Tiinazku

Morsiamella ja sulhasella yhteiset polttarit

99 viestiä aiheessa

Ei ikuna mulle yhteisiä polttareita sulhasen kanssa! :D Ollaan oltu jo sen verran kauan yhdessä, että ei tarvita toista koko ajan vierellä nyhjöttään. Idea yhteisestä loppuillasta ois ihan harkittava, mutta ei koko päivää. Muut tehköön kuten tahtovat, ei se nyt tyhmä ideakaan ole. Oikeastaan ois hauska osallistua moisiin, mutta en tosiaan tahtois olla miettimässä, mitä siellä tullaan tekeen. :D Joskus kun morsiuspari on niin erilaisia toisiinsa nähden.

Musta ois ihanaa viettää kavereiden kanssa yhdessä tuo päivä, ilman sulhasta. Meillähän on loppuelämä aikaa viettää yhdessä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nössöä tai tyhmää, mutta minä(kin) haluaisin sulkin kanssa yhteiset polttarit. Toivottavasti kaaso eksyy tänne palstalle lukee mun toivomukset ;) Keskusteltiin asiasta sulkin kanssa, ja molemmat todettiin, että polttarit ei ole meille se "viimeinen ilta sinkkuna", koska ollaan kuitenkin oltu kihloissa jo yli 6 vuotta ja asuttu saman katon alla 5 vuotta. Muutoinkin taidetaan olla paita&perse, ja läheiset kaverit on nimenomaan sellaisia, jotka molemmat tuntee jo monen vuoden takaa. Polttareissa voitaisiin irrotella lähipiirin kanssa, koska häissäni en aio (saahan sitä taas sanoa) olla perseet olalla.

Kiva idea olisi voisi olla se, että päivällä oltaisiin erikseen ja illaksi mentäisiin samaan paikkaan. Jollakin palstalaisella oli tainnut olla sulhasen tehtävänä etsiä morsian morsiammen jättämien vihjeiden/ kartan perusteella. Meillä voisi olla koulutukseni puolesta toisinpäin :) Pitäisi vaan sulkin ja morsmaikun humalatila olla samalla tasolla, koska ainakin mua ärsyttää toinen puolisko kännissä ellen itsekin ole :girl_blum:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Enpä toivo yhteispolttareita...käymme miehen kanssa lähestulkoon aina yhdessä ulkona, ehkä joka toinen kerta mukana on ystäviä tai kavereita. Koska niin (luvattoman!) harvoin tulee lähdettyä ulos tyttöporukassa, toivoisin, että polttarit olisivat se ilta, jolloin olisin vain heidän seurassaan :) . Sitäpaitsi en halua tupata sulhasen polttareihin vaan pojat saavat puuhata ihan omiaan - minua ei oikeasti kiinnosta nähdä sulhasen kavereita omana polttaripäivänäni / -iltanani, vaikka mukavia tyyppejä ovatkin. Eiköhän sieltä kekkereistä kumpikin meistä kömmi aikanaan kotosalle :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Enpä toivo yhteispolttareita...käymme miehen kanssa lähestulkoon aina yhdessä ulkona, ehkä joka toinen kerta mukana on ystäviä tai kavereita. Koska niin (luvattoman!) harvoin tulee lähdettyä ulos tyttöporukassa, toivoisin, että polttarit olisivat se ilta, jolloin olisin vain heidän seurassaan :) .

*tekee muistiinpanoja* No ei vaan, mulle toi oli aika itsestäänselvä asia. Olisin ollut kovasti yllättynyt, jos sun toiveissa ois ollut yhteiset polttarit :blink:. Vaan hyvä, että täältä sai varmistuksen :grin:.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Enpä toivo yhteispolttareita minäkään! :blink: (vih vih... ;):grin:)

Vaikka ollaankin ukon kanssa kuin paita ja peppu ja viihdytään hyvin yhdessä myös viihteellä, niin komppaan Daylaa. Tyttöjen kanssa tulee käytyä juhlimassa turhan harvoin, joten ehdottomasti haluan käyttää tämän tilaisuuden omistaa kaiken huomioni ihaniin tyttökavereihini tuon kokonaisen päivän/illan ajan :)

Muokattu: , käyttäjä: Nyy

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitti vaan Nyy. Tässä vaiheessa kerrot... Meillä meni nyt suunnitelmat ihan uusiks :(. Tai sitten ei :grin:. Kohtahan tuo sulle selviää. Tai sitten vasta myöhemmin. Mistä sitä tietää :rolleyes:? Tik tak, tik tak B).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan sulhon kanssa mietitty yhteisiä polttareita jo ihan siitäkin syystä että minulla ei täällä asu yhtään niin hyvää ystävää jota haluaisin kaasokseni pyytää ja kun mies on täältä kotoisin niin hänellä niitä kavereita riittää.

Haluaisin itsekin polttarit, mutta niitä on yksin itselleen hieman turha järjestää :girl_haha: Tosin tiedän kyllä senkin että sulhon bestman haluaa sulholle polttarit järjestää ilman minua mutta mutta...

Katsotaan nyt miten käy. Onneksi häihin on vielä melkein kaksi vuotta :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jokainen taaplaa tyylillään ja turha moittia mistään nysväyksestä. En minäkään haluaisi yhteisiä polttareita, mutta joillekin se sopii ja siitä sitten vaan.

Varmaan tuohon kuvioon sopisi joku tytöt vastaan pojat peli. Ehkä mölkky, petanque, tikkakisa. Siis toki, jos polttarit ovat kesällä. Alias on minusta aina hauska, on kesä tai talvi. Mitäs muita pelejä olisikaan? Trivial Pursuit, jos on sen henkistä porukkaa.

Voisihan siihen kehittää jotain morsian vastaan sulhanen touhuakin.

Jos porukka on sen henkistä, että alkoholi maistuu niin tavallisetkin pelit saavat silloin aina ihan uusia ulottuvuuksia. Tikkakisa vaan ehkä kannattaa järjestää sitten jo alkuillasta...

Vaikka meillä onkin erilliset polttarit niin en sittenkään haluaisi, että miehelleni varataan joku strippari. Olen tiukkapipo tai en, minusta se mautonta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei se mun mielestäni ole yhtään hassu ajatus. Pitkään yhdessä olleilla (ja muutenkin) ystävät tuppaavat olemaan aika samat ja on mukavaa päästä viettämään iltaa yhdessä isolla porukalla.

Näin mahdollisesti nekin, joilla on lapsia pääsevät viettämään iltaa yhdessä siihen, kun saattaa aika harvoin olla mahdollisuus. Niin morsiuspari, kuin vieraatkin :)

Polttareiden idea on muuttunut vuosikymmenten ja varsinkin satojen aikana niin paljon, että on huvittavaa sanoa, että polttareiden idea kärsii. Miksi idea pitäisi olla, että mennään akka ja ukkoporukalla viettämässä viimeistä "sinkkuiltaa"?

Toki itse toivoisin, että alkuunsa olisi jotain töhötystä sillä omalla tyttöporukalla, niitä "perinteisempiä juttuja". Mutta loppuillasta olisi todella hauskaa päästä viettämään aikaa myös niiden mieskavereiden kanssa. Voihan vaikka naiset tehdä jonkun tehtävän, leikin tms miehelle ja toisinpäin. Toisivat varmasti vaihtelua kummankin nakkeihin.

Musta tuo idea on siis aivan loistava!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli yhteispolttarit, perinteinen baari-ilta viikonloppuna. Muutettiin tälle paikkakunnalle alle vuosi sitten eikä oo mitään laajaa kaveripiiriä kertyny, että pienellä joukolla oltiin, mutta hauskaa oli paitsi seuraavana aamuna :wacko: Miksi pitäis tehdä mitään erityistä ja suuria suunnitelmia, me tiedettiin alusta asti että perinteinen baari-ilta yhdessä on paras. Eipähän tarvi jännittää mitä kamalaa muut on keksiny, eikä muille tule paineita keksiä mitään. Tärkeintä on että kaikilla on hauskaa, ei se ollaanko yhdessä vai erikseen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on tulossa yhteiset polttarit. (Ellei armaani saa yht´äkkistä innostusta omia polttareita kohtaan. :lol:)

Perusteina käytämme seuraavaa:

Ajatus on mielekäs meille molemmille. Mies on työreissussa yleensä 6vkoa ja vastaavan ajan lomalla, mutta tuon piiitkän poissaolon vuoksi vietämme mielellämme aikaa ihan kahdestaankin. Nopeasti nuo lomat aina menevät, työreissu ei niinkään. Mistään "luottamuspulasta" ei siis ole kyse. :P

Tämä työkuvio on vaikea myös polttareita ajatellen. Nyt on kaikki lomat buukattu täyteen kaikenlaista reissua ja muuta touhua ennen häitä, etten tiedä edes missä välissä olisi aikaa polttareille. Johonkin väliin yritämme saada polttareiden mentävän aukon, että saa kaverit tyytyväisiksi. :rolleyes:

Kaveriporukkamme on jonkinverran samaa, etten haluaisi kavereideni joutuvan valitsemaan, kumman polttareihin osallistuvat, jos ne samana päivänä järjestettäisiin. Kahdet erilliset polttarit nielevät vastaavasti kohtuuttomasti rahaa kummankin polttareihin osallistujilta.

Lisäksi olemme muuttamassa ulkomaille kevään aikana, joten sekin sotkee pikkaisen aikatauluja. :D

Meille riittäisi oikein mainiosti se, että näkisimme kavereitamme, juttelisimme, nauraisimme ja joisimme muutaman oluen. Muuta emme todellakaan tarvitsisi. Meille tämä ei ole "viimeinen ilta sinkkuna", vaan se ilta on ollut ennen tapaamistamme.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mielipiteitä tarvitaan! ???

En haluaisi moisia itselleni missään nimessä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä en kyllä missään nimessä haluaisi yhteisiä polttareita. Me harvemmin jos koskaan mennään yhdessä edes mihinkään juhlimaan. Omissa porukoissa mennään ja se on ok. Sitten,kun mulla on joskus polttarit niin haluan viettää sen ystävieni kanssa ja tehdä kaikkea hölmöä (tai siis minä saan tehdä kaikkea hölmöä.) Eikä tuon miehen tarvii olla sitten mukana nolona "kärsimässä".

Mä rakastan tanssimista ja muuten juhlimista ja mies on taas yleensä tyytyväinen siihen,että saa juoda olutta ja olla vaan.Joten se kyllä laskis mun omaa juhlatunnelmaa jos näkisin tuon miehen ilmeestä koko illan,että tekisi ihan mitä vaan,jotta pääsis pois.

Tietenkin kukin tekee miten haluaa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me emme ole tulevan mieheni kanssa kiinnostuneita polttareista lainkaan. Ajatuksena on, että kutsumme serkut, ystävät, sisarukset meille kotiin kesän aikana (siis ennen häitämme, jotka on 1.8.2009) ja pidämme grillijuhlan muodossa ns. polttarimme. Eli mukavaa yhdessäoloa lähimpien kanssa syöden ja juoden hyvin :girl_blum:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä myös yhteiset polttarit.

Meillä kun ei ole niitä "omia" kavereita, vaan kaikki kaverit on jo vuosien ajan ollut yhteisiä niin tuntuisi typerältä että mee sä tänään niitten kanssa niin mä meen huomenna, kun muuten ollaan aina samassa porukassa.

Jotain hauskaa järkätään koko porukalla ja nyt onkin ideoita etsinnässä mitä kivaa sitä keksisi ja

saa nähdä mitä yllätyksiä kaaso ja bestman kerkiää vielä keksimään.

Pikkasen jännittää, sillä molemmat ollaan aika vauhtipäitä ja yllytyshulluja, varsinkin jos toinen johonkin suostuu niin toinenhan menee aivan varmasti perässä :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä polttarit varmaankin alkavat erikseen, mutta jossain vaiheessa iltaa päädymme yhteen porukoidemme kanssa. alku (ja keskiväli) omissa porukoissa sen vuoksi, että kumpikin pääsee (tietysti kaasoista ja bestmaneista riippuen...) tekemään sitä mistä itse tykkää. kummallekin sopivaa mielekästä tekemistä koko päiväksi olisi vaikea keksiä. ajatus polttareiden yhdistämisestä tuli puolisoltani. hänen ystäväporukkansa on pienempi kuin minun ja meillä on myös jonkin verran kertynyt niitä yhteisiä ystäviä, joita olisi molempien mukava nähdä juhlan merkeissä. kaasoille ja bestmaneille jo esitimme idean ja luulen, että he keskenään sopivat missä vaiheessa polttarit yhdistyvät.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No ei ne polttarit oo kyllä mitkään viimeset poikamiesiltamat tai neiti-iltamat..eli siis kun kuitenkin kyseessä on pariskunta, niin ei voida puhua enää mistään sinkuista :girl_haha: Monilla on vähä tämmönen harhakäsitys, et polttarit on nyt sit ne, missä voi mennä rajojen yli ku kerta ollaan naimisiin menossa (ja ihan sama mitä aihe koski, kullakin on omat aiheensa).

Mun mielestä on ok, et osan aikaa polttarit ois yhteiset -jos on yhteisiä ystäviä. Jos taas ei, niin sit vierastan ajatusta. Mut tuo on pariskunnasta kii, kannattaa kysyä. Mua ei ehkä niin kiinnostais, ku haluaisin nimenomaan viettää ajan ystävien kans ku asutaan eri paikkakunnalla. Tosin ite oon sitä mieltä, et voisin hyvin mennä kotiin sit nukkumaan mieheni viereen..ite vierastan vähän ajatusta, et pitää lähtee huiteleen muutamiksi päiviksi ties minne ilman kontaktia esim. omaan kumppaniinsa. Tuo kuulostais mulle tosi erikoiselta, kun me ei tehdä tollasta normaalistikaan.

Eli polttarit on nykyään ystävien keskeinen ilta, oli sitten joukossa pelkkää toista sukupuolta tai ei, ja tärkeintähän ois se viihtyminen..mitä se juhlakalu haluaa (ei mitään tahdonvastaista) ja mikä on myös ok sille parisuhteelle..mikäli siis on tarkotus viettää m yös ne häät (ikäviä juttuja on kyllä varmaan kaikki kuulleet) :girl_haha: Itse ainakin toivon sitä yhteistä aikaa, jonka saan viettää ihanien ystävieni kanssa. Polttarit ovat siis vian hyvä tekosyy kokoontua yhteen pitemmäksi ajaksi.

Jokainen saa itse määritellä polttarinsa, perinteethän muuttuu. Nykyäänhän eletään käytännössä katsoen jo kuin naimisissa olevat, joten ihan samanlaista merkitystä näillä monilla vanhoilla perinteillä ei nykyään ole. Esim. häälahjatkin ovat ajalta, jolloin oikeasti niitä tarvittiin kun muutettiin yhteen eikä ollu käytännössä mitään. Monethan eivät halua häälahjoja ollenkaan, miellä taas tehtiin niin että jos ihan välttämättä haluaa niin voi laittaa häämatkatilille rahaa. Mutta ei tarvitse.

P.S. En kannata yhteispolttareita, ees osittain, jos se pariskunta kyhnäilee sit kylkikyljes koko ajan :girl_haha: Kun sitä voi tehdä muulloinkin niin paljon. Tai jos käytös muuttuu tai ilmapiiri, ja negatiivisesti, niin ei kiva.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Meille tulee yhteiset polttarit! :-X Mutta se ei tule yllätyksenä kenellekään... ;D

Teemme aina kaiken yhdessä ja sen myös tietää kaikki! Kumpikaan ei kestä sitä,

että joutuisi olemaan erossa toisesta. Ja meillä on yhteiset kaverit/kaveripariskunnat,

niin emme halua myöskään sen takia viettää sitä iltaa erikseen.. ;D Ja emme edes ole

koskaan viettäneet iltoja erikseen omissa kaveriporukoissa... Todella outo ajatus!

Mutta me nyt olemmekin hieman erilainen pariskunta... 8-)

miumiu, tuo teksti on kuin suoraan minun ja avomieheni suhteesta! Ihanaa että näitä muitakin "erilaisia" lötyy :)

Tää on myös kuin meidän elämästä! Aina tehään kaikki yhdessä :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli polttarit päivällä erikseen, ja illalla saunottiin isommalla kaveriporukalla. Päivällä sulhanen kävi kerran (tai kaksi) mielessä. Luulimme, että näemme toisemme vasta saunalle mentäessä, mutta oli mukava yllätys kun törmäsimmekin jo hieman aiemmin :) Saunatilassa oli kaksi saunaa oleskelutiloineen, hyvä veto, kun naisetkin saivat saunoa ja laittautua rauhassa. Tunnelma oli illalla oikein mukava ja tiivis: tilassa oli pitkä pöytä jonka ääreen olisi sopinut kaikki 18 henkeä, mutta kaikki istuimme 4 hengen pöydän ääressä takan äärellä. Puhe solisi, ei tarvittu musiikkia eikä pelejä, niitäkin oltiin varattu. Myöhemmin menimme porukalla baariin, jossa tanssimme sulhasen kanssa muutaman poppibiisin piirin keskellä. Hauskaa oli!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille ainakin on tulossa yhteiset polttarit. Itse en oikein edes tykkää sanasta polttarit koska suuri osa ajattelee juuri baari-iltoja, tanssia, strippausta jne viimeistä "vapaata" iltaa. (parisuhteessa silloinkin ollaan) No meidän maku on tämä; Emme kumpikaan ole mitään bilehileitä; emme juo, käy baareissa yms. Vietämme kaiken vapaa-aikamme keskenämme eikä meillä kummallakaan ole koskaan kavereita ollut kuin 1-4 kerrallaan. Itselläni kavereita jotka voisivat osallistua polttareihin on 3 ja heistä kaksi asuu kaukana eivätkä tule toistensa kanssa toimeen. En ole mikään sosiaalinen, en pidä yhteyksiä ihmisiin koska oikeasti heitä on kiva nähdä silloin tällöin mutta jo koko päivä yhdessä kavereiden kanssa ahdistaa. He kun ovat juuri noita menevämpiä ihmisiä ja olen itsekin alkanut kyseenalaistaa kaverisuhteita..

Meidän polttareissa on siis minä, sulhanen, kaaso, bestman ja bestmanin puoliso joka on sulhasen sukua ja johon olen ystävystynyt näin myöhemmin paremmin. Tämä porukka tulee hyvin juttuun, vaikka kaaso ei olekaan muille kovin tuttu. Vietämme päivän mökillä. Juttelua, saunomista, hyvää ruokaa yhdessä kokaten; se on vain yksi yhdistävä rauhoittava ilta läheisten kesken ja se on se mistä me nautimme. Vietimme uuden vuoden miltei tällä porukalla (kaaso puuttu) ja oikeasti hauskaa oli! Polttareissamme ei ole siis kyse luottamuspulasta. Sujuuhan tämä paljon kätevämmin kun kahdet polttarit kahden hengen porukalla.. :) tutustuvatpa bestman ja kaasokin paremmin

Tämä riippuu niin morsiusparista. Voisin vielä kyseenalaistaa ovatko polttarit silloin yhteiset sanan kaikessa merkityksessä jos päivä ollaan erikseen ja vasta illalla omista juhlista aletaankin juhlimaan yhdessä. Mitä pahaa? Kysymällä se selviää mitä morsiuspari on mieltä. Ja muistakaa nyt herranjestas kysyä molemmilta yksin! Jos toisen mielestä se on ihana ja toisen mielestä ei, voi olla että jää sanomatta..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Meille ainakin on tulossa yhteiset polttarit. Itse en oikein edes tykkää sanasta polttarit koska suuri osa ajattelee juuri baari-iltoja, tanssia, strippausta jne viimeistä "vapaata" iltaa. (parisuhteessa silloinkin ollaan) No meidän maku on tämä; Emme kumpikaan ole mitään bilehileitä; emme juo, käy baareissa yms. Vietämme kaiken vapaa-aikamme keskenämme eikä meillä kummallakaan ole koskaan kavereita ollut kuin 1-4 kerrallaan. Itselläni kavereita jotka voisivat osallistua polttareihin on 3 ja heistä kaksi asuu kaukana eivätkä tule toistensa kanssa toimeen. En ole mikään sosiaalinen, en pidä yhteyksiä ihmisiin koska oikeasti heitä on kiva nähdä silloin tällöin mutta jo koko päivä yhdessä kavereiden kanssa ahdistaa. He kun ovat juuri noita menevämpiä ihmisiä ja olen itsekin alkanut kyseenalaistaa kaverisuhteita..

Meidän polttareissa on siis minä, sulhanen, kaaso, bestman ja bestmanin puoliso joka on sulhasen sukua ja johon olen ystävystynyt näin myöhemmin paremmin. Tämä porukka tulee hyvin juttuun, vaikka kaaso ei olekaan muille kovin tuttu. Vietämme päivän mökillä. Juttelua, saunomista, hyvää ruokaa yhdessä kokaten; se on vain yksi yhdistävä rauhoittava ilta läheisten kesken ja se on se mistä me nautimme. Vietimme uuden vuoden miltei tällä porukalla (kaaso puuttu) ja oikeasti hauskaa oli! Polttareissamme ei ole siis kyse luottamuspulasta. Sujuuhan tämä paljon kätevämmin kun kahdet polttarit kahden hengen porukalla.. :) tutustuvatpa bestman ja kaasokin paremmin

Tämä riippuu niin morsiusparista. Voisin vielä kyseenalaistaa ovatko polttarit silloin yhteiset sanan kaikessa merkityksessä jos päivä ollaan erikseen ja vasta illalla omista juhlista aletaankin juhlimaan yhdessä. Mitä pahaa? Kysymällä se selviää mitä morsiuspari on mieltä. Ja muistakaa nyt herranjestas kysyä molemmilta yksin! Jos toisen mielestä se on ihana ja toisen mielestä ei, voi olla että jää sanomatta..

jatkan vielä sanomaani hieman katjuksen kommentilla;

Meille tulee yhteiset polttarit! Mutta se ei tule yllätyksenä kenellekään... ;D

Teemme aina kaiken yhdessä ja sen myös tietää kaikki! Kumpikaan ei kestä sitä,

että joutuisi olemaan erossa toisesta. Ja meillä on yhteiset kaverit/kaveripariskunnat,

niin emme halua myöskään sen takia viettää sitä iltaa erikseen.. ;D Ja emme edes ole

koskaan viettäneet iltoja erikseen omissa kaveriporukoissa... Todella outo ajatus!

Mutta me nyt olemmekin hieman erilainen pariskunta... 8-)

Tämä pitää meidän kohdalla niin täysin paikkansa!!! Hienoa että on muitakin!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yhteiset polttarit on ihan ok idea, jos morsian ja sulhanen näin haluaa.

Itse en välttämättä haluaisi yhteisiä polttareita, mutta kukin tavallaan. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yhteiset polttarit on nyt takana! :-X Eilen meitä tultiin hakemaan ja oli

ihan sairaan hauska päivä! ^_^ Polttariporukka ja minä ja mieheni kaikki

oli samaa mieltä, että yhteiset polttarit on paremmat kuin erilliset juhlat

kummallakin. Mutta tässä porukassa on aina pidetty vain yhteispolttareita,

joten se on kaikille itsestään selvyys... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Itse ainakin toivon sitä yhteistä aikaa, jonka saan viettää ihanien ystävieni kanssa. Polttarit ovat siis vian hyvä tekosyy kokoontua yhteen pitemmäksi ajaksi.

Samaa mieltä. Ja jos nyt ei ihan kaikki kaverit ole samoja, niin minun mielestäni ei ole mitään järkeä pitää yhteisiä polttareita. Toinen pointti yhteispolttareita vastaan on, että minun mielestäni niissä pitää nimenomaan valita ohjelma sellaiseksi, mistä morsian/sulhanen eniten pitää ja se ainakin harvoin on tismalleen samanlaista toimintaa. Polttareissa voi mielestäni olla yhtä lailla tyttöjä ja poikia, jos läheisimmät kaverit sattuu olemaan eri sukupuolta, mutta olennaisinta on että juhlitaan juuri niitten omien lähimpien kavereiden kanssa ja tehdään sellaisia asioita joista morsian/sulhanen pitää. Luulisi, että useampi vieras joutuisi myös jäämään pois polttareista jos ne järjestettäisiin yhdessä ja kutsuttavia siis olisi enemmän ja yhteinen aikataulutus vaikeampaa.

Meilläkin yhteisiä kavereita kyllä on, mutta läheisimmät ovat niitä "omia kavereita" ja minun ystävistäni moni asuu toisella paikkakunnalla, mutta sulhon kanssa ollaan asustettu samassa osoitteessa jo pari vuotta, joten häntä kyllä näen muutenkin. Minä mieluiten vietän polttarit nimenomaan tyttöporukalla, jotta voidaan tehdä ja puhua "tyttöjuttuja", mutta olen kyllä sanonut kaasoille että mukaan saa mielellään kutsua myös häihin kutsutut sulhasen kavereiden puolisot.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään