Stripparit polttareissa


Guest marryme05

Recommended Posts

Kyllä pitää kertoa morsiammellekin mitä polttareissa on tapahtunut! Mutta toisaalta se on kyllä mun mielestä sulhasen asia, ei bestmanin eikä kenenkään muun. Teidän kahden välinen asiahan se on, että mikä loukkaa ja mitä voi hyväksyä. Keskustelkaa etukäteen asiasta, ja laittakaa se sulho lupaamaan, että kertoo mitä siellä sitten tapahtui REHELLISESTI. Mitäs sitä sellasella ukolla edes tekee, joka valehtelee tai pitää tollasia salaisuuksia ja pitää toista piinassa. :/ Eli vaikka ei olisikaan kameroita, niin kyllä se tuleva puoliso saa luvan mulle kertoa, mitä siellä tapahtui. Muuten voi olla, että häät lykkääntyy hamaan tulevaisuuteen. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 370
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mä oon ehkä hirmu naiivi, mut oon aina kuvitellut että nää stripparit polttareissa on enemmänkin (vähän mauton) vitsi. Että tilanne on lähinnä nolo tai parhaimmassa tapauksessa hupaisa, eikä niinkään "kiihottava". En siksi näe mitään syytä suuttua (mun mies ei ole tosin antanut aihettakaan). Näkeehän niitä alastomia tai ainakin puoli-alastomia naisia joka kanavalta, mainoksissa ja lehdissä, päivittäin. Strippari tietenkin livenä, mutta loppupeleissä aika sama. Ja kun kaverit kerran ne polttarit järjestää (yleensä juhlakalulta salassa), niin ei sulholle nyt sentään moisen takia kuulu ovea näyttää! :o Strippari kun ei ole sama kuin ilotyttö.

Link to comment
Share on other sites

Kannattaa bestmanille asiasta sanoa. En minä ainakaan halua, että mieheni polttareissa on alastomia naisia ketkuttelemassa. Ei kyllä halua sulhonikaan ja olen hänenkin kanssa jo puhunut, että vaikka TIEDÄN, että ei sulhoni tykkää muita naisia katsella, niin minusta ei tuntuisi hyvältä. Ihan niinkuin en haluaisi omiin polttareihini miesstripparia. Mielestäni polttarit eivät saa olla sellaiset, että kumppanille epämukava olo. Niidenhän on kuitenkin tarkoitus olla hauskanpitoa ja juhlimista kavereiden kesken. Inhoittaa sellanen ajatus, että polttarit ovat "viimeinen vapaa ilta", vaikka kummallakin on mennyt viimeinen vapaa ilta jo silloin kun aloimme seurustelemaan. Miksi polttareihin pitäisi muita naisia hankkia?

Link to comment
Share on other sites

Ollessani kaasona ystävälleni sovimme polttareita suunnitellessa bestmanin kanssa ettei kumpikaan porukka eksy strippibaariin, mikä oli morsiusparin toive..

Polttari-iltana vielä viestasin omalle miehelleni ja bestmanille muistutuksen et menevät kattoon stripparia jonain toisena iltana, mutta tänään ollaan kunnolla ja eletään sopimuksen mukaan.

Tyttöjen kanssa biletettiin ja odoteltiin sulhasen polttariporukkaa sit samaan yökerhoon ja morsian pelkäs koko ajan, et ne on kuitenki kattomassa strippareita..oma mieheni viestaili mulle, et ovat syömässä ja bestman samaan aikaan et ovat laulamassa karaokea..päätin olla asiasta hiljaa, mutta kohta yksi polttariseurueestamme sai viestin mieheltään, et on tylsää, ku muut haluaa vaan olla strippibaarissa  :o :o :o Morsian juoksi itkemään vessaan ja tunnelma latistu aivan täysin hetkeksi..koko iltana ei nähty sulhasen polttariporukkaa..

Sulhanen kerto seuraavana päivänä, et siltä oli viety puhelin ja se oli pakosta vedetty mukaan  kattoon stripparia ja muu seurue oli kustantanu sille sylitansseja joltain virolaiselta stripparilta..

Jälkeenpäin olin ja olen vieläkin vihainen miehelleni ja bestmanille etenkin kun kuulin, että bestman oli ollut innokkain strippibaariin menijä  >:(

Link to comment
Share on other sites

Guest Bride-06
Ollessani kaasona ystävälleni sovimme polttareita suunnitellessa bestmanin kanssa ettei kumpikaan porukka eksy strippibaariin, mikä oli morsiusparin toive..

Polttari-iltana vielä viestasin omalle miehelleni ja bestmanille muistutuksen et menevät kattoon stripparia jonain toisena iltana, mutta tänään ollaan kunnolla ja eletään sopimuksen mukaan.

Tyttöjen kanssa biletettiin ja odoteltiin sulhasen polttariporukkaa sit samaan yökerhoon ja morsian pelkäs koko ajan, et ne on kuitenki kattomassa strippareita..oma mieheni viestaili mulle, et ovat syömässä ja bestman samaan aikaan et ovat laulamassa karaokea..päätin olla asiasta hiljaa, mutta kohta yksi polttariseurueestamme sai viestin mieheltään, et on tylsää, ku muut haluaa vaan olla strippibaarissa  :o :o :o Morsian juoksi itkemään vessaan ja tunnelma latistu aivan täysin hetkeksi..koko iltana ei nähty sulhasen polttariporukkaa..

Sulhanen kerto seuraavana päivänä, et siltä oli viety puhelin ja se oli pakosta vedetty mukaan  kattoon stripparia ja muu seurue oli kustantanu sille sylitansseja joltain virolaiselta stripparilta..

Jälkeenpäin olin ja olen vieläkin vihainen miehelleni ja bestmanille etenkin kun kuulin, että bestman oli ollut innokkain strippibaariin menijä  >:(

Just tota oikein äijämäistä touhua!  >:( Ei ajatella ketään eikä mitään vaikka asiasta on sovittu! Polttarit kun ei ole bestmanin juhlat niin eikö hän voi kunnioittaa sulhasen ja morsiusparin toiveita ja pitää sovitusta kiinni?? Ihan sikamaista touhua. Sai kaikille huonon fiiliksen aikaan varmasti ja morsiamen polttarit meni luultavasti pilalle tuon takia... kiva sitten morsiamen myöhemmin miettiä polttareitaan kun tuo asia palaa uudelleen ja uudelleen mieleen  >:( Ja varmasti pelkkä bestmanin näkeminen nostaa karvat pystyyn aina kun hänet näkee! Puhumattakaan sylitansseista ym... minusta sulhanen olisi voinut ilmaista suoraan ettei kiinnosta ja vaikka lähteä pois? Meillä bestman olis entinen bestman jos näin kävisi vaikka oltaisiin sovittu muuta!

Link to comment
Share on other sites

Mielenkiintoista tosiaan: Täällä parissa viestissä on ohimennen viitattu, muttei juuri sen enempää analysoitu tota strippaushommaa eettiseltä kannalta. Ensinnäkään kyse ei tosiaan ole yleensä "seksiorjista", mutta vapaaehtoisuudestakaan tuskin voidaan puhua. Suurin osa näistä erilaisten palveluiden tarjoajista on Itä-Eurooppalaisia, jotka ovat tulleet Suomeen käytännössä myymään itseään.(olipa kyse sitten prostituutiosta tai strippaamisesta)Näillä naisilla ei ole juuri muita vaihtoehtoja vaikkei heitä kukaan varsinaisesti pakotakaan kyseiseen työhön. Suomessa on sosiaaliturva, mutta ei monissa muissa maissa. Jos nainen siellä on vailla työtä/elättäjää, ei hänelle jää paljon vaihtoehtoja. He myös saattavat tulla Suomeen muunlaisen työn toivossa, mutta päätyä lopulta esim. strippaamaan. Osa heistä on alaikäisiä. Asiass aon vielä toki monta muuta puolta, mutta tämä palsta ei liene tarkoitettu laajamittaiseen poliittiseen analysointiin. Toivoisin kuitenkin, että ihmiset miettisivät asiaa myös tältä kannalta, eivätkä vain katsoisi omaan napaansa ja toteaisi "ei minua haittaa, sulhaseni on luotettava eikä petä". Itse en ainakaan halua, että mieheni suoraan tai välillisesti laittaa rahaa tällaiseen bisnekseen!

Link to comment
Share on other sites

Hyvä kirjoitus, anla, ja täysin paikallaan. Omien tekojensa ja tekemättä jättämisien seurauksia voi miettiä myös laajemmin.

Strippaustouhu on vain lievempi muoto prostituutiosta. Seksiä ja rahaa. Touhun rahoittaminen on paitsi ihmiskaupan välillistä tukemista, myös toimi, jolla seksististä ja naista alistavaa maailmankuvaa pönkitetään.

Näille asioille ei löydy puolusteluja, mutta toki ymmärrän, etteivät jotkut välitä.

Link to comment
Share on other sites

Guest hienostolainen

Samaa mieltä anlan ja Raikun kanssa. Mun mies ei edes halua polttareita, mutta ryhdyin jostain syystä keuhkoamaan hänelle aiheesta eräänä iltana. Miksikö en siis hyväksy?

-on mielestäni hyväksikäyttöä

-halventaa naisia yleensä

-halventaa minua

-inhoan ajatusta "vapauden menettämisestä" naimisiinmenon yhteydessä ja siitä, että viimeisestä vapaaillasta on sitten otettava kaikki irti(se poikamiesaika on kyllä päättynyt jo kauan ennen naimisiinmenoa)

-on kaiken lisäksi niin mautonta, etten kyllä miestä samaksi tuntisi jos stripparibaariin menisi...

No, ei siitä tappelua syntynyt kun mieheni on kanssani asiasta ihan samaa mieltä. :)

(Ja ei, en halua strippareita myöskään omiin polttareihini...mulla kun valitettavasti sellaiset on.)

Link to comment
Share on other sites

Halusin vähän selventää kantaani ja tämä koskee sitten strippausta Suomessa, ei prostituutiota tai vastavaa, josta sitten voin olla hyvinkin eri mieltä. En yleisesti ottaen pidä strippausta hyvänä asiana, jos joku sen käsityksen sai. En pitäisi siitä, itse asiassa varmaan raivostuisin, jos miehelläni olisi tapana strippibaareissa käydä. Olisi huolestuttavaa jos hänen pitäisi muita naisia oikein urakalla katsella, en minäkään toisten miesteen perään kuolaa. Pointtini oli se, että en suuttuisi miehelleni, jos hänen kaverinsa mielikuvituksen puutteessa olisivat järkänneet hänelle stripparin. Strippaus on laillinen, vapaa-ehtoinen ammatti. Jos strippari ei itse koe olevansa hyväksikäytetty, onko hän sitä? Käsittääkseni strippaamalla voi tienata ihan kivasti siinä sivussa. Tiedän opiskelijan, joka strippasi pari iltaa viikossa ja rahoitti sillä opiskelujansa. Ei hän kokenut olevansa hyväksikäytetty ja paljon enemmän duunia olisi joutunut tekemään kaupan kassana. Suurin osa on sitä mieltä että strippari kärsii, miksi? Ammatti on kuulemma naisia halventava. Ehkä, mutta säälitään sitten muita kun strippareita. En usko että he häpeävät ammattiansa. Aina on vaihtoehtoja. Kuka tahansa voi esimerkiksi siivota jos ei muuta duunia saa. Stripparit ovat kyllä useimmiten aikuisia ihmisiä jotka osaavat ja joilla on täysi oikeus tehdä omat valintansa. Strippareiden "huono asema" johtuu enimmäkseen ammattiin liittyvistä käsityksistä ja ennakkoluuloista. Harvemmin strippariksi ajaudutaan, kun ulkonäöltäkin vissiin jotain vaaditaan. Kuten sanoin, ymmärrän ettei moisesti pidetä ja silloin onkin hyvä sopia miehensä kanssa että strippareita ei sitten mennä kattomaan. Jotenkin kuitenkin ärsyttää tämä "kamalaa kun niillä on niin huono olla"-voivottelu joka harvemmin tulee suoraan kenenkään sydämestä. Useimmiten kyse on mustasukkaisuudesta tai siitä, että oikeasti pidetään ilmiötä loukkauksena naiseutta kohtaan. Tämä sitten piilotetaan jonkun moraalisen ylivoimaisuuden taakse. Ihmiset suhtautuvat asiohin eri tavalla. Mielestäni on typerää leimata kaikki strippaajat köyhiksi idiooteiksi jotka eivät ymmärrä omaa parastaan ja jotka eivät muka millään voi vaikuttaa omaan elämäänsä. Jos näin kuitenkin on, pyydän nöyrästi anteeksi ja yhdyn sääliin.

Link to comment
Share on other sites

Quote
Teija,

Eli mun ehdotus on, että jos vähänkään epäilet omaa kykyäsi olla uskollinen, niin puhu miehen kanssa. Jos taas päätät että tämä oli kertaerehdys, joka ei tule toistumaan, tapahtuipa mitä tahansa, niin mieti kahteen kertaan kertomista - siinä kun ottaa sen riskin, että menettää toisen lopullisesti.  

Pois

Muokattu: , käyttäjä: Undo
Link to comment
Share on other sites

Tavallaan se on minusta osittain vähän eri juttu, mutta toisaalta yhtä tyhmää sekin. Ja jos ajatellaan, että morsiamen kuuluu saada vähintään tietää naisstripparista miehensä polttareissa, niin yhtä lailla sulhon pitäisi saada kuulla morsiamen stripparista. Tosin kannatan myös sitä, että kummallakin puolisoista olisi myös sananvaltaa tähän asiaan, mutta se nyt olen vain minä.

Vaikka strippari-instituutio on leimallisesti naisten ammatti ja osa isompaa esineellistämisen kulttuuria, samoja elementtejä miestripparienkin palveluista löytyy. En osaa pitää sitä minään viattomana hupina.

Link to comment
Share on other sites

Eikös miesstrippari ole yleisesti ottaen aikamoinen herja? Kun taas joitain miehiä oikeasti kiihottaa käydä katsomassa naisten nakutanssia baarissa. Siinä kai se suurin ero. En ota kantaa tuohon moraaliseen puoleen. Nyt tällä kertaa :)

Link to comment
Share on other sites

Guest HannaKristiina
Eikös miesstrippari ole yleisesti ottaen aikamoinen herja? Kun taas joitain miehiä oikeasti kiihottaa käydä katsomassa naisten nakutanssia baarissa. Siinä kai se suurin ero.

Hassua, en ole koskaan ollut mieheni pään sisällä ;D mutta ainakin omassa frendipiirissä asiasta keskusteltaessa on käynyt ilmi, että myös miehille strippari (etenkin polttareissa) on nimenomaan läppä eli herja...

Link to comment
Share on other sites

Mä kyllä suuttuisin jos kuulisin että miehen polttareihin tulee strippari. En kyllä ikimaailmassa haluais omiinikaan mitään miestripparia, musta koko ajatus on todella ällöttävä ja lapsellinen. Mua ei ainakaan vois vähempää kiinnostaa katella jotain vierasta miestä heiluttamassa persettään mun naaman edessä. Ei miehenikään välitä strippareista, ja on sen verran ujompaa sorttia, että olisi aika vaivaantunut jos joku ihan oman porukan edessä strippais. Mutta suuttuisin siitä stripparista lähinnä sen takia, että meillä ei ole tapana katella muita miehiä/naisia muutenkaan, niin että sitten jotain alastonta tyyppiä ihan vierestä ja lähes privaatisti? Kännissä se touhu vois kuitenkin mennä vähän yli, kun koko porukka olis siinä ihan innoissaan. Tuskinpa mies kuitenkaan kehtaisi poispäin katella tai vaihtaa huonetta jos kaverit ois sen stripparin hänelle varta vasten tilanneet.

Link to comment
Share on other sites

Guest -Kinuski-

Mä en itse pidä ajatuksesta, että mieheni polttareihin tulisi strippari, kuten en omiinikaan sitä kaipaa. Me ollaan mieheni kanssa keskusteltu asiasta kaasojen ja bestmanien kanssa ja uskon että he ymmärtävät sen. Strippareissa tai strippibaareissa ei kuitenkaan ole mielestäni mitään vikaa tai pahaa, olen minä niissä itsekin käynyt ja vielä mieheni kanssa. Ja mieheni oli siellä minun pyynnöstäni, että häntä se homma ei kyllä kiinnosta pätkääkään. Näin meillä edetään  :)

Link to comment
Share on other sites

Se, mitä olen elämäni varrella kokenut ja nähnyt ei onneksi päde kaikkiin ihmisiin, mutta on tullut todistettua mm:

- sekasaunomista kaveri/harrastusporukassa jossa kaikilla on ollut hauskaa ja katseet olleet siellä noin hartialinjan yläpuolella (ja ehkä hieman kuittailua jälkikäteen huumorimielessä - tässäkin on monta tapaa miten sen esittää - tyyliin "taidat harrastaa paljon pyöräilyä, pakaroistasi päätellen". Homma on ollut aivan normaalia yhdessä vietettävää aikaa ilman sen kummempia seksihommeleita

- sekasaunomista kaveriporukassa niin että mukaan tuli pari vieraampaa ihmistäkin (nuoria miehiä). Nämä pari nuorta miestä sitten tuijottivat porukan naisia "juhlakunnossa" (ei tarvi varmaan tätä sen paremmin selitellä) ja koko hommasta jäi varsin ällö maku, varsinkin kun pyytelivät "selänpesuapua" hyvin vihjailevalla äänellä. No alkoholia oli nautittu tuossa tapauksessa ennen saunomista jonkin verran ja ilta päättyi sitten melko oudoissa merkeissä noin muutenkin, kiitos noiden muutaman nuoren miehen...  :-/

- Bestikseni mies, joka oli kotona nalkutettu "kiltiksi ja uskolliseksi mieheksi" (eli bestikseni oli pitänyt tiukkaa jöötä että mitä saa ja mitä ei tehdä, ja teki tätä kaikkien kuullen) jäi kiinni avioliiton ulkopuolisesta suhteesta yli 10v seurustelun jälkeen. Ko mies oli vielä tyyppiä josta tätä ei olisi koskaan uskonut, mutta jälkikäteen hän on tilittänyt mm sulholleni että "Kun minua koko ajan epäiltiin että teen jotain väärää työmatkoilla yms niin samahan se oli sitten tehdä kun siitä sai aina haukut kotona ennen ja jälkeen reissun".  :o Outoa miehen logiikkaa

- ystäväni isä päätyi Thaimaan matkalla ostamaan maksullisen naisen säälistä naista kohtaan, mutta kun ei sitten itse (parisuhteellinen mies kun oli) ollut halunnut naisen palveluita käyttää hyväksi vaan pysyi uskollisena silloiselle vaimolleen oli antanut tuon miespuolisen ystäväni (eli poikansa) sitten  käyttää noita palveluita hyväkseen. Tuolla ystävälläni oli vielä reilun kahdeksan vuoden jälkeen kauhea morkkis ko tapahtumasta, varsinkin kun varmuusväline ei ollut kestänyt menossa mukana ja kuvaan astuivat sukupuolitautitestit ja nyttenkin kaverini murehtii että toivottavasti hänellä ei ole lasta Thaimaassa...  ::) ja hänen uusin tyttöytävänsä sitten syyllistää kaveriani tästä tapauksesta

- naispuolinen kaverini kehui silmät sädehtien miten joku Hunks oli ottanut hänet lavalle mukaan esitykseen ja oli hiplannut häntä yms.Seuraavaan hengenvetoon hän paheksuu naispuoliset stripparit (=kaikki huoria) ja sanoo ettei ollenkaan haluasi miehensä niitä näkevän. Sen sijaan hänelle on ok että mies käy kapakoissa ilman häntä ja mm tanssii toisten naisten kanssa, välillä sitten tuon kaverini nähdenkin hakee jonkun vieraan naisen tanssimaan vaikkapa hidasta kanssaan. Minä itse en sulattaisi hitaitten tanssimistä sulholtani (kun ei muutenkaan ole mitenkään parkettien partaveitsi) mutta stripparipaikan ehkä voisin hyväksyä - jos kyseessä olisi vain katsominen, ei koskeminen. Mielestäni kun Hunksit (jotka näyttävät olevan naisille aivan sallittua hupia) ei kovinkaan paljoa eroa strippauksesta. Ja kuinka moni nainen olisi valmis päästämään sitten miehensä katsomaan Hunksien tapaista naisryhmää esiintymässä, Hunksien tyylisellä lavashowlla?

No joo, paha sanoa, kumpaakaan en ole itse nähnyt (siis stripparia tai Hunkseja) enkä pidä edes tarpeellisena. Jos sulhoni haluaa muita naisia katsella niin sitten hän katsoo niitä; stripparia tai netistä tyttökuvia. En  ehkä kauheasti pitäisi siitä, mutta sulhoni tuntien minulla ei ole syytä epäillä hänen uskollisuuttaan. Hän tietää minun mielipiteeni ja minä hänen. Toisiaan kunnioittaen, vaikka elämänkokemus voisi kannustaa epäileväisemmälle kannalle... 8-)

Link to comment
Share on other sites

Minä tiedän paljon "pahempiakin" juttuja miesten ja naisten sekoiluista kuin mitä Tiina T kirjoitti. Minua ei kovin paljon hetkauta, jos mies menee polttareissaan strippareita katsomaan. Tiedän monen sulhon ilman strippauspaikkaakin tehneen "ei niin sallittua" polttareissaan. Sitä tapahtuu vielä yllättävän paljon, jopa tiedän miehiä jotka ovat pettäneet vaimojaan lasten synnyttyä varpajaisillan vietossaan. Itse en jaksa kuluttaa elämääni miettimällä saattaako mieheni joskus hairahtua tai meneekö hän polttareissaan strippareita katsomaan. Meillä on hyvin "vapaa" suhde, emme rajoita toistemme menoja, mutta kunnioitamme toisiamme ja laitamme perhe-elämämme ja lapsemme aina etusijalle.  :)

Link to comment
Share on other sites

Strippaustahan nyt näkee joka ilta, kun vaan töllön aukaisee. En pitäisi sitä minään kauhistuksena. Pari kertaa olen jossain baarissa Suomessa nähnyt Strippausta ja strippari on ollut joku R. Liekin kaltainen tyyppi. Ei siis mikään P. Anderesson... Todella harmitonta puuhaa siis toisin sanoen!

Ja mitä tuli noihin ilotyttöihin, joista ainakin ketjun alussa käsiteltiin. Mun mielipiteeni on, että jos jonkun kaverit hommaa maksullisen polttareihin ja sulhasen oletetaan varvit vetäsevän, niin kyllähän jutussa on jotain nurkkaan ajetun eläimen kaltaista juttua. Joko kaikki tietää sulhasen olevan epätyydyttävässä suhteessa ja näin kaverit yrittää viestittää, että " Hyvä mies, peru hääs, kun et edes naistasi kunnioita!" tai sitten kaveri on aivoton taikina. Tämä minun näkemykseni ja näin asian tulkitsisin, jos omalle kohdalle sattuisi. Ei ainoa totuus asiasta.  8-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Minusta strippari polttareissa on yksinkertaisesti moukkamaista, huono vitsi. Tietysti idea on hyvä, mikäli sulhasen/morsiamen varmuudella tiedetään saavan huikeita kiksejä moisesta - uskokaa vaan, kaikki eivät kuitenkaan välitä. Jos minun sulhoni bestman osoittaa niin huonoa makua että stripparin järjestää, todennäköisesti vain naureskelen "vahingoniloisena" sulholleni niin kuin siitäkin, että hän joutui firman kesteissä lätkämatsiin, eikä siedä jääkiekkoa ollenkaan!  ;D

Link to comment
Share on other sites

Guest Zellona-78

Jaa, mä en ole sitten lukenut koko viestiketjua läpi joten kerron vain oman mielipiteeni! ;D

Olen nähnyt niin nais- kuin miesstrippareita, ja ne naiset mitä olen nähnyt, ovat olleet ihan ammattilaisia, ei siis mitään ilotyttöjä........(myös siis miehetkin)  vaan eksoottisia tanssijoita ja heitä on ollut ilo katsella ihan naisenkin. :o

Minä en ymmärrä mitä pahaa yleensäkin siinä on nykyään?

Netistä löytyy muutamalla hakusanalla jo ihan kamalia videoita normaalin ja "taiteellisen" strippauksen sijaan".

Jokaisella on toki rajansa, mutta jos haluaa kuolata muita miehiä tai naisia, tuskin siihen kallista stripparia tarvitsee?

Naisvartalo on kaunis, niin kuin miesvartalokin, mikä siitä tekee niin paheksuttavan tai sellaisen asian että sitä tarvistee kommentoida "kuolaamisella"?

Jotkut pitää moukkamaisena ryyppäämistä, jotkut strippaamista, jotkut taas sitä että ei ole polttareita ja jotkut taas sitä että joku sulho tai morsio oikeasti käyttää hyväkseen " viimeisen vapaan illan".....

Jokaisella on raja, mutta en minä ainakaan ala rajoittamaan sulhoni polttareita, koska tiedän että normaali ihminen katsoo mutta ei koske ja jos ollaan menossa naimisiin, niin eiköhän noin pettämisjututkin ole aikaa sitten puhuttu jo selviksi!

Mutta niinkuin sanoin, jokainen taplaa tyylillään!!  8-)

Ei kuin, oikein hauskoja polttareita kaikille!! :-X

Link to comment
Share on other sites

Minun on kyllä pakko sanoa, ettei minusta polttarit todellakaan edusta viimeistä iltaa vapaana. Kyllä minä olen parisuhteeseeni sitoutunut nyt jo, eikä minusta siinä ole mitään eroa, että mitä tapahtuu nyt tai heinäkuun 2007 jälkeen. Ei avioliitolla sellaista merkitystä ole. Ihan samalla tavalla odotan uskollisuutta nyt kuin sitten avioiduttuamme.

Ja mikäli uskollinen, yksiavoinen avioliitto on miehelle niin epämieluisa ajatus, että vieraita tissejä pitää käydä toljottamassa kun siihen "vielä on tilaisuus", täytyy kyllä sanoa, ettei silloin tulisi naimisiin mennä lainkaan. Nimittäin mielestäni ajatus "viimeisestä illasta VAPAANA" edustaa tuollaista ajattelutapaa, että on tylsää olla sen saman ihmisen kanssa koko loppuelämä.

Kuten tästä voi päätellä, minun mieheni ei tule katselemaan strippareita polttareissaan, enkä myöskään minä. Mieheni on muutenkin sitä mieltä, ettei hän halua mitään polttareita, kunhan sitten vaikka sitä vastaavasti saunoisi veljensä kanssa ja ottaisi pari olutta. Minä haluaisin mukavan, SIVISTYNEEN illanvieton ystävieni seurassa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...