mukkis

Vainoharhaisuus

124 viestiä aiheessa

mä oon aika tarkaan laskenu muutaman kaverin menojen perusteella koska mun polttarit vois olla :D mutta varmahan ei ikinä voi olla joten melkoisen vainoharhainen olen minäkin  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jep, tännehän sitä pitää kai ilmoittautua. Sellaisia ilmeitä ja vink-vink-vinkkauksia ja kysymyksiä ja spontaania naureskelua on kaasoilta alkanut jo kuulua, että en mitenkään voi olla olematta vähän vainoharhainen. Vaikka häihin onkin vielä aikaa, alkaa tätä kontrollifriikkiä jo nyt jännittää. :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen ainakin ihan vainoharhainen :) koko ajan mietin koska ne vois olla ja kuuntelen tarkkaan mitä kukin sanoo suunnitelmistaan ynm jutuista. olen tullut siihen tulokseen että mun polttarit on ensviikonloppuna :)

saas nähdä miten käy. toisaalta ei tässä ole ku kaks mahdollista viikonloppua jäljellä. mut jos ne ei olekkaan viikonloppuna vaan viikolla... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hui miten jännää, ihan menee kylmät väreet selkää pitkin kun luen näitä juttuja! Avomies tuosta vierestä kyselee aina välillä että mitä varten mä hihitän koko ajan hermostuneesti :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huh, täällä kanssa yksi jo jännittäjä. Pahinta (mun mielestä) on se, ettei voi asiasta kenellekään panikoida, kun kaikki kaverit on tulossa polttareihin :lol:

Onneksi voi täällä täristä.

Täytyy tunnustaa, että olen katsonut viikonloppuja "sillä silmällä" että mitkä olisi mahdollisia <_< . Ja mies nauraa mulle - mitä sä niitä panikoit, huomaat kyllä kun sut tullaan hakemaan. :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

NE veivät Sulhasen.

Olen varma, että NE seuraavat jokaista liikettäni.

Viime viikolla tein yllätysiskun kaason kotiin, kun olin varma, että NE ovat siellä polttarikokouksessa. Paskat; siellä mitään kokousta ollut.

Olen varma, että NE ovat tälläkin hetkellä ikkunan takana seuraamassa kaikkea, mitä teen.

Olen varma, että NE ovat soluttautuneet myös naapureihin.

Olen varma, että NE kuuntelevat puhelintani.

Minä en ole siis lainkaan vainoharhainen, minä TIEDÄN, että NE ovat siellä jossain!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ihana tuo viestisi, Taatero! :) Tuo olisi varmasti kuvannut minunkin tunteitani, jolleivat NE olisi yllättäneet ihan täysin ja odottamattomasti -JA PITÄNEET POLTTARIT JO 4KK ENNEN HÄITÄ!!! :) Tietävät minun vainoharhaisen luonteeni ja päättivät ottaa etulyöntiaseman. Häät ovat siis elokuussa ja polttarit pidettiin viikko sitten!! :grin:

Nyt saan olla ihan rauhassa kesän ja suunnitella häitä... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä on yksi todella vainoharhainen :D Nyt ollaan jo siinä pisteessä että lähes kaikki yhteydenotot kavereilta saa mut epäluuloiseksi :wacko: Epäilen että polttarit on ensi viikonloppuna tai viimeistään sitä seuraavana. Kyllä ovat mokomat tosi hiljaisuudessa suunnittelunsa tehneet, mitään eivät ole kyselleet. Ja mä tuun hulluksi..

Muokattu: , käyttäjä: Ompukka

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Sama juttu täällä :grin:

Kukaan ei pidä mitään yhteyttä - eli joko ovat kaikki kaverit kadonneet jonnekin tai sitten on jotain tekeillä... ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle on näille viimeisille neitikuukausille kasaantunut jo aika monta varattua viikonloppua, ja sulhanen ei omien sanojensa mukaan tiedä mistään mitään. En usko.

Oon mm. aivan varma, että tulevalle viikonlopulle sovittu reissu ystäväpariskunnan kanssa on hämyä, mun tililtä kun ei mitään siitä ole maksettu. Mieshän siis voi ihan hyvin väittää mulle maksaneensa, mutta sitten mut haetaankin aamulla. Ja entä sitten kun oon menossa veljeni kanssa kesällä keikalle, eihän me nyt varmaan sinne oikeasti mennä. Ja entä toisen kaverin polttarit joista on ollut puhetta, mitäs jos meillä onkin tuplapolttarit? Taitaitai jos ne vaan kiusaa mua ja ei olekaan suunnitelleet mitään? Tai sitten...

Eli joo, vainoharhaisuus piinaa sitä enemmän mitä lähemmäs häitä mennään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voiko olla vainoharhainen, jos tietää etukäteen polttaripäivänsä? Kun vaikka mitä voi sattua tai kukaan ei tulekaan tai jotain.. sitä en epäile, etteikö mulla kivaa olisi, kaasoni ovat aika tarkkaan kysyneet mielipiteitäni asioihin ja olen antanut EI-listan, mut jos sitten muilla onkin ihan tylsää tai TAITAITAI.... :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei tarvi olla vainoharhainen. Tiedän että polttarit on tulossa, koska sain selville että paras ystäväni ja siskoni riitelevät (taas) keskenään. Päivämäärästä ei väliä, vaihtoehtoja on oikeastaan tasan kaksi koska kaikki muut viikonloppuni ovat sillä lailla kiinni ettei niihin voi kukaan ulkopuolinen vaikuttaa. Lähinnä odotan polttareitani ristiriitaisin fiiliksin koska minulle on jo kerran 7 vuotta sitten pidetty polttarit kun olin menossa edellisen kerran naimisiin. Tuntuu jotenkin kurjalta "pistää" rakkaat ihmiset järkkäämään polttarit uudestaan, vaikka tietenkin ne tekevät sen vapaaehtoisesti ja pyytämättä. Toivon vaan niin kovasti etteivät laita juurikaan rahaa vaan veisivät minut vaikka mökille jossa vietettäisiin tyttöjen iltaan esim. morsiussaunan jne. merkeissä..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olin jo unohtanut olla vainoharhainen. Kunnes bestman kyseli multa yhdestä viikonlopusta tuon sulhon polttareita silmällä pitäen. Sitten muistin, että ai joo, onhan ne mullakin tulossa. Vaihtoehtoja ei ole enää kuin 7 vkl tai jotain siihen suuntaan. Kun tuskin juhannuksena sentään järjestävät. Taikka mistäs sen tietää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt kyllä alkoi täälläkin jännittämään... Tiedän että polttarit järjestetään, mutta päivästä ei ole hajuakaan. Olen muuten kanssa huomannut, että kaverit ei oikein enää pidä yhteyttä (pelkäävät kai että paljastavat jotain juhlista).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla alkaa olemaan jo vainoharhaisia tuntemuksia! Mulla on veikkauksessa muutama päivä jolloin polttarini saattaa olla, mutta varmasti en tiedä mitään. Ja tietysti kiva niin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

On todellakin vainoharhaisuutta liikkeellä! Tiedän muutaman vaihtoehdon, koska polttarit todennäköisesti on, silti jännittää ihan pirusti :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Ei tarvi olla vainoharhainen. Tiedän että polttarit on tulossa, koska sain selville että paras ystäväni ja siskoni riitelevät (taas) keskenään. Päivämäärästä ei väliä, vaihtoehtoja on oikeastaan tasan kaksi koska kaikki muut viikonloppuni ovat sillä lailla kiinni ettei niihin voi kukaan ulkopuolinen vaikuttaa. Lähinnä odotan polttareitani ristiriitaisin fiiliksin koska minulle on jo kerran 7 vuotta sitten pidetty polttarit kun olin menossa edellisen kerran naimisiin. Tuntuu jotenkin kurjalta "pistää" rakkaat ihmiset järkkäämään polttarit uudestaan, vaikka tietenkin ne tekevät sen vapaaehtoisesti ja pyytämättä. Toivon vaan niin kovasti etteivät laita juurikaan rahaa vaan veisivät minut vaikka mökille jossa vietettäisiin tyttöjen iltaan esim. morsiussaunan jne. merkeissä..

Ai MITÄ? Etteikö tartte olla vainoharhainen?? Kaikki alkoi viime viikonloppuna kun siskoni pyysi minua kaupungille, ehdotti että mentäis vaikka kalamarkkinoille käymään. Siis öhh.. Kalamarkkinoille??? Ja piti vielä ottaa mukaan jumppavehkeet noin varalta jos vaikka innostutaan menemään jumppaan. Alko kädet täristä. No ei siitä mitään polttareita sit tullu, mut siitä jäi kyllä paniikki ja vainoharhaisuus. Oon koko ajan ajatellut että ne polttarit on oltaVA 14.6, kunnes hokasin että syssihän on menossa Provinssirockiin siinä eikä se taatusti jätä sitä miun polttareiden takia väliin.

Ja kuulkaas nyt sit tätä. Tänään juttelin ensi viikonlopusta äidin ja isän kanssa jotain ihan vaan pientä, ja äiti sit vaan jotenkin sanoi isälle et no ei se nyt silleen käy ku sit ei olis ketään lapsia vahtimassa. Isä sanoi IHAN liian nopeasti että miiitäs sinä nyt oikein höpötät, johon äiti punastuen, että eikun äh, ei siis yhtään mitään, eihän tossa nyt ollu mitään järkeä.. Hiukan epäilyttävältä kuulosti nyt jo väkisinkin.

Tekis niiiiin mieli olla ilkeä ja tehdä vähän salapoliisityötä, laittaa tytöt tiukille. Mut enhän mie siinä pilais mitään muuta kuin oman yllärini, jonka haluaisin kyllä kokea. Joten pöh, jatketaan harhailua sit.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun ympärillä kuhistaan. Ja mitään viikonloppumenoja en tunnu saavan sovittua kenenkään kaverin, enkä edes sulhon kanssa.

Ne järjestetään joko kesäkuussa (kaksi mahdollista viikonloppua) tai heinäkuun puolessa välissä, kaksi viikkoa ennen häitä. Melkein olin jo varma, että jälkimmäinen on todellinen tapahtumahetki (avauduin kaasolle kuinka on ärsyttävää olla pari viikkoa karvainen vuorenpeikko, jos meinaa käydä sokeroinnissa juuri ennen häitä - kaason reaktiosta pystyi ehkä päättelemään, että ovat suunnitelleet juuri tuolle karvajaksolle polttarit. Tai sitten ei.). Sitten muistinkin, että yksi kaveri on ollut mooonta vuotta mukana kesäteatterissa, joten hänellä olisi heinäkuun alun viikonloput kiinni...

Ja sitten vielä kaikki pienet inhottavat vihjailut! Näin yhtä ystävää joku aika sitten ja kun olin lähdössä kotiin, hän totesi "Heippa! Nähdään sitt... Ai, mutta ethän sä tiedäkään missä me nähdään!" Tai kun kaikki kaverit ja sulkki ovat kuin eivät tietäisikään mistään polttareista yhtään mitään.

Alan jo epäilemään ensi viikonloppuna olevia serkun valmistujaisjuhlia feikeiksi... Ei, kyllä ne kai sentään ovat ihan oikeat. Sain jopa kutsun niihin postitse. Eihän kukaan tuolla tavalla huijaisi?

Tähän tilanteeseen sopii kuin nenä päähän pätkä yhdestä D.A.D:n biisistä: There's no such thing as paranoia - it's always twice as bad as you fear. :ph34r:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla ei oo ollu vielä minkäänlaista polttarihoureilua, mutta näitä lukiessa kuume kyllä nousee! Apua :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo, on tää rankkaa tää eri vaihtoehtojen pohtiminen!

Ensin puhuttiin mun Kaason kans, et mää tietäisin sen päivän koska polttarit on mut et ohjelma olis yllätys. Sitten kun annoin polttari-Listan, niin vähän sen jälkeen Kaaso ilmotti et tulee yllätys nouto. Siitähän tää sitten lähti ja tässä olis tulosta:

Vaihtoehto 1: ensi lauantai, 31.5. Ollaan menossa ystäväni S:n kanssa kosmetologille, joka on mun Kummitäti ja jonka liike sijaitsee eri paikkakunnalla tunnin ajomatkan päässä, heti aamusta (Nämä molemmat ovat Listalla). Meillä on peräkkäiset ajat. Ja meidän Kummipojan Äiti, jonka olen laittanut myös Listalle, ilmoitti kuukausi sitten, että sinä samana päivänä on meidän Kummipojan synttärit. Tuo ei vielä herättäny hälytyskelloja, mutta kun tämä Kummipojan Äiti laittoi pari viikkoa sitten sellaisen yleisen tekstiviestin "tervetuloa Pojan synttäreille 7. kesäkuuta..". Joo! Määhän olin varma että tuo viesti tuli mulle vahingossa ja että mun pitäis luulla et oon menossa 31.5. "synttäreille". Kun kysyin minkä takia juhlapäivä on vaihtunu niin Kummipojan Äiti sano et tuona alkuperäsenä päivänä on koulujen päättäjäiset, joten Pojan synttäreille osallistujat vois olla vähissä. No tästähän mää sitten vedin sen johtopäätöksen, että jos tarkotus on mennä jonnekin kaupungille ja laittaa mut myymään jotain, niin tuona iltana olis paljon porukkaa liikkeellä..?

Vaihtoehto 2: 7. kesäkuuta, joka oli vahvoilla silloin kun Kaasoni kanssa alustavasti puhuttiin päivistä (ja täytän tuona päivänä 30v). Ja kun katsoin työvuoro-listaani, niin mulla alkaa tästä päivästä pitkä vapaa, meen vasta keskiviikkona töihin. Ja töistä tämä Työtoverini, joka tekee nuo listat, on myös Listalla. Ilmoitinkin hänelle, että mää en sitten luota sen tekemiin työvuorolistoihin 100%. Ja tämä Työtoverini se vaan naureskeli! Puhuin yks päivä itekseni, Työtoverin vieressä: "onkohan mun polttarit 7.6. kun siinä on merkattu niin pitkä vapaa, että mää saisin rauhassa toipua niistä". Niin tää hyväkäs taas vaan naureskeli!

Vaihtoehto 3: viikko ennen juhannusta. Oon sopinu Vanhempieni kanssa, että meen sinä viikonloppuna la-su väliseksi yöksi lapsuudenkotiini lapsenvahdiksi Pikkuveljelleni, joka on 16v (ehkä kuitenkin oikea sana olis talovahti, että siinä talossa ei järjestettäis mitään pileitä). Kun tässä yksi päivä sanoin tuosta Sulhaselleni, niin hän käänsi liian nopeasti päänsä mua päin ja sano "ai oot sopinu?" Mulla rupes taas hälytyskellot soimaan! "eihän meillä pitäis olla sillon mitään..?" kyselin. Aavistuksen epäröivä vastaus "jos se sun Kummien muutto on sinä viikonloppuna". En kysellyt enempiä, mutta tänään puhuin Kummitätini kanssa ja hän sanoi että todennäköisesti muutto on heinäkuun puolella. Joo-o.

Vaihtoehto 4: viikko ennen häitä. Kummitätini sanoi tuossa yksi päivä kun juteltiin tästä aiheesta "nehän on viikko ennen häitä". Ja tätä vaihtoehtoa puoltaa myös se, että Sulhasen polttarit on myös silloin. Joten lapsenvahti-asia menis vähän "kaksi kärpästä yhdellä iskulla". Mutta, tämä vaihtoehto ei ole kovin vahvoilla. Intuitio sanoo niin.

Ja sitten tän kaiken teorioinnin keskellä on tullut semmonen ajatus, että mullahan taitaa olla taipumusta skitsofreniaan.. ;)

Sen uskon tietäväni noista polttareista että mua ei suuremmin häväistä. Uskon sen päivän olevan semmosta pientä hemmottelua ja yhdessäoloa. Eli tuo ohjelma ei jännitä vaan se, koska mut haetaan ja miten.

nimimerkki "en tykkää yllätyksistä"

Ps. Yks päivä Työtoverini sanoi; kuka on sanonu että ne sun polttari on lauantaina?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun miehen naispuolinen ystävä joka tulee polttareihin, möläytti et mulle ne pidetään. En nimittäin oikeasti yhtään ollut varma että mulla ne on, koska kaikki asuu niin eri puolilla. Harmitti kun hän sen kerto.. Onneks ei puhunu mitää enempää, koska oispa tyhmää tietää päivämäärät ja kaikki kun tarkotushan on, että polttarit on yllätys.

Mut vainoharhasuutta on jo täälläkin. Systeri tulee tänne tuolta reilun 1000km:n päästä juhannuksen jälkeen eli sillon ne joskus on! Hirmu tarkasti sitä kuuntelee mitä kaverit puhuu ja koittaa saada sieltä jotai vinkkiä, kun on utelias..

Pitää kirjotella sit lisää kun rupee polttariaika oikeesti olee lähempänä!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä kanssa yksi liittyy kerhoon.. sinänsä hassua, mutta tajusin vasta eilen, että niin ne polttaritkin on tulossa. On niin kiire remontin ja häiden kanssa, etten yhtään ehdi tuollaista miettiä. Eikä tässä ole enää kuin 4 vapaata viikonloppua.. tuskin jussina pidetään, sitten on mun leiri ja jazzit.. (leirin ja jazz-viikonlopun oon ilmoittanut, ettei ne käy).

Rupes vaan stressaan, kun yksi kaveripariskunta on tulossa toiselta paikkakunnalta tänne, ja tytöllä on jotkin polttarit.. (näin isäntä sanoi, kun kysyin, että tuleeko ne meille) Mutta kun me ollaan puhuttu häistä, eikä niillä pitänyt mun mielestä olla muita häitä kuin meijän tänä vuonna... :o:lol: *hermostus iskee*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heh, ei ehtinyt vainoharhaisuus iskeä. Tunnustan, että odotin polttareita jo viime viikonlopulle viikon kesälomani myötä. Kaveri tuli tänään teelle ja jutusteltuamme hetken antoi mulle kirjeen pomoltani. Ihmettelin tuota, sillä olinhan jo tänään nähnyt häntä töissä eikä silloin ollut puhetta mistään kirjeestä.

Tekstissä luki, että minut on vapautettu huomisesta 6-12 työvuorosta ja hauskaa polttaripäivää! Ei meinannut teksti upota tajuntaan ensi lukemalta ja luulinkin alkuun tuosta vapautuksesta, että olen tehnyt jotakin todella pahasti pieleen. Huomenna sitten olen toivon mukaan hyvin nukutun yön jälkeen pirteenä ottamaan vastaan kaikki mitä tulee. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

pintä kauhistusta alkaa olla ilmassa täälläkin suunnalla.. mitään käsitystä ei ole mitä tulemaan pitää. paitsi tiedän ehkä viikonlopun... tosin epäilen sitäkin että mua on johdettu harhaan asian tiimoilta, mut tiiä sitte siitäkään varmaksi..

juu, jännittää, varsiinkin kun en oo noita polttareita kamalasti miettinyt, mut olen vasta tajunnu ettei häihin todellakaan ole enää pitkää aikaa..

no, jatkan ressaamista ja selän taakse kuikuilua ja loman odottelua, vielä 3 viikkoa töitä.. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään