Jump to content
Naimisiin.info

Kaunis uusi laulu


laulaja

Recommended Posts

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lähettäisitkö vielä minullekin nuo kyseiset nuotit..

Olen koittanut miettiä pääni puhki, mitä laulaisin miehelleni hääjuhlassa.. Muitakin hyviä vaihtoehtoja otetaan mielellään vastaan!!! kiitos jo etukäteen!

Osoite on: [email protected]

Link to comment
Share on other sites

Lähettäisitkö vielä minullekin nuo kyseiset nuotit..

Olen koittanut miettiä pääni puhki, mitä laulaisin miehelleni hääjuhlassa.. Muitakin hyviä vaihtoehtoja otetaan mielellään vastaan!!! kiitos jo etukäteen!

Osoite on: [email protected]

Nuotti laitett tulemaan :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Eikö Mirja lähetä nuotteja jos pyynnön laittaa suoraan hänen sähköpostiinsa? Pitääkö se oma osoite julkaista täällä jotta nuotit irtoaa?? No, saimme ne kyllä jo muualta että viestini voi sieltä s-postista unohtaa (niinkuin on ilmeisesti jo tehtykin)

Link to comment
Share on other sites

Eikö Mirja lähetä nuotteja jos pyynnön laittaa suoraan hänen sähköpostiinsa? Pitääkö se oma osoite julkaista täällä jotta nuotit irtoaa?? No, saimme ne kyllä jo muualta että viestini voi sieltä s-postista unohtaa (niinkuin on ilmeisesti jo tehtykin)

Olenkohan jättänyt lähettämättä sulle tuon nuotin, vai ymmärsinkö tämän viestisi väärin?

Toivonkin tämän laulun nuotteja haluavan lähettävän minulle sähköpostia, koska jos olen vaikka reissussa, niin näen kyllä sähköpostit puhelimen kautta, mutta muuten en puhelimella paljon netissä surffaa, joten en välttämättä näe viestejä täältä kaiken aikaa.

Tätä nimenomaista Sen ymmärrän -laulun nuottia olen saanut säveltäjältä, ystävältäni, luvan antaa eteenpäin, mutta muuten minulla ei ole lupaa olla "nuottienjakotoimistona" valitettavasti. Nuottikyselyjä tulee sitä paitsi melkoinen määrä, joten se jo työllistäisikin aika paljon.

Nopein ja edullisin tapa on kysellä aina nuotteja ensin kirjastosta, sitten esim. häihin sopivista lauluista kanttorilta ja viime kädessä voi ottaa yhteyttä Teostoon ja he kertovat, onko nuottia kustannettu ja mistä sitä voi kysyä

Hyvää loppukesää toivotellen laulaja-Mirja :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hei!

Myös minä olisin enemmän kuin kiitollinen, jos saisin tämän laulun nuotit. Sähköpostini pitäisi näkyä tossa profiilissani. Mikäli ei näy, niin ilmoittele. Suurkiitos!! :) T: Iloinen morsmaikku, tuleva vaimo

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Myös minä olisin enemmän kuin kiitollinen, jos saisin tämän laulun nuotit. Sähköpostini pitäisi näkyä tossa profiilissani. Mikäli ei näy, niin ilmoittele. Suurkiitos!! :) T: Iloinen morsmaikku, tuleva vaimo

Moi!

Laitoin tuolta profiilin kautta sulle viestiä :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Hei! Huomasin että täällä oli jollakin ihanalla ihmisellä ollut lähettää Joel Hallikaisen (säv. Timo Koivusalo) Entä sitten biisin nuotit!

Olisiko mahdollista lähettää niitä tännekin? Olen metsästänyt niitä jo aikas kauan ja aika loppuu ensi viikolla.. :)

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen!

[email protected]

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Aivan ihana laulu tää Eppu Nuotion, skannaatko mulle sähköpostiin: [email protected]

ja myös sitä Hallikaisen biisistä olisin kiinnostunut:))

Sen ymmärrän nuotti -lähti. Tuota toista mulla ei enää ole

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Saisinko minäkin nuotit spostiin? Osoite on hiltunen_miia(a)hotmail.com

Kiitos jo etukäteen!

Olepa hyvä! Nuotti lähetetty :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

Heip!

Taitaa olla ihana laulu, kun niin moni nuotteja kyselee! =) En tahtoisi jäädä vaille tuosta ilosta, joten saisinko minäkin nuotit? =) [email protected] Kaunista kevään jatkoa toivotellen!! =)

Link to comment
Share on other sites

Heip!

Taitaa olla ihana laulu, kun niin moni nuotteja kyselee! =) En tahtoisi jäädä vaille tuosta ilosta, joten saisinko minäkin nuotit? =) [email protected] Kaunista kevään jatkoa toivotellen!! =)

Hei!

Nuotti toimitettu sähköpostiisi :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hei saisinko minäkin nuotit tuosta Koivusalon/Hallikaisen entä sitten kappaleesta.. siskoni olisi se tarkoitus laulaa häissämme 31.7.2010 mutta nuotit uupuvat. Joten iso iso kiitos jos ne voisi joku minulle sähköpostiin laittaa: [email protected]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...