--Molliina

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä meidän menevämpien musiikkien lista..kaikki ei tietty kerro välttämättä rakkaudesta mutta mukana on myös muutama todellinen helmi :girl_haha: tuo niin kivasti nuoruus vuodet mieleen meille molemmille..tässä siis muutamia ehdotuksia:

· Bonnie Tyler - Total Eclipse Of The Heart (techno remix

· NG3 - Tell Me

· Corona - Baby Baby

· Corona - The Rhythm of the Night

· Ice Mc Feat. Alexia - Russian Roulette

· Sandra-in the heat of the night

· Solid Base-Ticket To Fly

· Sandra - Maria Magdalena

· Bananarama - Venus

· Blondie-Call Me

· Roxette - Fading Like A Flower

· Mark'oh meets Digital Rockers - Because i love you

· Lady Gaga – bad romance

· HADDAWAY-WHAT IS LOVE

· Hotel California - Eagles

· Tatu - Malchik Gay

· t.A.T.u -kalinka

· tatu – nas ne degonyat

· Lasgo – something

· Gigi D'Agostino - I 'll fly with you - L'amour Toujours

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hellurei! :D Toivoin saavani täältä enemmän apuja biisivalintoihin, mutta ei näy ei. Voinen silti kertoa oman tarinani tähän liittyen. :girl_smile:

Olen itse muusikko, ja menen naimisiin kesällä. Onneni on, että suuri osa ystävistäni on opiskelukavereitani, eli myöskin muusikkoja! :girl_blum: Siispä tiedän, että heiltä onnistuu kyllä lähes mikä vaan. Etuna on myös se, että itse voin hankkia/tehdä heille laput kaikista biiseistä, joita haluan kuulla omissa häissäni. He ovat myös kovin joviaaleja ja ihania ihmisiä, joten sanoivat minulle jo suoraan, että saan itse päättää paaaaaaaljon biisejä, suomeksi: LÄHES KAIKKI, jos vaan ideat riittää! :girl_haha:

Ongelma nyt onkin siis seuraava: MITEN VOIN KEKSIÄ NIIN PALJON BIISEJÄ, ETTÄ BÄNDILLE RIITTÄÄ SOITETTAVAA?! :girl_haha: Luulin, että tämä keskustelu olisi juuri sellainen, johon on listattu hittejä. Siksipä taidan itse listata tähän niitä, joita itse olen harkinnut, jos joku vaikka niistä löytäisi itselleenkin avuksi biisin tai kaksi. :girl_sigh:

  • Marilyn Monroe: I wanna be loved by you
  • Marilyn Monroe: Diamonds are a girl's best friend
  • The Kooks: She moves in her own way
  • (Kukahan se oli?) : Close to you
  • Red Hot Chili Peppers: Dosed
  • Pointer Sisters: I'm so excited

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen selaillut tätä musiikki-osiota tuloksetta etsiessäni muuta tanssimusiikkia kuin valssia. Perinteisiä tanssikappaleita, foksia, humppaa, jenkkaa, tangoa, mitä näitä nyt on. Itse osaan (vielä ;)) vain hatarasti valssia, mutta juhlavieraat varmasti osaavat paljon muutakin, ainakin vanhempi väki. Tähän saa siis listata perinteisiä tanssilavojen lattiantäyttäjiä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko teille tulossa bändi, vai tuleeko musiikki levyltä?

Jos tulee bändi, niin he varmasti osaavat soittaa sopivaa musiikkia monipuolisesti

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Bändi tulee todennäköisesti, mutta tahtoisin kuitenkin tietää jotain biisejä etukäteen. Myös plan B:tä varten, jos jostain syystä suunnitelmamme muuttuvat... Vieras Layla, en usko että tämä niin henkilökohtainen aihe on ettei niitä linkkejä voisi ihan täällä jakaa. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kannattaa kysyä myös bändin biisilistaa. Useimmilla bändeillä sellainen on ja se on se, mitä sitten soitetaan. Tietysti jotain toiveita voi esittää, mutta kysypä bändiltä, mitä he soittavat ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Siis "Juniori"-"Untuvikko" (?), panin jo oman linkkini / vinkkini kerran, mutta se poistettiin eikä ylläpito vastaa, jotta saisin luvan panna oman mainokseni sivulle. Mutta jollain konstilla tahdon kertoa sen, että mulla on sitä, mitä sinä tahtonet. :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään